Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ert

Joran Van Der Sloot

Recommended Posts

juist :)en van cannabis wor je geen fantanst of leugenaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jup, eerder een eerlijk en vriendelijk mens :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Had'ie nou gewoon de pliesie gebeld, dan was er niets aan de hand geweest...... en had Natalee misschien zelfs nog geleefd.

 

Want een typische GHB overdosis eindigd in epileptisch schokken en daarna een soort diepe bewusteloosheid waar mensen ook weer uit wakker kunnen worden. Maar slimme Joran schudt eens aan het meissie en werkt haar dan maar weg.

Als dat de werkelijke versie is (who knows?????) dan is het nog maar de vraag wat je hem precies ten laste kan leggen. Want als iemand anders haar heeft weg gewerkt waar is hij dan schuldig aan? Bovendien valt niet te bewijzen of ze nog leefde of niet toen ze werd gedumpt.

- grove nalatigheid?

- poging tot doodslag?

- doodslag?

Als hij toegeeft dat ze per ongeluk erin bleef, dan heeft hij dus hooguit een lijk weg gewerkt, das geen moord.

 

Al met al heeft hij er zeker mee te maken, maar nog steeds denk ik niet dat dit de hele waarheid was. Die Daury heeft haar dus niet gedumpt, maar dat hij hulp heeft gehad zal wel moeten, omdat hij (of de medeplichtige) ook zo snel weer online was.

 

Ik denk zelf dat hij meer schuld in haar dood heeft dan hij toegeeft, anders was hij slim genoeg om de politie te bellen na haar dood. Bovendien kent pappa de wet en zal die zelfs erop aangedrongen hebben om alsnog jezelf aan te geven als ze per ongeluk is overleden en je hebt haar verstopt. Die pa heeft genoeg gezond verstand om de voors en tegens van de verschillende trajecten af te wegen. Als die meegaat in 'de verdwijning' dan is de rol van Joran in Natalee's dood groter geweest. Misschien heeft hij haar echt verkracht en daarbij te veel geweld gebruikt of haar per ongeluk gesmoord of zo. En dan ben je natuurlijk meer in paniek als ze niet meer wakker wordt. Of heeft hij haar gedrogeerd en bleef ze erin. Dan heb je meer reden om haar te laten verdwijnen......

 

Hij komt er dus mooi mee weg, want tenzij ze een lijk vinden of de medeplichtige gaat praten, zullen ze hem nooit kunnen veroordelen voor moord of iets soorgelijks.

 

Of een domme jongen met veel mazzel, of een slimme jongen met mazzel. Maar allebei monsterlijk gewetenloos. En als hij ermee weg komt en een gezin mocht stichten, hoop ik dat hij dochters krijgt. Om zich lekker zorgen over te maken als ze de wijde wereld in gaan. Want hij weet wat voor gewetenloze monsters er rond kunnen lopen :lol: Misschien dat hij dan nog eens terug zal denken aan dat meisje op het strand van Aruba........

 

En die moeder is nog steeds niet beter af, want die weet eigenlijk nog niet wanneer en hoe ze nu gestorven is...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

gewoon afschieten die gast, gewetenloos monster :lol:

Das mijn mening

 

Citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom zou hij die schoenen hebben gedumpt??

Zou er bloed aan zitten?

Hoe komt het dat er in de reportage van peter r ook het een ander niet klopt?

bijvb. die telefoon bij dat hotel, is het alleen mogenlijk om mee naar het buitenland te bellen?

 

Ik denk iedergeval dat die pa er meer mee te maken heeft!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J
bijvb. die telefoon bij dat hotel, is het alleen mogenlijk om mee naar het buitenland te bellen?

Hoe kom je daarbij dan? Dat lijkt me eerlijk gezegd nogal vreemd :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gistere in op tv. Spronk zei; dat Joran vandaag nog een kort geding tegen peter aan kan spannen zodat het filmmateriaal niet meer uitgezonden kan worden. sterker nog, spronk zij dAT Joran voor de verdwijning van een lijk max. 6 mnd zou krijgen . Maaar peter zou max. voor twee misdrijven 9mnd kunne krijgen?!?!?!??! :D :lol:

 

brrrr. enge sooi man. Het volk tot amatuer rechter promoveren via tv programmas als deze ?? wat moeten we der nouw mee? Strak kunne me met heel nederland bellen naar een 0900 nummer in de joran show.. meerkeuze vragen beantwoorden, A B of C want justitie komt er zelf niet meer uit?!?!?!mischien die goeie ouwe leugendetector uit het stof trekken?.. :D . ... politieke invloed straks?. ;) ..waarschijnlijk ziet het CDA naast de foute canna-propeganda ook nog wel een gaatje om persvrijheid aan banden te leggen. :bier

Dat zou communistische/dictatoriale taferelen met zich meebrengen, blij dat zoiets in Nederland niet kan...

Tenzij je natuurlijk lid bent van de PVV, zoals die lul in die uitzending gister, die maar wat bazelde over zaken waar die geen drol verstand van had.

 

Als ik Joran was, en dat is gelukkig niet zo, had ik al voor de uitzending gezorgd dat die beelden niet vertoond zouden worden...

 

Hoe kom je daarbij dan? Dat lijkt me eerlijk gezegd nogal vreemd :D

Joran had gezegd dat dat een 'world pay phone' was, waarmee je alleen internationaal kon bellen. Lijkt me nogal sterk trouwens...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Want een typische GHB overdosis eindigd in epileptisch schokken en daarna een soort diepe bewusteloosheid waar mensen ook weer uit wakker kunnen worden. Maar slimme Joran schudt eens aan het meissie en werkt haar dan maar weg.

Dit is idd wat ik denk, maar bewijs het maar eens.

 

En dat je met die telefoon bij dat hotel alleen maar internationaal kan bellen vind ik ook vreemd, dat was wat die Joran verteld/gelogen heeft,.... maar of dat ook is gecheked ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hee ERTje,

 

gaan we nu ook nog politieke beschouwingen doen op WF ?

 

Sorry gaat me te ver...... :lol:

 

havel groet u

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er worden in de gehele wereld velen onderzoeken gedaan , zo ook met de manier om je onderbewustzijn te ''LATEN'' spreken. Dit gebeurt doormiddel van bandopnamens die later ''omgedraait'' af worden gespeeld.

Hiervan zijn enkele fimls van maar ook echte onderzoekers die met steeds meer rare ''teksten'' van de banden krijgen te horen.

Het zijn weliswaar maar hele kleine fragmenten die naar buiten komen maar toch wel erg raar.

Als dit een juiste manier is om het onderbewuste aan te spreken komen er uit zijn mond toch wel erg rare dingen kijk maar :

Share this post


Link to post
Share on other sites
politieke beschouwingen doen op WF ?

Sorry gaat me te ver...... :D

Politiek is onderdeel van onze hobby, evenals wetgeving. De minder leuke kant, maar daarom niet minder belangrijk. Het mooie van WF is z`n veelzijdigheid in deze, ALLES wat met wiet in verband kan worden gebracht is hier bespreekbaar mits je het in het juiste topic aankaart. Tja, die Patrick deed zich voor als wietkweker, dus de connectie is snel gelegd.

Je kunt er toch gewoon voor kiezen de onderdelen die jou niet interesseren en in jouw ogen onbelangrijk zijn links te laten liggen ? Iedereen happy toch ?

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Politiek is het streven tot leidinggeven. Valt op ieder forum te bespreken zou ik zeggen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat mooi zou zijn:

 

als die patric en joran voor 25 ruggen peter RRRRRRR een loer draaien :lol:

 

tuurlijk, voor 25 ruggen komt ie even zeggen dat ie het gedaan heeft ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peterrrrrr als minister van Jusitie, ik hoor hem het nog zeggen......

Het zou er mooi uit gaan zien:

[Edit] en dat is 1 minder, tnx miss

voorspeld word mischien, tja. . . . . . . .de disclaimer is ook fun.[/edit]

 

J vd S gaat dit volksgericht nooit overleven, back to the stone age !

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Haal de tweede link maar weg, YouTube heeft het filmpje al weg gehaald.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...