Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje

Gaat Ie Weer!!

Recommended Posts

Ga straks mun nieuwe groentjes op halen.

Eerst wat aan de aarde doen en 2 Adjustjes halen.Daar gaan 400 wattjes in en de 2 hamerslagjes blijven hangen.Ik ga het eerst zonder spreaders proberen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZemOP

Riesje.....

 

offe

 

HAALmOP eerst maar is

 

 

 

greet van W en w

Share this post


Link to post
Share on other sites

welke NLX ga je nemen Ries? Northernlight x .... ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welke voeding ga je gebruiken? Als ik het goed begrepen heb zijn je laatste 2 oogsten niet geweldig geweest, misschien een voeding gaan gebruiken die hier op het forum getest zijn en goeie resultaten behaald hebben.

 

Succes iig!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook mijn favoriet ries!! prachtige plant,dat wordt weer feest :) ,succes grtz ganja..

Share this post


Link to post
Share on other sites
welke NLX ga je nemen Ries? Northernlight x .... ?

Hahaha! Ik weet niet waar die mythe vandaan komt dat er in elke NLX een andere onbekende plant zou zitten, maar in principe is NLX gewoon een soortnaam van een kruising met White Widow. Alleen heeft men dat lange tijd 'geheim' proberen te houden, vandaar de speculaties over de 'X' in NLX. Maar neem maar van mij aan dat elke NLX een kruising is met WW, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld en dat zou dan weer betekenen dat het niet om NLX gaat. :(

 

Alvast veel succes met de volgende ronde Riesje! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nlx het is een goede opbrenger.

Alvast Veel succes.

 

Greetz Bluebird.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ouwe liedje..................nog geen groen!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
welke NLX ga je nemen Ries? Northernlight x .... ?

 

 

Voorlopig is ht NLNiksje ,Whazzie!!Maandag ga ik terug. :)

 

@ perzikjes De B'cuzz lijn weer.

 

 

@ allemaal............hartelijk dank. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

De veranderingen in het hok..................

 

2 Adjust a Wings gekocht.Medium versie zonder spreaders!!

10 cm aarde afgegraven.

Bactoforce er in gedaan.

Die 10 cm met nieuwe grond aangevuld.

Aarde voorgewaterd met water en wortelstim van B'cuzz.

 

 

Heeft er al iemand met 400 watt in een Adjust gekweekt?

Volgens de gs nog niet!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahaha! Ik weet niet waar die mythe vandaan komt dat er in elke NLX een andere onbekende plant zou zitten, maar in principe is NLX gewoon een soortnaam van een kruising met White Widow. Alleen heeft men dat lange tijd 'geheim' proberen te houden, vandaar de speculaties over de 'X' in NLX. Maar neem maar van mij aan dat elke NLX een kruising is met WW, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld en dat zou dan weer betekenen dat het niet om NLX gaat. :(

 

Alvast veel succes met de volgende ronde Riesje! :)

 

 

Vanwaar haal jij deze info?? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel succes Riesje!!

 

NLX komt van Aliën, zij hebben die kruising gemaakt...daar komt uiteraard ook de info van dat dit een WW kruising is :) Vandaar dat je vaak freebies NLX-zaadjes bij je bestelling zaden krijgt bij hen...

 

Grtjs T

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vanwaar haal jij deze info?? :(

Algemene ontwikkeling... :)

 

Nee hoor, ik verzamel info over 'onbekende' soorten en trek daaruit m'n eigen conclusies wanneer ik genoeg info heb. Dat de 'X' in NLX White Widow is blijkt uit verschillende bronnen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja hoor ik ga m ook helemaal volgen.ga zelf volgende week 2e run starten.beetje vergelijken dus.

 

ik heb nog nooit met adjusten gewerkt(zelfs tot gisreren nog nooit van ghoord) maar ik ben nou al overtuigt.ben erg benieuwd of je veel verschil ziet tussen die 2 adjusten en die hamerslagjes.

Waarom zou je geen spreaders gebruiken??

 

ik gebruik H&G voorbemeste aarde.zou het genoeg zijn als ik 1 op 8 nieuwe zakken vermeng + bacto force

 

ik volg............ :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hahaha! Ik weet niet waar die mythe vandaan komt dat er in elke NLX een andere onbekende plant zou zitten, maar in principe is NLX gewoon een soortnaam van een kruising met White Widow. Alleen heeft men dat lange tijd 'geheim' proberen te houden, vandaar de speculaties over de 'X' in NLX. Maar neem maar van mij aan dat elke NLX een kruising is met WW, tenzij uitdrukkelijk anders vermeld en dat zou dan weer betekenen dat het niet om NLX gaat. :(

 

Alvast veel succes met de volgende ronde Riesje! :)

 

 

Ik heb ook wel eens gelezen dat NLX voor Northen Lights Xtra stond, een betere Northen lights dus.

 

Veel succes weer deze ronde :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit dacht ik ook altijd. Dat het voor Extra stond. In mijn topic heeft mij ook iemand verteld

dat dit gewoon een kruising aangeving is Northern Light x .?.?.?.?.?.?

 

Maar iig SUCCES RIESJE :):D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik heb ook wel eens gelezen dat NLX voor Northen Lights Xtra stond, een betere Northen lights dus.

Ja dat is ook zo, maar dat neemt nog niet weg dat de soort NLX uit een kruising met WW bestaat. Het spreekt elkaar niet tegen snapt u? :(

 

Maar excuses voor dit zijspoor. On with the show... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis mij niet bekend wat voor kruising het is.

Die adjustjes met 400 watt moet je dus niet op zijn breedst zetten.Gewoon op zijn smalst..........

Er hangen er nu 2 A wingetjes en 3 hamerslagjes.

Potten staan al klaar!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

zet um op riesje

 

er zijn vet mooie nlx varianten op de stekken markt[net zoals dat het geval is met ww :) ]

 

de moeite waard om te proberen,de mooiste welke ik zag was toch wel deze [23-5-2006, vers geknipt];

gallery_5078_979_44495.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe nog effe over NLX: heb Rataplan er ook al eens over zien schrijven http://www.wietforum.nl/index.php?s=&s...st&p=128197 en moet je eerlijk zeggen dat ik ook eerst in de veronderstelling verkeerde dat ww de kruising was. Er zijn echter inmiddels nog wel wat anderen die onder de naam NLX andere kruisingen verkopen (staat een hele lijst HIER). Wellicht is de tern NLx wat dat betreft wel een eigen leven gaan leiden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was er wel zaterdag.Heb er nog 2 Adjustjes gekocht.JIJ was er niet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...