Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetje

Verdampen

Recommended Posts

ghehe moet je beter kijken, hehehe

het gaasje hoort onder de steunpuntjes te zitten,

da's de reden waarom die er nooit uitvalt als je je wiet vervangt.

 

ohhjaaaaaaaa!! :D :) :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat hier nog steeds uitermate goed met de vaporizer als vervanger van mijn medicatie uit het ziekenhuis, die ik sinds de aanschaf niet meer gebruik. :rolleyes:

 

Twin. Inderdaad binnenkort meeting organiseren voor de damperstampertjes............

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindelijk geld om er 1 te kopen, heb Evert net een mailtje gestuurd welke beste bij mij past want id special shop bij mij id buurt waar ik hem eventueel zou kunnen proberen is het altijd erg druk en ik kan niet meer tegen drukte..

 

Hoop op snel antwoord en ook aanschaf, eindelijk van de tabak afkomen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog geen reactie van Evert mogen vernemen op mijn email helaas :verrygood :rolleyes:

 

Hoop morgen toch wel, hoe kan ik anders in contact met Evert komen voor aanschaf van een verdamper?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou gewoon even geduld hebben,de e-mail is nog maar 1 dag oud en de beste man is ook maar een mens. :verrygood

Gaat goed komen,neem intussen evt.nog even een gewoon haaltje. :rolleyes:

 

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites

zullen we nog 1 dag wachten?

en anders bel ik de helpwaarisevertspoedlijn even voor je.

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb evert van de week ook gemaild voor een reserve kop want deze spast wil bij het vullen nog wel eens een onverwachte beweging maken wat resulteert in een vliegreis door de kamer. heb gelukkig een houten vloer maar raakte al bijna de muur....

nog geen reactie gekregen tot op heden....

 

zal wel in hogere sferen zijn...

 

heb vandaag gumby ice gemaakt, super resultaat, maar het is wat lastig roken in de pijp. zijn er tips?

vermengen met uitgedampte weed vind ik vrij omslachtig...

 

ook moet ik bekennen weer gerookt te hebben is toch lastiger dan ik dacht te stoppen na 25jr :verrygood :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moet zeggen dat ik onwijs blij ben met m'n verdamper, maar mij is het voor alsnog niet gelukt om geheel te stoppen met roken :verrygood .. ik word overdag zo ongelovelijk sloom als ik aan de verdamper heb gehangen dat ik m'n ding niet meer kan doen.

rook overdag dus nog gewoon m'n jointje met wat tabak erin.. daarnaast ben ik wel gestopt met het roken van shagjes en peuken ;)

 

@ twinny en blowsterke; dampmeeting lijkt me ook erg leuk.. :rolleyes:

 

gr. frutske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo damperstampertjes,

 

Evert zit weer een haas te verdampen in Praag ,en over 3 weken weer, heb ik gehoord.

Koppen kun je het beste kopen via de speciale shops, zie de verdampersite.

Deze zijn goedkoper dan via de internetverdamperwinkel.

Bij een meeting in Any Time of Any Day staan er vele verdampers klaar voor gebruik en kunnen we onze luxe verdampers thuis laten.

Kunnen we ook eens gaan kijkken in Baba, Happy Feelings en Dolphins, of Katzu, daar zijn ook verdampers voorradig voor gebruik.

Je mag alleen niet meer dan 5 gram bij je hebben in de shop, anders loopt de shop kans gesloten te worden.

Een bijeenkomst in Tilburg met extra de verdamperverdamperweetjetafel van 3 stuks moet ook lukken.

Wel ruimschoots van te voren afspreken met Evert, want hij is/zweeft altijd weg en onderweg.

Uitteraard is elke plek goed met de verdamperverdamperweetjetafel van 3 stuks erbij moet het gaan.

Veel succes en jullie weten dat alle andere vaporisers veel beter zijn, want die hoef ik niet te maken!

En jullie weten ook ondertussen dat er met minder werk meer gedampt kan worden en ik ben tenslotte ook maar een simpele gebruiker.

Vrijdag gaat Evert terug Zaterdag dampt hij op het 10 en 25 jarig bestaan van Splif 21.00 tot 03.00 uur em zondag van 12 tot 21 uur op het regeaplasfestival in Zoetermeer, en maandag werken ofzoiets.

En niet te vergeten: Hartelijk bedankt verdamperstampertjes voor leuke en gezellige groene tijd die we hebben mogen doorbrengen.

Sorry als ik snel weg moest, maar dat is jullie schuld :verrygood, moet soms werken, maar dampen is lekkerder.

Een verdamper werkt 24 uur per dag zonder problemen, nu ik nog.

Tot spoedig en de groeten uit het oosten.

MMMMMMMMMMMMMMMMMMM lekkere dampjes!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk om een berichtje van jou te lezen tussendoor ;) Evert

 

Als we binnenkort die meeting gaan organiseren, hoop ik wel dat je erbij aanwezig kunt zijn.

 

In Tilburg, bij de Toermalijn zal dat zeker geen probleem zijn.

 

Ik ga er door de vapo medisch gezien voor mezelf goed op vooruit, wat mijn COPD betreft.

 

:verrygood :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duurt mij veel te lang allemaal met de extra info die ik nodig had voor besluit aanschaf Evert's verdamper.

Evert net netjes mail gestuurd dat ik afzie van.

 

Heb mezelf een Arizer Extreme kado gedaan en als het goed is komt ie morgen binnen :verrygood

Eerder eens ballon hijs uit dat ding mogen proberen en beviel goed toen, zag ook in dit topic goede recensie van dat ding

en op engelstalige sites ook veel goede reviews.

Prijstechnisch ook aantrekkelijk (zeker na het bericht dat mijn letselschadezaak op bodemprocedure uit dreigt te gaan draaienmet alle gevolgen vandien)en Azarius verstuurd hem ook nog eens gratis B)

 

Zal zsm posten wat mijn ervaring ermee is als ik hem uitgeprobeerd heb.

Vandaag bij de CS express al geen vloeitjes en tipjes meer meegenomen en morgenmiddag helemaal niks gepland ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik znap er niets van , hehe

znelle jelle?

 

najah ik geloof dat het nu geen zin meer heeft,

ik weet eigenlijk nog niet wat je moest weten,

 

have fun met de Arizer,

 

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stress en PTSS maken het "beest" soms in mij los en die 2 bereikten tot aan vanmiddag weer eens hun hoogtepunt, was afgelopen maandag al begonnen met wat kriebels begin deze week omdat ik nu eindelijk € had, met een 2nd opinion niet betaald bericht (1800 pleuries), rechtszaak in letselschade traject (bodemprocedure zag het naar uit en wordt het dus ook) was het echt kassa :D :D B) :verrygood ;) met alles en iedereen is het dan. en krijgen sommige dingen een eigen wil.

 

Als tijdens de heenrit naar de advocaat een camera/observatie auto achter me had gezeten was ik dik het haasje, wat was ik fu zeg.

Na gesprek met advocaat weer normaal naar huis gereden, de stoom was eraf zegmaar.

 

Excuses voor de geschopte "herrie" ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

no proplemo's verlorenkindje,

je maakt je naam ernstig waar,

als ik zo lees waar je in verzeild bent geraakt.

suc6 met dat traject, kan het helemaal begrijpen dat je het zomz niet trekt.

 

mss in dit topic , of anders nieuw:

1) Jammergenoeg is er zeker op beursen nooit de ruimte voor de minder valide/medische/noob- gebruiker

om relaxed in contact te komen met de verdamper.

En eigenlijk loop ik daarom al 2 jaar met de gedachte dat dit anders moet.

En zo is hetzelfde geval met wietsamples.

Er zijn al genoeg medicinale gebruikers met ervaring, die evt. zelf growen of veredelen en dit vanuit een bepaald perspectief doen.

Het delen van deze ervaringen, tips en genetica is de makkelijkste en beste stap vooruit voor de medicinale gebruiker.

 

en dan iets anders.....

1) ik verklaar Evert aan 1 kant al jaren voor gek,

als die mij vertelt wat de service aan een klant kan zijn,

en wat kost dat? is mjn vraag...

waarop zelden antwoord..

 

Als ik hem dan voorreken dat die service hem meer kost dan 1 pijp....

en soms bijna het dubbele, neemt die nog een dampie en wuift dit weg....

die mensen zijn blij,dus ik ben blij....

U begrijpt beste lezer, di's nie echt van deze tijd.....

Ik heb , vanuit mijn Weetjepositie, even sterk de behoefte om dit op te pennen,

niet bedoeld als veer in het achterste van the dampman,

maar om een beetje begrip te schetsen, voor een wat latere reactie vanuit zijn kant.

 

Dus 1 en 1 is 2.

 

 

Dat betekent dat ik bij deze verklaar dat er in het najaar de eerste officiele meeting gaat komen.

En dat de haken en ogen nu op een rij gezet gaan worden....

Dat er dus 5 of 6 plaatsen door Nederland komen waar dit gehouden gaat worden....

dat er dus elke 2 maanden een mogelijkheid is om op de relaxde manier in contact te komen met het medicinale gebruik van cannabis, het gebruik van de damper, etc ,etc...

 

En weetje wat het mooiste is?

Dat we dat hier op poten gaan zetten.

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

evert is een fijn mens daar zouden er meer van moeten zijn zou de wereld een stuk leefbaarder maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja blijft prettig dat verdampen, ik heb hem denk ook al weer 2 jaar ofzo :verrygood

 

Gewoon super,

 

Evert bedankt B)

 

En weetje ook btw

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zie dat Evert zelf ook erg veel water erin doet B) heb het zojuist ook eens geprobeerd maar vind het echt minder.

als het middenstuk 1 cm in het water zit is volgens mij echt genoeg.. teugt ook lichter. mja ;) (en ik word stoneder)

 

weetje kan jij dit misschien uitleggen nu ik het zo lees THC, veel water.. stoneder? Of ben ik te stoned :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb de Arizer nu paar keer geprobeerd en ben erg tevreden.

Makkelijk bedienen, en kan lang toe met de wiet.

 

Wat me wel opvalt is dat de CS wiet nergens naar smaakt terwijl mijn eigen (Indica toppies en fluf) van totaal mislukte kweek heerlijk smaakt en goede body stoned geeft?

Wordt niet high van verdampen met de Arizer, wel veel meer body stoned dan als een joint deed en daar doe ik het ook voor.

Zal mij benieuwen straks met de herijuana B)

 

Joints smaken me in ieder geval helemaal niet meer maar heb er vandaag toch 2 gedraaid... kijken wat nu het verschil precies was en VOORAL OOK, naast de 2 sigaretten de nicotine drift... Als ik straks voldoende stash heb dan dus geen tabak meer erbij nodig, dan liever een keer extra volstoppen vd kop vd verdamper.. zit de hele middag al te kijken naar pakkie marlboro met nog 1 erin maar ik heb hem nog steeds niet opgestoken ;) ;) en ben niet eens chagerijnig.. maar hij gaat nu toch echt op.. uche uche stoer man roken:smoke :verrygood

 

Humeur is in ieder geval erg goed, beter als dan met joints roken de hele dag en ook nog eens niet overal als en een volle asbak.

Katten vinden het maar vreemd die baas met dat rare apparaat maar zijn wel erg blij met niet steeds rookwalmen id kamer :D :D

Iedereen blij dus.

 

In ieder geval komt er (ook al is het misschien nog verre toekomst) zeker nog een Verdamper omdat ik denk dat ik, aangezien mijn pijnen erger zullen worden id toekomst die grotere kop vd verdamper meer gewenst is. Nu voldoet de Arizer prima voor mijn 25jr doorrookte longen en als het ff kan (dan pure joints alleen nog) rookt deze jongen niet meer via verbranding van..

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey da's goed nieuws lostchild,

suc6 met de experimenten

 

uhm tja,

water is koeling

en filtering

minder water

is een korter filter traject

en een vollere kamer.

Het zou kunnen zijn dat bij de filtering door het water

er eerst de stoned stoffen neerslaan

en de high stoffen vrije doorgang hebben om boven te borrelen...

 

en jaa, hoe minder water

hoe minder weerstand,

dus makkelijker puffen,

 

aldus denk ik zukiets,

op een fiets?

t is niet niets

maar iets.

griets

weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is hem Weetje :verrygood

 

Mooi dat het dampen jou bevalt Lostchild ;) B)

 

was gister familie op bezoek en die blowen ook

zie je ze pluimen Van Nelle zwaar erin kieperen daar word je niet goed van.

 

toen ze de verdamper zagen vonden ze het maar niks, geen vuur.

volgende keer toch maar eens aansluiten voor ze! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nomar

Dat wordt nog lache B) ;)

Vroeger ook al eens "verdampt' via een zelfgemaakte gloeilamp verdamper en lukte me soms om het "goed" te doen.

 

Maten ook laten proberen en je had ze moeten zien, verwonderd zitten kijken zo high als wat en maar verbaasd dat er geen rook aan te pas

gekomen is en zo hebben ze wiet nog nooit geproeft/ervaren en smeken ze om meer en gaan ze ineens heel anders tegen gebeuren aankijken is mijn ervaring dan "jointje roken".

 

Btw, om 20:00 jointje gedraaid en die is nog steeds niet op... arizer staat nu weer aan voor de slaapmedicatie, die joint komt morgen verder wel.. ;) :P :P, kun je nagaan, tot en met vrijdag rookte ik er rustig 10-15 pdg weg.. morgenochtend hopelijk flink hoesten ;) :D

ga voor het 1st een ballonnetje maken voor in bed, stuk slimmer dan een joint roken in je slaapkamer :D

 

@weetje

goede tips en uitleg.

Ik heb vroeger veel geexpermimenteerd met waterpijp (hoeveelheid water, ijskoud,lauw, volle kop etc etc) en volgens mij komt waterniveau neer op persoonlijke voorkeur.

Mijn voorkeur gaat uit naar een geheel gevulde met ijswater of goede whisky of een vodka (1/4 tot 1/2 van bongruimte) en dan aangevuld met ijswater maar of je na die alchohol beinvloedde dampjes nog wat kan?? Bijna harddrugs dan met alcohol erin.

 

Da's dan weer jammer dat de Arizer geen waterding heeft maar misschien maar goed ook :lol

Hij is opgewarmd, eens kijken of ik dat ballonnetje gevuld krijg :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fijn dat je zulke goede tips geeft Weetje. B)

 

Daar heb ik wat aan weet je. :verrygood

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ik zit hier ook maar wat over mijn hobby te vertellen,

zo'n zware taak is dat niet :verrygood

 

Oke, dat jij een verdamper hebt da's 1 ding,

maar wat eigenlijk het allerleukste is:

zet een ongedampte voor de damper,

ook al is het een hard core roker,

je ziet de blk van respect: wow,wow, wat gaat hier wel niet mee gebeuren?

 

Dus dat eerste trekje is altijd voorzichtig, afwachtende blik,

hey!!!! lichte frons van de wenkbrauw,

mondhoeken trekken iets omhoog,

 

en nu een echt dampje, zo eng was het niet,

blub blub blub.....

langzaam trekt het hoofd weg bij de dampper,

en in die zelfde snelheid trekken de mondhoeken verder omhoog.

 

Een vertederde glimlach: jij gek apparaatje....

een euforische blik, als de moleculen het bloed in trekken.

 

En dan wordt jij aangekeken,

met een glimlach

en je hoort de woorden:

wat lekker en zacht.....

 

 

 

2 jaar geleden was er een cineast die hier een film over wilde maken,

het eerste dampje van mensen,

en de glimlach die zich ontvouwde.....

Helaas heeft hij dit niet kunnen afmaken,

er ligt dus nog een mooie taak voor een filmende dampestampert.......

 

 

 

uh, note-

lostchild- alcohol is hard drugs, dus tja als je dat in een pijp stopt...

over ijswater heb ik verschillende geluiden gehoord,

deels negatief, (spook) verhalen over snellere schimmelvorming oid in je longen, ik weet het niet meer)

Zal Evert is vragen wat die daar van weet........

 

 

 

groetels Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom maar niet van het roken af maar draai al veel minder blowtjes. shaggies rookte ik sowieso al niet.

af en toe een hashblow van mijn eigen gemaakte ice vind ik nog steeds lekkerder als op uitgedampte weed. wordt scherp om een of andere reden..... vanmiddag eens mijn olie proberen die ik gemaakt heb.

 

toch handig dit forum heb afgelopen week al gumby 10 gram droog!(wat een werk zeg doe ik niet snel weer!), ice nu al 15 gram (een bubleator gekregen) en hasholie 4 gram gemaakt (had nog een liter pure alcohol staan van de andere hobby heb 50 cc en daar een top van 12 gram die gevallen was en onder de haren zat gebruikt 8 uur laten trekken) en moet zeggen dat ik zeer te spreken ben over de resultaten en dat van afval ongeveer 400 gram natte pp knip wat ik anders weggemikt had.... 25 gram lekkere hasjes

 

vanmorgen beestjes ontdekt in mijn 2 nog niet rijpe PP dames... ze moeten nog een week.... buds zijn te groot voor enig bestrijdingsmiddel. ze zitten gelukkig alleen op de grote bladeren... geloof dat het spint is... nou ja ik weet nu in ieder geval wat ermee te doen als de beestjes de overhand nemen. dan gaan ze op de kop te drogen en daarna rechtstreeks de vriezert in om in de bubleator te verdwijnen neem aan dat dat goed gaat?

 

groetsels

je-Roen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmiddag kreeg ik telefoontje vd pijnmeneer.

 

Vertelde van mijn aangeschafte verdamper en goede ervaring en begon over canna op recept.

 

Raadt eens... hij heeft de verdamper voorgeschreven (ik moet stoppen met roken ivm eventuele operatie id toekomst) en ook cannabis op recept,

de Bediol variant van BMC.

 

Was helemaal van mijn apropos en heb, om het te "vieren" een beetjes Amnesia Haze meegenomen uit de CS vanmiddag, headrush valt erg mee maar nadat ik de Cheese heb gerookt in een jointje (moest wat kamerplanten verpotten en dan is verdampen wat lastig) ben ik wel helemaal de weg kwijt... dwz, heb/moet van alles doen maar tijd vliegt voorbij zonder dat ik iets doe..

 

Mijn hulp keek ff raar op bij die Arizer op tafel en moest erg lachen toen ik een dampje deed..

 

Die tevreden glimlach, de twinkeling in de ogen en de verwondering over de uitwerking was van me af te lezen en ik was al uber vrolijk door dat telefoontje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...