Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest Miss_J

Zijn Er Nu Werkelijk Zoveel Wietkwekers Onder Ons Die Illegaal Stroom Tappen?

percentages wel/niet aftappen  

2,136 members have voted

  1. 1. Tap jij illegaal stroom af?

    • Ja
      115
    • Nee
      1919
    • Ik laat de meter langzamer lopen
      101


Recommended Posts

Ja dat geloof ik zomaar, dat jij heel wat profesionele criminele installaties die het daglicht niet kunnen verdragen voorbij hebt zien komen. De daardoor veroorzaakte branden zijn vast ook en zeker schering en inslag. Ik zag er van de week nog eentje hier bij mij in het durp. Logisch natuurlijk dat de politiek dit ook ziet en hun conclusies trekt zonder zich te verdiepen. 'T is toch wat met die professionele criminelen en de politiek zeg.

 

En uiteindelijk zijn wij met ons geliefde plantje mooi de pineut. En dan moeten we ook nog eens de stroom betalen van die professionele criminelen, het moet toch echt niet nog gekker worden hé.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben helemaal niet van het stelen maar toen ik gepakt was was het wel enexis ondanks dat ik netjes en goed betaalde de hele berekening deed hoe vaak ik gedraaid had.

 

Tappen hoeft helemaal niet gevaarlijk te zijn, er loopt toch ook gewoon een kabel naar je meter toe en zo verder. Hoe kan een zelfde kabel met de juiste dikte en zekeringen er achter nou gevaarlijker zijn?

 

Het probleem is dat het vaak gedaan wordt door lui die niet weten wat ze aan het doen zijn. Die prikken er een paar 1,5mm in bij wijze van spreken.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we ook niet vergeten dat heel veel kleine kwekers er een indrukwekkend onveilig zootje van weten te maken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laten we ook niet vergeten dat heel veel kleine kwekers er een indrukwekkend onveilig zootje van weten te maken.

 

ook een goed punt. lampen zonder degelijke schakelklok en fan controllers van de action., geen hitte beveiliging. weinig geld te makken, weinig te investeren in goede spullen. goede brandbeveiliging te duur, terwijl een klein setje net zo'n grote brand te weeg kan brengen als een groot hok.

 

zoals ik al zei , het is merendeels jaloezie

Edited by supernoob

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn er nog zo veel hobbykwekers die illegaal aftappen of terugdraaien is voor mij de vraag?

In mijn ogen is het al dan niet een 'dure' hobby zolang je het verbruik gewoon netjes betaald...

Van zodra je moet aftappen of terugdraaien wil dat zeggen dat het verbruik te hoog is en het wel eens kan gaan opvallen.

En als je dan al gaat aftappen,zorg dan zeker dat de elektriciteitswerken door iemand gedaan zijn met genoeg kennis..

Zowiezo zou ieder persoon die aan het kweken is een aantal mabo's moeten gebruiken..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je bent in mijn optiek gewoon een domme lul wanneer je als hobby kweker af gaat tappen. Dan kan je het ook echt niet verkopen aan een eventuele rechter. "ik kweek als hobby wiet, maar mijn hobby mag geen geld kosten"....... 1x600W in een kledingkast gewoon wel betalen is een veel beter optie in mijn optiek.

 

Maar in het geval van broodkweken. Paar katvangers, en alles keihard aftappen natuurlijk. Illegaal is het toch. moreel verwerpelijk, maar de volksbuurt staat er hier vol van. Werkeloos, schulden, en lui zijn... "hee man ! ik zet bij jou een kamertje vol en werk om de meter heen, jij krijgt X bedrag per oogst". tot het fout gaat, dat vertel ik er alleen nu nog niet bij.

Share this post


Link to post
Share on other sites

die ene 600 watt en die ene 400 watt worden gewoon betaald.

de bedragen van deze lampen zijn te verwaarlozen.

 

Groeten,

 

Ik vind dat het toch redelijk oploopt hoor...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...