Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
snakeganja

Persoonlijke Test Van Een Weekje Hero Gebruik Zelfstudie

Recommended Posts

Nou na veel mensen gezien te hebben die er toch zo verslaafd aan waren aan die bruine troep besloot ik met overleg van mijn vriedin om die troep is te proberen gedurende x aantal dagen en eens zien wat het is en waarom zo verslavend

 

nou de eerste druppel die ik chineesde gaf me eigenlijk een heel stoned gevoel de tweede druppel hetzlefde enzovoort tot ik erbij neerviel

 

het weekend breekt aan en ga dan mar opstap met mensen die gebruiken wel dit raad ik al ten zeerste af ga nooit met heroine gebruik in een taxi gaan zitten koste me bijna 50 euro omdat ik er moest in kotsen dus hebben we het op een loop gezet

 

de terug weg eveneens ik stap juist de taxi uit en daar heb je het weer braken toen dacht ik stop mar dan komt het elke keer je ziek word en weer rookt gat het allemaal weer netjes

 

 

 

na een week gebruik zit ik nu al drie dagen echt af te kicken ongeloofelijk maar waar die smerige troep echt slechte troep ik kan haast niet slapen van de druk die ik over me voel vooral de arm en benen die niet echt pijn doen maar heel 'lastig' aanvoelen dus mijn besluit op deze troep is

 

 

DIKKE VETTE TROEP DIE HEROINE NOOIT DOEN

 

ik heb dit gedaan omdat ik een van s'mens grootste fout 'nieuwsgierigheid' niet kan bedwingen mar zo leert men he ;) nou ik hoop voor mensen die ooit eraan denken om eens te proberen doe het niet rook liever een lekkere haze soort tot je erbij neervalt kost je minder en dan heb je er al die negatieve shit niet bij en roken is toch echt de beste high die er blijft al de rest is boel shit

 

see yaa

 

morelia :verrygood

 

 

 

jullie mogen reageren op deze topic ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een onzin zeg ....

 

je doet net alsof je nu weet hoe is om te craven ...

 

druk er dan een week lang een naald in ... dan spreek ik je nog een keetje ok ??

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar komt die negativiteit vandaan? Die jongen deelt alleen een ervaring met ons en als niemand op dit forum dat zou doen zou het toch een saaie zooi worden. Niet zomaar iemand afkraken, omdat jij beter weet hoe je drugs moet gebruiken (proficiat btw :verrygood ).

 

Vind het een mooi verhaal, ookal is het moeilijk te lezen ;) .

 

Grtz,

Henkjan

Share this post


Link to post
Share on other sites

man jij bent niet nieuwsgierig

 

jij bent gewoon oerdom !!!

 

hoe kun je nu zoiets voor de fun doen :verrygood ;) :) :D

 

denk volgende keer verder na dan je lulletje lang is ok

 

;) :o :o :smoke :smoke :smoke :smoke :smoke :smoke :smoke :smoke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry maar dit is echt niet normaal..

 

Wat is de volgende stap, met een betonblok aan je voeten kijken of je onder water kan leven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk maar uit, heb gehoord dat alleen heksen zoiets kunnen,, haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

gadver waarom allemaal zo negatief hee :)

oke hij doet het om eens te weten hoe of wat

hoe heet die gekkenhuis van TV die toch ook!!!

oke zal wel aan mij liggen hij doet het met zichzelf

en doet het een ander niet aan en hij deelt zn ervaring

 

:verrygood relaxt en respect ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd ik ga antwoorden op de reacties die ik al kreeg

 

dat ik oerdom ben door het te proberen dat weet ik en geef ik je eigenlijk wel gelijk in maar ja das zoals ik zij een van mijn slechte eigenschappen en dat is toch nieuwsgierigheid

 

dat ik nog nie kan meepraten over heroine gebruik ga ik eigenlijk ook akkoord ik weet ook idd niet wat het is om maanden en jaren met de naald tekeer gaan en vind ik ook al niet meer proberen van een substantie maar overdrijven maar bon mijn grens ligt al zo ver niet dus dit is meteen ook een reactie over die betonblok nee ik doe niet zomaar wat ,naalden enzo moet ik niet van hebben

ik heb dit gedaan en was ook altijd in het oog gehouden door mijn vriendin die alles beetje in de hand houd

tenslotte elke drugs die je ooit hebt genomen of je eerste joint is toch ook uit nieuwsgierigheid dat je die opsteekt of niet soms

 

en de bedoeling dat ik dit nu op het forum dus zette is van mensen slot conclusie van mijn eigen is

 

DOE HET NOOIT EN NIET ZO DOM ZIJN ALS IK EN JE NIEWSGIERIGHEID NIET HET BOVENSTE LATEN NEMEN

 

alvast dank voor de mensen die respect tonen voor deze topic wou deze louter informatief doen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb respect voor je op het moment dat je er daadwerkelijk zonder kleerscheuren vanaf komt. Dat het dom is om te proberen ben ik met je eens (en een ieder ander) maar de nieuwschierigheid maakt hier veel op goed.

 

Wel, ikzelf zou dit zelf voorlopig in ieder geval niet snel doen, niet alleen omdat ik weet dat het fucked-up is, maar ook omdat er hier dus echt iemand is die het meegemaakt heeft.

 

Respect dat je je zo bloot durft te geven :verrygood .

 

Verder aan een ieder, doe het niet, hou het bij wiet (he dat rijmt.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net mijn opium bal binnen gehaald ..

 

Ik dit weekend even flink ervan genieten.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhh....het is pas net woensdag he ;) 't weekend duurt nog ff :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het heel goed dat je je ervaring heb gedeeld met anderen ik weet zeker dat je heel veel mensen die op dit forum rond hangen en er over denken om ook te exprimenteren nu lekker bij een jointje blijven.

Ik vind het jammer dat je zo slecht voeld, wat ik weet van heroine is dat het werkt op je hersens ze gaan door de heroine een stof af geven waar door je high word en als je stop moet je het weer zelf gaan produseren en dat komt maar langzaam op gang.

Als ik jouw was zou ik je lichamenlijke conditie een stuk verbeteren en veel vitamitjes drinken probeer het een maandje vol te houden voor je weer in je normale patroon valt.

Ik hoop dat je je gauw weer helemaal wietTop voelt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het geestelijk verslavende deel aan drugs ben ik niet zo bang voor, daar ben ik veel te nuchter voor. Het lichamelijk verslavende deel is een ander verhaal, dat wil je niet. Daarom is hero ook een drug die je niet WIL proberen eigenlijk. De meeste anderen gaan wel... :verrygood

 

Succes met je balletje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb gehoord dat de heroine die er nou is zwart is, en echt smerig spul is, dat t hgeel zuur ruikt..

 

vroeger hadden ze lichtbruine goedjes, die zoet roken wanneer verbrand.. schijnt veel beter spul te zijn..

 

overigens is die opium die je rookt bijna hetzelfde.. heroine is morphine die sneller loslaat in je lichaam, waardoor je er zo high van kan worden..

 

andere kant heb je codeine, die laat weer langzamer los in je lichaam.. in het midden heb je dus morphine..

maar het is in feite allemaal morphine.

 

allemaal erg verslavend spul jongens.. lichamelijke verslaving wil je echt niet meemaken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Houd het bij wiet, heroine is echt te sterk spul, je raakt helemaal van de wereld, het werkzame stofje gaat op de receptoren zitten van het hersendeel die serotine herkent. de heroine plakt er als het ware aan vast, en geeft dan een continu genotsgevoel. alleen na 5 uurtjes breken enkele stoffen af, maar de rest blijft er nog op zitten, dit duurt 2 maanden voordat het helemaal weer weg is, en dan pas kan het orgaan de natuurlijke serotine weer voelen. Hierdoor heb je dus steeds weer de behoefte om opnieuw te gebruiken.

Na twee maanden zonder is alles weer in orde. Alleen de meeste gebruikers hebben geen zin om zich twee maanden lang gewoonweg kl*t* te voelen. En pakken al snel weer een halfje bruin.

 

Wil je een keertje van de wereld zijn, ga dan beter flink aan de zuip. hier heb je alleen de volgende dag ontiegelijk last van.

 

Thc is veel lekkerder(voor je lichaam dan). de kamer lekker warm, beker thee erbij. beamer op de muur schijnen met van die vage relaxerende kleurtjes.

 

Veel gezelliger ook, dan in je eentje een beetje voor je uit staren, en dan de volgende dag wakker worden met een koud en kil gevoel, net alsof je boten vanbinnenuit koud zijn... jeuk over je hele lichaam... knarsetanden. en megsagarijnig. Je wilt je zelf niet hopeloos door de stad zien lopen, ongewassen, bedelend om een paar centen bij de mensen, en dan nadenken over of je nu iets gaat eten, of toch eerst maar even een lepel verwarmt. Tja als je heroine hebt ingenomen, dan heb je toch geen honger meer, en je hebt het niet koud meer...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo nog even een trekje nemen ....

 

De opium smeult goed weg op de GGirl Titanium vaporizer ....

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das mooi, maar what,s the point??

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opium is overraded

en

heroine is een vloek..

 

heb wel een keertje opium gegeten, mjaa die wilde wel derin hakke,,maareuh zow roken , nee nix an man..voelde bijna niets,,

Was ook niet de minste shit....believe me.

 

maareuh nee, geef mij maar een fijne blow...

Al die Hdope breekt me spirrit...

 

respect trouwens voor die dude die dit wilde delen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Relekst dat je je ervaring deelt. Ben ook wel nieuwsgierig naar dat soort dingen, maar gelukkig hou ik dat wel in bedwang, vandaar dat ik het "leuk" vind om die ervaring van anderen te lezen. Heb je nog lang moeten afkicken? Of ben je nog steeds naar de klote? Een update zou wel relekst zijn :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo nog even een trekje nemen ....

 

De opium smeult goed weg op de GGirl Titanium vaporizer ....

 

:specool

 

 

maar dit was dus heroine?

 

we hebben er hier nog 1..

Share this post


Link to post
Share on other sites

knap hoor, nu al afkicken, als iemand 3 jaar gebruikt.. dan mag je het afkicken noemen

Share this post


Link to post
Share on other sites
knap hoor, nu al afkicken, als iemand 3 jaar gebruikt.. dan mag je het afkicken noemen

 

ow zit daar een tijdslimiet aan. vertel, je bent duidelijk iemand met ervaring. Voor de rest heb ik zelf een keer zitten chinesen, vet stoned is het woord jah maar of het het waard is. Ik heb er een heleboel mensen er totaal van kapot zien gaan en hoord naar mijn nederige mening helemaal niet thuis op dit forum aangezien dit een gerafineerde stof is. Dat zeggende moeten dus eigenlijk alle synthetische stoffen van dit forum. net als lachgas maar ook dus DMT evenals gedroogde paddo's want die zijn voor de wet verboden (wat ik persoonlijk jammer vind, DMT is de shit) Maar regels zijn regels... Ik ben geen mod maar ventileer gewoon mijn mening.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik weet niet of we het ff door hebben maar er zitten hier ook een paar superpubers die dit miss wel eens willen gaan proberen.

Ik ben echt geen heilige en heb er alles in gestampt wat ik ken, maar vind dit een heel domme test.

 

Die staan echt niet zo sterk in de schoenen, als jij die dat samen met je vrouwtje kan bespreken, waar ik wel respect voor heb, maar denken aan de dag dat ze de volgende gaan halen.

 

 

Dus van mij mag je het voor jezelf houden.

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze heroine topic hoort niet thuis op dit forum, ...

 

Het zou dit forum goed doen dit soort topics accuut te deleten !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eerst mededelen dat je aan de opium ligt te lurken, en dan mag het dicht? :specool

Maar ik ben het met je eens het is een wietforum geen harddrug forum.(had ik al eens vaker geopperd)

 

citroax

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...