Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Magus Genetics Warlock Feminised (en Amnesia Haze in scrog)

Recommended Posts

dank je. En dat met nog 4-5 weken te gaan voor de AH, en nog wel 3-4 weken voor de Warlock. God wat komt dat lekker dichtbij. Maar goed ook want de voorraad is bijna op! ;) Let the Warlock roll in!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey whazzup,

 

Over een weekje of 5-6 dan toch maar eens meeten ?

 

Nee grapje hoor, sowiso wel leuk natuurlijk...

 

Maar goed, ben nog steeds verlieft op die warlock, en daar heb ik nog een nieuwtje over, maar sssshhht, die hou ik nog even voor mezelf.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) flauw hoor... Zeg het dan ook niet :rofl

 

Iedere kweker is razend populair tegen het eind van zijn kweek :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whazzup volgens mij reken je niet helemaal goed! :rofl (wat ik gehoord heb is dat deze pheno ongeveer 11 weekjes nodig heeft om af te rijpen!) ;) (kijk gewoon ff met je loeppie!) :D

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik dacht toch echt dat dit de 9 weken was toch? Ik zit nu op ruim 5 weken (start bloei, niet start 12/12), weekje stilstand gehad, dus ik dacht zo'n 5 weken nog. Maar ik hou de loep er toch altijd bij hoor, maar je niet ongerust, mag mooi afrijpen. De Warlock zal echter wel wat eerder klaar zijn denk ik zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

blablabla blabla bla

 

blabladia bla

gallery_5211_3806_17175.jpg

 

gallery_5211_3806_83540.jpg

 

gallery_5211_3806_119621.jpg

gallery_5211_3806_8232.jpg

 

blablabla blablabla

gallery_5211_3806_67969.jpg

 

blabla

gallery_5211_3806_24314.jpg

gallery_5211_3806_68569.jpg

gallery_5211_3806_22774.jpg

gallery_5211_3806_18464.jpg

 

gallery_5211_3806_32333.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat dit door de bloemen komt :D

wat een knotsen ;)

mooi testverslag trouwens wat wil een veredelaar nou nog meer

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

whehehe dat zo een mooie zijn.... jij de 12/13 weken pheno ik de 9/10 ;)

 

dom gezwets hoor maar ik denk dit omdat ik het gevoel/idee heb dat de mijne echt geen 12 weken halen...

de topjes zijn al voor 50% bruin en dat in 50 dagen.

 

misschien een zwits ?

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee nog eens nagerekend maar de badkuip stond dus inderdaad 11 weken, fotografe heeft helemaal gelijk. Ik ga er van uit dat die van mij even lang staan. Vergis je niet, er moet nog een hoop komen, óók bij jou ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Holy mother of jezus !!!

 

Whazzup, die warlock... JEZUS wat een dikke top gaat dat nog worden, zeker omdat het zwellen pas in de laatste weken gebeurt en het nu al een knots is waar je U tegen zegt.

 

De amnesia haasjes gaan ook lekker, toch had ik om midian nog een hart onder de riem te steken het idee dat ze bij hem dikker waren, maar die van jou kunnen er écht wel zijn, daar is geen twijfel over mogelijk!

 

Kees.

 

PS: ben er zelf ook te waus van blabalbalbalbalblalbalbl...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die amnesia's zien er in zo'n vroeg stadium altijd al zo rookbaar uit...

 

Gaat lekker....!

Share this post


Link to post
Share on other sites
De amnesia haasjes gaan ook lekker, toch had ik om midian nog een hart onder de riem te steken het idee dat ze bij hem dikker waren, maar die van jou kunnen er écht wel zijn, daar is geen twijfel over mogelijk!

 

 

 

hey Kees, mijn AH zit nu al in week 7 en ik heb er ''ietsjes'' meer licht boven hangen daarom zijn

de mijne denk ik iets groter.

wat Whazzup doet is moeilijker , met minder licht zulke mooie kristalrijke toppen te kweken,

dan verdient hij ook alle eer. ;) :D

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oké, zover had ik het niet gezien.

 

Maar goed, hulde aan beiden! ;) .

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey Kees, mijn AH zit nu al in week 7 en ik heb er ''ietsjes'' meer licht boven hangen daarom zijn

de mijne denk ik iets groter.

wat Whazzup doet is moeilijker , met minder licht zulke mooie kristalrijke toppen te kweken,

dan verdient hij ook alle eer. :D :D

=M=

nou... heb er ook 1kW boven hangen hoor, dat helpt ook :rofl

 

Verder: goede genetica en per ongeluk deze keer ook weer verstandige beslissingen genomen over de aarde en de voeding. Midian is al duidelijk verder en moet ook langer dan ik, ik denk dat we tegelijkertijd klaar zijn zelfs. Dus ja, Midian heeft zeker een voorsprong, zeker omdat hij nog zo lang moet. Maar als je de toppen ziet zwellen en groeien.. dan denk ik dat ze nog echt enorm groot worden, beetje "badkuip" taferelen hoop ik ;)

 

thanks for the comment. Zie je wel, ik moet er gewoon blabla in zetten dan komt de ondertiteling vanzelf.

 

@kees: Ja ik ben ook erg onder de indruk van de Warlocks. Het bevestigt weer eens mijn liefde voor de Warlock, want het is een perfect rokertje.

 

Die van Tomas is overigens een stuk gigantischer dan die van mij hoor, alleen bij zo'n getopte mis je toch zo'n hele grote aaneengesloten hoofdtop, dat vind ik wel de charme. Wat breedte met een dek krijgt ze vanzelf wel.

 

@mad: ja, de blabla's staan er mooi bij he? Wacht nog maar eens een week of 3, moet je de blabladia bla's eens zien! De blabla is dan wel klaar denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja whazzup, de warlock is zeker een mooi plantje, die hoofdtop is bijna magisch... Ik ben er echt verliefd op, tranen springen bij wijze van spreken in mijn ogen als ik er naar kijk!

 

Ooooh... blablabla...

 

Blablakeesblabla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lekker man,goeie tekst ook erbij!!

Gelukkig zeggen foto's meer dan woorden!

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekka lekka ;)

 

reken je de warlock bloei vanaf de eerste bloeiverschijnselen? En hoeveel weken staan ze nu dan? (Ik ben zelf ook de tel kwijt, dus wellicht weet jij het zo)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, ik reken vanaf de eerste bloeiverschijnselen en niet direct vanaf 12/12 want de amnesia's gingen sneller in de bloei dan de Warlocks uiteraard. Scheelde een halve week ongeveer. Dus de Warlocks van mij staan nu 5 weken in de bloei, de AH dus 5,5 week. Maar wel een beetje achterstand dus de Warlocks moeten nog 3-4 weken, de AH nog een week of 6 ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi hoor whazzup ;)

Toch kan ik niet wennen aan het begrip bloei duur wanneer je begint met tellen vanaf de eerste bloei haren.Dit is bij de ene plant een week na 12/12 en bij de andere pas na 2-3 weken.Toch is de klok al om en behoort de tijd gewoon meegerekend te worden anders zouden sommige soortjes korter bloeien als in werkelijkheid het geval is!

De soortjes in de shop zijn berekend op het moment vanaf 12/12.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. een zaailing doet er in mijn ogen langer over in bloei te gaan dan een stek San, hoe reken je daar dan bij? Ik heb meer dan eens > 1,5 week moeten wachten voor ik echt iets zag gebeuren bij de plant, terwijl de stekken binnen een paar dagen 12/12 bloeiverschijnselen vertonen.

 

Het is ook een verschil of je zegt "ze bloeien al 5 weken" of "ze staan al 5 weken op 12/12". Op het moment dat je de klok omzet bloeien ze nog niet. Met stekken gaat dat in mijn beleving redelijk snel, maar met zaailingen vaak niet. Hoe zou je dan een 100% 12/12 kweek willen tellen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik zou er dan bij vermelden dat het om een stek of een zaailing gaat.Aangezien ik zaden verkoop geef ik ook hier de tijd die nodig is om af te bloeien na omschakeling naar 12/12.

Het blijft lastig want bij een direct 12/12 kweek gaat dat weer niet op en vermoed ook dat het hier een beetje uit over gewaaid is.

Volle sativa's tonen vaak na 3 weken pas eerste haren dan zou je dit niet bij de bloeitijd mogen rekenen,toch hoort dit echt bij de tijdsduur van het bloeien.

Lastig he

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is overigens wel een interressant issue San, want de meningen zijn er over verdeeld. Maar eens tijd om een topic over te starten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad, er blijft veel verwarring rondom de (aangegeven) bloeiduur..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...