Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-- | WoutoR | --

Trimbos: Hoeveel rook je per keer?

Recommended Posts

Halve gram per joint met 3/4 marlboro.

 

Ik draai er ook altijd 0,5\0,6 gram in, en 1/3 camel sigaret, dan smaakt hij goed en voel ik me heerlijk chill.

 

maar doe je een uur over een jointje van 0,5g?

niets op tegen natuurlijk, iedereen moet natuurlijk blowen op zijn of haar eigen manier en tempo, maar ik doe meestal toch maar een minuut of 5-10 over een jointje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rookte altijd een 12je(1.8 á 2.0 gram) 4 á 5 jointjes in mn eentje op een dag.

 

Ben nu vers aan het minderen heb vandaag maar 2 kleine jointjes gerookt.

 

Rookte altijd halve gram per joint met klein stukje sigaret

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm... vaak bij redelijk goeie wiet, ong halve gram wiet (maar dan is de wiet niet zo goed als in de randstad, kwam er laatst achter dat dat best wat verscheelt:P) als we met zn 2-en smoken, en dan smoken we op een avond een gram of 2 met zn 2'en, dan ben ik toch echt wel aan de lijpe kant:P

(met halfzware shag trouwens, met cigaret vind k echt minder)

(ohja, en met hash ong zelfde hoeveelheid, tenzij we echt goeie hash hebben)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook overdag gemengd met tabak, en voor het slapen gaan een beetje puur, zonder waterpijp

Ik gebruik er een kort glazen buisje voor.

 

niet meer dan een tientje per week.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sander:

Voor ons onderzoek zijn wij in nog een aantal dingen geïnteresseerd:

1 Hoeveel hasj of wiet stop je gemiddeld in een blow?

2 Als je sterkere wiet of hasj rookt stop je dan minder in je blow of rook je minder blowtjes of rook je net zoveel?

Ik vind het in ieder geval erg leuk dat iedereen zo enthousiast is op deze site. Ik zal even kijken of ik wat onderzoeken van ons op de site kan plaatsen, zodat iedereen deze in kan zien.

 

1. als ik 4 gram wiet haal doe ik daar meestal 2 dagen mee. Ik rook dan 6 blows op een dag dus iets van 0,35 gram per blow denk ik

2. nee, want dan word je juist extra stoned van dat blowtje en daar hou ik ook wel van op z'n tijd. net zoveel dus..

Share this post


Link to post
Share on other sites

meestal 0,6 gram ongeveer

rook hem rustig in n half uurtje op

 

greenstuff :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook ze altijd met ong. 0,4 gr ertussen, maar tegenwoordig word de kwaliteit wat minder en dan kan ik er wel eens 0,5 - 0,6 tussen doen. En dan hebje ook wat meer de smaak vind ik. Dus ik doe ong 8 - 12 jointjes uit een 25 zakje. Dit probeer ik dan 2 weken te houden maar kan soms wel eens sneller opgaan. Ik rook nu zo ongeveer 2 maanden, nog helemaal niet lang dus. Maar ik rook toch wel al een dik jaar.

 

Alles chill doen e :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...