Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ska!

beste shop in Amsterdam?

Recommended Posts

Ik vind Grey Area en Future toch wel de beste.

 

future mee eens:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tweede kamer is wel gezellig zitten op een zondag voormiddag... is er ook wel vaak druk. deze coffeeshop heet dezelfde kaart als de dampkring ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn meerdere goeie shops in Amsie één daarvan heb ik hier nog niet bij zien staan...

 

HILL STREET BLUES

 

Erg chille vibe 2 verdiepingen er wordt gewoon alcohol geschonken,

je kan poolen, aan de bar hangen of op de banken chillen

neem een stift mee en laat je bericht achter op de muur of waar dan ook...

Echt het hele pand is vol geschreven...

 

Zeer goeie wiet...

Volle dikke toppen, kurk droog en lekker zoet...

 

Locatie:

Loop vanaf centraal rechtdoor bij teasers links af voorbij de grasshoper 1ste

weer links en dan zit ie na 30meter aan de linkerkant.

Of als het nou 7uur sóchtends is coffeeshop CENTRAAL links tegenover centraal station.

 

In haarlem idd WILLY WORTEL maar is wel duur en ongeïntereseerd personeel bij de grootste locatie.

REGINE is het goedkoopst en goeie wiet...

 

Wat zeker is de moeite waard is om eens langs te gaan is bij de YANKS in zandvoort...

2 panden links coffeeshop 2 verdiepingen pool, tv, darts, tafelvoetbal, div. spellen inet moviecorner

en in het pand rechts een bar (alcohol) pool en mag ook geblowd worden...

erg chille vibe.... echt een aanrader..

Edited by MdeKweker

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben in de bulldog geweest op de wallen was gezzelig daar zelfs voor een rotterdammer :verrygood

 

 

mocht jij daar dan binnen als rotterdammer dan? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo iedereen,

 

ik en mijn vriendin kwamen een tijdje geleden op idee om een weekendje amsterdam te doen, met alles erop en eraan! Alleen heb ik geen flauw idee waar ik een goed hotel vindt met mijn eisen: het moet toch in het "centrum" liggen, 3* mininum, een budget hebben we niet echt, binnen wandelafstand van een pak coffeeshops (wij proeven graag!), en toch dicht bij musea, bezienswaardigheden enzo...

 

Enige amsterdammers met die kennis?

 

 

Thx!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind Anyday het beste adres in Amsterdam. Spuistraat hoek korte Kolksteeg)

Dat kan liggen aan het feit dat de eigenaar een liefhebber is én zijn personeel, én zijn klanten.

Kan ook liggen aan het feit dat er máár drie zitplaatsen (barkrukken) zijn.

Er staan een groot aantal Vaporizers (De rook Rolls van Evert de Verdamper) permanent klaar voor gebruik en door de klant zelf te bedienen. Kun je leren met die dingen om te gaan.

 

De andere aanrader is 420 Café', de Kuil. De Oude Brugsteeg 27, inlopen vanaf het Damrak.

Ze hebben een uitstekende kaart en "Kelderbier".

Bier dat sinds het gebrouwen werd koel werd gehouden en daardoor smaakt als champagne.

Uniek en een goede plek om mensen te ontmoeten, toeristen en Nederlanders.

 

Wat overnachten betreft zou ik eens informeren bij het Bulldog Hostel.

Goedkoop en slapen kan varierend van op zaaltjes tot prive kamers.

Goede service, veilig, schoon en midden in Amsterdam.

Je kan vrijuit blowen en geopend tot laat, daar doen ze niet kinderachtig over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind Abraxas helemaal top!

 

verder vond ik trinity op de sarphatistraat ook niet verkeerd, dampkring wil ik niog proberen, dat is toch die shop in oceans 12???

Share this post


Link to post
Share on other sites
er zijn meerdere goeie shops in Amsie één daarvan heb ik hier nog niet bij zien staan...

 

HILL STREET BLUES

 

Erg chille vibe 2 verdiepingen er wordt gewoon alcohol geschonken,

je kan poolen, aan de bar hangen of op de banken chillen

neem een stift mee en laat je bericht achter op de muur of waar dan ook...

Echt het hele pand is vol geschreven...

 

Zeer goeie wiet...

Volle dikke toppen, kurk droog en lekker zoet...

 

Locatie:

Loop vanaf centraal rechtdoor bij teasers links af voorbij de grasshoper 1ste

weer links en dan zit ie na 30meter aan de linkerkant.

Of als het nou 7uur sóchtends is coffeeshop CENTRAAL links tegenover centraal station.

 

Ach hou op.

Als je ergens gifwiet wil kopen dan moet je bij HSB wezen.

Het is alleen goed spul om je gebit mee te zandstralen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

naar mijn meening is de Best Friends coffeshop de beste in heel amsterdam, ik haal er nu al 2 jaar iederwiekend me 20 eurozak Snowwhite en k heb pas 1x kut wied gehad,

 

je ken deze shop vinden in de indiese buurt amsterdam, Mollukenstraat , (zit naast de shop De Stut )

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beste in amsterdam blijft imo gewoon barney`s. en anders de 2e kamer of de rokerij aan de elandsgracht

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi allemaal.

 

leuk om te lezen wat jullie allemaal hier wel niet verzinnen.

als je geen comercieele coffeeshop zoekt moet je naar coffeeshop hollywood

op nieuwendijk nr1.

ze hebben goeie jack herrer voor 12euro. per 1.6gr..

 

 

 

gr kya.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi allemaal.

 

leuk om te lezen wat jullie allemaal hier wel niet verzinnen.

als je geen comercieele coffeeshop zoekt moet je naar coffeeshop hollywood

op nieuwendijk nr1.

ze hebben goeie jack herrer voor 12euro. per 1.6gr..

gr kya.

ik weet niet of dit ook op mij gericht was, maar barneys heeft gewoon altijd extreem goede wiet. rokerij en 2e kamer ook. alle coffeeshops zijn trouwens commercieel hoor...lijkt me dat elke coffeeshop-owner graag geld in het laadje wilt.

 

tuurlijk, je hebt coffeeshops die extreem commercieel zijn zoals greenhouse en la cana, maar bij barneys en die andere 2 heb ik dat gevoel niet.

 

zal hollywood zeker eens checken...thanks for the tip. goede jack herrer is altijd welkom, en moeilijk te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

coffeeshop heavenly zit in amsterdam west, Knollendamstraat 5

zeker niet commercieel, gewoon een goed wietje tegen een heel eerlijke prijs.

Indien je geen zin hebt om te rollen en een royale familie-joint wil, dan kan je een voorgerolde big mama nemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb gisteren met maten een uitstapje gedaan tot amsterdam

ben in zeker 8 verschillende shops geweest en die dat ik nog van naam weet zijn :

 

dampkring

420 café ( de kuil )

barney's

hunters bar

 

 

wat mij betreft op de 8 shops die ik gedaan heb viel BARNEY's mij het meeste

 

daar vind je heel goede stuff aan redelijke prijs , niet vergeten dat je in amsterdam bent en prijsjes toch beetje hoger zijn dan in anders steden en shops

 

kwa kwaliteit enzo is deze shop heeel goed , service ook en genoeg soortjes

 

 

dus als je in amsterdam bent moet je sowieso eens tot bij BARNEYS gaan

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

allow !

 

net terug van een weekendje amsterdamme

 

Volledig verslag volgt later, maar moet toch ff vermelden dat Barney's helemaal onderaan onze lijst staat.

Het kan wel zijn dat er kwaliteit verkocht wordt, maar je betaalt je dr wel een klein ongeluk voor. beter 5 minute verderwandelen en je bent al zeker een aantal shops gepasseerd waar ze zelfde kwaliteit aan betere prijs verkopen.

Service trok op geen bal. na 10 minute zijn we naar achter gelopen om onze koffie zelf te gaan bestellen, om dan nog eens een dikke 5 minuten te moete wachten op 3 koude koffies, waarvan 1 niet was wat we besteld hadden.

 

ff kort

 

beste prijs/kwaliteit : 2e kamer/dampkring (zelfde lijst :verrygood )

gezelligste shop : Amnesia (Hola Miss Tattoo-Brazil ;) )

hier blijven wij weg : Barneys & Grasshopper (TE duur & service van mn ...)

 

 

groeteuh ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

beste prijs/kwaliteit: De Tweede kamer / dampkring :D

gezelligste shop : Amnesia / Rokery Leidseplein :specool

hier blijven wij weg : Barneys & Grasshopper (VEEL TE duur & service van mn ...)

Hier kan ik mij ook in vinden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar jij bent niet objectief Dogsbollox, Toch ?

 

Kan me er ook wel in vinden ,kwam vaak in de 2dekamer om te halen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijkbaar zijn er veel toeristen op deze topic :lol:

 

Vandaar dat ik even post, ik ben geboren en getogen in amsterdam dus als iemand het weet dan ben ik het!

En in principe zijn alle coffeshops in het centrum er om je te naaien en puur op toeristen gericht ik heb er gewerkt dus ik kan het weten!

 

Nr 1 : Best Friends! Op de Molukkenstraat in amsterdam Oost (bus 22 naar javaplein vanaf Centraal. of tram 14 vanaf de dam)

Deze heeft echt de beste prijs/kwaliteit verhouding. Vraag om een dikke Sneeuwwitje zak van 20 euro (3.8gram) en je zal er zeker geen spijt van krijgen!

 

Nr 2 : Coffeeshop The Stud! Op de Niastraat in amsterdam Oost (3 min lopen van Best Friends) iets duurder maar zeer lekker is de Haze die ze daar verkopen neem ook een 20 euro zak (3.0gram) is meestal één hele top en zo bezaaid met bruine kristallen gegarandeerd zeeer Stoned!

 

En wil je goeie wiet roken en kunnen kiezen uit veel soorten en in het centrum blijven: moet je naar Coffeeshop Central gaan voor het centraal station het is alleen wel een ''Centrum prijs'' dus duurder.

 

 

Standaard Stoned,

De Schoek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Btw in CoffeeShop 36 Op de warmoesstraat Nr 36 is joints met tabak roken zelfs nu nog geen probleem

ze draaien er s'ochtens reggae en vanaf 4 uur house minimal techno

Pool en Internet Aanwezig gezellige sfeer mooi uitzicht over het water en het damrak

koop hier alleen niet je wiet :lol:

 

De Schoek!

Share this post


Link to post
Share on other sites

blijkbaar zijn er veel toeristen op deze topic :wacko:

 

Vandaar dat ik even post, ik ben geboren en getogen in amsterdam dus als iemand het weet dan ben ik het!

 

 

Gelukkig man dat je je even meld want we begonnen toch wel te twijfelen welke shop we moesten bezoeken :wacko:

 

Overigens als je bij Any Day goed gaat zitten kijk je zo die H..r aan de overkant van de steeg tussen de benen :wtf2: :lol:

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit topic is al 2 jaar oud man :lol:

waarom kijkt er nooit iemand naar de datum.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
naar mijn meening is de Best Friends coffeshop de beste in heel amsterdam, ik haal er nu al 2 jaar iederwiekend me 20 eurozak Snowwhite en k heb pas 1x kut wied gehad,

 

je ken deze shop vinden in de indiese buurt amsterdam, Mollukenstraat , (zit naast de shop De Stut )

 

helemaal met Snowro eens! ik ben je vast al 20x tegen het lijf gelopen daar :lol:

 

en Schoek! maar snel weer even langs gaan hé :wacko:

 

grtz, PDP..

 

 

PS. datum maakt niet uit tog, het is maar net wanneer iemand er wat aan heeft. en anders moet je weer een nieuwe topic openen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...