Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Cannabis20

De Bel Gaat (schijnbaar Opgelost)

Recommended Posts

Net rond 18:00 de plant gepakt. 19:45 gaat de bel... De buurman vanwege geur

Het zou afgelopen moeten zijn blablabla. Me stiefpa gezegd het is de laatste dag, en zou er gezegd zijn geworden dat hoop ik anders maak ik er werk van Vuile naaiers als ze bellen en dat op de laatste dag plant Hoop dat ze maar niet bellen. Hoe kan ik het beste nu de geur verwijderen. Het is vreemd wel dat bij de 4 planten die ik eerder geknipt heb geen geklaag is geweest. Terwijl die groter en meer heeft. En bij mijn laatste plant en net 45 minuten binnen staat, het geklaag komt. Hoe kan ik het beste nu de geur verwijderen. De dochter van de buurman kon niet slapen "zegt" ze , ze slaapt op de zolder(terwijl daar niks hangt of niks staat!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

veel wieerrook branden en/of zo een bus geurneutralisator, das een spray met een limoen geurtje aan heel krachtig die de weedgeur opslorpt, bij de gs te halen.

anders zou ik de ramen open zetten, best misschien niet aan de straatkant en een tocht proberen te maken zodat die weedgeur je huis uit blaast hé

 

maar wat is dat een zagevent zeg, ze dochter zal er enkel beter door slapen :smoke

 

mazzel :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dat ding van de blokker gehaald x-press ofzo .

Heb daar een geur voor tegen oder spray:P Gooi ik dat straks eens op de zolder.... Maar gewoon de gedachte dat ik al 4 planten geknipt heb(1 laten staan week langer) En daar komen geen klachten over?!?!

 

En bij de laatste staan ze aan de deur, wat mij verd8 maakt dat ze mij willen naaien. (mijn wraak is zoet en zuur en een beetje pittig dan...)

 

Ik rook altijd wiet op me kamer, zoveel soorten ze stinken nog erger. En geen klacht al die jaren.

Kan het ook zijn, doordat de afzuiging bij het koken aanstond. Dat de lucht naar boven vliegt? (maar ik denk dat het over meerdere dagen gaat) Als ze bellen ben ik zwaar de lul :wacko: En tja dat moet nog drogen, dus kan met angst al die dagen gaan zitten om alsnog alles kwijt te raken. Omdat ze weten dat er iets ligt, en als ze iets ruikt(bijv een joint :smoke ) gaan ze bellen zeker. En als ik gepakt word dan ga ik ook als ik terug zou zijn voor hun deur staan door de brievenbus blazen, en bij de tuin staan. Dan hebben ze geur.

 

 

@t tuinkabouter2003

 

Lol ik zei tegen mijn stiefpa al, snap niet dat die niet kunnen slapen met die geur. Juist wel slapen. Maarja het is puur aandacht trekken, en dat buurmeisje merkt het wel

Share this post


Link to post
Share on other sites

je snapt het niet he.. die geur van joints is niet te vergelijken met die van pas geknipte wiet. De eerste paar dagen blijft dit sterk daarna zal de intensiteit afnemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alhoewel het vervelend voor je is,

vind ik dat er een foute toon in je praatje zit.

 

Jij maakt uit wat iemand anders als overlast MAG ervaren?

en ze zullen het nog wel merken?

 

Heb je je bedacht dat ze de geur van de eerste 4 planten gedoogd hebben?

oftwel, oke dit kan even, dadelijk is het over, dacht ie mss?

 

En natuurlijk is het dan een tegenvaller als er een paar dagen later weer een wietgeur heerst.

 

Weet je wat je moet doen?

Even naar ze toe gaan om te vertellen dat je het vervelend vind dat je overlast veroorzaakt hebt, en dit niet meer zal gebeuren. En dat je het waardeert dat ze nog geen stappen ondernomen hebben.

 

Volgend jaar maar wat betere voorbereidingen denk ik, maar vervloek niet een ander om je eigen foutjes!!!

 

Ik hoop dat het heerlijk gaat smaken.

 

greetz weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja, ik vindt ook dat je buurman nog erg schappelijk is hoor, die verdient zelfs een doosje sigaren.....

 

Als je wiet wilt verbouwen c.q. knippen, neem dan ook even het ongemak om een ruimte te maken met een fatsoendelijke filterinstallatie erin.

 

Die zet je aan als je gaat knippen en niemand die ook maar een spatje last van je heeft.

 

 

Investeer een paar centjes in een afzuiger en een filter, zorg dat je een reukdicht hokkie krijgt.

 

 

En vooral, waardeer je buurman dat die je nog niet heeft aangegeven, bedank hem hiervoor en zeg dat je ervoor gaat zorgen dat ie er geen last meer van heeft.

 

Je buurman bepaald nu of jij wel of niet door kan gaan met je hobby !!! Als ie de blauwen belt heb je een probleem.

 

Sterkte en veel succes in ieder geval.

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

@t weetje

 

Ik weet hoe ze het spelen, jij niet helaas. Dat hebben ze ook met andere dingen feflikt, dus zielig geval daar..Maarja mijn klachtenregen komt ook wel. En tja ze merken het zeker wel. Kan wel fout zijn dati k het zeg. Maar dan hadden ze me al heel lang erop aan kunnen spreken, wat me oude buren(die pas verhuis waren) me wel gezegd heeft!!! En toen stond hij in de andere tuin, en moet dat ook gehoord hebben. Vroege spraken wij daar wel veel mee, nu niet meer. Dus het is gewoon vuil spel.

 

En zei gaan gewoon aan de deur, terwijl mijn ouders niks van kweken weten en van mij weten ze het wel. En ze weten dat ik thuis was. Waarom spreekt die mij nergens op aan? Is erg makkelijk droppen bij de ouders terwijl ik ze daar heb staan. Over de "geur" Dat ze het op de zolder ruiken is gewoon ........

Dus ik maak niet eens fouten. En zit niet eens in de fout.

 

En een wietgeur heerst? <-- wat als ik dan rook ? Want dat doe ik ook en daar hoor ik niks over? Wel toevallig dat toen die ene laatste plant naar binenn ging. En bij die 4 planten die ik geoogst heb. Die hebben ze ook kunnen zien, altijd. Dus moeten ze toch ook weten dat het geur geeft en mij erop aanspreken.

 

Maar zowiezo als ik die zie vandaag spreek ik die er ook op aan, me moeder zei dat ik dat niet moet doen :wacko:

 

zal nog wel gek worden alsof ik niet eens thuis kan roken vanwege de geur ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff, lees is even:

je snapt het niet he.. die geur van joints is niet te vergelijken met die van pas geknipte wiet. De eerste paar dagen blijft dit sterk daarna zal de intensiteit afnemen.

 

Zorg gewoon voor zo min mogelijk overlast... Jij blij (er komt geen politie langs die alles in beslag neemt en een pv opmaakt) en zij geen last van de geur. Je moet blij zijn dat ze het eerst bij jou kwamen melden, voor hetzelfde geld had je al politie voor je deur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TS:

 

Jij bent wel degelijk degene die in de fout gaat, ik denk dat niet veel mede kwekers je zullen steunen als je slechte bedoelingen hebt tegenover je buren.

 

Je lijkt precies wel al lang te roken want je bent vrij para bezig :wacko:

 

Voor gewoon eens een serieus gesprek met je buren, je kan hier tips vragen over de geur enzo maar los de rest zelf op met je buren,

 

Smoor zé,

Jzv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja oke daar heb je gelijk in. Maar mij reegt het zich op dat ze het altijd via domme manieren doen. Eerst toen domme briefjes in de brievenbus gooien vanwege mijn husky die ik had(resultaat me hond weg....) Dus die kant van de buren reegt me al genoeg op. Je merkt dat ze iets op de leden hebben op andere manieren, maar zeggen nooit wat. Maarja heb ook oren :wacko: Heb nu die oder spray staan, en hoop niks meer te horen ervan hoop ik. Maar toen ik toch 4 planten knipte moet dat toch een mega geur zijn en geen geklaag , Want die wat ik nu knipte was de kleinste plant. Op de 20 liter.

 

Heb ze ook 1x horen zeggen

 

Buiten ruik je het niet, binnen wel

Toen waren ze nog niet geknipt. Dus dan moet het roken zijn geweest en zouden ze daar ook nog over gaan klagen? Over roken kunnen ze toch niks zeggen(tja de hoeveelheid hier is het probleem) Maar de politie zegt wiet roken doe je THUIS of in de SHOP..

 

p.s btw ben niet para om een gesprek met de buren te voeren. Maar die buren zijn gewoon 1 oor in andere oor uit....

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja die schaf ik midden in de nacht aan?

Nu had je er al één kunnen hebben,..

 

Eigenlijk heel simpel... zorg voor géén overlast,.. geluid, stank etc.... je trekt aan het kortste eind omdat je met iets bezig bent wat niet mag, maar dat wist je waarschijnlijk al...

Een oude tip;...Zint Eer Ge Begint... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet zo gek dat ze er op zolder last van hebben. De meeste huizen hebben een (geforceerde) afzuiging en vaak deel je zelfs met je buten een ventilatiekanaal. Ik heb meegemaakt dat er een slang van mijn centrale afzuiger op zolder los hing, waardoor etengeuren in de ruimte tussen het plafond en het dak kwamen en je echt bij de buren nog beter konn ruiken wat we aten dan bij mij thuis. Het is dus helemaal niet raar dat je het binnen ruikt. Zeker met knippen en drogen moet je afzuigen / filteren. Ik droog "stinkende wiet" daarom ook het liefst in mijn tentje met afzuiger. Maar vergeet het knippen niet! Dat ruik je zelf niet meer maar veroorzaakt erg veel geur.

 

Inderdaad... bezint eer ge begint. Net als met een buitenoogst en guerilla. 50 planten maarreh.. waar gaan we die ook al weer drogen? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
waar gaan we die ook al weer drogen? :smoke

Op zolder... bij de buren.... :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wacko: CANNA maak je niet dik!

jij hebt ze nog ikkes niet die kwamen ze al halen

voor ze om waren,dat weet je.

maak me meer ergens anders druk over,maar dat

is weer een ander topic he wazz.

:smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt ze niet lang meer,....dat kan ik je verzekeren :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
:wacko: CANNA maak je niet dik!

Zal ik ook niet doen, alleen maak me wel een beetje druk bijv als ze komen, de hoeveelheid. Daar zal ik dan flinke problemen mee krijgen dan. En een hoge boete. Normaal kan ik gewoon rustig jointje roken als ik van me werk kom. Nu twijfel ik om er een te roken binnen...

Hoe zit het nu eigenlijk dat als er een klacht is bijv kwekerij, geur. Als ze aankomen gaan ze dan het hele huis doorzoeken? <-- als er geen planten staan na een melding

 

In ieder geval kom ik net van me werk af, en heb dat oder spray ding om de 9 minuten laten blazen. Toen ik terug kwam ruik ik geen wiet, op de zolder rook ik zowiezo al niks) Onder wel, niet meer dus. Dus hoop dat de geur weer wat weghoud...

 

@ BigButtBram

 

Verklaar nader ? ( of bedoel je smoken)

 

@ no-zem

Enigste overlast is de geur. Ik maak geen herrie, maak geen zeik in de buurt. Houd me extra still. De geur is het enigste probleem. En in 2003(2x dat ik kweek) kreeg ik geen klachten, van dezelfde buren! Ik kweek in 1x in de zoveel jaar. Niet eens ieder jaar.

 

@ wazzup

 

Mijn huis is gebouwd in 1986 kan inderdaad zijn dat het makkelijk uitkomt bij de zolder(maar dat weet ik niet zeker)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Op zolder... bij de buren.... :smoke

:specool :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Cannabis20, moet ik dat nou echt uit leggen???

 

Je snapt toch wel dat als er mensen zijn die overlast van jou hobby hebben, deze mensen daar wat aan gaan doen,......of moet ik ook vertellen wat ze gaan doen???

 

Ik neem aan dat de 20 in je naam niet voor je IQ staat :wacko:

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is 1 iemand die er last van heeft, het andere huis daarnaast staat leeg. Kan er geen last van hebben. En nee 20 staat niet voor me IQ en ook niet voor mijn leeftijd. Dus waarom kom er direkt mee je raakt ze kwijt. Dat is bs

 

last van mijn hobby hebben.

Planten zijn geknipt, de rest is al zowat droog(geur zou dn amper weg moeten zijn)

En die laatste nog. Er staat zowiezo niks meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk canna ze zullen best last ervan hebben ,wat wij als niet

lastig ervaren!

mn moeder vindt het ZAAALIG RUIKEN maar mn ouwe heer

des te minder.(totdat ze in zn tuin stonden hahaha)

kijk mijn buren hadden er geen last van maar er is toch 1 iemand die erover viel

en onder het MOM VAN STANKOVERLAST zijn ze gekomen!!!

dus dit ken ook bij jou en als er stank is en er staan geen plantjes

kun je je toch voorstellen dat de BLAUWE bij jou binnen komen

kijken.

en ja als er dan LET WEL MEER DAN 30GRAM ligt TJAAAAA

dan zijt gij de klos.

bezit van 5gr-tot30gr voor eigen gebruik kan een straf opleveren

van:MAX 1MAAND BROMMEN EN OF 3.350,00EURO BOETE.

http://www.justitie.nl/onderwerpen/crimina...drugs/softdrugs

 

bij deze nogmaals,dus als je teveel in huis hebt probeer het bij een

ander te bergen.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al heel veel geschreven hier op het forum over het gebruik van filter en afzuiging, staat zelf geloof

ik als meeste vermeld hierzo.

 

Toch zijn er mensen die er niet naar (willen) luisteren naar adviesen die er gegeven worden.

 

Ik hoef geen last te hebben van de hobby van de buurman, hij dus ook niet van die van mij.

 

Klinkt misschien hard, maar eigen schuld dikke bult en laat dit een duidelijk voorbeeld zijn voor andere mensen die hun zaakjes niet op orde hebben.

 

groeten,

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Tayron

 

Ik geloof het best dat ze wel last hebben van de geur(want als ik wiet rook dan ruik ik het toch?. Maar ik kweek normaal niet, heb dan het raam open en rook wiet. Dat vliegt dus bij de buren dan naar binnen. Mijn moeder vond het wel stinken(maar dat rook ze alleen in de woonkamer)

 

Ik heb andere mensen die niet roken(ook geen sigaretten) om rond het huis eens te lopen(van buiten ruiken ze niks in ieder geval) Ik had toen altijd al verwacht dat ze aan de deur komen vanwege de lucht( maar toen rookte ik alleen)

 

Enigste wat ik ruik als ik nu binnen kom is oder spray :wacko: En als je een joint rookt dan ruiken ze zowiezo wat. Dan heb je gelijk in combinatie van dat ze binnen komen. Op dit moment weet ik nog niet waar ik het moet leggen(waar vertrouwen is..) Ik ben altijd zo netjes geweest om vooral niet bij de deur van hun, of achterom te roken. Zodat je het de hele dag in je gezicht krijgt gevlogen + de rook zelf.

Dit doe ik dan wel. Als ik alles kwijt ben, want dan is het toch al gebeurd. En ze maken het zelf er erger mee. De stank zal erger worden(niet dati k het exta doe) Maar er is geen rede voor om het niet te doen. Als er dan klachten komen over 1 grammmetje wat daar licht kunnen ze niet zeiken. En zou je voor ieder luchtje langs moeten komen. Want roken moet je thuis doen of in de shop.(dus automatisch overlast)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog 1 maal dan; verse wiet ruikt anders (en sterker) dan de rook van verbrande wiet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...