Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-- | WoutoR | --

Trimbos: Hoeveel rook je per keer?

Recommended Posts

een zakje van 2gram ging er op een avond wel door, ik gok op 0.33gr per joint, ik rol enkel puur. (ben nu wel even gestopt, maar ga beginnen met mn eigen kweekje)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zon 2 - 5 joints uit een gram, met wiet 2, met skuff soms 5.

 

hangt ook van de sterkte af. NLS draai ik meer joints uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1 Hoeveel hasj of wiet stop je gemiddeld in een blow?

- ong. 5 met 2.5 gram dus iets van een 0.5 gram,? zoiets denkk

 

2 Als je sterkere wiet of hasj rookt stop je dan minder in je blow of rook je minder blowtjes of rook je net zoveel?

-evenveel

 

grtz :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sander:

Voor ons onderzoek zijn wij in nog een aantal dingen geïnteresseerd:

1 Hoeveel hasj of wiet stop je gemiddeld in een blow?

2 Als je sterkere wiet of hasj rookt stop je dan minder in je blow of rook je minder blowtjes of rook je net zoveel?

Ik vind het in ieder geval erg leuk dat iedereen zo enthousiast is op deze site. Ik zal even kijken of ik wat onderzoeken van ons op de site kan plaatsen, zodat iedereen deze in kan zien.

 

Oke nu even fair:

1) Gemiddeld hè hmm moeilijk te zeggen ik denk redelijk veel aangezien ik vaak puur wiet rook. Dus laten we zeggen dat 8 van de 10 keer puur rook en als ik het niet puur rook dan doe ik er zeker de helft wiet helft tabac. Dit komt omdat ik mijn eigen teelt rook en dus zoveel als ik wil kan nemen :whistling

2) Even veel stop ik erin maar ik heb wel eens gehad dat mijn keel zo begon te irriteren dat ik even een pauze heb genomen (ik blow nooit alleen dus pauzes zijn niet zonde, deste meer krijgen mijn vrienden). Veel succes met je onderzoek !

 

Smoke the bud's butt and experience the true meaning of life :verrygood *oef valt niet mee, orgineel te blijven :innocent: *

Share this post


Link to post
Share on other sites

[hey man

 

ik rook hem vaak bijna helemaal puur dat is pas egt chilll :( kan ik egt aan raden want van de tabak ga je vaak ok weer gewoon roken en dat vind ik egt niet cool. ik dagt werkelijk dat ik vaak in de week smokte maar ik zie hier dat veel mensen me duidelijk overtreffen :spliff: :) ik smoke denk ik ongeveer 4 keer in de week maar soms ook meer ligt aan mijn stemming

 

later :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 Hoeveel hasj of wiet stop je gemiddeld in een blow?

2 Als je sterkere wiet of hasj rookt stop je dan minder in je blow of rook je minder blowtjes of rook je net zoveel?

 

1: Ik haal uit een normale gram 3 joints, met tabak gewoon... Meestal (omdat ik vaak bij dezelfde shop kom krijg ik meestal iets meer ... sssst) haal ik er wel 4 joints uit. Ik heb geen idee wat dat is per joint.

 

2: Als ik idd sterkere wiet heb ... zoals Haze ofzo dan doe ik er minder in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe ook ongeveer 3 á 4 jointjes van 1 gram lekker stevig wiedje. Sterker wiedje, dat is wat ik reeds rook. Als de wied minder van kwaliteit is draai ik er meer in, en kom ik een uitzonderlijk goed wiedje tegen zal ik of mijn jointje eventjes opzij leggen of er wat minder in doen, naargelang het me te binnen schiet.

 

Soms, maar dit is meer omwille van financiën, rol ik ook wel een stickietje.

 

Per dag ligt het verbruik momenteel tussen de 2 á 3 gram. Maar dit ligt ook hoog doordat ik momenteel veel thuis zit (ongeval gehad een half jaar geleden), als ik terug "actief" zal worden zal mijn gebruik halveren. Op het werk zouden ze het niet appreciëren hè, anders zou ik geen sigaretten (shag/roltabak) meer roken waarschijnlijk.

 

Greetz,

 

Peacheken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook nu 6 gram per week (koop zelf 5, en krijg van een maat van me altijd een grammetje per week, hij verbouwt zelf in een kas in de tuin)

en daarvan draai ik altijd ongeveer 8, 9 of 10 van :)

sterk genoeg en dus lekker :verrygood

 

gr. Applegreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meh, Ik rook 3-4 jointen per dag in de week, ongeveer 0.4 in iedere joint dus dat is 3,5 jointen X 5dagenx 0.4gram = 7 gram in de week , en dan nog is in het weekend toch wel 5-6 jointen per dag ook van 0.4 dus dat is ongeveer 4.4 gram... ongeveer 11gram per week...

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Ik draai een joint met ongeveer 0,7 gr

 

* als de wiet sterker is dan draai ik nog steeds met 0,7gr maar rook ik waarschijnlijk over de dag wel minder jointjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik woon in belgië en kan niet naar holland en ik krijg men wiet via via en dat is altijd dezelfde ( geen idee wat het is ) en ik rook altijd alleen in het weekend met vriende en dan is het ongeveer 1 joint per weekend en doe er ongeveer 0.50 tot 1g in en soms puur ;) :lol: ik wil dit zo houde en lukt ook aardig , blow al bijna een jaar en kmoet rekening houde met het school enz maar tot nu toe echt geen probleme :specool

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

uit een zak van 25 rook k meestal 12 a 14 toeters

kstrooi er altijd even veel in maakt niet uit wat soort dat het is ask maar lekker weg ben :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik en mijn vrienden (meestal 2 anderen) doen het een keer per maand zo ist best vinden we, en we kopen altyd rond de 5g goeie wiet (kost 25€ /3 = 8,3333 per persoon dus nog een redelijke prijs), ik rol het altyd omdat de anderen te lui zijn om het te leren , ik doe het meestal gewoon laag tabak en dan laagje wiet erover, omdat het anders te lang duurt en ik zo ni kan inschatten wat de verhouding is, en dan doen we als we niet te stoned zijn na de 3-4 de laatste nog op :nerd dus 5g per maand in 5'jkes in de laatste ziet altyd rond de 1,5 omdat ik redelijk zuinig omga met wiet lol :verrygood tot de laatste dan :D

ik vind dat als je tog stond wil worden dat je echt k*nk*rstoned zijt, kwaliteit over kwantiteit dus :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe in men jointjes zo eengoeei 0.5 gram en de rest tabak, haal uit een 25 euro zakje zo een 9 jointjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe gemiddeld iets van een 0.4 gram in één toep

en als het sterkere weed is blijft dat eigenlijk hetzelfde :nerd

mischien dat ik er iets minder van blow maar volgens mij niet echt :nerd

ik geniet er gewoon extra hard van

Share this post


Link to post
Share on other sites

gemiddeld kom ik met een zakje van 20 een dag of 3 toe en roke met 2 personen ervan

 

als k weet dat het zware is doe ik er minder tussen

 

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meestal 2 a 3 per dag

2 a 3 uit een 10je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai een halve gram wiet in een joint als ik met andere rook en ook in me eentje alleen met andere is de joint in 10 minuten op en anders in 60 minuten, hasj doe ik in de zelfde verhouding heb alleen geen idee hoeveel gram het is.

 

Meestal 2 a 3 per dag

2 a 3 uit een 10je

 

Maar hoeveel gram zit er dan in de 10tjes die je haalt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook in mijn eentje per joint 0,5-1,0 g weed. En in een dag rook ik ong. 2,5g, want ik haal altijd 5g van crystal.

Maar als k buiten bent met mijn maten kan dat oplopen tot de 10-15g per dag. De aantal hoeveelheid hangt van de aantal mensen met wie ik ben. Meestal ben ik met 3 van mijn beste matties en dan blowen we makkelijk 15g binnen een paar uurtjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Khaal 8 jointjes uit een zak van 5 gram en kbetaal der 30 euro voor :blink:

==> 0.625

 

Maar 'k rook wel altijd met 2 en we delen altijd de prijs :whistling

 

Grtz :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

met turbo k2 en super skunk doe ik ongeveer 3 keer met 2 gram

ja ik doe erveel op maar ben ook graag knetter stoned

 

pure wiet in waterpijp is denk ik nog te heftig voor mij :whistling

 

de vriendin van me vriend had het gedaan 1 heis en die lag 3 uur ziek in bed :smoke

 

me vriend kan er wel tegen die rookt zo 6 van die korrels pure wiet in waterpijp ( 2 heisjes )

 

maar ik moet wel zeggen meestal rook ik teveel op 1 dag dan lust ik nieteens meer tabak de volgende dag :s

dat is wel weer klote als ik weinig doe dan is er niks aan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe 2 (werk) dagen met 5 gram... en ik rook dan niet hele sterke, maar wel een stuk of 7.

In het weekend zijn ze meestal wel wat dikker denk rond de 0,5 tot 0,7 per joint maar dan roken er meer vrienden mee, maar die hebben natuurlijk ook weer wiet en draaien ook dikke joints :whistling

In het weekend begin ik gelijk als ik wakker wordt en ga door tot ik weer slaap :blink:

En meestal 's ochtends in de auto naar het werk een heel kleintje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ smoke

 

rook je in enkele uren tijd 15 gram op ? :specool

in een joint gerold neem ik aan?

dit is haast niet te doen, ken enkele vage figuren die 13 gram op een hele dag roken...

en die roken dan al joints alsof het sigaretten zijn..

 

maarja, ik rook zelf zo'n 2.5 gram op per dag. ligt een beetje aan de momenten.. schommelt zo nu en dan.

ok, ik steek ook weleens met vrienden een 50 euro blow op en dergelijke toestanden, maar zó'n feest is het niet altijd.

Edited by Spoorloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouw , ligt eraan...

Khad laatst een saterday night special gedraait ,

en daar douwde ik toch wel ff 5gr in...

 

maar normaal 1-2gr duzja , moet wel flink wat in zitten vind ik...

als je het doet , doe het goed :lol:

 

Grtz ~Tiduss~

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...