Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

weetje

Verdampen

Recommended Posts

ik heb hier ook het beste effect van de kruiden als ik de boel door elkaar gooi. als aanvulling heb ik dan nog muntblad gehaald, dit is naar mijn mening nog wat sterker dan de eucalyptus ;)

van de lavender ben ik niet echt kapot ;) ,doet me teveel denken aan Ambi-Pur Luchtverfrissers :wacko:

 

ik heb pas fikse overdoseringen gehad van m'n puffers (fout advies van de arts :D ) en raak ze nu echt niet meer aan. op het moment dat ik een flinke astma aanval heb dan gebruik ik het liefste een mengsel van eucalyptus, muntblad en salie. Dit zet m'n luchtwegen e.d weer goed open voor min. een half uur. Waar ik helemaal van sta te kijken is dat het sneller werkt dan een puffer. met een puffer heb ik het nog zeker 10 minuten flink benauwd voordat het begint te werken :o .

 

doe mij m'n verdamper maar ;) . geen last meer van hartkloppingen, een stinkende smoel, hoofdpijnen en nog veel meer van dit soort bijwerkingen.

 

 

gr. frutske :vape:

 

p.s. Dampmeeting lijkt me wel wat. :lol: tijd/datum/plaats?(brabant a.u.b :D ) gil maar iets en ik kijk of ik van de partij kan zijn. :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Minidampmeeting.

 

@ Blowsterke

 

Zaterdag 21 november 2009.

 

Wie komt er?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb net zo'n Vaporgenie besteld bij azarius,iemand die weet of het klopt dat er geen verzendkosten zijn?of krijg je dan weer gezeur aan de deur o.i.d?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er bij :spliff: Hoe laat zullen we afspreken? Ik zorg wel voor een pretpakketje

 

gr. Fruts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mag van mij of smiddags vanaf een uur of 14.00 of s avonds vanaf een uur of 19.30.

 

Weet niet wat het meest gewenst is.

 

Dus wie tijd en zin heeft, is welkom :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik sta aanstaande woensdag 25 november in de lounge van het Bulldog hotel in Amsterdam om de bezoekers van de High Times Cannabis cup een vaporizer ervaring te geven met twee verdampers van Evert (die zelf geen tijd had). Ik sta daar van 16.00 tot 20.00 uur.

 

Zijn er enthousiate verdampers die mij dan een handje willen komen helpen om die Amerikanen kennis te laten maken met de beste verdamper ter wereld? (De Rolls noem ik hem altijd).

 

Groene groet,

 

Wernard Bruining

Share this post


Link to post
Share on other sites

You've got mailpm.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blowsterke-

tja uhm , als ik niet met de klopper wil krijgen,

moet ik maar niet komen...

ik heb afgelopen weekend al een verdampt leuke drie dagen mogen beleven,

moet me nu echt ff aan het thuisfront blijven.

 

@wernard...

en als het goed is heb je leuke lichtjes onder de dampers zitten.

Op dit moment wordt er hard aan gewerkt om de eerste serie klaar te maken.

Ze komen dus bjna op de markt.

 

gallery_7713_557_69683.jpg

 

 

Greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zijn er enthousiate verdampers die mij dan een handje willen komen helpen om die Amerikanen kennis te laten maken met de beste verdamper ter wereld? (De Rolls noem ik hem altijd).

De Rolls?? Das nog altijd de Volcano Digital :spliff: vind ik persoonlijk veel lekkerder en krachtiger dan de verdamper van evert.

Die breek ik te vaak en ze zien er hobbyschuur achtig uit, maar ze horen absoluut bij de betere dampers..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik noem Everts Verdamper de Rolls omdat dat een ouderwets ogend ding is maar wel het meest comfortabel rijdt of moet ik zeggen glijdt.

 

De Vaporizer is misschien technisch het beste, maar hij geeft absoluut géén smaak, je moet het zakje binnen tien minuten leegzuigen als dat eenmaal gevuld is, je moet van tevoren bepalen hoeveel wiet/hasj je gaat verdampen en het is net of je uit een condoom rookt.

 

De Verdamper van Evert heeft de beste smaak, de enige vaporizer die een verstokte roker nog het meeste rookgenot geeft en het lekkere gevoel aan je lippen, je kunt zelf bepalen hoeveel of hoe weinig je wilt inhaleren, je kunt de Rolls dagen lang laten aan staan zonder dat de wiet achteruit gaat, het borrelt gezellig, oogt ook het meest authentiek/romantisch zo'n waterpijp ding en je kunt manipuleren door je hand of een kaartje op het verwarmingselement te leggen waardoor de temperatuur hoger wordt en de blow wat meer boddy krijgt.

 

Tja daar houdt ik nou van hé?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes gezegd Wernerd... De verdamper van Evert is een amazing experience.

EVen een beetje off-topic.

Ik heb hier een 10ml flesje staan van het merk Chi. Een druppel in water zorgt bij verhitting voor een zeer aangename geur.

Nu heb ik mij laten vertellen dat je dit ook kunt inhaleren. Mijn vraag is of dat schadelijk is voor de longen of juist niet?

Ik wil het graag proberen voor een extra flavour toe te voegen aan m'n damp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die verdamper van Evert en mijn spacecake, zorgen ervoor dat de pijn die ik momenteel heb, draaglijk is.

 

Andere heb ik nooit geprobeerd, dus kan daar niet over oordelen.

 

Heb geen spijt van mijn aankoop. :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ik ben erg gekleurd,

maar denk wel dat je een waterpijp niet kunt vergelijken met een verdamper zonder water.

en vind de volcano voor een non-water verdamper best prima.

het "best" wordt het meest veroorzaakt door de zak; een achterhaald systeem,

tenzij die in 30 seconden opgaat.

 

De grill van een rolls is hand gesoldeerd.

Het handwerk wat ik terug zie in een verdamper,

kan ik veel meer associeren met mijn manier van canna beleving.

 

Majah, da's meer vormgeving.

 

ojah,

ik zou geen toevoegingen doen aan het water,

zal morgen even met Evert overleggen.

Vroegah deed ik wel stro rum in een waterpijpje,

het verhaal van schimmelvorming in de longen staat mij nog altijd bij.

 

greetz Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje, heb je nog bij Evert geinformeerd?

 

Schimmelvorming in je longen is niet goed voor een longpatient.

 

Zelf maak ik de vaporizer vaak schoon en voeg niks aan het water toe.

 

Fijn weekend.

 

Blowsterke

Share this post


Link to post
Share on other sites

;)

 

uhm gossie,

volgens mij is ik dat geheel ontschoten

en gaat hij dit nu

op een lijstje zetten....

waar ik dat lijstje laat is een tweede punt.... :lol:

maar een goeie reminder jepz is izzz.

 

fine weekend ,

Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weetje, herinnert u deze nog????

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja maarre,

t hoofd afdeling chemie

van de dampestampertjes

zit in het buitenland,

wasse ech nie vergetenski.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al nieuwsie over de evt schimmelvorming ?

 

Ik maak mijn verdampert iedere week schoon met de borstels en erna een kuurtje met 90% alcohol,

ik denk zelf niet dat er dan sprake kan zijn van evt. schimmelvorming.

 

Waar ik wel reuze benieuwd naar ben is of er al iets bekend is over de kastjes met die mooie led verlichting ?

 

Anders ga ik mezelf eentje in elkaar draaien .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds een paar weken zijn wij ook over op de verdamper.

Wij = rokers duo.

De ene helft vooral joints, de andere helft ook sigaretten erbij.

 

Dat is sinds de verdamper in the house is echt helemaal over.

Zelfs de verstokte rookster is van haar sigaretten verslaving af!

 

Stoppen met roken was nooit zo makkelijk! :D

 

Is er al iets bekend over de standaard met verlichting?

In Alkmaar hebben we ze met eigen ogen mogen aanschouwen, looking good!

 

Greetz,

 

Poldergrower

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo dampers :wOOt ik moet melden dat mijn verdamper ALWEER stuk is, dit is al de zoveelste keer B) schoonmaken is toch best gevaarlijk, ik baal er wel van want het gebeurt toch regelmatig.

Dit maal is die buis waar het kopje op gaat onder afgebroken, gestoten tegen de wasbak.

 

Enne Evert, als jij in capri bent met je wietjes :smoke ik was al :P maar meneer vond dat ik van amnesia wel wakker werd..naar flink aandringen haha toen was ik dus dubbel :P :)

Het nadeel is dat er geen zinnig woord meer uit komt en ik misschien wat gaar en stil overkom.. :D volgende keer toch maar eens babbelen...maarja ieder zn ding ;)

 

Er word wel vaker verteld dat je door de verdamper energieker bent, maar het komt bij mij naar een uurtje dampen toch echt niet meer op actieve dingen aan... bankhangen en uitpuffen, sjees wat een monster is dat ding soms..

 

tot de volgende keer dan maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajaj sponsjeee

da's zonde, en ja hebt gelijk:

het schoonmaken is het meest breekbare moment.

Hoe ik het doe?

leg handdoek in douchebak of gootsteen

en dan schoonmaken,

let op de randen van de wasbak met de lange delen,

leg niets op de handdoek alleen wat je schoonmaakt,

een handdoek ernaast met de vieze/schone spullen.

 

een aantal dingen kunnen gerepareerd worden, wat dan goekoper is dan nieuw aanschaf.

 

groetels Weetje

 

schimmelvorming

 

Mijn orakel over schimmel in je longen door alcohol in je waterpijp, blijkt volgens het damp orakel

 

Ongegrond

 

En whahaha dom dom dom....

waar lost thc in op?

alcohol!!!

 

Het verhaal van schimmelvorming had evert nog nooit van gehoord en is dus bij deze een HOAX.

Maar daarbij lossen de cannabinolen juist op in alcohol, en weet je dus zeker dat er minder thc in je longen zal komen.

Dat had oliesjeikkie zelf wel kunnen bedenken!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, maar je weet zelf hoe het gaat. Het zijn die momenten waar je net even niet voorzichtig genoeg bent... en dan gaat toch wel een keer fout/stuk :D tenzij ik hem niet gebruik maar dat is zonde ;)

 

Meestal dek ik ook alles af met handdoeken etc.... maar voor nu dan eventjes terugkeren naar gewone jointjes... wat een ander effect weer he, we zijn het draaien nog niet verleerd B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ondertussen weer de buis vervangen, Thanks to Evert :lol: , iemand enig idee hoe ik het glas van het verwarmingselement schoonmaak ?

Deze is nogal zwart van binnen aan het worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siliconen ring eraf halen bovenaan, daarna de kabel los maken van de trafo (kabel aan het kroonsteentje) en door het handvat steken, daarna het verwarmingselement (de gloeidraad) eruit halen en het glas van binnen schoonmaken met ethylalcohol.

 

Owhja daarna weer terug in elkaar zetten maar dat lijkt me duidelijk :)

 

suc6

 

 

 

 

heb ondertussen weer de buis vervangen, Thanks to Evert :lol: , iemand enig idee hoe ik het glas van het verwarmingselement schoonmaak ?

Deze is nogal zwart van binnen aan het worden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...