Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
The Architect

Wiet Naar Spanje

Recommended Posts

Vrijdag vertrek ik naar spanje voor 2 weken ik en ik wil mijn wiet meenemen omdat je daar enkel hash vindt. Heeft iemand ier ervaring mee ? enkele tips ?

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Staff

ik verwijder alle takken uit de toppen, rol alles in een worst cellofaan (superhard opeengeperst) dan in een condoom, terug cellofaan terug condoom en dan in een bus zonnecreme of zo. die steek je dan in je toiletzakje. op deze manier nog nooit gepakt. er kan geen geur door de vloeistof komen.

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiet meenemen naar spanje lijkt me geen strak plan!

 

Staan wat hogere straffen op als hier

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat de straffen hoger zijn in spanje voor wiet is niet zo, mits eigen gebruik. Ze zijn tegenwoordig erg schappelijk in spanje met softdrugs. ben zelf weleens aangehouden met een stukkie hash maar doen ze niet zo moeilijk over, ik kreeg geeneens een boete. Wel mn hash in beslag genomen (gram of 8 topkwaliteit zerozero :verrygood ). En ik heb vaak zat wiet meegenomen in t vliegtuig ook, nooit problemen gehad. zelfs weleens gewoon in een broodzakkie gedaan met een slok op, stonk mn hele koffer naar de wiet toen ik m opendeed toen we aankwamen. Mn maat dacht dat ik een joint in de kamer stond te roken , had ik alleen nog maar mn koffer opengedaan, en dat is geen gelul, zweer het je.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vrijdag vertrek ik naar spanje voor 2 weken ik en ik wil mijn wiet meenemen omdat je daar enkel hash vindt. Heeft iemand ier ervaring mee ? enkele tips ?

Grtz

Mattihash

Ik stond laatst wat te smoken in Spanje, kwamen de platte petten. Wat denk je? Ze blowen hem gewoon mee, en heb ze zelfs een paar gram verkocht :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kumar wrote: Ik stond laatst wat te smoken in Spanje, kwamen de platte petten. Wat denk je? Ze blowen hem gewoon mee, en heb ze zelfs een paar gram verkocht

 

:verrygood :specool :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen ik zou toch echt wel voorzichtig zijn hoor.

Niet iedere blauwe is vriendelijk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik ook, en dat is ook exact de manier waarop ik het ga doen volgende week :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou die condooms lekker snel vergeten en gewoon een strijkzakje halen. Als je het voorzichtig inpakt ( zak niet aanraken en dat soort dingen) dan is dat beter dan dat geklooi met die condooms. !!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
dan is dat beter dan dat geklooi met die condooms. !!!!!!

 

zo te horen heb je wel eens vaker last van ''geklooi met condooms'' :rofl :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk toch dat ik het heel mooi voor mekaar kan krijgen met die condooms :P ik vertrek vrijdag ook naar spanje met mijn "geladen shampoofles" ghehehe....

 

ik ga met mn vriendin en haar pa+vriendin. nou die pa moet echt wat te blowen hebben daar, anders is er geen zak aan daar met hem :rofl ik heb hem dan ook belooft dat ik genoeg meeneem voor hem :wOOt en voor mezelf natuurlijk :rofl

 

Zal jullie vanuit spanje wel vertellen of mn wiet een shampoo smaak heeft ofniet, of dat de fles niet door frankrijk heen gekomen is :rofl *klop klop klop*

Share this post


Link to post
Share on other sites
koop gewoon daar wat lekkere hasj

 

ja goeie zwarte schoensmeer hasj... :verrygood dient wel goed als campeer kaars zo'n blokje schoensmeer hasj :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe zit dit eigelijk met Belgie/Frankrijk?

Ik ga deze zomer voor een weekje naar de Ardenne en zit op de grens tussen Belgie en Frankrijk.

Natuurlijk ga ik niet zonder een paar grammetjes gras op vakantie. :wacko:

Maar moet ik nou net zo voorzichtig zijn als in Spanje (wegstoppen in zakjes, flesjes e.d.) of kan ik het gewoon in mn zak stoppen? :verrygood

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

De politie in spanje is vreselijk corrupt, vaak kan je een eventueel strafbaar feit op straat al afkopen voor een X bedrag als voorbeeld een bekeuring wegens fout parkeren. Iets wat ik hoogst persoonlijk heb meegemaakt! Ook is een kennis van mij 2 dagen in de cel gegooid wegens een vechtpartij, hij kreeg water en wat spaans vreten maar voor de rest.... Probeer maar eens spaans te lullen en een advocaat te regelen. Men verdomd het simpelweg om engels te lullen. Uiteindelijk via een vriend van ons die ook mee op reis was en spaans spreekt hebben we hem vrijgekregen na het betalen van een bedrag a € 225!

 

Uiteindelijk bepaal je zelf welk risico je wil nemen, JOUW vakantie JOUW zorgen en niet de mijne :verrygood echter kan ik je wel aanraden geen enkel risico te nemen!

 

groeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik in spanje ben ga ik meestal gewoon rond 22 uur naar een winkelcentrum.

gewoon ff rond sleteren en opletten naar jongeren die daar niet zijn om te shoppen...

 

Bij winkelcetrums wordt altijd wel wiet verkocht.. soms goed spul soms crap....

maar je kan het altijd eerst ff zien/proeven....

 

Heb je zelf wiet en wil je het daar kwijt...

hun kopen ook in voor zo'n 4-6 per gram...

 

als ik het meeneem stop ik het altijd in een strijkzak

je ruikt dan nix meer die zak stop ik meestal bij m'n reserve wiel...

daarboven ligt een zooi koffers, kite board etc etc...

ze hebben me nog nooit gevraagd of ze een kijkje mochten nemen....

 

Had in Kaapstad wel een close call...

ree van kaapstad naar johannesburg en werd aangehouden door politie (dat gebeurt zelden daar)

maar goed had net een dikke stick gerookt en die auto stond helemaal blank...

Ik dacht SHITTTTTTT!!!!!!! wil echt niet daar naar een gevangenis damn dan ben je echt de lul...

Ik ree in Prelude met turbo... Dus GASSEN!!!! ik planken hij achter me aan...

Damn dat was echt scarry die weg was verrot en door de vele bobbels kwamen we steeds los...

eenmaal thuis de auto voor gestolen opgegeven de moter en alle waardevolle spullen eruit gesloopt

en de auto gedumpt...

En de politie kwam hem weer aardig terug brengen lol :verrygood

pfhh dat was een close call... maar we hebben er nog veel om gelachen haha

 

veel plezier in spain!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van die condoom en shampoofles was nog de beste.

Paar vrienden van me deden t met ghb toen ze naar cherisonisos gingen. No problem.

Zelf op het vliegveld niet

 

Toch blijft het je eigen risico. Nooit op de mening van een ander uit gaan.

Voel je je er goed bij, moet je t zeker doen. Heb je enige twijfel, laat je schoonvader dan zelf voor die €2,- die die daar meer betaald voor een gram, het zelf halen.

 

Het is maar net voor hoeveel geld jij het risico wil lopen, die ouwe die daar in spanje zit lacht zich kapot.

Ook als jij strax bij de guardia civil zit en hij niet, en die zijn niet zoals die blauwe rukridders hier uit nederland.

 

@Cannakid...... waarjij heen gaat ken je nog wel met een rugzak wiet heen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ghehehe, geen wiet in Spanje, ghehehehe

:specool :verrygood :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

de wiet in spanje is verrassend sterk, die staan het hele jaar gewoon buiten (geen lamp nodig) onder te felle zon, je moet alleen weten waar je dat kan halen (bijna alle home-grown is overkill)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb wel eens een reageerbuisje gepakt, de open kant in gasvlam zacht laten worden. deze even wat indeuken, af laten koelen, en vullen. nu een prop mel plastic folie erin stoppen, en helemaal omwikkelen met folie, nu de open kant een beetje met een aansteker dichtsmelten. Dan is ie bijna geurloos verpakt. als je deze in een geurtjescondoom stopt. en inderdaad in de bus lotion. is er een grote kans dat ze je niet snappen.

 

Maar als ze je in spanje ermee pakken, dan zit je minimaal 2 maanden zonder......

 

oh ik was op vakantie geweest in zuid amerika(isla de margarita), en daar adviseerde ze om een 10 dollar biljet in je rijbewijs te stoppen... werd je aangehouden en bekeken ze je rijbewijs had je meestal geen bekeuring te pakken. 1 op de 50 is dan een nette agent, die het biljetje negeert en je gewoon laat betalen.

 

Maar daar groeien ze gewoon in de sloppenwijken. t is wel geaarlijk, maar daar kon ik met 30 dollar een ons wiet krijgen. en die meneer kon weer een maand eten kopen voor zijn gezin. Dat noem ik nu fair trade.

 

 

wees wel voorzichtig... koop gewoon op vakantie adres

 

oh btw, zorg dat je je wiet in je vuile ondergoed verbergt, daar neuzen ze meestal niet tussen. Dus die fles in een onderbroek rollen die je een week ofzo niet hebt gewassen lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
@Cannakid...... waarjij heen gaat ken je nog wel met een rugzak wiet heen :verrygood

Haha, dat is mooi!

Dan gaan we dat maar eens doen. :specool :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaja, het is weer bijna vakatie seizoen..

 

nog meer geniale manieren om je shizzle naar het buitenland te vervoeren?

 

-xxx-Z>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...