Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

-- | WoutoR | --

Trimbos: Hoeveel rook je per keer?

Recommended Posts

Hmm verschilt heel erg bij mij...

meestal haal ik uit 5 gram wiet (white widow) 8 tot 10 jointjes ligt eraan hoe 'stoned' ik op dat moment wil zijn.

Laatst had ik 32,5 gram hash (vergelijkbaar met nepal) en dat was bij mij in 1 week op... dus ongeveer 5 gram over 1 dag verdeeld.

(moet ook wel zeggen dat hasj bij mij vrij snel uitwerkt, maar het is wel lekker).

Maar nu ben ik weer een tijd geminderd. het kan niet altijd een feest zijn natuurlijk :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
uit 12€ haal ik gemiddeld 3joints, dat is de gewone maat hier zo ongeveer, soms wat minder soms 12€ ineens :-D :-D

 

Das wel erg veel wiet per jonko, ik doe met een geeltje (12 euro zakkie) wel wat meer jonko's vullen, rond de 8 denk ik, maar dat kan ook minder of meer zijn, ik maak nu een schatting.

 

En per keer rook ik ongeveer 2-3 joints, maar dat is gedeeld met een mattie, als ik alleen rook doe ik er 1 en dan zit ik wel ''vol'' <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

een oude topic,maar goed,ik stamp 1 gram wiet in mn blow,en gemmideld rook ik 6 van die joints over een dag. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

uit 12€ haal ik gemiddeld 3joints, dat is de gewone maat hier zo ongeveer, soms wat minder soms 12€ ineens :-D :-D

 

Das wel erg veel wiet per jonko, ik doe met een geeltje (12 euro zakkie) wel wat meer jonko's vullen, rond de 8 denk ik, maar dat kan ook minder of meer zijn, ik maak nu een schatting.

 

En per keer rook ik ongeveer 2-3 joints, maar dat is gedeeld met een mattie, als ik alleen rook doe ik er 1 en dan zit ik wel ''vol'' :D

 

Exactly.

 

Wel iets meer dan 3 jonkos voor 12,- :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm hou zou het bij mij zitten.. ik smoke over het algemeen alleen shisha in het weekend en op donderdag in de studio bovenop het studentenhuis, lounche kamer matrassen en kussens op de grond een fijn paradijs. Even kijken we zijn dan met een man of 5 en er gaat per avond zo'n 25 euri's doorheen.. Biertje er naast en heerlijk avondje is gekomen :D

P.S. Shisha smoken kan ik trouwens iedereen aanraden, koop wel meteen een mooie..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt er bij mij heele rg aan hoeveel ik per keer rook... Dit kan verschillen van 18 euro aan hasj of maar 1 of 2 lekkere toeters van een lekker wietje <_< Dit verschilt gewoon heel erg bij mij... Feit is wel dat ik van hasj altijd meer rook dan met wiet...

 

Uit een 12je haal ik meestal 6 a 7 jointjes... Maar ook dit verschilt weer... Het ligt gewoon totaal aan de soort wiet, het moment, alles... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat is Shisha :blink: Een wiet soort ofzo?

Eehm nee <_< , het is de deftige naam voor waterpijp.. zo'n echte met dubbele slangen eraan..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@16 Gram: Heb je ooit uit een goede dikke bong gerookt? Pure GOEDSMAKENDE wiet? Vooral als die bong ene Ice Twist heeft zodat er ook nog ijsblokjes inkunnen... Damn voor mij mag je me ALTIJD wakker maken als je zo'n bong naast me hoofd houdt hoor <_< :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha nee dat heb ik nog nooit gedaan, wel uit een 'gewone' waterpijp met 1 slang erop een stuk pure hasj maarja ik proefde de smaak van die slang erdoor (komt natuurlijk doordat ie niet goed schoon gemaakt was..) en dat vond ik niet zo lekker dus vandaar dat ik als ik wiet heb niet zo snel dat ding tevoorschijn zal halen. Ook een beetje onhandig om mee naar buiten te nemen aangezien ik nooit binnen smoke, tenzij me ouders er niet zijn maar goed.. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel een keer heel veel hasj gerookt uit een bong met vrienden (broer enz). Daar ging aardig wat hasj doorheen en ik was ook wel érg high :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
gemiddeld 0,20 gram per joint

 

 

:whistling Ben ik gelukkig niet de enige die "maar" 0,2 gram per keer rookt <_<

En daar komt bij dat ik daarna helemaal van de wereld ben en niet meer op mijn benen kan staan (maar dat laatste is normaal :smoke )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook ongeveer 1 gram per joint.

Ik rook geen tabak erbij.(soms wel een beetje hasj)

Minimaal 3 joints per dag.

Als ik uitga ofzo komen er nog 3 a 4 bij.

Das dus ongeveer30 gram per week.

Dus ongeveer 120 gram in de maand.

Zit ik op ruim anderhalve kilo per jaar!

Das pas de laatste 3 jaar zo, want daarvoor rookte ik ook nog tabak erbij!

En rookte ik uiteindelijk ook meer weed & hasj op een dag.

Dit kwam mede door het werken in een shop.

Ik kan met tabak erbij eigenlijk ook doorroken.

Dat lukt me puur dus echt niet!!

Ik rook al 25 jaar.

Reken maar uit als ik het niet gedaan had!

Maarja, als...... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

als koop ik 5 eu wiet (0.8 gr meestal) dan doe ik de helft in een jonko dus (0,4)

en als ik 10 eu koop daar draai ik er meestal 4 uit, maar ik ben nooit in mn 1tje dus drom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is ook weer heel afhankelijk van de soort en vooral ook de shop waar je het haalt. Van 1 voorgedraaide icolator joint ga ik wel plat, maar een "wiet" jointje van de shop waarvan je geen idee hebt wat en hoeveel er in zit kan ik er wel 5 van roken(niet dat ik het wil :bier )

 

En per keer rook ik ongeveer 0,8 gram(2 joints)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 1 voorgedraaide in me eentje ben ik al behoorlijk peng, na 2 ga ik me al echt goed stoned gedragen en die daarna tellen dus alleen mee als zoet houders niet als "erger makend" :bier. Niet dat ik ooit in me eentje 3 joints na achter sla.. meestal verspreid over de avond.

Met ze 3-en of 2-en heb ik meestal 2 nodig om goed stoned te worden. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na 1 voorgedraaide in me eentje ben ik al behoorlijk peng, na 2 ga ik me al echt goed stoned gedragen en die daarna tellen dus alleen mee als zoet houders niet als "erger makend" :D. Niet dat ik ooit in me eentje 3 joints na achter sla.. meestal verspreid over de avond.

Met ze 3-en of 2-en heb ik meestal 2 nodig om goed stoned te worden. :D

 

Ik moet er op z'n minst een stuk of 8/9 hebben..? Ben ik verkeerd in elkaar gezet ofzo? Zelfs de eerste keer dat ik ging blowen moest ik er echt heel wat oproken voordat ik t een beetje ging voelen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan misschien aan je lengte liggen? --> Grotere bloedsbaan, maar ik weet niet of dit ook is bewezen..

Op een gemiddelde avond gaan er bij mij tussen de 6 en 9 doorheen.. daarna ben ik ook echt niet meer echt nuchter nee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mushroom

een stuk of 8/9?

dan moet je eens een rynmondjoint van minimaal 0.8 gram wiet roken,

dan heb je er 4 nodig om een paar uur goed stoned te worden.

probeer eens een keer een pure blow van haze te draaien,

denk dat je dan wel een paar joints minder hoeft te roken.

greets :bier

lee :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik moet er op z'n minst een stuk of 8/9 hebben..? Ben ik verkeerd in elkaar gezet ofzo? Zelfs de eerste keer dat ik ging blowen moest ik er echt heel wat oproken voordat ik t een beetje ging voelen :bier

Had ik ook, merkte geen kloot.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewenning misschien wel?

Stop er eens 1 à 2 weken mee.. je merkt het snel genoeg daarna echt waar :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...