Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ska!

beste shop in Amsterdam?

Recommended Posts

Thank you very much. Daar ga ik weer eens kijken als ik in het wilde westen ben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tweede kamer was altijd een super shop, mensen zijn nu minder tevreden, maar hun King Hassan hash schijnt mega lekker te zijn.

 

veel plezier in amsterdam!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vindt de Jack herer van de 2ekamer altijd goed.

Lekker smaakje , goed effect.

Maar ik ben naar de Roor shop geweest (bong winkel)

En even met die man gepraat en die raden mij de dampkring aan, links van de 2ekamer.

Dan moet je een straatje inlopen.

En ik heb me daar dus wat hash gekocht, jack heren en nog hashplant.

Doe bevallen me ook goed moet ik zeggen.

 

Je merkt wel het verschil tussen de 2 jack herer's

Die van de dampkring heeft een sterker effect.

En die van de 2e kamer heeft een beteren smaak en een chiller effect.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tweede kamer en dampkring is van dezelfde eigenaar..........

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet meer....

 

Klopt, die vent van de roor shop raden me die juist aan omdat het niet van de zelfde eigenaar was.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker de boere jongens

Goeie wiet voor een goeie prijs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die jack ga ik zeker halen. Ff een heftige chillmodus zetten aldaar. Was de tweede kamer toegangkelijk voor rolstoelers dat je opgevallen is? Edit: heb ff op maps gekeken en zoals ik het zie rol je daar zo naar binnen. Nog een goede reden om daar eens te gaan chillen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heey ik ga binnekort weer eens een dagje naar amsterdam en vroeg me af of iemand nog weet of 'Any Day' nog steeds de OG Kush verkoopt?

Zo ja wat is volgens jullie dan beter/sterker/lekkerder? Hindu Kush (van club Media) of OG Kush. Ik heb maar een beperkt budget dus wil 5 gram halen (vanwege de voordeel).

En is het nog steeds zo dat the noon 4 gram blueberry voor 24 euro verkoopt, of is het niet aan te raden? Want ik zag al op het lijstje van HINDU KUSH dat je daar beter niet langs kan gaan. Onbeschoft personeel boeit me vrij weinig, zolang de wiet maar goed is.

 

EDIT: Als iemand een ander goed wietje weet (bv G-13 :tu) om te halen in Amsterdam dan hoor ik het graag.

Edited by Roffadamn

Share this post


Link to post
Share on other sites
neee nee nee. Voor goeie zult u toch echt naar Rotterdam moeten mensen! :tu

 

 

Dan wil ik graag eens weten welke CS het is, want in heel Rotterdam zijn er maar twee, de rest kunnen ze beter sluiten uit veiligheid

 

Ik vind persoonlijk dat Den Haag " De place to be" Als iemand deftige spullen wil kopen...dus Den haag number one daarna Amsterdam msshien number 2

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke shop in Den haag?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het niet over een bepaalde shop...ik heb het meer over de stad zelf....ik vind persoonlijk dat er meer coffeshops zijn in Den haag die beter spullen verkopen en ook goedkoper dan in Amsterdam

 

in mijn geval ga ik veel naar dizzy duck and cafe cremers

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb het niet over een bepaalde shop...ik heb het meer over de stad zelf....ik vind persoonlijk dat er meer coffeshops zijn in Den haag die beter spullen verkopen en ook goedkoper dan in Amsterdam

 

in mijn geval ga ik veel naar dizzy duck and cafe cremers

 

Dan denk ik dat ik dan maar ipv in amsterdam in den haag iets ga halen. Heb een keer een cheese van dizzy duck gehaald en die was fantastisch. Ik ga dan ook kijken wat cafe cremers te bieden heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor kwaliteit kan je cremers beter voorbij rijden en even binnenstappen bij koffie en dromen, wel gezellig in het cafe van cremers maar de handel kan je beter laten liggen.

 

Voor goedkope maar goede budget zak handel is de fly 2 aan te raden, lekkere amnees voor een eerlijke prijs. (in den haag)

 

greets Tita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Titatovenaar @ koffie en dromen heet nu als ik mij niet vergis THE FREAK BROTHER, het schijnt idd ook wel goed te zijn.

 

 

Tip: koop geen voordeel zakjes als je voor kwaliteit gaat

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

was gister in de greenhouse,

zeer sfeer volle goeie shop.

aardig personeel ik mocht elke wiet soort ruiken en je kon mee kijken als hij het afweegde toppertju dus

wel prijzig maar zooooo was goed knetter waar voor je geld dus :specool

 

daarna naar de greenplace gelopen veel soortjes leuke prijs, alleen onaardig personeel en kon niet meekijken met wegen minpunt dus voor de rest wel oke

 

weet iemand nog een goeie shop die goeie kwaliteit heb voor niet al te veel max 14 per gr?

 

 

 

Greeetz GanjaFyah :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind de Grasshopper wel vet! Ziet er super

uit langs buiten en ook vanbinnen erg verrassend.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedkoopste gruis in Amsterdam is naar mijn weten te koop bij coffeeshop De Bommel (vlakbij Mercator plein waar overigens een blowverbod heerst),

ook goede gruis voor zelfde prijs (15 euro / 5 gram) bij Catch 33 (vlakbij coffeeshop De Republiek).

Pas op met gruis roken voor je keel, er zit nog veel blad tussen, oftewel niet echt super gezond (als je verdampt heb je dit probleem een stuk minder).

 

Oh wacht echt de goedkoopste gruis is te halen bij coffeeshop Anyday, hier verkopen ze voor 13,50 een soort van extreem zachte (als in laag THC,

CBD, CBN, THB gehalte/percentage) gruismix die in een net gesealed zakje zit die overigens best moeilijk open te trekken is (dik plastic).

 

STAY LID AND SMOKE ON!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben een grote fan van high times in de spuistraat

ik zat er ooit vlak naast in het NH City Center hotel (prima hotel trouwens)

en als m'n vriendin smorgens nog sliep zat ik 2 dagen achter elkaar om 10u id shop met een koffie en een joint...

 

ze hadden de eerste keer dat ik er ging een ongeloofelijke G13 haze, heerlijk

de 2de keer hadden ze geen G13 en vroeg ik de sympatieke eigenaar wat er wel uitstekend was en kreeg een UITSTEKENDE diesel

de keer erna nam ik gelijk opnieuw diesel, die nog wel goed was, maar minder als de keer ervoor

 

prima shop in mijn ogen!

wat er ook nog goed is, is de kaminsky in het zoutsteegje

kaminsky is op zich niet zo goed, maar je kan vlak ernaast in een gewoon café gaan zitten waar je mag wiet roken

zo kan je met een joint in je hand een chouffe drinken ;)

 

excellent..

 

we gaan elke keer in amsterdam weer op koffieshoprace en heb er al zooveel gedaan

wat ik uit vorige posts wel niet kan bijtreden zijn bulldog en greenhouse; van beide shops had ik veel meer verwacht en die vielen eigenlijk tegen

de buldog dat ik over spreek is wel niet op het leidseplein zoals velen zeggen maar op de walletjes, dus mss spreek ik over een andere...

 

my 2 cents...

 

imo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iemand een idee waar ze regelmatig soortjes van DNA Genetics aanbieden?

 

Andere (recente) tips mag natuurlijk ook!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen idee Bazz F maar zou er graag 1 roken.

 

Trouwens, zijn er meer mensen die eens gezellig met een groepje eens willen afspreken om er wat willen roken en testen in Amsterdam? Gezellig toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iemand een idee waar ze regelmatig soortjes van DNA Genetics aanbieden?

 

Andere (recente) tips mag natuurlijk ook!

 

 

Yo Bazz,

 

Kwam deze tegen. Is dat iets? Is wel in Leiden, ben er zelf nooit geweest dus kan er weinig over zeggen. Maar Blijkbaar hebben ze dit op de kaart gehad. Mogelijk nu nog steeds. Goed luck en laat ff weten of het wat was als je wilt.

 

DNA

Share this post


Link to post
Share on other sites

vage toelie,

ik bel net naar barneys in amsterdam, de koffieshop. eerst even bellen om te zien of de Dr Grinspoon op de kaart hebben vandaag. krijg ik een dame aan de lijn die in zeer gebrekkig engels met een spaans accent tegen me aanpraat. dus ik moet dan gelijk schakelen naar engels, is geen probleem maar we zitten toch in NL? is toch een nederlandse shop? maar goed, leuk is anders. dus ik stel mijn vraag maar, waarop ze door me heen begint te ratelen dat ze niks kan zeggen en ik maar langs moet komen. wat een toeristisch bende. achja, iedereen wist het al nu weet ik het ook. misschien moet ik hem zelf maar gaan kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

barney is mega touristisch, de meeste eigenlijk in amsterdam

 

van horen zeggen, kan je beter aan de rand van amsterdam zoeken, niet in het centrum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...