Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

zijn er meer mensen die problemen ondervinden.

Ik kan geen nieuwe berichten plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadat het forum gister offline was een tijdje, is er bij kweekverslagen niet meer te zien bij welke topics nieuwe berichten geplaatst zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij mij werkte de new content zowiezo al niet meer als ik ingelogd ben dus elke keer uitloggen en dan nieuwe berichten kijken opnieuw inloggen als ik wil reageren.

 

Maar nu als ik uitgelogd kijk bij nieuwe berichten zijn er vanaf gisteren maar 2 nieuwe topics bijgekomen. Ik geloof dat dit de vindbaarheid niet echt ten goede komt.

Ik hooppte stiekem dat dit De update was waardoor alles weer lekker ging draaien hier maar lijkt er meer op dat t weer eens stap naar achter is..

Overigens gebruik ik ie ,googlechrome en mozzilla allemaal zelfde probleem

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, sinds gisteren hebben we er nog meer problemen bijgekregen, maar ik hoop dat deze wel snel opgelost gaan worden.

Zijn er meer mensen die de laatste tijd regelmatig een SQL Error krijgen en dus niet op de site kunnen komen?

 

Edit:

Een bericht plaatsen gaat nu ook irritant.

Pas als ik de pagina zelf ververs, komt het bericht er pas bij te staan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, sinds gisteren hebben we er nog meer problemen bijgekregen, maar ik hoop dat deze wel snel opgelost gaan worden. Zijn er meer mensen die de laatste tijd regelmatig een SQL Error krijgen en dus niet op de site kunnen komen? Edit: Een bericht plaatsen gaat nu ook irritant. Pas als ik de pagina zelf ververs, komt het bericht er pas bij te staan.

 

Ja en ja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had gisteren voor het eerst problemen met die SQL error. Maar sindsdien kan ik geen berichten meer plaatsen. Ik zie wel op de bij de onderwerp lijst dat er nieuwe berichten zijn geplaatst, maar ik zie nergens nieuwe berichten als ik de topics open?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja, sinds gisteren hebben we er nog meer problemen bijgekregen, maar ik hoop dat deze wel snel opgelost gaan worden. Zijn er meer mensen die de laatste tijd regelmatig een SQL Error krijgen en dus niet op de site kunnen komen? Edit: Een bericht plaatsen gaat nu ook irritant. Pas als ik de pagina zelf ververs, komt het bericht er pas bij te staan.

 

Ja en ja. Bericht blijft hangen op saven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die SQL error krijg ik de laatste tijd wel vaker, gister dus ook.

Inderdaad een bericht plaatsen gaat ook niet echt geweldig op het moment.

Ook stond er dat Shelby als laatste gereageerd had op dit topic, maar dat bericht zie ik niet..

 

Hmm, dit bericht plaatsen valt nog niet mee...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De boel is op de 1 of andere manier flink van slag.

Nu staan alle berichten hier weer, maar een paar minuten geleden waren ze nog verdwenen, zoals bosrand ook al aangeeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bosrand: hij stond er al 2 keer hoor, maar ik had er 1 onzichtbaar gezet. Nu zet je je bericht er voor de 3e keer bij. :likken:

Nu niet meer doen hoor, want dan blijf ik aan de gang. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, hier verschenen ze niet, ik denk zal nog maar eens proberen. :likken:

Zal volgende keer 10 minuutjes wachten en dan kijken of het bericht er staat. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel jammer dit......

hoop dat de storing snel verholpen word......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol, hier verschenen ze niet, ik denk zal nog maar eens proberen. :likken:

Zal volgende keer 10 minuutjes wachten en dan kijken of het bericht er staat. :innocent:

 

Een bericht plaatsen gaat nu ook irritant.

Pas als ik de pagina zelf ververs, komt het bericht er pas bij te staan.

:rolleyes: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat hoop ik ook YOLO.

Ik heb het gemeld en meer kan ik helaas niet doen. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posten gaat idd ook niet echt fijn ook telkens verversen

Heel irritant idd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb t idee dat jullie ook tegen een muur aanlopen als het op storingen en duudelijkheid aankomt of niet soms ?

 

Is het voor de mods nog wel mogelijk om in contact met sannie te komen of krijgen jullie ookngeen gehoor.?

 

Ik vraag t omdat ik het idee had dat dit forum toch wel een kindje was van sannie. Maar aangezien hij bijna nooit meer hier of op opengrow wordt gezien dat t kindje een weeskindje is geworden..

 

Een paar jaar geleden was t contact iig veeel laagdrempeliger als tegenwoordig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zonder hier al te veel over uit te wijden, vind ik het een beetje vreemd dat hij nou juist op OpenGrow wél regelmatig online is en toelichting geeft bij storingen en vragen. :mellow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp dat je er niet teveel op in kan gaan.

En dat hij weer actief is op opengrow dat is dan nog niet zo lang heb een paar weken geleden nog gekeken en toen zag k maar 1 recente post waarin hij weer de werking van bacto uitlegde :)

 

Maar vind t idd wel erg jammer dat hij hier niet af en toe eens wat duidelijkheid komt geven zowiezo wat de storingen e.d betrefd maar ook qua toekomst van zowel het forum als sannie seeds en niet geheel onbelangrijk onze veiligheid op t forum.

 

Heb m ooit wel eens horen zeggen dat mocht er een risico zijn dat onze gegeven op straat komen dat hij nog liever de hele server de nek omdraaide maar ik weet t niet hoor zou t wel waarderen als hij hier ook wat duidelijkheid komt brengen en k weet zeker dat er meer leden zo over denken.

 

Iig suc6 en hoop dat jij/jullie het forum weer bug vrij krijgen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik begrijp dat je er niet teveel op in kan gaan.

En dat hij weer actief is op opengrow dat is dan nog niet zo lang heb een paar weken geleden nog gekeken en toen zag k maar 1 recente post waarin hij weer de werking van bacto uitlegde :)

 

Maar vind t idd wel erg jammer dat hij hier niet af en toe eens wat duidelijkheid komt geven zowiezo wat de storingen e.d betrefd maar ook qua toekomst van zowel het forum als sannie seeds en niet geheel onbelangrijk onze veiligheid op t forum.

 

Heb m ooit wel eens horen zeggen dat mocht er een risico zijn dat onze gegeven op straat komen dat hij nog liever de hele server de nek omdraaide maar ik weet t niet hoor zou t wel waarderen als hij hier ook wat duidelijkheid komt brengen en k weet zeker dat er meer leden zo over denken.

 

Iig suc6 en hoop dat jij/jullie het forum weer bug vrij krijgen

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) gelijk maar even op opengrow gekekn maar actief vind k toch wel een groot woord hoor k zie 1 post waarin hij verteld dat er niets aan de hand is...

 

De rest gaat over zn spulletjes e.d en uiteraard jou post waarin je aangeeft dat wij hier ook de problemen ervaren.

Daarmee is wel gelijk mn vraag beantwoord denk ik

 

Maar hoe dan ook het is gewoon niet tof dat wietforum.nl zo terug loopt vind ik echt oprecht jammer heb hier veel uurtjes rondgehangen de afgelopen jaren. Voelt toch een beetje als thuis..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik snap precies wat je bedoelt. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

sindsdien kan ik geen berichten meer plaatsen.

 

Hoe heb je dit dan gedaan?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...