Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

thugboy

Kweekje 2x Afghaan In Aardebak

Recommended Posts

Een goede spaarlamp voor kweekdoeleinden daarintegen levert meer pur licht dan een hps. (lichtspectrum waar een plant echt wat aan heeft)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik moet het allemaal nog even zien wat ik doe.. maar nog steeds denk ik dat mijn ouders het niet goed vinden..

 

maarjah... mijn ouders moeten niet zeuren maar het hokje van groenvrij kleuren ! :specool

 

greetz thug :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juist ze moeten voorkomen dat jij naar de Poolse growshop moet voor je kloontjes en naar de coffeeshop voor bespoten wiet tegen een mega prijs.

 

Dus doe je een beroep op de garage van 3 x 6 x 2,50 en kan je daar voortaan intrekken.

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een goede spaarlamp voor kweekdoeleinden daarintegen levert meer pur licht dan een hps. (lichtspectrum waar een plant echt wat aan heeft)

 

Allemaal reclamepraat. Ik heb nog nooit iemand een gram per watt onder een spaarlamp vandaan zien halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou eigenlijk probeer ik te voorkomen dat ze weten dat ik wiet gebruik :tu

 

dus op die manier gaat het zeuren niet werken bij mij ;)

 

op die manier werkt het wel bijna altijd..omdat ouders willen vermijden dat je in criminele wereldje komt :blink:

 

ik denk dat ik het er niet doorheen krijg.. :P

 

is er met mijn opstelling van nu dan niks te berijken...en anders hand ik dat spaarlampje erbij hang ?

 

greetz thug :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar beste taw :P

 

ik probeer juist duidelijk te maken dat mijn ouders de hoge stroomkosten niet willen.. ;)

 

maar jongens ik beloof dat als ik op kamer ga dat ik hier zeker nog een verslag neergooi van een hps kweek :specool

 

greetz thug :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Allemaal reclamepraat. Ik heb nog nooit iemand een gram per watt onder een spaarlamp vandaan zien halen.

lol maar dat heb ik bij hps ook nog niet zoveel gezien hoor :specool. Attitude zou, als hij 3 goeie stekken gehad had, 93 gram onder 144 watt (0,65 gram per watt)hebben afgehaald (4 x TL). Da's helemaal niet zo verkeerd onder laag vermogen én nog mooie topjes ook!

 

De juiste kleuren licht is wel belangrijk, maar ik denk ook dat het efficienter is om wat grotere planten te kweken onder een hoger vermogen.

 

Wil niet zeggen dat je geen mooie resultaten kunt krijgen. Alles is relatief. Als je 0,7 met TL zou kunnen krijgen is 0,8 onder een spaarlamp al meer dan 10% beter..

Share this post


Link to post
Share on other sites
maar beste taw :blink:

 

ik probeer juist duidelijk te maken dat mijn ouders de hoge stroomkosten niet willen.. :specool

 

ook niet als je die zelf betaalt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat wil ik ook wel gaan doen.. maar ik heb op het moment even mijn geld ergens anders in te stoppen...

 

tja, wietkweken is niet m'n enige hobby ;)

 

snowboarden zit er ook weer aan te komen en ik wil weer eens een nieuw snowboard...dus eve spare :P

 

ik ben van plant in maart meer te gaan verdienen dus misschien dan de eerste 400 watter erboven :specool

 

greetz thug :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe het is af en toe moeilijk voor te stellen dat iemand andere dingen nog belangrijker vindt dan wiet telen he TAW? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nee maar snowboards groeien niet in je achtertuin maar kosten wel een vermogen.

 

Ik heb meerdere hobbies die onmogelijk uit te voren zijn zonder het inkomsten plaatje op een rijtje te hebben.

 

Prioriteiten stellen noemt men dat, je aardbeien niet opeten maar vermeerderen verkopen en je overschotten opeten.

 

TAW

 

 

ps: Jij neigt ok naar totale afhankelijkheid van dit forum whazzup ik zie je dag en nacht posten alsof je niet eens op je werk zit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ps: Jij neigt ok naar totale afhankelijkheid van dit forum whazzup ik zie je dag en nacht posten alsof je niet eens op je werk zit.

 

Heeft whazzup zeker net zo een fijne baan als ik :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe ik heb heel vaak routinetaken waar ik op moet wachten, een kleine break etc. Ben inmiddels erg snel geworden in het scannen van berichten. En ik werk ook heel erg lang... geen 9-5 baantje hier! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

:blink: ;) :P

 

 

heerlijk om dat zelf een keertje te mogen zeggen :specool

 

maar met de afghaantjes gaat het prima.. de update dag met foto's komt steeds dichterbij :rofl

 

greetz thug :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

morgen weer een update met foto's als ik er tijd voor heb :specool

 

ik zal mijn best doen maar heb het morgen erg druk :j

 

greetz thug :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhmm... die bak met die plastic zak erin, hadden AK-47 en ik ook gedaan, 1 á 2 weken later... DOOD!

 

bereidt je maar voor :j

 

gr. thai :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal er erg vanaf hangen wat voor spul de zak van gemaakt is..

 

dit is vuilniszakken waarmee het gedicht is..

 

en ik ben bezig even een goed hokkie te zoeke voor stekkies laten aanslaan dan snij ik er een paar..

 

dan heb ik altijd nog wat achter de hand.. en ik heb trouwens ook nog een hawaii x skunk#1 stekkie staan die ik had genomen van een vrouwelijk plant van afgelopen jaar :specool

 

greetz thug :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow mensen !

 

eindelijk weekend, gister geen tijd gehad om te updaten.. was even een feest aan het bezoeken en er de boel onveilig makenn met wat gekke moves :no

 

hier dan de foto's het gaat prima met de plantjes..alleen mijn moeder had m'n raam opengezet waardoor er tocht ontstond en de plantjes wat paarse takjes gingen vertonen..deze zijn nu alweer rechtgetrokken maar staan wel paars op de foto.. :huh:

 

hier een fotootje met de lampjes uit

med_gallery_6625_939_818960.jpg

 

 

 

hier eentje vanaf een afstandje met lampjes aan.. ernaast is een zelfgesneden hawaii skunk#1 stekje te zien;)

med_gallery_6625_939_424898.jpg

 

 

de plantjes hebben mooie donker diepgroene bladeren..

med_gallery_6625_939_566682.jpg

 

 

en zijn toch ook wel een klein stukje gegroeid de afgelopen dagen.. :specool

med_gallery_6625_939_45783.jpg

 

 

hier het zelfgesneden hawaii x skunk#1 stekje.. ik vind het maar een vreemd plantje :no

med_gallery_6625_939_860258.jpg

 

 

dit waren de foto's weer voor vandaag... enjoy it ! :j

 

greetz thug :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

yow mensen,

 

na wat gekloot en gedenk hoe het zou komen dat bij het neerzetten van de eerste foto´s in dit topic ze wel groot waren en nu klein waren bij neerzetten in post.. zijn hier dan de vergrote pics van de plantjes zoals ze vanochtend waren..

 

opmerkingen en komentaar is altijd welkom.. :specool

 

greetz thug :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

bij deze even over hps lampen :no mijn moeder kwam net naar me toe..

 

is het niet onhandig met die aan elkaar getapte tl buizen :j volgens mij kan je beter zo'n kweeklamp kopen :no

 

dus ik even rekenen hoeveel verschillende wattages hps lampen per maand kosten..

 

100 watt - 7,44 euro per maand

200 watt - 14,88 euro per maand

250 watt - 18,06 euro per maand

400 watt - 29,75 euro per maand

600 watt - 44,64 euro per maand

 

ik wil persoonlijk eigenlijk gaan voor 200 watt.. daar zijn neem ik aan tog wel stuk betere resultaten te behalen als met tl wat ik nu heb... :specool

 

greetz thug :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

alles is beter dan twee kleine TL's aan elkaar;)

 

200 watt T5 is overigens ook 200 watt he..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...