Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje

Gaat Ie Weer!!

Recommended Posts

dat ziet er zeer goed uit daar. :specool

 

greetz p

 

Hoe kom je der bij??? Kijk nou eens goed. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net is terug gekeken in dit topic.

Op 12/12 gezet op 2 februari...........................Dan ben ik toch pas 6 weken op scheut???

:specool :huh: ;)

 

Vooralsnog staan ze op 18/6.

Vanavond is kijken of ze naar 12/12 kunnen.

 

 

 

Toch??

 

Klokkie is om naar 12/12.We zijn op weg!!!! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je begingt aan je 7e week ja,de vergeling is volkomen normaal,plantjes hebben heel wat stress te verduren gehad,je toppen zullen echter nog goed kunnen gaan aanzwellen,door de hogere ph waarde zal je voeding kunnen opgenomen worden,en dat blijft primair voor het verdere verloop,je ziet wat calciumproblemen kunnen veroorzaken he?Je gaat die voeding veranderen?Nlx blijft een goede commerciele keuze :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind deze vergeling echt niet normaal. :specool

 

Zou het verstandig zijn om nu het bladerdek wat uit te dunnen en de gelige bladeren weg te halen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze laten hangen, het is niet dat ze afgestorven zijn, enkel wat geel...

Heb vertrouwen..komt allemaal goed

 

Groetjes T

Share this post


Link to post
Share on other sites

riesje niet te hard flippen hé maatje.

ze zullen zeker nog zwellen.

je hebt nog zeker twee a drie weken te gaan, dus. (afghaan bloeit toch 9 weken dacht ik)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaaaauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,whaaaauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hoe oeoeoeoeoe.(riesje slingert aan een touw door het huis)

 

oe oeoeoeoe.........

 

 

 

 

Flippen? Wie? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hè tarzan relex, komt echt wel goed!!!

De rest is nog mooi groen. ;)

 

Er kan nog een hoop gebeuren in 3 weken, ze zullen echt nog wel lekker gaan zwellen. :specool

 

Succes man.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ries, in m'n aardetijd gebruikte ik ook de BCuzz lijn. Goed en goedkoop, maar nou ik zo je verslag een beetje doorlees herken ik de Ca problemen die ik ook op enkele soortjes had. Op het moment dat ik de eerste Ca spikkels zag, gaf ik eenmalig een beurtje met uitsluitend een vloeibare Ca oplossing. (Diverse merken voeren een single in hun assortiment). Hierna verdween het probleem als sneeuw voor de zon.

De kunst is alleen om het in een vroegtijdig stadium toe te passen en niet teveel. Teveel kalk werkt weer andere problemen in de hand.

Daar is een moeilijk woord voor maar het komt er op neer dat een teveel van het ene de opname van andere stoffen blokkeert.

Vaak zie je dit verschijnsel optreden in de 3e week van de bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb inmiddels al 100 gram kalk opgelost in water meegegeven.

Nu hebben ze nog 2 weken om me blij te maken. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dat zullen ze ook wel gaan doen hoor!Bladeren die geel zijn absoluut niet gaan wegknippen wil je mooie toppen overhouden,alle beetjes helpen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whaaaauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,whaaaauaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Hoe oeoeoeoeoe.(riesje slingert aan een touw door het huis)

 

oe oeoeoeoe.........

Flippen? Wie? :tu

 

hahahahahaha

riesje de ronde dat jij niet flipt, of doordraaid moet ik nog meemaken :specool ;) :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga hier stoppen met mun verslag!!! Zullen ze wel weer zeggen , daar hebbie em weer.......het gaat verkeerd hier op het forum. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen verslagen meer betekend natuurlijk niet dak weg ben , he!!

Ik vind dit een lekker forum,maar het gaat de verkeerde kant op.Is mijn mening en daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.

Jammer, maar het word te link met zulk een eyecatchers er hier worden gepost.

De instanties zijn niet achterlijk................................ :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb natuurlijk persoonlijk niets te verzwijgen ;) maar ben het helemaal met riesje eens :specool

 

Ook mijn laatste verslag loopt ten einde :huh:

 

Tokkie

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan ik me voorstellen. was eigenlijk niet van plan om iets te zeggen maar recente ontwikkelingen doen het imago van dit forum geen goed volgens mij. denk dat ik zelf wel veilig zit (*klopt af*) maar kan me voorstellen dat mensen zoals jij dat als bedreigend ervaren. dat vind ik heel zonde. ik vind het ook geil om te zien, al dat geweld, en ik weet ook best hoe de wiet in de CS terecht komt. ik weet ook dat er mensen op dit forum zijn die installaties zoals dat hebben staan. maar ik denk idd. dat je op die manier dit forum in de spotlight zet bij de verkeerde mensen. :specool

 

 

not cool. i'm with you, ries.

 

de glazenwasser.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer ;) .. Had dit verslag graag af gezien. Maar ik begrijp 't (denk ik?)

Is toch niet een ontwikkeling van 900PP ?

Hoop van niet, wilde daar niet mee bemoeien :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo te zien hoef je niet te stoppen ries!

 

 

goeie beslissing van de mods / admins wat mij betreft! ;) ik hoop dat hier meteen jurisprudentie op van toepassing is.. :specool

 

 

groeten :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat je er mee stopt met poosten ken ik wel een beetje begrijpen, nee eigenlijk niet.

 

Denk je/jullie nou echt dat ze achter je aan komen omdat dit er op staat die 900 van MC.???

 

Het is toch veel meer voor de hand liggend dat ze achter de kop stukken aan gaan hier op het forum, en dan bedoel ik de mensen aan het roer. Wie of wat ben je als je een paar plantjes hebt staan. Kosten wegen daar niet tegen op en helemaal de media aandacht is te verwaarlozen. Dus heeft het geen zin om kleine kwekers aan te pakken op een forum, want ze bereiken er niks mee.

 

Lijkt me gevaarlijker voor de grotere hier. Gun iedereen al het goede geen probleem.

 

Wat mij zelf gevaarlijker lijkt is dat we op verschillende fora,s op duiken, een naam is beter te onthouden dan een foto die uit een andere hoek is genomen :specool .

 

Jammer als je stopt riesje want je hebt altijd een hoop reacties.

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus mijn post is overbodig en ries gaat door? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het gaat me niet om de hoeveelheid plantjes dat iemand heeft staan.

Wel dat je er mee op een forum komt dat open en bloot voor een ieder te bekijken is.

Onderschat de heren van de instanties niet......................Als er dan zo iemand op een forum komt dat mijn hart te na ligt................Deze meneer heeft dus duidelijk meer hokjes en is een "grote" zoals men dat noemt.

 

Als jij dan niet begrijpt dat ik niet meer verder wil met mun topic , is dat jammer,mijn maatje ert!!

We moeten met zijn allen niet denken dat we onaantastbaar zijn en een open forum is dan ook gewoon toegankelijk voor wie dan ook.

Ze zullen idd ook de eigenaren van zo'n forum gaan aanpakken en geloof me als ze een ip adres willen hebben dan krijgen ze dat.Een servertje is zo in beslag genomen.En we weten ook dat de providers een stuk meegaander zijn in het verstrekken van gegevens.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet dat wij weten D-Magic.

 

Gaarne on topic te blijven !!

 

riesje; volgende ronde weer afghanies ? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...