Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Tof leerrijk verslag van die DWC mannen,blijf volgen B)

 

@MRDunhill,wat zijn uw bevindingen van die knappe HP-EC meter van u??Werkt u er al een tijdje mee?en wat zijn al die flesjes bij die meter,allemaal ijkvloeistof?

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo Mr Dun

 

Dat DWC systeem vindt ik erg intressant, ik volg dit dan ook op de voet. Sterker nog, ik ga er de volgende ronde mee beginnen, altans proberen, want ik zit met een probleem.

 

Ik zal niet zeggen dat mijn IQ de hemel in reikt, ik had vroeger vijfjes op mijn rapport, dus ben ik ook niet helemaal achterlijk, maar ja, soms komt een mens er niet uit; Vandaar.

 

Die slangen die bij jou in de emmers en voedingsvat zitten: Daar zit PVC pijp in. Ja, jaja, je voelt hem al. Ik vindt dat knap. Je hebt slang van 19 mm en pvc van 19 mm, maar dat rekt niet echt uit. Je hebt 13 mm slang en 16 mm pvc pijp en ja, ik zeg het maar eerlijk: IK eet niet ieder dag mijn bordje leeg en kom kracht te kort.

Hooguit een 1 cm en dan maak ik de slang nog warm.

 

Dus vraag ik je, hoe hebt jij dat gedaan

 

grt Joop

Edited by hopeloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo hopeloos... Je IQ zal inderdaad niet tot de hemel rijken, want je hebt je welkomst bericht niet (goed) gelezen :verrygood

Neem er even de tijd voor.

 

Ohja, als je je post eddit, kan je fijn die ENORME en onnodige quote weghalen :rolleyes:

 

 

Succes,

En maak een verslagje, hydro op wietforum wordt HOT volgens mij :whistle:

 

Later

Share this post


Link to post
Share on other sites

graaf toch ,ik leer toch zo graag van mensen met een ECHT hart voor onze hobby , keep on dwc :verrygood

 

 

@wietvriend;gij en uwe maat zen nogal kerels zenne ,ooit staat de stella koud :rolleyes:

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manmanman.. waar ben jij mee bezig?? :rolleyes:

 

Nu moet ik me toch even :whistle: en een :lol: nemen want dit ga ek toch nog es moeten doorlezen.

 

Zalige toppen man en goed uitgedokterd systeem :verrygood

 

Hier ga ek nog van bijleren :likken:

 

DWC love it or hate it!! I`m just in <_< with it

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen dank MrDun.

 

Ik was er mee bezig en viel mijn oog op die pvc pijpjes, die pvc pijpjes in je droogrekjes. Die passen er in. heb het voor elkaar. Nog bedankt voor de aandacht.

 

grtz Joop Hopeloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

100% zeker weten hier ga ik over 4 weken 1 metertje [ vd 4 ] aan wagen ,

kan niet wachten haha :rolleyes: zal wel effe wennen worden na jaren op aarde.

 

suc6 ziet er toppie uit !

groet benz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benz ook aan de hydro :rolleyes:

 

Gaat lekker mr.

 

Grtz guesswho?

Share this post


Link to post
Share on other sites

en dan mogen jullie meekijken dmv verslagje , ga volgende week beginnnen met wat plannen/bouwen ,

als ik vragen heb mag ik dan .....? :rolleyes: en nee ik heb geen stella maar wel heineken !

 

groet benz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie ze groeien die sletten :rolleyes:

 

dat ziet er heerlijk uit ze hebben nog altijd een mooi kleurtje opstaan en de vorm begint te dikken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...