Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Whazzups Live Cam 2006 En Nieuwe Oogst

Recommended Posts

Ik weet niet of planten zo fijngevoelig zijn. Wel weet ik dat mijn sativa een beetje stress vertoont sinds ik haar verduister. Maar of dat nou aan het verduisteren ligt, het slepen of de nattigheid momenteel.. ik heb geen idee! Klinkt wel logisch overigens.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sterkte patpot! (zei hij terwijl hij er nog een opstak - al jaren bezig met stoppen, maar kan gewoon niet tegen pure joints en pijpen)

 

Je bedoel als ze in je mond komen? :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol nee ik bedoel ook niet tegelijkertijd. Gewoon gevoelig keeltje. Rook al sinds mijn 14e maar moet er nog steeds zwaar van hoesten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou, komen ze weer! Heb nu planten in diverse bloeistadia in de tuin staan, wel even leuk om te vergelijken.

 

Allereerst even een overzichtje van gisteren een de PP's en kushes in het bijzonder:

gallery_5211_120_872628.jpg

 

 

gallery_5211_120_827280.jpg

gallery_5211_120_880746.jpg

 

Dan een paar stadia van (voor)bloei: Allereerst de PP's. De blaadjes komen steeds dichter bij elkaar, er groeien veel witte haartjes tussen. Hij gaat bijna bloeien. Dit is het begin. De blaadjes groeien nog in het verlengde van de tak zogezegd.

gallery_5211_120_546675.jpg

 

 

 

Bij de kushes zie je duidelijk verschil: Bij de één zie je de topvorming al goed. De blaadjes staan horizontaal en de bloei worden zichtbaar. De ander is nog niet zo ver, de blaadjes staan nog wat verticaler, maar al wel weer verder dan de PP.

gallery_5211_120_194767.jpg

 

 

gallery_5211_120_675353.jpg

 

 

 

Van boven:

gallery_5211_120_63608.jpg

 

 

gallery_5211_120_751754.jpg

 

 

 

En hier een mooie nog van de kush toppen:

gallery_5211_120_166556.jpg

gallery_5211_120_105126.jpg

 

 

 

De toppen van de sativa zijn duidelijk opener dan de hindu kush indica's - de bladgroei is heel tenslotte anders en dunner:

gallery_5211_120_176941.jpg

 

 

 

De bloei is al verder en opener dan die bij de indica's:

gallery_5211_120_258048.jpg

gallery_5211_120_304683.jpg

 

De sativa in volle glorie:

gallery_5211_120_602027.jpg

 

Dat was hem weer! nu het spul weer de schuur in... als je snel bent dan pak je me nog mee :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu breken de spannende tijden aan !

 

Gelukkig gaan de temps weer wat omhoog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jonko: met pot pak hem beet ruim 2.60 - hij past nog nét in de schuur - top zit 1 cm van het dak af. De foto is van een laag camerastandpunt genomen anders kreeg ik hem niet helemaal meer in beeld.

 

Gaat lekker ja mono, maar nog lang niet zo ver als bij jou :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Whazzup wow mooi planten man ze zien er erg gezond uit. Het lijkt wel een freaking oerwoud bij jouw in de Tuin man , altijd knap om die planten zo groot zo mooi te krijgen RespecT.

 

Veel succes

 

Greetz Azarias

 

Viva La Sativa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

//onnodig quoten!!! cardY.gif

 

@ Whazzup : mooie plantjes :wOOt , heb gezien dat een van je kush wat paars ziet :)

 

Veel planten hebben dit :rofl

 

sry man, omdat ik nieuw ben mag ik dit niet doen :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat lekker! Mooie foto's, zo te zien zitten mijn planten nu dan ook in het begin van de bloei volgens mij, het prille begin wel te verstaan. Bovenstenste scheuten blijven omhoog staan, zoals bij jou, alleen nog wat minder witte haartjes. Heb mijn planten net op de grond van het balkon gezet, ziet er toch wat veiliger uit en vangen ze wat minder regen.

 

edit: by the way: met zoveel regen en gaten onder in de pot, raakt het meeste overtollige water toch wel kwijt? Zeker er nu ff geen opvangbakken onderstaan.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@azarias: thanks.. hoef er overigens niet zoveel voor te doen hoor, groeien doen ze vanzelf. Beetje aarde, beetje voedsel en een knuffeltje..

 

@tox: paars?? waar zie jij dan paars? Die haartjes een beetje? nah zal de lichtinval wel zijn hoor. Het enige paars op mijn planten is een beetje stress bij mijn sativa steeltjes sinds ik verduister. Maar dat kan ook van de nattigheid of het slepen komen

 

@kobuz: bij het begin van de bloei zie je veel kleine blaadjes ontstaan in de top met heel korte internodes, daar kun je eigenlijk niet meer van spreken. Maar bovendien zie je veel haartjes in de toppen vormen, en dat gaat zo langzaam over in bloei. Bij je groeischeuten komen de blaadjes er vrijwel altijd "verticaal" uit. Het is moeilijk om er echt een goede foto van te maken, zal eens kijken of ik één pp topje kan merken en volgen in de groei. Maar die overvloedige haartjes in de top is iets wat ik altijd zie als ze in de bloei gaan schieten. Daarna strekken de blaadjes zich meer horizontaal en groeit de top er meer uit.

 

Je aarde raakt goed doorweekt. Duurt best wel effe voordat je dat weer kwijt bent. Slecht voor de zuurstof, slecht voor de plant. Het vervelende van goede aarde is dat het dat ook heel lang vasthoudt. Gelukkig gebruiken ze ook nogal wat dus als het zonnetje even schijnt is het net of je de plant hoort slurpen! Het is wel vervelend als je voedsel witl geven, dat kan nu even niet - spoelt er meteen weer uit! Ik vang dat op door in de periode waar ik geen vloeibare voeding kan geven (of slechts met mate) 's avonds wat bladvoeding te geven.

 

Overigens wel goed ingespoten met Vital gisteren om ze wat te beschermen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inmiddels ook mijn eerste windschade: volledige tak afgebroken. Gisteren direct met gaffa tape gespalkt en aan de hoodstam vastgemaakt, binnen een uur of twee kwamen de blaadjes weer overeind! Morgen effe foto's en permanente oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik dit zo lees heb ik mazzel, nog niets afgebroken..

 

dus bij jou ook al kommer en kwel....blowmonkey heeft ook last van rukwinden en takkeknakkers!

 

 

 

quote;

lol nee ik bedoel ook niet tegelijkertijd. Gewoon gevoelig keeltje. Rook al sinds mijn 14e maar moet er nog steeds zwaar van hoesten.

 

heb je misschien niet een gevoelig keeltje, OMDAT je al vanaf je 14e rookt? tis maar hoe je het bekijkt natuurlijk :wOOt

 

 

succ6 ermee, ik zal tot de weergoden bidden voor warm en winderig weer! (jongens, met zn allen aan de bruine bonen vanavond!)

 

grtz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Whazzup : ok :) sry man

 

Wil je wel zeggen, dat je je planten heel goed verzorgd! Het resultaat mag er dus zijn :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

@tox: tnx :)

 

@iwjv: Nou zo'n ramp is het niet hoor, kan makkelijk gerepareerd worden en ik moet nog afkloppen met al dat slechte weer vind ik. Mijn potten zijn ingegraven en kunnen dus absoluut niet om en de tuis is toch redelijk afgeschermd. Hehe dat keeltje is gewoon gevoelig hoor, is al 30 jaar niks aan veranderd :wOOt

 

Hier de gespalkte tak (tijdelijke oplossing, groeit weer mooi). Leve Gaffa tape (het hele theaterleven hangt aan elkaar van dat tape)

gallery_5211_120_280802.jpg

 

 

 

Reaching for the top... indruk hoe hoog de sativa is (arm uitgestrekt - ik ben 1.86 lang)

gallery_5211_120_19067.jpg

 

 

 

Typische Sativa tak met toppen.

gallery_5211_120_182202.jpg

 

 

 

Kon het niet laten.. Sativa top. Duidelijk de stress op het steeltje te zien, waarschijnlijk toch door een combinatie vocht / verduisteren. Mijn PP's hebben ook een beetje stress op dit moment.

gallery_5211_120_53562.jpg

 

 

 

Ook in de oksels van de kushes begint de bloei flink door te komen.

gallery_5211_120_65928.jpg

 

 

 

Tot zover weer!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit wzup!

 

jammer van die plant, maargoed, een beetje teep houdt het wel bij elkaar voor de time beeing...

 

bedenk me trouwens net dat deze dames de enige dames zijn van wie ik haar in de oksels tolereer...kweenie hoe het met jou zit!? :wOOt

 

grtz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zeker leuk om dat filmpje te bekijken! Die kat, was ook apestoned of niet :wOOt

MAN MAN DIE REPORTAGE VAN JOU ECHT TE GEK

ZO ZIE JE MAAR DAT ER TOCH NOG MENSEN ZIJN

DIE ZICH ECHT VOOR IETS INZETTEN

 

IK DUIM VOOR JE

 

 

GROETJES PETERTJE

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whazzup wordt bij deze al genomineerd voor de allermooiste en meest hightech topic reporter van het forum.

 

Die gaffa tape.. hehe die deed het hem he? Tnx TAW :)

 

@petertje: als je het forum zo rondkijkt ben ik niet de enige hoor... :wOOt

 

@iwjv: als je mijn hoofd ziet dan weet je hoe ik over haar denk...

Share this post


Link to post
Share on other sites
MAN MAN DIE REPORTAGE VAN JOU ECHT TE GEK

ZO ZIE JE MAAR DAT ER TOCH NOG MENSEN ZIJN

DIE ZICH ECHT VOOR IETS INZETTEN

 

IK DUIM VOOR JE

GROETJES PETERTJE

 

De caps lock zit links van de a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

is dat zo? JA, DAAR ZIT IE!!! BEDANKT JAN!!!! EINDELIJK GEVONDEN!!!! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

niemand heeft de glazenwasser overigens gespot voor de cam vorige maand (was in de periode dat wietforum down was trouwens). Hij komt er weer bijna aan! Hier de pic van vorige maand (ik was net te laat):

 

gallery_5211_120_13190.jpg

 

Shoot the windowcleaner! :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe ; als je mijn hoofd ziet dan weet je hoe ik over haar denk...

 

aha vandaar! verklaart een hoop...ik dacht zelf dat je vroeger agent was geweest, en dat daar je sirene zat destijds...another mistery solved :wOOt

 

 

 

ff die windowlicker checken....kijken offie niet toevallig met zn neus in je toppen duikt!

handig zon cam!

 

 

grtz jv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...