Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ert

Joran Van Der Sloot

Recommended Posts

schuldig!!!!!!!!!!fxxxng leugenaar is het

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet precies hoe dat straks verloopt;

Beetje uit de hand gelopen, geen moord, dood door schuld.

Die 2 broertjes zijn het meest de l*l, mond gehouden -> medeplichtig.

Joran wordt veroordeeld in Curacao en daar gevangen gezet.

Hoe snel iemand weer vrij is als er genoeg geld voorhanden is, zijn ook al een aantal voorbeelden van.

Dus Joran, na een maandje alweer vrij(gekocht), jaartje onderduiken in Australië ofzo en daarna gewoon weer in Nederland de patser uithangen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

We zien het zondag.

Leuk als een polletje zou zijn ;)

 

 

Aan de ene kant lekker dat we zulke agenten hebben. Andere kant niet ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed dat ze die gozer eindelijk te pakken hebben. Nu effe geen fouten maken zodat ie ook vast gezet word en blijft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet alleen niet dat wat je zondag te zien krijgt, natuurlijk wel is bijgeknipt en geschaafd en laten zien wat ze willen laten zien, zodat je al snel een vertekend beeld zou kunnen krijgen.

 

Ook hoor je niets over de "echte" Nathaly die sex, drugs niet schuwde om onder het juk van ma uit te komen, als je de verhalen zo leest.

 

Maar ik denk wel dat hij er meer van weet dan hij tot nu toe toegeeft (doen wij niet hetzelfde als wij gepakt worden?), maar ja wat wil je als je pa een advocaat is!

 

Ik vind ook de ophef over deze verdwijning wel erg ver gaan, jaarlijks verdwijnen er ook tientallen

(nederlandse) kinderen/volwassenen, waar je bijna niets over leest, maar dat terzijde

 

Zondag zullen we het zien.

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joran zijn vader is schuldig!

 

Ik denk dat ze met een kwartet haar te pakken hebben genomen.

Eerst gedrogeerd, en daarna hielden de broers haar benen vast en Joran bedekte haar mond, en die advocaat heeft haar het licht uit de ogen ge.......! :)

 

;) :D :D

 

Dit is mijn versie :D

 

We zullen zien.

Zwemmen daar ook haaien? Dan zit ze daar ergens tussen.

 

greetz, green-lady ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja die uitzending met dat glas wijn heb het gezien....heb ook gezien dat PRDV niet zo gecharmeerd was van JVDS.....Denk dat ze botsen qua persoonlijkheid...of hij het gedaan heeft ...daar zal niemand ooit achterkomen en dat van dat hij heeft bekend is onzin....met goed gestelde vragen kan je iemand naar de galg leiden.

Nee, ik denk dat het recht ook in dit geval niet zal zegevieren....we leven in een verotte wereld met heel veel zieke Geesten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hou me er buiten of J.vd S. het gedaan heeft of niet, hij zal er wrschijnlijk indirekt wel wat mee te maken hebben.

Maar ik heb meer de indruk dat PRDV een beetje media-geil is..

Peter R. de Vries 'hot' in de States

 

Het zal me niks verbazen dat na zondag niemand wijzer is geworden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik vind het erg moeilijk oordelen. Joran's gedraai in sommige situaties helpt nu niet bepaald om een rotsvast vertrouwen in zijn onschuld te krijgen. Mocht hij onschuldig zijn dan is dat wel heel dom van hem geweest. Maar ja, zijn acties zijn natuurlijk sowieso nogal puberaal en ondoordacht geweest, wat er ook is gebeurt.

- hij heeft haar bezopen achtergelaten op het strand.... (zijn versie)

- hij dacht makkelijk te scoren....en ze bleef er per ongeluk in

- zijn hele gedraai en gedrag na haar verdwijning...

allemaal nogal onvolwassen en dom. Dat helpt nu niet echt om in zijn onschuld te geloven.

 

Zou me niets verbazen als het allemaal een 'ongelukje' is geweest. Dat Natalee was misschien zo toeter of toch gedrogeerd... en toen iemand zijn gang met haar dacht te kunnen gaan is ze er misschien wel per ongeluk in gebleven. Of dat Joran is geweest of iemand die haar heeft gevonden nadat hij zich er makkelijk vanaf had gemaakt..... Het zal nog wel eens uitkomen. Ik ben benieuwd.

 

Dat dat meiske geen engeltje was, dat is wel duidelijk. Maar dat is typisch Amerika volgens mij. De meiden moeten daar allemaal engeltjes lijken, terwijl ze natuurlijk net zo vroeg wijs zijn als ergens anders. En dat is ook het effect van niets-dan-goeds-over-de-doden. En wat ouders natuurlijk graag over hun kinderen in de pers zien. Want als je toegeeft dat je dochter, zoals iedere normale puber, wel eens dronken was en behoorlijk aan het flirten en zoenen met allerlei kandidaten, dan schildert de media haar natuurlijk al snel af als een uit de bocht gevlogen, oncontroleerbare tienerslet. Helaas. Goede onderzoeksjournalistiek is een ding van het verleden.......

 

En dus moeten wij uit al die sensatiebrij nog enigzins wijs worden wat werkelijkheid is en wat 'opgeleukt'?

Onbegonnen werk.......

 

Oh ja Hompii, ken je werkelijk Jim Morrison niet? Sjesus, wat voel ik me nu een oude muts zeg! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joran weet dingen, Joran verzwijgt dingen.

 

De situatie is voor hem op het punt 'spreken is silver, zwijgen is goud' Of hij haar persoonlijk om het leven heeft gebracht kan ik niet oordelen maar hij heeft het van dicht bij meegemaakt. Dit is van zijn gezicht en zijn gedrag af te lezen en te leiden.

 

Overigens vind ik die onderzoeken op aruba ook niet juvanhet, dat terwijl deze ondersteunt word door amerikaanse en nederlandse recherche teams.... ik durf te wedden dat als 1 van ons dit geintje had geflikt we al lang voor 30 jaar achter het ijzere hekwerk zouden zitten..... ook zo een vreemd punt mijn inziens ;)

 

Groeten,

 

king

Share this post


Link to post
Share on other sites
Oh ja Hompii, ken je werkelijk Jim Morrison niet? ;)

Je staat niet alleen, ik dacht hetzelfde :D

Ach, ik laat het aan de wijsheid van de rechter over.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat hij het zeker geef gedaan, je zag hoe hij deed toen peter precies de woordjes zei die hem niet aanstonden !!!! meteen de glas wat denki je wat zo'n kerel doet met iets te veel op of gewoon fucking agressief is.....

 

 

hij kende dat wijfie natuurlijk al zei heeft hme fucking pist gemaakt ze kregen ruzie.... uit de hand gelopen ruzie hij slaat haar zij hem e zo ff over en weer ( of hij haar alleen ) ze valt onprettig ofso en is niet op zettelijk omgebracht, let maar op zoiets zal het wel wezen.

 

 

vervolgens zijn zijn broers en zijn vader ( dacht niet dat hij advcocaat alleen was maar ook bijna rechtermaar kan het mis hebebn ) bij hem hij legt de situate uit zijn fmilie is zo dom dat ze hem natuurlijk hebben geholpen met de perfecte verdwijning en klaar was kees .

 

 

nou nie helemaal want toen kwam die mijn verre achter oom tegen ( of peter hem maar net hoe je het bekijkt ) hij gooit ene glas na hem wekt meteen bij peter de argwaan zet alles op alles en weer een zaakie lost die zo op.

 

 

@ kees : je zei iets van doet die kerel ( peter r de vries ) ook ngo wat goeds!!!! geloof me kerel volg hem graag op de tv en die kerel heeft al meerdere zaken op gelost waarvan de meeste niet meer wisten waarover het ging !!!! kijk als je het over zijn EGO heb daar is zat mis mee maar hij verstaat zijn vak !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

masteryero.....

 

 

Ik ben er niet vol van overtuigd dat Joran haar (opzettelijk) persoonlijk heeft vermoord, als het al door zijn schuld komt dan niet opzettelijk. Ik denk eerder aan dat ze bijvoorbeeld met haar dronken of stonede of misschien wel combi of weet ik t neer is gegaan, op een steen geklapt oid.....

 

'hij heeft een rotkop.... tis een kut kind, maar het is geen koele killer.....'

 

Hij zal toen wel in paniek zijn geraakt. Misschien wel door een wond bloed op zijn handen hebben gekregen. Hij zal waarschijnlijk op dat moment in paniek zijn geraakt al dan niet door zijn gebruik van middeltjes ook dat zie je al aan die kop.......

 

Op dat moment verkeerde beslissingen hebben genomen......

 

kan die nu niet meer terug draaien, zelfs niet met het vertellen van de waarheid.

 

Groeten

 

spreken is zilver zwijgen is voor hem nu goud, geen lijk geen moord, toch joran?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Maar ik heb meer de indruk dat PRDV een beetje media-geil is..

 

Heet niet voor niks "PR" de vries ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk heeft hij er wat mee te maken. Eerst alles verzwijgen, dan sommige dingen toegeven en dan weer ontkennen. Zn vader zegt ook dat hij gewoon alles moet ontkennen ofzo. Geen alibi, geen tegenbewijzen. Vreemd zaakje.

 

Voor mij is hij schuldig.

 

EDIT

 

En dan gooit JVDS ook nog eens een glas wijn in PRDV's gezicht. Erg abrupte actie en dat kan de ware aard van JVDS zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten we hem pakken dan :lol:

 

stoppen we een paar warlock zaadjes in zijn ass, kijken of die dan nog zo flink is!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jim morrisen wel vangehoord :D wist ook dat die mzuiek maakte maar verder wist ik niets ?

 

ik kom net terug van me werk ( vakken vullen )

en ik zag daar een krant liggen en opde voorkant stond joran bekent ? :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik persoonlijk vertrouw die joran pas als ie een week aan een strop hangt

hij weet er zoiezo meer van al die leugens en verdraai in zijn verhaal

hij weet wat er is gebeurd en verzwijgt het als het aan mij ligt en er word bewezen dat hij schuldig is mogen ze hem opknopen en ik weet zeker dat er meer mensen zijn die er zo over denken.

 

greenstuff

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja joran verbergt wel wat dat merk je ook aan zijn boek ( heb ik niet gelezen maar hij was een keer bij jensen ) in het begin weet hij alles tot in detail te vertellen en later in het boek gaat het van ik weet niet meer of de broertjes mij op gehaald hebben dit dat

wel zonde want dat wijf was lekker :lol:

 

kwam net dit tegen ?

 

http://msn.anp.nl/msn/nieuws.do?action=art...&id=5561122

en dit

 

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/buitenl...as_ongeval.html

 

Dood Holloway was ongeval'

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vergeet alleen niet dat wat je zondag te zien krijgt, natuurlijk wel is bijgeknipt en geschaafd en laten zien wat ze willen laten zien, zodat je al snel een vertekend beeld zou kunnen krijgen.

 

Ook hoor je niets over de "echte" Nathaly die sex, drugs niet schuwde om onder het juk van ma uit te komen, als je de verhalen zo leest.

 

Maar ik denk wel dat hij er meer van weet dan hij tot nu toe toegeeft (doen wij niet hetzelfde als wij gepakt worden?), maar ja wat wil je als je pa een advocaat is!

 

Ik vind ook de ophef over deze verdwijning wel erg ver gaan, jaarlijks verdwijnen er ook tientallen

(nederlandse) kinderen/volwassenen, waar je bijna niets over leest, maar dat terzijde

 

Zondag zullen we het zien.

 

BZ

 

Mooie reactie over die ophef, net zoals die belachelijk grote hoeveelheid aandacht voor Madeleine. Vind het wel mooi om te zien hoe veel mensen al een oordeel over die gast hebben. Joran de strop en holleeder de straat! :lol: De media is een mooi fenomeen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of we er nou morgen achter komen dat ie het gedaan heeft, moet ik wel zeggen dat ie iedereen wel ff heeeel lang om de tuin heeft geleid. Politie korps van Aruba, Ned , F.B.I. en wie nog meer voor zo'n jong iemand en dan nog niet doordraaien tijdens al die verhoren best knap.

En dan zou Peter R de Vries et ff hebben opgelost, :D

Ga er morgen wel ff voor zitten :lol:

 

Saen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik er krom aan vind........

Stel dat ie het gedaan heeft, waarom wordt 'ie niet gelijk gearresteerd

en moet via een SBS6 programma de waarheid boven tafel komen???

Het is f*cking geen spelletje, het is een moord waar het hier om gaat.

 

Voor degene die mijn quote "herinneren......."

dit zei idd die homo met die kale kop gisteren bij Hart van Nederland, maar ben het meer dan 100% met hem eens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...