Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ska!

beste shop in Amsterdam?

Recommended Posts

Ik ben eenmaal naar Amsterdam geweest en ben naar 1 shop geweest (weinig tijd). En die shop was 'La Canna'. Klikt het bij iemand in de oren? Ik had Jack Herer meegenomen. Was wel 1 van de betere weed die ik heb geroken...

De shop ligt midden in het centrum, niet ver in die winkelstraat van de McDonalds. Als ik me nie vergis beschikte de zaak over een hotel. Mooie shop! 2 verdiepingen, menu-kaart,..

Benieuwd of jullie ze misschien kennen ;)

ja prix amis in de haringpakkersteeg....

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 2de kamer en dat shopje op de hoek van de zelfste straat weet zen naam niet..

 

2de kamer gewoon om de keuze en kwaliteit alleen spijtig dat er niet altijd plaats is om te zitten...

Shop op de hoek gewoon omdat dit een gezellige en sobere shop is waar ze ook wel lekkere wietjes hebben en het aangenaam zitten is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wanneer ik in het centrum ben ga ik meestal naar dampkring of siberie daar hebben ze meestal wel wat lekkers liggen voor een redelijke prijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel doen

 

Club Media (Hindu Kush)!!!!

Katsu

Grey Area (Altijd goeds in huis)

Utopia (Geen gezeik geen takjes!!)

Any Day (Goeie bio shop no bullshit)

City Hall (Haze soortjes)

Paradox

Basjoe

Bluebird (Eerst Vragen hebben altijd iets lekkers)

D&L (Alle Hash super)

La Tertulia

The Spirit (Geen chill shop maar zeer goede spullen vooral SilverHaze)

 

Niet doen

 

Greenhouse (Te touristisch te duur en vaak te natte uncured wiet)

Greenplace (Geeft vaak minder dan voor betaald 0.8 ipv 1 gr )

Barney's (Tja gram WW voor 12 eu :tu )

Grasshopper (Bulldog niveau)

Boerenjongens /Dampkring /2e Kamer (Niet meer wat t was,veel vochtige kelder wiet,mislukte Amnesia's onder de gekste namen McDonalds achtige keten van shops geworden)

Mellow Yellow/Prix D ami/The Noon (Zelfde shops verschillende prijzen WTF buitengewoon onbeschoft personeel in zowel The Noon als Mellow Yellow)

Share this post


Link to post
Share on other sites

2e Kamer is al een tijdje niks meer.

Zo onbeschoft daar tegen klanten als ze moeilijk vragen krijgen.

Niet iedereen daar de dame is KK en de dunne.

 

Barney's en Greenhouse praten ze Engels tegen je is de prijs wat er staat.

 

Any Day vind de sfeer en de dampers fijn daar.

 

Voor goede hasj waar zal jij heen gaan HINDU KUSH?

 

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Marrokaanse koffiehuis in west.

 

Ja daar is er maar één van.

 

Vorige week inval bij Paradox trouwens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben te lui om anderen te proberen en loop meestal direct van CS of parkeergarage naar De Dampkring en bevalt 10 van de 10 x heel goed. Haal meestal 3 (haze) soortjes en heb er nog nooit "natte kelder wiet" gekocht. Is niet meer wat het geweest is nee, alleen maar beter (vergeleken met een jaar of 10 geleden. een van de weinige shops waar ik nog met half gesloten rooie oogjes uitloop. Nogmaals, heb al jaren weinig anderen geprobeerd en na lezen van dezethread wordt dat blijkbaar hoog tijd...

 

Oh en alsof ik nog niet genoeg reclame he gemaakt (nee echt geen belang in dampkring lol), ik heb er een paar weken geleden een leuk speeltje gekocht, Google resultaten laten wel de domeinnaam zien, theharvestscope.com maar is nog niks te zien. Anyway, is een klein hand-microscoopje (60x) met led lampje (voor trichomen) en UV lampje (voor meeldauw ofzo, verpakking weggeflikkermieterd, misschien wel gewoon een paars filtertje...)

 

Ok hier is een shop die 'm online heeft: http://bongsandsuch.com/catalog/accessorie...rvest-scope-60x

$40 lol... volgens mij was ie 10 euro bij de dampkring, was net begonnen met nieuwe kweekpoging dus kon het niet laten liggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

speeltjes kopen in amsterdam.........................

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
speeltjes kopen in amsterdam.........................

Haal ik goede herinneringen bij je op? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb er wel eens gespeeld........

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
2e Kamer is al een tijdje niks meer.

Zo onbeschoft daar tegen klanten als ze moeilijk vragen krijgen.

Niet iedereen daar de dame is KK en de dunne.

 

Barney's en Greenhouse praten ze Engels tegen je is de prijs wat er staat.

 

Any Day vind de sfeer en de dampers fijn daar.

 

Voor goede hasj waar zal jij heen gaan HINDU KUSH?

 

 

/zODd

 

Hash vind ik moeilijk ben nietr echt een hash roker maar D&L in de Govert Flinckstraat heeft wel lekkere hash geen wiet halen daar is 3 x niks of in west The Challenger en High Times heeft normaliter wel goeie hash

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben te lui om anderen te proberen en loop meestal direct van CS of parkeergarage naar De Dampkring en bevalt 10 van de 10 x heel goed. Haal meestal 3 (haze) soortjes en heb er nog nooit "natte kelder wiet" gekocht. Is niet meer wat het geweest is nee, alleen maar beter (vergeleken met een jaar of 10 geleden. een van de weinige shops waar ik nog met half gesloten rooie oogjes uitloop. Nogmaals, heb al jaren weinig anderen geprobeerd en na lezen van dezethread wordt dat blijkbaar hoog tijd...

 

Oh en alsof ik nog niet genoeg reclame he gemaakt (nee echt geen belang in dampkring lol), ik heb er een paar weken geleden een leuk speeltje gekocht, Google resultaten laten wel de domeinnaam zien, theharvestscope.com maar is nog niks te zien. Anyway, is een klein hand-microscoopje (60x) met led lampje (voor trichomen) en UV lampje (voor meeldauw ofzo, verpakking weggeflikkermieterd, misschien wel gewoon een paars filtertje...)

 

Ok hier is een shop die 'm online heeft: http://bongsandsuch.com/catalog/accessorie...rvest-scope-60x

$40 lol... volgens mij was ie 10 euro bij de dampkring, was net begonnen met nieuwe kweekpoging dus kon het niet laten liggen.

 

Nou dan weet ik dat jij 10 jaar terug niet in de Dampkring kwam de kwaliteit was toen vele male hoger en de shop was nog in handen van de oorspronkelijke eigenaar destijds tegenwoordig is het franchise "Boeren Jongens Groep"

10 jaar terug hadden ze kwalitatief veel beter spul en 9 van de 10 (ex)klanten zijn het ook met me eens ,

zelfs Coffeeshop bum Chief Billy zal t je zeggengallery_22694_10371_2330.jpg dat jij zegt dat 10 van 10 x goed is is de grootse flauwekul want dat heb ik serieus nog nooit meegemaakt in geen enkele shop,ook zeg je al dat je te lui bent voor andere shops dus dan weet je ook weinig,en ok mijn lat zal wat hoger liggen dan die van jou ben ik bang voor ,je kunt voor gratis info over oa goeie shops ook altijd lags bij t Cannbis College die helpen je graag verder

 

peace

 

PS zelf met led microscope ben je genaaid Paradise seeds verkoopt ze voor slechts 6 euro zo zie je maar weer ;)

 

 

 

grts

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was laatst toevallig in amsterdam.... Even langs de barneys geweest. Leuke soortjes op de kaart.

1 mooie top liberty haze (waarvan de tak alleen al waarschijnlijk 8euro kostte ;) ) totaal1,8 gram

1gram vanilla kush

En 1 grammetje hasj ''malana cream''

 

moest GVD 65 euro afrekenen!!!!

 

Niet veel bijzonders die wietjes... ik heb de Hasj uit ellende weggegeven aan een vriend.

 

 

 

neee nee nee. Voor goeie zult u toch echt naar Rotterdam moeten mensen! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@hindu kush: Ja joh, dat lieg ik gewoon uit mijn nek.... wat voor opgefokt wietje rook jij? ;) Ik heb geen gevoelens over wie de eigenaar is, ken het wel, typisch en heel menselijk dat rancuneuze na een verandering, net Windows 8. Wanneer ben jij er zelf voor het laatst geweest? Misschien heeft al dat slechte commentaar wel effect gehad, beter ook je eigen mening vormen. Mensen met een andere mening dan jezelf uitmaken voor leugenaar, en een poging tot personal attacks verwarren met argumenten helpt geen enkele discussie. No hard feelings hoor, maar echt overtuigend is het niet :)

 

Ondanks dat jij het zo goed denkt te weten sinds wanneer ik daar kom, kom ik al sinds '96 in de Dampkring, 2-6 keer per jaar, koop vrijwel altijd verschillende soorten wiet, van goedkoop tot duur. Nooit "slechte" wiet gehad daar en ga er altijd tevreden weg. Ik rook al 22 jaar wiet op vele manieren. Heb een longenprobleempje (uh nee, schijnt niet gerelateerd te zijn) en ik weet precies hoe "natte kelder wiet" proeft EN voelt - dan heb ik nl direct mijn inhaler nodig. Dat is oa de reden waarom ik niet zo fanatiek experimenteer met voor mij onbekende shops en zelf weer ben begonnen met kweken, mijn lat ligt niet, die zweeft daar ergens ver bovenin onbereikbaar en uit het zicht (voor een redelijke prijs dan). Heb wel anderen geprobeerd, tientallen shops geweest en van de helft weet ik niet eens meer waar ze zitten (wat meer zegt over alcohol dan wiet) en van de andere helft staan er een aantal in deze topic als slechte touristische overpriced shops.

 

Nogmaals, zoals ik al in mij vorige post zei, deze thread laat wel zien dat het tijd wordt voor mij om andere shops te proberen. Blijkbaar loop ik achter lol... ben benieuwd... "Flauwekul" is doen alsof het onmogelijk is om altijd goede wiet bij dezelfde shop te halen als je er eens per zoveel maanden naar toe gaat, gezien de grote hoeveelheid keuze die sommige shops incl de dampkring hebben.

 

Oh en voor 4 euro kun je mij niet naaien :spliff: Mooi dat er nog een goekopere is. Wel lef van ze bij de dampkring om zo'n ding in de coffeeshop bij de wietbalie te verkopen zodat mensen direct kunnen zien wat voor troep ze verkopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
neee nee nee. Voor goeie zult u toch echt naar Rotterdam moeten mensen! ;)

 

is dit een uitnodiging?

 

Ik snap dat in Amsterdam de prijzen hoger zijn, aangezien de grond prijs duurder is dan op het platteland.

Door alle toeristen zal misschien de kwaliteit wat achteruit gaan omdat sommige shops de klant bedonderen.

 

Rook pas echt sinds begin dit jaar dus zal geen uitspraak doen welke goed of slecht is ik moet eerst maar ervaring opbouwen.

 

Haal meestal gewoon bij de shops die het dichtste bij is en dan ligt het er net weer aan of ik met OV/auto/fiets ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euhhhm ja.... Als je denkt dat rotterdam het platte land is zou ik maar is komen kijken ja...

 

grts OK

Share this post


Link to post
Share on other sites
Niet doen

 

Greenhouse (Te touristisch te duur en vaak te natte uncured wiet)

Greenplace (Geeft vaak minder dan voor betaald 0.8 ipv 1 gr )

Barney's (Tja gram WW voor 12 eu :lol: )

Grasshopper (Bulldog niveau)

Boerenjongens /Dampkring /2e Kamer (Niet meer wat t was,veel vochtige kelder wiet,mislukte Amnesia's onder de gekste namen McDonalds achtige keten van shops geworden)

Mellow Yellow/Prix D ami/The Noon (Zelfde shops verschillende prijzen WTF buitengewoon onbeschoft personeel in zowel The Noon als Mellow Yellow)

 

 

Sorry maar naar mijn ervaring is prix D ami een van de beste shops in Amsterdam, kom er zowat elke dag dus ik weet wat ik zeg, haze heeft wel z'n prijsje maar de kwaliteit waar het mij voornamelijk om draait vind ik simpelweg erg goed.

 

Hasj zou ik niet aanraden trouwens, het is goed, maar je moet iemand zijn met een goed gevulde portomonee B) wil je diep gaan..

 

 

mja voor de rest ben ik het wel met je eens over boerenjongens bijv of grasshopper, gwn klote shops om eerlijk te zijn.

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van de Dampkring en dat soort shops die alleen voor die doekoe gaan. Kwaliteit en tevreden klanten lijkt me toch ook winst maargoed,.

 

 

Weet iemand dan een leuke shop in A-dam waar je goeden waren krijgt voor je centen? Beetje wat aparte soortjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

blue bird heeft meestal mooie soorten zwarte hash.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...