Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

kobuz

Kobuz Eerste Buitenkweek Nlx

Recommended Posts

in dat kader (effe off-topic maar ik moest er plots aan denken!!) een raadsel van mijn grootmoeder:

 

Ik heb er een

Ik wou dat ik hem had

Maar ik heb hem niet

Dus heb ik hem nog

Had ik hem maar

Dan had ik hem niet.

 

Rara??

 

 

Ik heb spint

Ik wou dat ik hem had (spint weg uit de plant)

Maar ik heb hem niet (want ik haal ze niet allemaal weg dus zitten ze nog in de plant)

Dus heb ik hem nog (spint)

Had ik hem maar (alle spint weg gehaald)

Dan had ik hem niet (spint weg ;) )

 

 

Maar nou zal ik wel verdraaid denken,toch ? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

een vlo - je zat goed met de kriebel Kobuz :wOOt succes met je strijd!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ey kobus,

 

Ik had ook spint in mijn kamerplantjes, heb deze bestreden door de allemaal dood te maken met mn vingers, gewoon over het blad wrijven aan de onderkant.. Heb ze nu aardig onder controle, 2x in de week 20 minuten onder je plantjes liggen met een lamp om al die huftertjes te vinden.. ;) Doe dit nu al 4 weken en ik moet zeggen dat ik er steeds minder vind.. Gemiddeld nog een stuk of 10-15 per keer.. :wOOt

 

Suc6 ermee, Plantkas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmmm, dat klinkt goed. Toch gaat de beste plant er morgen of overmorgen aan, de ander mag dan nog even door met af en toe een spint check. Het gaat niet zo hard met de spint, maar zodra ik tijd heb en aan mijn hokje kan gaan beginnen mag er natuurlijk geen spint meer in de buurt zijn!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi weer buiten, laatste zon voor deze in ieder geval:

gallery_6496_302_493072.jpg

 

 

Als deze mzzl heeft mag ze later nog wel een keer naar buiten

gallery_6496_302_670611.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lang leve het goedkope bier! 3,50 voor een goed te zuipen krate, daar laat ik het niet voor staan. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk maar uit dat je vingers niet krom trekken van het bier mosaic virus :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, zal er voor oppassen. Ze verkleuren soms wel een beetje, maar dat is meer het tmv denk ik.... :specool

 

De spint doet het rustig aan, dus ik rek het knippen nog een beetje. Stiekem ook omdat ik dan wel gelijk stoned wil kunnen worden en dat zit er nog even niet in. Vrijdag bachelor project presentatie, dus hoop dat ik nog ff kan wachten. besluitenloosheid op den top ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

presentatie goed gegaan kobuz? Hoe staat het er voor met je plantjes?

Share this post


Link to post
Share on other sites

He Whazzup, bedankt voor je interesse. Helaas is presentatie niet zo goed gegaan. D.w.z. dat ik mijn project moet verlengen tot en met januari. Balen, maar het is niet anders. Ik zal zo even een update gaan doen, eerst ff eten e.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Massive update!!! Een hoop foto's. Hoe gaat het met de planten? Wel goed denk ik...de spint zet niet door. De fuckers blijven wel zitten onderaan de planten en blijven daar volgens mij ook. Ik heb zo veel mogelijk mijn raam open staan zodat het klimaat zozegd kut is voor ze. De toppen aan de plant zijn niet echt bijster groot, maar what you see is what you get, dwz dat ze wel volume hebben als je er zachtjes in knijpt. Hopelijk lekkere compacte topjes dus. De kleine vensterbankplant doet het ook lekker, helemaal wit nog, dus die laat ik nog wel ff staan. Deze week wil ik de andere twee echt omhakken en vind wel een avondje dat ik daar goed de tijd voor heb, want ik wil natuurlijk wel van de pat daarna met hopelijk wat lekkere vinger/schaar hasj.

 

Fotos willen we zien en fotos zullen we krijgen:

 

overzicht:

gallery_6496_944_93678.jpg

 

 

Ikea potloodje bij de kleine, deze heeft ook lekker compacte budjes:

gallery_6496_944_254280.jpg

 

De zijtak ziet er ook lekker uit:

gallery_6496_944_216425.jpg

 

toppies :blink:

gallery_6496_944_5939.jpg

 

gallery_6496_944_87405.jpg

 

med_gallery_6496_944_197936.jpg

 

med_gallery_6496_944_169570.jpg

 

gallery_6496_944_159677.jpg

 

gallery_6496_944_89510.jpg

 

 

gallery_6496_944_302202.jpg

 

gallery_6496_944_108655.jpg

 

gallery_6496_944_62110.jpg

 

gallery_6496_944_72920.jpg

 

gallery_6496_944_34790.jpg

 

gallery_6496_944_38831.jpg

 

gallery_6496_944_69964.jpg

 

 

 

Dat was hem weer, geen award winning buds dus, maar stoned gaan we er zeker van worden. Veel klein grut, wat dus allemaal de vriezer in gaat met het knipafval. Dan gaan we met de colaflessen methode kijken of we daar een beetje skuff vanaf kunnen trekken. Al met al hebben deze twee planten mij icm het forum een hoop geleerd en gaan ze mij nog leren tijdens het einde van het process. Laat de reacties maar komen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de winter voor de deur hebbie weer wat lekkerz te roken kubuz :specool

 

ps. Je woont wel erg dicht bovenop me, op de derde foto linkerhuis, geblindeerde ramen zit mijn hokkie :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er netjes uit kobuz, die grote planten kan je idd deze week wel omknippen.. Je vensterbankplantje mag net als die van mij misschien nog wel een week of 2-3.. Het zal je verbazen wat voor wiet/toppen hier nog vanaf kunnen komen :specool

 

Groet plantkas

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je polm eraf wil halen, zou ik toch aanbevelen een paar centen uit te geven en dan zo'n Hashmaker te kopen. Spul fijn maken in de shaker stoppen paar uur (of nachtje) in de vriezer en shaken maar, bijna net zo makelijk als dat van Koopmans. Werkt :specool en geen geknutsel met panty's en petflessen wat nou veel ouwehoer toch niet het gewenste resultaat gaat opleveren. Voor kleine hoeveelheden is de Hashmaker OKAY!!

(toch weten ze de simpele handleiding er nog verkeerd bij te leveren in het Nederlands, dan staat er dat je eerst moet shaken, dan in de vriezer mot pleuren en dan ligt het er,.. plotseling ofzo)

 

Veel succes ermee Kobuz!! Aanhouder wint! :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey lache zo achter de ramen :blink:

 

Heb laatst smakelijk verhaal gehoord van iemand die in begin jaren 80 plantenbakken had hangen op de bovenste verdieping kinkerstraat a'dam, die waren met wat wind naar beneden komen zetten hehe :specool

 

Succes nog ff zo, Budjes zien er fijn uit..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Met de winter voor de deur hebbie weer wat lekkerz te roken kubuz ;)

 

ps. Je woont wel erg dicht bovenop me, op de derde foto linkerhuis, geblindeerde ramen zit mijn hokkie :no

 

Damn! en ik dacht nog wel dat ze tegenwoordig ook zonnebanken hebben met wit/geel licht....oogstfeestje coming up dus? :rofl

 

 

Ziet er netjes uit kobuz, die grote planten kan je idd deze week wel omknippen.. Je vensterbankplantje mag net als die van mij misschien nog wel een week of 2-3.. Het zal je verbazen wat voor wiet/toppen hier nog vanaf kunnen komen :rofl

 

Groet plantkas

 

Ben er ook superbenieuwd naar. Whazzup had ook mooie foto's laten zien van vensterbankplaatjes....so far so good :P en nog wel mijn eerste zelf gesneden stek ;)

 

als je polm eraf wil halen, zou ik toch aanbevelen een paar centen uit te geven en dan zo'n Hashmaker te kopen. Spul fijn maken in de shaker stoppen paar uur (of nachtje) in de vriezer en shaken maar, bijna net zo makelijk als dat van Koopmans. Werkt :blink: en geen geknutsel met panty's en petflessen wat nou veel ouwehoer toch niet het gewenste resultaat gaat opleveren. Voor kleine hoeveelheden is de Hashmaker OKAY!!

(toch weten ze de simpele handleiding er nog verkeerd bij te leveren in het Nederlands, dan staat er dat je eerst moet shaken, dan in de vriezer mot pleuren en dan ligt het er,.. plotseling ofzo)

 

Veel succes ermee Kobuz!! Aanhouder wint! :hug:

Jo bedankt! Aanhouden zal ik! Bedoel je trouwens dat goedkope ding van onder de 10 euro?

 

Loopt et dit jaar toch nog lekker voor je af.

Buds zijn niet super groot maar zien er wel smakelijk uit :tu

:) je slaat de spijker op ze kop: niet groot, maar wel lekker :P

 

Hey lache zo achter de ramen :j

 

Heb laatst smakelijk verhaal gehoord van iemand die in begin jaren 80 plantenbakken had hangen op de bovenste verdieping kinkerstraat a'dam, die waren met wat wind naar beneden komen zetten hehe :specool

 

Succes nog ff zo, Budjes zien er fijn uit..

Mennnn, die wil je niet op je kop krijgen :tu

 

Leuke reacties allemaal :rofl

 

Net Misty gerookt. pffff. Een poepbeetje voor 5 euro, maar zeker de moeite waard. Beetje actieve high, maar dan ineens toch niet meer....vooral als je gaat tiepen ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En plant nummer 1 is gister om gegaan. Redelijk kort geknip omdat ik geen spint mee wil drogen :blink:

 

Ik zal ze missen:

gallery_6496_961_30665.jpg

 

 

:specool

gallery_6496_961_39561.jpg

 

 

gallery_6496_961_35942.jpg

 

:P

gallery_6496_961_15684.jpg

 

 

gallery_6496_961_23499.jpg

 

 

gallery_6496_961_85821.jpg

 

 

gallery_6496_961_74408.jpg

 

 

En ondersteboven gehangen:

gallery_6496_961_41994.jpg

 

gallery_6496_961_42639.jpg

 

gallery_6496_961_14665.jpg

 

 

gallery_6496_961_75211.jpg

 

 

 

Ik ben benieuwd. Klein maar fijn zal het worden denk ik, net als ikzelf ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt tenminste wat,kobuz !

Volgend jaar voor de hoofdprijs ?

 

Ik zag gelukkig op de laatste foto dat je hangend ging drogen. :specool Anders had je aan een kant van die platte topjes gehad.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe, ze waren al een beetje plat, omdat ik vannacht geen zin meer had om ze op te hangen. De hoofdprijs gaan we volgend jaar zeker voor, maar dan wel met verduisteren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Same here !

 

We gaan weer massaal moeder natuur in de maling nemen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zeker ja! Hier nog wat foto's van de tweede geknipte plant en de last woman standing...

 

De tweede plant viel (als verwacht) een beetje tegen. Kleine topjes, maar wel veel thc. Het boterhammenzakje knipafval van deze heeft wel een hoop meer popcorn erin als van de andere plant. Stiekem toch ook wel het idee dat ik een beetje high werd van dat knippen, maar dat zal wel tussen de oren zitten. Daarna een jointje gerookt met wat er van mijn vingers en schaar af kwam en wat van een snel gedroogd topje (op de oven). Lekker van geslapen :specool

 

Fotos!!

Geinig krantenstukje wat ik tegen kwam op de krant die ik als ondergrond gebruikte :blink:

gallery_6496_961_35757.jpg

 

totaal plaatje, de voorste rij is van de tweede plant:

gallery_6496_961_16705.jpg

 

 

Best wel wat klein grut aan de takken laten zitten, omdat ik het af en toe zo zonde vond om dat op de grond te donderen, dat leer ik misschien wel af als het gedroogd is

gallery_6496_961_48926.jpg

 

 

 

Het plantje voor het raam doet het echt super! Volgend jaar meer van dit soort geintjes, want de toppen zijn lekker dik en vol en de plant nog steeds mooi groen:

gallery_6496_961_112575.jpg

 

 

gallery_6496_961_60390.jpg

 

Hoppakee, dit heb ik niet gevonden op de twee grote planten:

gallery_6496_961_4692.jpg

 

gallery_6496_961_62951.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...