Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

John Doe

Suggesties En Bugs

Recommended Posts

Wietforum.nl was eventjes 5 min. uit de lucht van 11:15h tot 11:20h.

 

Andere sites zoals Google, Marktplaats, Autotrack etc deden het gewoon.

 

Aanval op de site ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was op dat moment wel op de site dingen aan het lezen dus zal vast wel naar andere pagina's gegaan zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan er een apart deel in het forum komen voor "legale" kweek, inclusief de aanhalingstekens?

De interesse ervoor lijkt groot te zijn. Wat ik voor me zie is een plek waar degene die zoveel mogelijk de wet volgt, in ieder geval de intentie, voor de eigen-gebruik teelt, met elkaar van gedachten kunnen wisselen. Over bv welke maximale oppervlakte voor eigen gebruik teelt, of maximaal aantal plantjes. Dit zoveel mogelijk gestaafd door wettelijke uitspraken. Eventueel met toegangs-moderatie, zodat alleen kwekers die aan deze definitie voldoen, daar kunnen posten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS uit mijn handtekening is een deel verdwenen. Is mijn account gehackt of is dit moderatie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zegt er niet bij wat er verdwenen is, maar als het een link was naar een externe site dan zal dat moderatie geweest zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je, dat zal het geweest zijn. Het was een copyright dingetje met link naar externe site. Ik wist niet dat het niet mocht in de handtekening en heb gebruik gemaakt van de mogelijkheden.

 

Vermoedde al zoiets, maar las nergens een berichtje van een moderator dat het was weggehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan er een apart deel in het forum komen voor "legale" kweek, inclusief de aanhalingstekens?

De interesse ervoor lijkt groot te zijn. Wat ik voor me zie is een plek waar degene die zoveel mogelijk de wet volgt, in ieder geval de intentie, voor de eigen-gebruik teelt, met elkaar van gedachten kunnen wisselen. Over bv welke maximale oppervlakte voor eigen gebruik teelt, of maximaal aantal plantjes. Dit zoveel mogelijk gestaafd door wettelijke uitspraken. Eventueel met toegangs-moderatie, zodat alleen kwekers die aan deze definitie voldoen, daar kunnen posten?

lol
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom LOL , er is een andere forum, die hebben daar een heel blog voor opgezet ;) Tja het 1e forum is het andere niet, is ook weer een puntje

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@appeltjeroken

jij bent echt een trol

wanhopig mensen naar EU lokken

echt een sneu figuur ben jij

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

maak je niet druk chucha het is toch een kut site dat eu alleen al het registren voor een account daar is al suff gemaakt ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt het aan mijn internetverbinding of werkt Wietforum de voorbije 24u heel traag ?! Telkens ik een topic wil openen moet ik 3min wachten, normaal is dit niet het geval.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietforum is de afgelopen 24uur traag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat er een hacker aan de gang is met de site te flooden

Share this post


Link to post
Share on other sites

T lijkt over!

Ze zulle de kraan wel weer open hebben gedraaid ofzo!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

H..........e...........t..................i.........s....................z.........o...................v.........r........e..........s.......e.........l..........i................j...................k............................t...............r..................a....................a........................a...............................a...................................g.........................

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...