Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Blowmonkey

Waar Erger Jij Je Nou Dood Aan?

Recommended Posts

Onnodige taalvouten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie topic Blowmonkey ;)

 

Hier kan ik ook nog wel wat van opsteken vermoed ik

Ik irriteer me vooral aan users welke altijd maar negatief overkomen en confrontatie's opzoeken (ook wel trollen genoemd)

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welk topic was dat blowmonkey ?

Niet in buitenverslagen mag ik hopen.

Ik laat m`n sector graag netjes achter.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen zonder humor ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik erger me aan heel wat dingen op het forum. Ik ben het met veel meningen/mensen oneens.

In het begin dat ik me hier geregistreerd heb ging ik daar ook wel eens op in. Maar ik heb snel geleerd dat dat hier helemaal geen zin heeft.

Daarom heb ik mezelf voorgenomen om daar helemaal niet meer op te reageren. Ik heb me voorgenomen om enkel nog positieve bijdrages aan het forum toe te voegen. En ja, ik moet soms hard op m'n tanden bijten om geen reply neer te zetten, maar ik ben er van overtuigd dat dat het forum ten goede komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik erger me ook aan zo genaamde trollen (bashers) en mensen zonder humor

Maar ik erger me ook aan mensen die geen zoekfunctie gebruiken , de forumregels niet hebben gelezen of geen ... of ,,, gebruiken en maar 1 lange regel creééren

 

Ook erger ik me aan de wietforum quizzz master die gozer is nooit op tijd of pikt elke keer een andere dag :) ;)

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik erger me bijv dood aan het feit dat sommige oude topics niet gebumped kunnen worden ivm de huide "regeltjes" die WF hanteert. Ooit gehoord van topic-recycling? Scheelt iedereen weer ruimte en tijd.. Dit is geen 3 jaar oud kweekverslag wat iemand bumpt om te zeggen wat voor mooie plantjes het wel niet zijn geworden. Dit topic is hedendaags nog gewoon relevant en kan perfect worden gebruikt. Ik ga niet 2 dezelfde topics starten voor 1 en hetzelfde onderwerp (inmiddels heb ik dat dus wel moeten doen omdat m'n oude topic is verwijderd vanwege kleinzerigheid). Fuck. Dat.

 

Waar erger jij je nou dood aan?

 

 

gebruik de zoekfunctie ;)

 

 

:) :D :P :D :) :dope: :bier :wOOt :lol: :) :D :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites
meelopers...en ja knikkers.

 

Gr schenkie

 

JA dat vind ik ook, hè Schenkie?

 

Ik kan me ook suf ergeren aan SMS taal en van die afgekapte woorde. :)

Da kank nie hebbe ;)

en van die mense die schijnbaar geen shiftfunktie hebben en daarom maar blijven typen zonder hoofdletters vooral dat ze dan ook geen leestekens gebruiken zodat ik niet weet waar de zin ophout ik kan me daar zo aan storen dat ik meestal niet eens de moeite neem om ff te leze wa ze dan te zegge hebbe weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks te klagen over dit forum.de mensen zijn allemaal ok..verslagen zien er allemaal top uit.als je iets vraagt dan krijg je altijd antwoord en hulp van alle kanten.dus nee niks te klagen.

 

bless

 

 

p.s

sommige mensen zijn wel mierenneukers,die zich al om de kleinste dingen druk maken.tering he doe ff normaal!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik irriteer me vooral aan users welke altijd maar negatief overkomen en confrontatie's opzoeken (ook wel trollen genoemd)

Hoog op de lijst.

 

mensen zonder humor :)

Ook wel mee eens.

 

Ook erger ik me aan de wietforum quizzz master die gozer is nooit op tijd of pikt elke keer een andere dag :D ;)

Maar deze staat natuurlijk glansrijk bovenaan! :P

 

Technisch dingetje van de laatste tijd,wat ik persoonlijk erg vervelend vind(zie antwoord quote 2!),is het vergroot openen van de beginpagina,zodat ik niet gelijk op nieuwe berichten kan klikken. :D

 

Grtz. Aad

Share this post


Link to post
Share on other sites
Welk topic was dat blowmonkey ?

 

Precies hetzelfde topic als dit, alleen dan van 2 jaar geleden. Had hem gebumped, werd niet toegestaan, postte ik het bovenstaande, werd het topic weggehaald. ;)

 

Booeh, weg met alle regels! :)

 

Btw, meest gebruikte zinnetje is nog steeds: "Ik ga je volgen!" :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

- het quote verbod

- het "ken je je eige voorstelluh"

- onnodige spelfouten

- paranoia

- verbod op paranoia

- verboden in het algemeen

- dat vette randje aan rundvlees

- dat op zondag mijn vaste coffeeshop is gesloten

 

Voor wat betreft het bumpverbod op kweekverslagen, helemaal mee eens. Wel zou het handig zijn als alle complete kweekverslagen herkenbaar zijn tussen de halfslachtige startposts met ik heb eenplantje en ik hoop op een kilo jullie horen nog van mij, en dan een datum ergens in 2007

 

wat mij betreft kunnen zulke topics sowieso uit het archief...ik weet alleen dat dat een allejezus grote klus is

Share this post


Link to post
Share on other sites

die blauwe ************ lijers die hier rond hange zonder dat je weet wie ;)

mensen die niks anders kunne als zeiken/janken!!!!

 

 

maar verder gaat alles z'n gangetje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik erger me soms aan enkele gebruikers die zich iets te snel ergeren :)

Take it easy, zometeen erger je je nog eens letterlijk dood!

 

Nah, kan zo niks verzinnen waar ik me nou specifiek aan erger, en al helemaal niet dood ergeren.

 

Gr. El Shamano

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) ik erger me aan die gasten die zomaar iemand voor n00b uitmaken terwijl ze er zelf niets van snappen

 

Mens%20erger%20je%20niet.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan die droge pannenkoeken van Doc...er mocht gerust wat suiker op met een verse aardbei :) :D :P

 

El Fish ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Jodokus: The noble art of self-mockery ;) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik mn eigen ergeren :D :P nee die tijd heb ik gehad, ik maak me niet zo druk meer,als t me niet zint, kijk ik de andere kant wel op.. het stressen laat ik aan jullie over ;) :) take it easy,smoke on

greetz kreliuzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik erger me eigen aan dat je je sub titell niet meer kan veranderen.

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom heb je op dit forum eigenlijk geen spelling controle zoals op andere forums? Dat zal kwa spelfouten al een hoop schelen.

 

 

Ik ben zelf ook helemaal geen ster in grammatica maar ik heb weinig zin om alles maar weer in word te plakken en knippen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mensen die zich te snel op de kast laten jagen of aangesproken voelen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Waarom heb je op dit forum eigenlijk geen spelling controle zoals op andere forums? Dat zal kwa spelfouten al een hoop schelen.

 

 

Ik ben zelf ook helemaal geen ster in grammatica maar ik heb weinig zin om alles maar weer in word te plakken en knippen.

 

Hey Johnny, als ik een reply geef op het forum heb ik toch echt spellingscontrole, als ik een woord fout typ komt er een rood streepje onder, en als ik dan op dat woord klik met m'n rechtermuistoets geeft hij suggesties.

 

Misschien ligt het aan je browser, maar bij mij werkt het met mozilla firefox alsmede met google chrome.

 

Gr. El Shamano

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Add on voor firefox, spellingcontrole.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik erger me niet dood, daar ben ik te relax voor... Er zijn wel dingen waar ik mij een klein beetje aan stoor.

 

1. Trollen

2. Haantjes gedrag

3. Topic´s vervuilen met MSN / hyves taal

4. Bulk, foto´s uploaden duurt lang.

5. Mensen die mij een pm sturen om te vragen waar ik me filter vandaan heb(zoek en gij zult vinden).

 

Dampende groet,

 

 

Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...