Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Miss_J

Jack Herer Onder Inductie

Recommended Posts

Komop met die update ;) , tis al maandag geweest hoor.... :specool

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat ziet er goed uit mevrouw!

 

 

 

Monotje.. je bent wappie :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Leuk om te merken dat mensen de update ook op maandag missen :specool

 

Ik heb het effe heel druk gehad, maar de update zit eraan te komen hoor.

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

die ene met omgetrokken bladeren heeft t gewoon te warm

 

 

Ziet er top uit miss!

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben benieuwd. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

het blijft me verbazen onder die lampen miss j ,volg het al een tijdje ,maar gaat lekker en idd die gekrulde bladeren ,is wat minder ,maar gaat lekker daar ,wacht op de volgende piccie,s :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

lekker miss_j. Opschieten he, moet wel klaar zijn vóór de volgende mod meeting :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

9 uur verder en nog niets ;)

 

Kom op met die foto`s we zijn ongeduldig :specool

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, ik ontvang e-mails over deze topic en iedere keer hoop ik dat het een update is, maar 't is weer zo'n ongeduldige zoals ik die niet kan wachten en aan het zagen is :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Oke oke oke :specool

Update 56 dagen 12/12:

Ik ben vanavond dan eeeeeeeeiiiiiiindelijk de kast in gedoken om wat picca's te maken. De planten hebben toch wat bladproblemen ontwikkeld. Ze hebben wat last van randjesziekte en ik heb al een keer of drie alleen afgezuurd water met een schepje Bacto gegeven. Even die overtollige zouten weg proberen te krijgen. Het lijkt erop dat er toch een lockout is ontstaan door te hoge EC. Dus heb ik besloten om even terug te gaan met de EC (ik zat op +/- 1.4), ik heb een keer zonder voeding gegeven. Daarna een voeding met een EC van 1,1. En de afgelopen twee waterbeurten heb ik weer alleen water gegeven.

 

med_gallery_5822_345_41133.jpg

 

De toppen ontwikkelen wel door, dus ik maak me nog geen zorgen en krijg ondertussen weer een goede les over voeden en het opvangen van dit soort problemen. De lager gelegen bladeren blijven goed groen. De bladeren onder de toppen zijn wat aangetast met bruine punten op de randen van de bladeren.

 

med_gallery_5822_345_103694.jpg

 

med_gallery_5822_345_39082.jpg

 

med_gallery_5822_345_60987.jpg

 

Wat vinden jullie ervan?????

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vind het heeeeeel goed gaan. je toppen zien er toch prachtig uit of niet ? :specool

wel jammer van je blad problemen.... heb ik ook. ik denk ook door de hoge EC. alleen zit de voeding in me aarde en kan ik er niks aan doen :]. heb gele bladpunten en randen :S:S:S

 

 

maar je hoeft je nog geen zorgen te maken denk ik .... je planten zien er nog wel goed uit.

hoe lang moet je nog denk je?

 

succes!

 

Groetjes G!rly

Share this post


Link to post
Share on other sites

He he het was het wachten dus zeker waard :specool

 

Ziet er TOP uit miss, Jammer van die bladproblemen, maar dat zal wel geen

problemen opleveren dacht ik zo.

Wat een mooi veldje met toppen zeg kan niet anders zeggen.

 

Hoe lang nog een week of 3a4?

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) nog 3 a 4 weken :S

 

56/7 = 8 weken al op 12/12

 

 

ik vroeg het toennet ook hoor spock :) lees nu nog eens en denk dat het nog 1 a 2 weekjes moet, Miss_J ? :specool

 

 

groetjes G!rly!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

:specool

Hmmmm Miss G!rly, deze dames staan zo'n 13 weken, dus ik moet er nog 5!! :) Dus zelfs Spock zat nog aan de voorzichtige kant. Als ze net zo hun best doen als bij Sannie dan worden ze nog een stukkie dikker.

Ik hoop dat ze dat voor mij ook willen doen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er lekker uit Miss..

 

Dat krullen, kan dat niet met warmte te maken hebben???

 

grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kijk zat er dus ook naast, dacht dat ze een week of 12 moesten ;)

 

Jeetje hoop dat het wachten beloond wordt, zou geen plantje

voor mij zijn, ben een beetje ongeduldig :specool

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik denk het niet Paffie, op de toppen is het max 27 graden. De aanzuig ligt inmiddels binnen op zolder en met dit hoosweer heb ik zelfs de ramen dicht. De aangezogen lucht is 19 graden en aan het einde van de licht-aan periode loopt het op van 26 naar 27,5 op de toppen.

 

Dit flexibele inlaat systeem bevalt me prima. Toen het frisser werd buiten en de temp onder de 18 graden dook heb ik 1 van de twee slangen los gekoppeld en op zolder gelegd. Zodoende zoog ik gemengde lucht aan: koel van buiten en warmer van binnen waardoor de inlaatlucht nog steeds tegen de 20 graden zit. En nu heb ik beide slangen binnen liggen om de warmere lucht van binnen te halen. Verversen komt van een open raam op zolder en de eerste etage.

 

De LV komt me ook goed uit, deze daalt eindelijk lekker naar een 55% gemiddeld. Tegen de tijd dat de buds echt groot zijn zal het wel een droge winter LV zijn van tussen de 40% en 30%. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...