Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Miss_J

Jack Herer Onder Inductie

Recommended Posts

:P :P

Lekker Miss J.

Zat ik dr niet ver naast.

Ben je nog steeds aan t wikken en wegen?

2 kweken per jr met inductie(zomer) en 2 met hps(winter).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pfewwwww, dat is een mooi takje dat je daar op de hand hebt liggen :P :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Lol, heheehehehehe. Sorry voor mijn afwezigheid jongens. Heb weer een baantje welke de laatste twee weken veel tijd opslokte. En dat naast het Sinterklaas en Kerst familiegeweld zorgt ervoor dat ik even wat afwezig ben. Bovendien is het rustig op zolder. Er hangt een net wiet te drogen en de zaailingen staan inmiddels een dikke week op 7L potten welke ook even weinig onderhoud nodig hebben.

 

Vanavond gaan we er eens lekker voor zitten en gaan we dat hemelse wietje eens lekker proeven. Het barst van de kristallen (en dat op zolder onder een 60W peertje) en ziet er daardoor al absolutely fabulous uit. :showoff:

 

Na het weekend post ik even het droge eindgewicht.

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gelukkig, je bent er weer.

Was even bang dat je samen met JD door de Sint was meegenomen naar Spanje :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Lol, JD is mijn sappige jonge blaadje, die ouwe (&*#^ moet met zijn p%ten van me afblijven! Ik hou niet van kerels met zoveel haar op hun gezicht :showoff: (pepernoten vind ik wel lekker)

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

yay! dus toch een witte kerst Miss_J ;)

 

Dat spul moet je ook niet door de schoorsteen gooien, maar netjes onder de kerstboom leggen, samen met dat sappige jonge blaadje - dan onstaan er mooie dingen :P

 

:showoff:

 

ps moet ik me nou gaan scheren???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey missy, geniet van je 'witte kerst'

 

xxx FREUD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi Msis J,

 

Zeer mooi resultaat, en hoe is de smaak?

Ik moet zeggen dat ik de inductie lampen

erg aantrekkelijk vind qua warmte afgift.

 

Heb je voor mij nog tips wat de Jacks betreft,

het is m'n eerste poging en nog door geen enkele

kennis geremt.

 

Grtx

Rain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miss,

 

mooie kweek

mooi verslag

mooie planten

en een fijn eindproduct :showoff:

 

laat m smaken/wegen :P

 

 

 

NEUS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

***smokereport***

 

@Whazzup: zolang je met je gezichtshaar je tenen nog niet kan afdrogen kan je het laten staan wat mij betreft.

 

De wiet geurt zoet kruidig en ruikt maar lichtjes zo uit het zakje. Bij het verkruimelen komt de geur pas goed los. Het ruikt in de zak nog licht groen en om deze reden heb ik besloten het nog even te laten curen. Zodat de geur beter tot zijn recht zal komen.

 

Het rookt licht, geen prikkels op je keel. De smaak is kruidig en ook weer licht. Maarrrrrrrrr

je krijgt nog even rustig de tijd om achterover te leunen en de smaak eens op je in te laten werken. En dan ga je langzaam wegzakken in een roesje welke stiekum steeds zwaarder wordt. Heeeeel stiekum. Dus heb je nergens het gevoel dat je het niet meer snapt of zo, maar ben je wel ineens anderhalf uur verder. Na twee trekjes.

 

JD nam een hijs waar de kamer blauw van stond, zakte met rooie oogjes in de bank en ligt nog steeds een halve meter diep in de kussens met een afstandsbediening naast zich.

 

We zijn lekker flauw geweest tegen elkaar en hebben lekker gelachen. Maar ook een wietje waar je goed mee kan blijven praten.

 

He Sannie, je zal dit wel een volwaardige Jack vinden, qua brainfuck :showoff:

 

Grtz Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat klinkt echt super! Precies zoals mijn favoriete mix van high en stoned is. Hier in huis hebben we het ook vaak: dan denken we dat het nog niet zo laat is en roken we er nog eentje. En dan ineens is het 3 uur en baal je dat je de volgende ochtend vroeg op moet :P

 

Bij de wiet van mij is het ook een beetje sluimerend, eerst gewoon een beetje high en dan ineens slaat ie in als een bom, soms zelf pas nadat de joint op is en ik een sigaretje opsteek. :showoff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan niet wachten om deze op te steken miss_J :verrygood sannie loves serieus brainfuck :verrygood

Deze week gaat het zeker gebeuren :smoke

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Oke, heb vanmiddag even het eindresultaat gewogen en omgerekend heb ik deze ronde 0,8 gr de Watt gedraaid. En dan te bedenken dat ik de scrogg niet optimaal had waardoor het net nog niet vol lag. Ik kan dus wel zeggen dat bij een betere scrogg en beter op mijn EC letten, deze plant een nog betere opbrengst onder de inducties kan geven.

 

Maar ik ben zeker tevreden met dit resultaat. En deze Jack is absoluut een fantastische plant. De opbrengst maakt de lange bloeitijd goed en de smaak en het effect van deze wiet is super. Ik heb eigenlijk geen nadelen aan deze plant kunnen ontdekken en snap waarom Sannie er nog niet op uitgekeken raakt. Ere wie ere toekomt: Sannie heeft een mooie selectie gedaan om zo de beste eigenschappen uit deze plant te halen.

 

En ik wilde Sannie nog even bedanken voor alle wijze raad en het meedenken deze ronde :verrygood

 

Iedereen bedankt voor alle belangstelling en dat komend jaar maar weer een lekker groen canna canna land mag worden :smoke

 

:verrygood Miss_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes gedaan Missie... :verrygood

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasse werk miss_J

Je hebt het allemaal zelf gedaan hoor :verrygood

 

snel proeven :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...