Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

sixpixels

Wietforum Growshop, Slechte Ervaringen

Recommended Posts

Hallo, ik vraag mij af wie er nog meer slechte ervaringen heeft met de wietforum (grow)shop. ofwel growshop.be. Wat ze mij nu aan het flikken zijn..##@*!! Ik wil nog niet teveel in detail treden, omdat ik nog even wil kijken hoe het afloopt,

 

I.e.g hun service is ronduit slecht heb ik ondervonden (en ondervind ik nog steeds). Verder nemen ze de telefoon niet/nooit op. En ze reageren niet (of heeel laat) op hun mail. (behalve als je wat wil bestellen natuurlijk).

Ik ben wel benieuwd of ik de enige ben met deze ervaringen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 3 dagen geleden daar voor het eerst wat besteld, heb nu al een bericht dat het verstuurd is. Ik ben dus positief over ze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer ze helaas ook al een aantal dagen tebereiken ,zowel via mail als telefoon :blink:

Zit nog te wachten op iets , wil graag weten of het al weer voorradig is

 

Ik ga er vanuit dat het goedkomt, zal het wel druk hebben ofzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Had wantsen besteld, en zelfs eerder binnen dan ik gedacht had :blink:

 

No complains by me!

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kom,kom,mannen.Ik heb wel eens langer moet wachten bij andere shops.Of ik kreeg helemaal niks.

Ik ga er vanuit dat dit een tijdelijk probleem is.Ze zullen wel een reden hebben dat het allemaal niet zo loopt.

Tuurlijk baal ik ook als mijn bestelling 2 weken later komt.Maar hij komt...............das wat telt.

Een probleempje met mijn roofmijt is fantastisch opgelost door de shop. :blink:

Het zou natuurlijk wel chique zij als ze ff laten weten of er probs zijn.Hoeven ze niet eens te melden wat voor probs er zijn.Das mijn enige kritiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mis is er wel ff een probleempie he.

Maar om het dan zo van de daken te schreewen, vind ik onzin.

Kom je er niet uit met ze dan niks te klagen.

 

Maar een grote bek als je nog niks terug hebt gehoord vind ik onzin.

 

En als het zo,n groot probleem is moet je die ook neerzetten. Eigenaar is geen domme jongen dus ben er van overtuigd dat er geen kwaad in de zin is.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

De reden dat ik het van de daken schreeuw is omdat ik geen gehoor van ze krijg, terwijl ik al twee maanden geleden een product retour heb gestuurd en geen geld terug heb ontvangen. En het gaat ook niet om een klein bedragje! Na veel moeite om contact met ze te krijgen, krijg ik als reactie op mijn vraag waarom ze geen geld terug sturen te horen dat ik het geretourneerde product (een topzeef) 'gebruikt' heb. En dat ie daarom 'onverkoopbaar is geworden'. Wat is gebruikt!? Ik ga er gewoon vanuit dat dat ding werkt, dus ik probeer hem (met een piepklein handje bladeren) en kom er achter dat het ding niet goed werkte. Bovendien hebben ze me dat dus niet direct laten weten. Maar pas 2 maanden na ik hem teruggestuurd had, toen ik er zelf achter kwam dat ik mijn geld niet had teruggekregen en aan de bel trok. Vervolgens doen ze me ook geen voorstel of niks, nee. niks..

 

 

Ze hebben nu dus en m'n geld en mijn zeef.

 

en reageren helemaal nergens meer op, op hun voicemail; "spreek wat in dan bellen we je zo terug", en ook niet op de mail.

 

Ben bang dat dit op een doodlopend spoor zit.. waardeloos... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb er ook een keer wat dingen besteld. Het paket was snel bij mijn thuis, wel waren ze iets vergeten.

Ik heb toen een mailtje gestuurd wat ik miste. De volgende dag kreeg ik een mailtje terug dat het allemaal

in orde gemaakt zou worden, en 3 dagen later had ik het paketje binnen :blink:

Ik ben dus wel positief over deze shop.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik WAS ook positief over ze, totdat ik dus wat terug stuurde..dat vinden ze niet leuk kennerlijk, en kunnen daar niet mee omgaan. Ik vind dat een winkel op zijn minst zijn of haar klanten te woord hoort te staan, LOS van het feit dat wat ze gedaan hebben natuurlijk echt niet kan... :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb daar ook 2 keer iets besteld. De eerste keer ontbrak er een flesje voeding, direct mail gehad dat ze het gingen opsturen maar er nooit iets van gezien.

 

De 2 de keer dat ik er iets kocht hebben ze m'n pakketje eerst naar het verkeerde adres gestuurd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met die TOPZEEF, heb je recht van spreken, en vind ik jammer voor je.Vraag gewoon die zeef terug.

 

 

Snap niet dat er niet gereageerd word op je vragen.

 

Succcessssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas, gewoon mijn (defecte) zeef terugvragen levert ook niks op. Ze geven niet thuis.

Ik vind het verschrikkelijk, straks zit ik nog in KASSA of RADAR te vertellen hoe ze me genaaid hebben met een hasjmachine :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien moet stijlloos maar eens wat (meer) personeel gaan inhuren.. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er was hier gister ook een bericht van een van de moderators, dat er meer klachten waren binnengekomen. Maar die post is nu weggehaald... ruikt naar...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo'n shop op het forum is leuk en aardig, prima als een forum admin er wat mee wil verdienen.. maar met dergelijke slechte ervaringen van klanten levert het ook het forum een slechte naam op.. Als je geen tijd of mensen genoeg hebt, of wat de reden dan ook mogen zijn, sluit zo'n shop dan (tijdelijk)

da's mijn mening ook al zullen sommigen die liever niet lezen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn slechte ervaring

 

Ik had een lamp besteld, maar er kwam maar niks. Vreemd genoeg werd er nergens op gereageerd, telefoon niet, email niet, zelfs via het forum niet. Na veel werk, eindelijk me bestelling kunnnen annuleren.

Uiteindelijk heeft dit een maand geduurd !!!

 

Voor mij NOOIT meer WF-shop !!!!

 

Rem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beetje vreemd allemaal en ik kan me de irritatie heel goed voorstellen. Als ik ergens op internet iets bestel heb ik het meestal na één werkdag al binnen.

 

Die service verwacht ik niet, maar 2 a 3 dagen zou toch normaal zijn. Ik heb meer dan een week op m'n roofmijt zitten wachten en dat vond ik al lang.

 

Al zou die zeef niet meer verkoopbaar zijn, dan nog hadden ze je geld terug kunnen geven. Zoiets heet service!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben in iedergeval blij te horen dat mensen begrip hebben voor mijn situatie. En dat ik niet de enige ben die kennelijk die slechte ervaring heeft. Op zulke momenten kan ik erg slecht m'n emoties de baas, dan ben ik blij dat ik er hier i.e.g. mijn verhaal kwijt kan.

 

Ik vind ook dat Tomas groot gelijk heeft. Zo'n shop koppelen aan een (groot) onafhankelijk forum neemt wel met zich mee dat de 'goede' naam ook gekoppeld is. Daarom heb ik (en andere mensen) ook besteld bij deze shop.

 

Als zo'n shop dan vervolgens lak heeft aan zijn klanten, dan gaat dat deels ook, helaas, ten koste van de goede naam van wietforum.

 

 

 

quote Peaches ;

 

"Al zou die zeef niet meer verkoopbaar zijn, dan nog hadden ze je geld terug kunnen geven. Zoiets heet service!"

 

Precies!!, bovendien zouden ze dat bedrag zeker aan alleen mij al weer hebben terugverdient binnen aanzienlijke tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben ik nou de enige die dit geen toffe actie vind om dit op deze wijze aan de kaak te stellen???

 

Zal eens in jouw omgeving vragen welke fouten jij allemaal maakt... ow ja en het je dan inwrijven (denk dat stijl dit ook wel leest). Zou je dat tof vinden? Zou je me dan ook een grappige gozer vinden, waar je wel wat voor zou willen doen,... denk van niet hè.

 

Snap dat je er wat over kwijt zou willen,.. maar de manier waarop. Ach ´t zou niet mijn manier van aanpak zijn.

 

Northern :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Er was hier gister ook een bericht van een van de moderators, dat er meer klachten waren binnengekomen. Maar die post is nu weggehaald... ruikt naar...?

 

Yep, ik heb die zelf geplaatst en na overleg met een mede moderator verwijderd.

 

Ik laat het over aan stijlloos en ga mezelf er niet mee bemoeien, het is immers zijn shop.

 

@tomas, daar was hij mee bezig :blink:

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het anders wel een goede zaak om zulke praktijken ter discussie te stellen. stijlloos kan zich hier toch ook verdedigen of niet?

Via de growshop waar ik vaste klant ben gingen me ineens twee vsa achter elkaar kapot. ze ruilden ze me gewoon in voor zelfs nog wat duurderen en zonder dat ik ze ooit zelfs maar heb hoeven laten zien.

In die shop heb ik ooit maar een keer mijn gezicht laten zien en verder alles telefonisch.... Ik bedoel maar... zo kan het ook, en reken maar dat ze die vsa's er alweer via mij uithebben.

Edited by higgley town heroe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dit ook een hele goede manier om te laten weten dat het schijnbaar niet allemaal koek en ei is. Het is ten slotte een forum en, zoals eerder gezegd, Stijlloos kan zich hier prima verdedigen. Zelf heb ik een keer wat besteld en dat ging allemaal prima.

 

Wat ik wel jammer vind is dat de kwaliteit van het forum erbij betrokken wordt. Dat staat los van de shop en ik vind het vreemd als je het forum ineens als minder ziet, omdat de shop niet naar jou wensen handelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind dat dit soort problemen eigenlijk hier niet thuishoren !

 

Hij is toevallig moderator hier, wil niet zeggen dat ie hier dan ook erop aangesproken moet worden.

Het is een geschil tussen sixpixels en WF shop, dus hun moeten dat ook zelf oplossen.

 

Als ik iemand een pc verkoop, en daar gaat wat fout mee, moet dat dan ook hier worden gepost?

Nee dus, waarom is dit dan anders?

 

Just4Fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je op zich gelijk in J4F, maar zeg je dat ook tegen de mensen die bij de consumentenbond gaan jammeren ergens over (of radar, of kassa)? :blink:

 

edit: in mijn ogen is dit anders, omdat de twee nogal aan elkaar verbonden zijn. Als jij op een computerforum zou zitten en aan iemand daar een computer verkoopt en de communicatie tussen jou en diegene loopt spaak. Dan kan ik het mij voorstellen dat diegene op het forum jou erop aanspreekt. 1: omdat ie dan vrij zeker is dat je het leest en 2: het is publiekelijk, je komt er niet makkelijk meer onderuit.

 

 

en nog een edit: ik wil hier niet zeggen dat Stijlloos zich er makkelijk onderuit probeert te werken, geef alleen mijn mening over het geheel, niet over de inhoud.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...