Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
LordQuas

Waarmee Zet Jij Je Joint In De Brand?

Recommended Posts

Ik was benieuwd of mensen hier ook mooie gadgets hadden om de fik erin te krijgen...

Ikzelf gebruik(te) altijd Bic aanstekers, omdat ze zo lang meegaan en er altijd een fatsoenlijke vlam uitkomt.

Maar tegenwoordig heb ik een zippo:

352.jpg

 

Brand maar los....!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik gebruik altijd de oude vlammenwerper van men opa zaliger.

 

vlammenwerper.jpg

 

:( :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

bic normal :smoke of meestal een andere goedkope aansteker. Heb ook een (standaard) zippo, ik hoorde ooit dat het niet lekker was om wasbenzine dampen in je joint te krijgen ofzo, klonk een beetje overdreven in mn oren, maar toch gebruik ik hem niet vaak :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog niks kunnen proeven. Als de vlam brandt ruik je geen benzine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee k ook niet, maar zou ongezond ofzo zijn

laten we maar vanuit gaan dat t te verwaarlozen is :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men Bob Marley aansteker gebruik ek als ik hem in de buurt heb, moet em nu weltrg bijvullen.

 

Die benzine dampen lijkt me maar een verzonnen verhaaltje. Iono though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb een cricket(ofzo) aansteker, met een hele mannelijke dolfijnenprint erop :smoke

 

ja ik hoef geen zippo. ik ben heel bedreven in de kunst van het kwijtraken van aanstekers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normaal ook zippo maar de naft is op dus nu een I Love Techno aanstekerke uit mijn zus haar kamer erges :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal een bic, of een goedkope aansteker die men pa ergens gekregen heeft :smoke

 

Maar bics zijn vervelend met dat ringetje rond het wieltje voor die kinderbeveiliging... Al helemaal als je een beetje stoned bent en je vingers niet meer voelt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hebben ze dat hier nu ook? Ik had het nog nooit gezien tot ik vorig kaar naar Australië ging.

Heb ze in België iig. nog niet gezien.

 

Anyway dat ringetje haal je er gemakkelijk af hoor :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Binnen de EU mogen nu enkel nog aanstekers met kinderbeveiliging verkocht worden.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar bics zijn vervelend met dat ringetje rond het wieltje voor die kinderbeveiliging... Al helemaal als je een beetje stoned bent en je vingers niet meer voelt

Kapje eraf, aan het 'halve ringetje' trekken en hij is eruit. Kapje er weer op en je hebt weer een good ol' BIC... :verrygood

 

Die kinderbeveiliging was voor mij een reden om een zippo te kopen. Wat een betutteling.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Die kinderbeveiliging was voor mij een reden om een zippo te kopen. Wat een betutteling.

inderdaad.. wat een ziekte die EU-normen.

ik gebruik nog steeds bic's zonder beveiliging. zolang de nachtwinkelvoorraad strekt...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bob marley aansteker? :verrygood

 

Yeap, gebruik em enkel voor joints, moet je wel es gezien hebben in zo'n kitch winkel, gwn een zippo vormige aansteker met bob marley erop (geen echte zippo) en liefst gebruik ek dan ook jimi hendrix tipkes, smoken met de twee belangeruikste stoners uit de muziekgeschiedenis ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

had een colibri aansteker wat een perfect ding enkelt kwijt geraakt

 

nu koop ik niks meer pik ze van alles en iedereen om me heen

 

 

 

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ken nog zulke mensen die altijd maar aanstekers meenemen,

als gevolg persoon komt twee keer in de week langs, van de drie brickets nog maar eentje over,

gevolg op gevolg---->ik steek al men aanstekers behalve 1 weg en controleer of alles er nog ligt als hij vertrekt, zoals blaadjes en tipkes en bricket

 

en dit vin dik nou niet bepaald leuk,

dus aan alle bricketstelers koop der u zelf :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuurstenen ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...