Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Rainman

Hok Bouwen In Ierland (my First Try)

Recommended Posts

Hey The Afghany Warrior,

 

Kan jij Kweekie even vertellen dat ik deze mits in werkende staat wel wil kopen ..

 

Rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vrees dat kweekkie hem niet kan verkopen aan je ivm het verzenden en de betaling.

die hij heeft is nieuw, maar pm hem zelf maar hij staat onder Te koop en gevraagd.

 

Maar ergens anders kun je hem ook bestellen ook nieuw maar met garantie.

 

misschien is dat wel beter.

 

Groet

 

And u keep them green !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker mooie kast !! dit is wel echt de mooiste verslag die ik ooit heb gezien PRACHTIG !

 

Nu maar hopen op een net zo mooi kweekverslag ;)

 

 

 

Greetzz :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi,

 

Heb de Multifan SEA 6,3 Amp van Kweekkie gekocht en hopelijk is deze snel op lokatie (ik houd de andere thermodimmer wel als backup).

Weer even een tegenslag, werderom is een bestelling van mij zoek (de 200 watt lamp en de ventilatoren) shit... maarja gedultd is een groene zaak. Kan nu nl. niet m'n controle hok afmaken moet eerst een plan maken hoe ik de 200 watt lamp ga opstellen. Okay update not realy exiting but will keep you informed.

 

Grtx,

Rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik volg dit topic nu al paar dagen en moet zeggen dat het mooi professioneel gedaan is. Het ziet er echt goed uit maar wat zijn eigelijk de gevolgen als je daar gepakt word in dat land?

 

Verder wens ik je veel succes toe en hopelijk komt er wat moois uit en word al dat bouwen beloont. Je hok ligt het in ieder geval niet aan je hebt er goed over nagedacht het begin is het halve werk :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi,

 

Weer even een update (niet zo spannend maarja)

Omdat m'n laatste bestellingen weer eens zijn vertraagd ben ik maar met de buitenkant verder gegaan (moet uiteindelijk toch ook eens af). Eerst weer isolatie (7cm)

 

med_gallery_7406_450_14964.jpg

 

De toekomstige ingang naar de groei en control ruimte. Je kan meteen zien hoe hoog de dubbelen bodem is in de controlruimte daar komen de 3 verwarmings buizen in en het licht labyrint. De lucht die in het bloeihok ingaat is dan hopenlijk al voorverwarmt (voor de donkere uren)

gallery_7406_450_16658.jpg

 

Ook even een update van de bouwtekening... het groene gedeelte is de groeitafel + 200watt lamp

 

Zo gipsplaten er tegen kan ik weer naden en schroefgaten dichten (m'n hobbie :blink:

gallery_7406_450_6757.jpg

 

De nu nog kale ingang (komt een soort van boeken kast voor) op de achtergrond de vloerdelen van de dubbele bodem

 

med_gallery_7406_450_35842.jpg

 

Heb ook de eerste laag witkalk gedaan in de bloeiruimte, doe er nog 2.

 

Thats it for now...

 

Rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie tekening (again),.. maar 't is voor mij vroeg en ik ben behoorlijk stoned alweer, dus ik word er een beetje dizzy van (draait zo snel, man :blink: )... toch een opmerking: Ik heb zelf geen dubbele bodem, maar ik dacht dat als je de planten in de bloeiruimte op een tafel zet, haal je dan niet een deel van het beoogde effect van de dubbele bodem weg?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi NorthernSmoker,

 

Je hebt helemaal gelijk, de potten gaan op de vloer (in eerste instantie dacht ik een tafel voor een ideale werk hoogte, hoef je niet zo te bukken) ik ga toch de hele hoogte benutten.

 

Bedankt voor het meedenken...

 

Rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi,

 

Even het volgende, ik heb zondag het bloeihok 2 lagen witkalk gegeven... wat een rotzooi is dat zeg!!!

Zondag avond zware keelpijn en m'n ogen stonden inbrand, ben is even gaan kijken wat er in zit "ongebluste kalk".

Mijn advies neem dit niet te licht op net als ik, gebruik een mondkap en bril.

 

Grtx

Rain :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Even het volgende, ik heb zondag het bloeihok 2 lagen witkalk gegeven... wat een rotzooi is dat zeg!!!

Zondag avond zware keelpijn en m'n ogen stonden inbrand, ben is even gaan kijken wat er in zit "ongebluste kalk".

Mijn advies neem dit niet te licht op net als ik, gebruik een mondkap en bril.

:no Inderdaad, gelukking had ik dit door voor ik eraan begon en ben ik een stofmaskertje en bril gaan halen om er mee te werken.In men bouwverslag heb ik bij men uitleg over witkalk dit er dan ook in het rood bijgezet om de aandacht er extra op te vestigen, opletten voor luchtwegen en ogen dus! :)

 

Ziet er nog steeds zeer netjes uit Rain, kom maar op met da kweekverslag :verrygood ;)

 

Greetz, Mr. Green :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow dit is pas een goed uitgedacht hokkkie :)

dit moet wel goed komen!!!! :verrygood

alleeen waarmee zijn de tekeningen mee gemaakt want die zijn echt toppie!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik werk al jaren met 3Dmax, Autocat, Maya, Photoshop, Illustrator zo wel voor architectuur/design, digitaal en print, animation, video en sound editting, character/game en software development. Kortom alles wat met multie media te maken heeft.

 

De fan tekeningen maak ik in een 1/2 uurtje een beetje modeling in 3D.

Het is m'n werk en passie. En daar ga ik het groeien en bloeien aan toe voegen.

 

Grtx Rain.

 

 

:verrygood

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

G!rly,

 

je hebt een cannabis euro verdient...

 

gallery_7406_450_23685.jpg

 

 

Grtx Rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat kost eigenlijk een grammetje wiet in ierland? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi,

 

Heb net de AEW multie fan binnen maar krijg deze niet aan de praat. (2e hands)

De nul stand werkt perfect :verrygood

De 100% werkt ook :)

Maar de auto stand niet echt, de fan gaat heel even draaien op volletoeren en dan niets meer.

 

Misschien iemand die ook zo'n controller heeft en wat suggesties kan doen ....

 

 

gallery_7406_450_17044.jpg

 

gallery_7406_450_17859.jpg

 

Grtx Rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eehh dat is niet de SAE 6,3 ampere Rainman ... deze werkt met diodes niet met een trafo ....

 

Hier heb ik ook geen aansluitschema van, je kan wel de fabriek mailen dan sturen ze je die morgen toe.

 

Van wie heb je dat ding gekocht man ?!!

 

Groet

 

TAW

 

Er hoort 5 meter kabel bij te zitten met een thermostaat en een loodzware trafo .....

 

In mijn topic staat er zelfs een afbeelding van ..

 

Wat jammer nou..

 

Groet

 

TAW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van kweekkie gekocht ... maar is deze niet kompleet dan P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb andere gezien met dit type ... ik weet niet wat de opties zijn ...

 

Ik weet wel dat ik deze nooit zou nemen !

 

Heb je geen fotos gevraagd van te voren ... je hebt er ook geen idee van wat Vosterman allemaal verkoopt ...

 

Vosterman is de fabrikant ...

 

Groet

 

TAW

 

Ps: Die kweekkie heeft dat apperaat ook aangeboden aan mij, ik weet zeker dat hij het had over een SEA 6,3 ampere .... op een houtenbord.

Of ie nou lult of niet weet ik niet, maar je zit er nu wel mee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De bedrading zit goed, (hetzelfde als bij mij)....

Dat hij eerst hard draait en daarna meteen in toeren afneemt dat is ook normaal, op dit moment zou hij op de minimale ingestelde stand moeten blijven draaien...

 

Links onderin heb je van die (hoe heten die dingen??) draaiertjes LoL voor de SET HEATER en CAL MIN, misschien staan die niet open, dan staat hij bij mij ook stil, of misschien is je tempsensor niet in orde...

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vosterman, kan ik niet vinden online (google) enig idee waar ik deze ter reparatie aan kan bieden?

Ben er nu al ziek van...

 

En m'n andere bestelling is ook nog steeds zoek... gaat lekker... Grrr!#@§

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...