Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Miss_J

Zijn Er Nu Werkelijk Zoveel Wietkwekers Onder Ons Die Illegaal Stroom Tappen?

percentages wel/niet aftappen  

2,136 members have voted

  1. 1. Tap jij illegaal stroom af?

    • Ja
      115
    • Nee
      1919
    • Ik laat de meter langzamer lopen
      101


Recommended Posts

wil graag betalen maar dat mag niet he ...........dat ga niet goed ......ban ben ik door mijn goede bedoelingen alles kwijt ..........

 

dus er onder door ............

 

Mzzl harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

fok de nuon :specool

 

 

 

 

ooops,wat zeg ik nu weer. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

t/m 6 lampjes wil ik nog wel betalen maar daarboven worden de stroomkosten mij te hoog :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja elektra gewoon betalen... alles veilig... luchtfilters... ook geen vochtschade... dus geen overlast whatsoever! Stomme vooroordelen tegen alles wat drugs heet... hopelijk kan Groen Vrij ons helpen tegen al die nodeloze vooroordelen... planten zijn mijn hobby... mijn eigen gezondheid is ook een motief... ik ben geen crimineel... en wens ook niet in dat hokje geplaatst te worden... onterecht worden blowers en growers tot paria gebombardeerd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor die ene 100 watt HPS die ik heb hangen, tap ik de stroom direct van de hoogspanningsmasten af. Wel zo handig, gewoon een verlengsnoertje naar boven getrokken en met een kroonsteentje vast gemaakt...

 

CTRL-A ftw: Geintje, MacWeDweed betaalt gewoon voor zijn electroontjes...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou moet ik me niet beter voor doen als ik ben he!!!.

 

Ik had 3x400 hangen en trok daar een net wietje af, dus kwam er lekker mee weg en het ging leuk.

 

Ik kwam in contact met de magneet, een grote vierkante jongen die wel ff de meter stil zou zetten. Nu een jaar later is de meter naar de klote, en moest ik bij betalen. Dit was niet wat de meter aangaf natuurlijk. De meter liep een kwart met de magneet er op. Maar nu, omdat ik ging verhuizen moest hij er af en ik had me hokkie gesloopt dus waarom die magneet erop???

 

Dus de laaste maand geen magneet op de meter. Hij loopt wel eruuuuuuuuuuuuuuug snel zonder magneet.

 

Bijbetalen en geen klein bedrag, nu heb ik gezegd dat dat niet kan en krijg ik waarschijnlijk een bedrag terug.

 

Maar wie wil dat riskeren???

Share this post


Link to post
Share on other sites

is er niet zoiets als een kastje dat de stroom die je uit de muur trekt met de stekker dat die stroom verdubbeld word ofzo, zeg maar het idee van een 11watt stroomverbuik-lamp maar een lichtopbrengst van 35watt..

zeg maar een kastje dat 100 of 200 watt stroom verbruikt, maar omzet naar 400 watt??

 

dat zou het hele probleem oplossen.. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

no :specool :blink: ;) :P :tu :rofl :rofl ;) :hug:

 

Heel apart,:

welke een aparte wentelingen de mens kan maken als het je beter uit komt.....

 

Laten we wel even zuiver blijven , de vraag is toch: Mag je stelen of niet !!!

 

hang het dan niet op aan een hoeveelheid watt of lampen, ja heel jammer ik ga nu wat groter dus nu moet ik wel stelen??????????

 

Belachelijk, je creert zelf een situatie waarvan je weet dat daar consequenties aan vast hangen. Doe dan niet alsof je gedwongen wordt.

 

Prima als je zegt ik jat want dan kost het me nix. dan ben je helder.

 

vroeger jatte ik wel eens wat uit een winkel, in mijn puberteit werd ik opeens sociaal,,,,,,

en jatte ik alleen van de grote concerns..... want die kunnen het wel missen.... en meer van dat scheve gepraat.

 

nee houd het helder naar jezelf toe.

 

steek er een op, gebruik je fantasie, en als je je eigen onderneming dan echt serieus neemt ,

bedenk dan een goede cover, voor je hele opzet....

 

Want laten we eerlijk wezen, het enige wat onze cultuur in stand gaat houden is als we ons duidelijk afzijdig houden van criminaliteit en shitty praktijken.

 

als de grens dan 6 lampoen voor jullie is............................

hang er dan lekker 5 op.

beter voor ons imago!!!!!

 

Let wel± ik veroordeel niemand om hoe hij-zij het doet,

beredeneer het alleen wel zuiver, vanuit je hart.

integriteit weetjewel

 

 

of weetjeniet?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ER zijn ook veel kwekers, die volgens mij wel gewoon de rekening zouden WILLEN betalen, maar het niet doen, (en dus aftappen) omwille van 1 ITEM !!!

 

de politie, flikken, wouten, vallen binnen, dan kunnen ze lekker uittellen hoeveel kweekjes je al gedaan hebt...., en hieruit ook de winst, en viola meneer, ineens de verbeurdverklaring van zoveel centjes

 

terwijl ze u pakken met het overbruggen van de meterkast, ok dan hebben ze u ook nog voor diefstal , maar je kan altijd zeggen, 'het was de eerste keer' :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ZeMeC

Maar daar tegenover staat dat als ze geen stroom missen ze ook niet gaan zoeken.

Dus maak je de kans dat je wel gepakt wordt weer wat minder.

 

5x400 betaald. :specool

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stroom missen???

 

wel hier heb ik ook al over zitten piekeren....

 

denk je dat er op elke parkeer automaat een teller zit, of op elke straatlamp, of stoplicht, of kerstverlichting.....

 

volgens mij weten ze ONGEVEER wat er verbruikt wordt, nu ik heb al eens in zo een stroom cabine geweest en hier staat GEEN algemene meter.....

vraag me af of ze dat wel praktisch kunnen, en dan bedoel ik niet technisch, maar praktisch, dwz, alles zo maar gaan opmeten.... volgens mij klopt dat nooit....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat ze ongeveer weten wat ze missen maar EXACT.

 

Als er iemand bij jouw in het blok 10 lampen van 600W heeft hangen

en niet betaald, gaat men echt wel op zoek.

 

Maarja, betaal je niet, moet men lekker zelf weten.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Betaal al jaren eerlijk mijn 2 x 400 watt lampkes :specool

 

En stelen van de grote concerns (dus niet alleen stroom maar ook goederen) wordt uiteindelijk wel door de consument betaald :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

eigenlijk is het geen kwestie van stelen maar gewooon van het IMAGO van de blower.

Echte Cash crop teelers met zeecontainers en veeeel ketels en arenas laat het IMAGO van de blower steen koud.Ook veiligheid laat hen koud.Alleen moneys maakt hen warm.Zeker een goeie nederwiet NIET.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou weet ik niet wat voor afspiegeling van kwekend Nederland we hier hebben, maar ik denk dat die vrij gemiddeld is voor de kleinschalige kweek. Als je dan ziet dat het om iets meer dan 9,5% gaat die daadwerkelijk met hun meters klooien doet meer dan 90% dat dus niet. Dat vind ik op zich al een positief iets, er voor het gemak even van uitgaand dat men deze anonieme poll naar alle eerlijkheid heeft ingevuld.

 

Ik vind dat je als kweker niet gedwongen wordt tot diefstal. Zodra je op wat grotere schaal gaat kweken hebben we het niet meer over kweek voor eigen gebruik maar over een activiteit die je veel winst oplevert en waar je in tegenstelling tot de rest van werkend Nederland geen belasting of accijns over betaalt. Natuurlijk is er een risicofactor waar best wat tegenover mag staan, maar op wiet zit nog altijd een enorme winstmarge en als je dan ook nog eens stroom steelt zit je dus helemaal voor een dubbeltje op de eerste rang. Dan moet je niet zielig gaan doen over een te groot stroomverbruik voor een huishouden, maar gewoon staan voor wat je doet en anders een lampje minder ophangen.

 

Bovendien breng je door af te tappen alle andere kwekers in je buurt in gevaar. Stroomlekken kunnen wel degelijk achterhaald worden en als jij netjes je stroom betaalt maar je buurman vindt dat hij nog wat meer moet pakken door af te tappen loop je het risico dat de hele buurt wordt uitgekamd in de zoektocht naar het lek. Stroom aftappen is dus niet alleen diefstal van de maatschappij, het is ook nog eens zo egocentrisch dat je er de rest van de buurt mee in gevaar brengt, zelfs als de rest niet aftapt. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken...

 

Je kunt het de officiële instanties nou eenmaal niet kwalijk nemen dat ze hier werk van maken. Kweken zit in een schemergebied, maar diefstal is toch echt een misdrijf. :specool

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik betaal er gewoon voor

heb ik totaal iets van 500 watt erop staan

maar dan wel spaar lampen :specool

verbruikt in totaal 100 watt als een normaale stroom lamp :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gehoord op een receptie:

"Als de meteropnemer op meer zaken let dan de stand van de meter dan leef je in een dictatuur" :specool .

Share this post


Link to post
Share on other sites

whehe die is goed :blink:

 

reality check;

 

zijn wij effe blij dat het gros van de meteropnemers uitzendkrachten zijn, die niet verder kijken dan hun neus lang is :specool

 

 

 

 

groetels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...