Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-- | WoutoR | --

Trimbos: Hoeveel rook je per keer?

Recommended Posts

Sander:

 

Voor ons onderzoek zijn wij in nog een aantal dingen geïnteresseerd:

 

1 Hoeveel hasj of wiet stop je gemiddeld in een blow?

2 Als je sterkere wiet of hasj rookt stop je dan minder in je blow of rook je minder blowtjes of rook je net zoveel?

 

Ik vind het in ieder geval erg leuk dat iedereen zo enthousiast is op deze site. Ik zal even kijken of ik wat onderzoeken van ons op de site kan plaatsen, zodat iedereen deze in kan zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
- Hoeveel hasj of wiet stop je gemiddeld in een blow?

Zoals al gezegd ben ik liever niet zo "knetterstoned" en haal ik 6 tot 8 blows uit een zakje wiet van €11,50 (2,4gr.); dit als ik met anderen blow. Ben ik in me eentje dan draai ik uitsluitend stickie's, daar draai ik er (ff uitrekenen...) 15-18 uit hetzelfde zakje. Veel wiet gebruik ik dan dus zeker niet

(circa 0,15 gram per stickie ??? <-klopt dat wel?)

 

- Als je sterkere wiet of hasj rookt stop je dan minder in je blow of rook je minder blowtjes of rook je net zoveel?

Als ik het vooraf weet zal ik er zeker minder instoppen en niet minder blowtjes roken, de frequentie zal gelijk blijven. Ik doe dan ook langer met me wiet (goedkoper :wink: ). Als ik van een ander een sterkere wiet rook zal ik ook minder (of minder grote) halen nemen (duidelijk te merken bij eerste keer inhaleren). En ik moet zeggen: Het komt weleens voor dat ik gelijk bij de eerste haal zeg: rook zelf maar op; omdat ik gewoon weet dat ik daar niet lekker stoned (te suf of te "knetter") van word. Dit kan zijn omdat de soort wiet te sterk is, maar ook als er teveel wiet in zit. Maar er zijn ook keren dat ik juist wel "gewoon mee zal doen", dit is ook zeker afhankelijk van je stemming op dat moment.

 

Kortom: wel zelfde hoeveelheid blows roken, minder er in doen en als die toch sterker is (meestal) minder (diepe) halen. en ja :oops: , ik draai er dan weleens 1 extra op een avond :wink:

 

rook liever 3 blows van 0,3 gr dan één van 0,9 gram op een avond,

spreiding van het stoned zijn over langere en aangenamere tijd :-D

(en qua smaak van de blow(s) ook lekkerder)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik haal uit een 12 euro zak gemiddeld 5 a 6 jointjes en ja als de thc gehalte hoger is doe ik minder in een joint. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje het zelfde als choppie.met een stukkie hash van 6euro doe ik kleine sticky,s draaien tot dat het op is,en hoeveel dat dan gemiddeld in een blow is.denk ongeveer 0,15 gram.magere blowtjes dus!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oef, moeilijk! ik gebruik de one-hitter [koperpijpje] of waterpijp, daar kan een kleine hoeveelheid in maar hoeveel dat is? In ieder geval heb ik meestal genoeg aan twee tot drie hits!!!! Ik doe dus heeeeeeeeeel lang met n paar gram :0}}

voor thee misschien een kwart gram ... ook al lekker weinig dus :0}

[alleen de hashcake gaat in grammen: 3 gram wiet, 2 gram hash, of 5 gram wiet en 3 gram hash... cake delen door plakjes... gemiddelde is...? 1 plakje per keer is voldoende, echt wel !

 

En als de wiet sterker is, rook ik evenveel. Heb meestal 2 of 3 soorten in huis in gradaties van sterkte, en kies per keer of ik high, stoned of superstoned wil zijn.

 

[zal vanavond eens wegen hoeveel er in een hit gaat]

was gisteren ergens waar ze n joint draaiden met ruim een halve gram erin, heb twee hijsen genomen en dat was genoeg.... RUIM genoeg!

 

[oops, misschien mag ik als pijper helemaal ni antwoord geven op deze vraag????]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sander:

 

 

1 Hoeveel hasj of wiet stop je gemiddeld in een blow?.

 

Ik rook alleen wiet, op n enkele uitzondering na dan. En alleen puur, want tabak vind ik ranzig, en me high wordt erdoor verknald.

In een pure draai ik 0,8 gram wiet, (met lange tip, of een stukkie shag voor de tip die ik niet oprook). Zo'n blunt kan ik 2 keer gebruiken, en dan wordt ik echt knetterapestoned :-D ; dusssss 0,4 gram per keer. (blow ook niet zo vaak, 1 of 2 keer per 2 weken)

En dan t liefst over een waterpijp; filtert een klein beetje.

 

2 Als je sterkere wiet of hasj rookt stop je dan minder in je blow of rook je minder blowtjes of rook je net zoveel?.

 

Weet niet, rook alleen maar mn eigen kweek, heeel soms van de coffeeshop, maar dan draai ik m zelf niet, dus dan weet ik ook niet hoeveel dr in gaat. Kheb alleen maar positieve reacties gehad op mn wietje, dus die zal wel goed zijn....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zou het niet weten wat ik er in trap maar meestal 50/50 en blow meestal door dat ik helemaal knetter bent. Als je wat langer wiet rookt duurd het wat langer dat je knetter bent.

 

 

Toedeloe, stop je plant in een vloei...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Ik heb zelf het idee dat voor een aantal mensen het nix uitmaakt,

'maar toch zeker bij mij ligt het vaak ook aan mijn stemming.

 

Ik zal er overdachs langena niet zoveel in gooien als 's avonds bv.

aangezien ik door een stomme fout van mezelf psygotisch aan gelegd ben

moet ik er wel mee uit kijken ben ook vaak gestressed en gespannen ook geen aanrader om te gaan blowen maar door het te doseren gaat het prima in combinatie met medicijnen :lol: :-D :-D .

ben dus geen persoon om pure blows te roken maar smeer het meer uit over de avond,de omgeving is voor mij ook belangrijk rustig......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

De zessies houd het tegenwoordig bij 4 stikkies per dag 4 maal 0,5 gram=2grammen op de schaal van righter.

 

PUUR alstubeleeft. :-D :-D :-D :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

5Gram = 9 a 10 joints bij me. en als ik echt eens goesting heb om een pure jaag ik er een pure door en das dan iets van een grammetje per joint.

 

en als het slechte wiet is (minder snel stoned van worden) dan gooi ik er wat meer in om toch nog een effect tehebben, maar het effect is er meestal maar na 2 a 3 joints bij me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb me stukje al geschreven, maar effe tussendoor:

 

bij het benoemen van de favoriete soorten wiet moet je er wel rekening mee houden dat de kwaliteit en smaak van wiet ook verschillend kan/zal zijn per coffeeshop, zelfs bij dezelfde shop kan je verschillen in smaak en kwaliteit hebben bij dezelfde wietsoort (kan per vracht verschillen).

 

Dit zal toch vaak zelf uitproberen zijn, dus bij verschillende shops kopen :-D

In een aantal gevallen kan dat zeker de moeite waard zijn :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

50/50, maakt niet uit welke soort, zo'n 7 joints uit 12.5 €. Maar ik ben nog maar een beginner, in heel mijn leven zo rond de 70 joints gerookt, schat ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uit 12€ haal ik gemiddeld 3joints, dat is de gewone maat hier zo ongeveer, soms wat minder soms 12€ ineens :-D :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uit een zakje van 25euro(kutmunt, normaal heette dat dan een duizentje hier in België),haal k' zo een 12-13 joints(is ook te zien hoe je ze rolt hé, dik, dun,puur, met tabak enz...),en van iedere joint ben ik goed scheef :-D

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij mij is het eerder een gewoonte om er altijd evenveel in te kappen, en dit is me overlaatst opgevallen, ik let er nu wel op, want het is toch wel kostelijk!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik iets doe, doe ik het goed :twisted: :twisted: :twisted:

uit een zak van 5 gram, rol ik tussen de 10 en 15 joints.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik draai ze altijd wel puur

dus moet er ook veel in. (vind ik)

 

Dus ik draai gemiddel een halve gram in 1 joint

 

somz meer....

ligt eraan hoe wous je wil worden :P

 

 

lekker lekker!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjeej..

 

We hebben hier 5-eurotjes en 12-eurotjes.

 

5 euro haal ik anderhalve joint uit en uit een 'geeltje' 2 en een half..

Ik rook 99% puur, slechts klein plukkie sjek voor het branden.

 

Hasj doe ik langer mee, ik rook geen pure-hasj joints (waarom weet ik eigenlijk niet) maar het is me simpelweg teveel werk om dat allemaal te gaan verkruimelen.

 

Ik vind hasj wel lekkerder dan wiet.. Misschien moet ik eens klaren halen met hasj?

Share this post


Link to post
Share on other sites
uit 12€ haal ik gemiddeld 3joints, dat is de gewone maat hier zo ongeveer, soms wat minder soms 12€ ineens :-D :-D

Kijk.. met jou zou ik er een kunnen roken :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik koop geen wiet meer maar ik draai per J. 0,5 gram bijna puur dus 8)

bij soorten zoals NLx en Super Crystal en Crystal power is dit echt ape-banaan :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik draai eigenlijk altijd 3 jointjes uit een gram wiet, tenzij het een erg gierig grammetje is dan 2. Voor hasj geldt ongeveer hetzelfde. Als de wiet wat sterker is dan stop ik er niet minder in maar word ik gewoon erger stoned :evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 Hoeveel hasj of wiet stop je gemiddeld in een blow?
Altijd een pure joint van 1 tot 1,5 gram (lang gouden vloeitje vol).

 

2 Als je sterkere wiet of hasj rookt stop je dan minder in je blow of rook je minder blowtjes of rook je net zoveel?
Wanneer ik binnenwiet rook draai ik meestal kleinere jointjes dan wanneer ik buitenwiet rook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik haal uit een stukkie hasj van 5 euro, 2 chille joints en 1 minder sterke joint

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...