Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

hier wel eentje.ik ben aan t minderen van 6 gram wiet per dag,naar alleen t weekend(6 gram voor vrydag en zaterdag).het valt me vies tegen,als ik iemand zie blowen kryg ik veel trek om ook te blowen.toch voel ik me stukken helderder en actiever,en dat vind ik t dan wel waard.toch met kweken blijf ik altyd door gaan,of er moet iets zeer bizars voorkomen wil ik stoppen met kweken.kweken is ook een soort verslaving,je wilt telkens een betere opbrengst halen,en wat je geleerd heb in je vorige kweek wil je gaan evolueren in je volgende kweek.het bekende 'kweekvirus'.........soms nog leuker dan blowen zelf

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
hier wel eentje.ik ben aan t minderen van 6 gram wiet per dag,naar alleen t weekend(6 gram voor vrydag en zaterdag).het valt me vies tegen,als ik iemand zie blowen kryg ik veel trek om ook te blowen.toch voel ik me stukken helderder en actiever,en dat vind ik t dan wel waard.toch met kweken blijf ik altyd door gaan,of er moet iets zeer bizars voorkomen wil ik stoppen met kweken.kweken is ook een soort verslaving,je wilt telkens een betere opbrengst halen,en wat je geleerd heb in je vorige kweek wil je gaan evolueren in je volgende kweek.het bekende 'kweekvirus'.........soms nog leuker dan blowen zelf

 

<_<

 

 

Minderen van 6gram weed per dag :whistling dan ben ik een dikke zeikerd vergeleken(gelukkig)

Over dat verslaving in het kweken, heb ik precies hetzelfde..

Geen enkele behoefte om groten te gaan growen, maar alleen om met dezelfde setup betere prestaties te halen dat is het leuke...

Kweken is leuker dan de opbrengt en blowen bijelkaar :D planten groeien teminste het eindproduct ligt dood in een zakje :smoke :whistling :whistling

Edited by woopie

Share this post


Link to post
Share on other sites

altijd 2 gramm per dag gerookt en nu sinds jaar en dag een blow per dag vind het best zo. :o :rofl

 

 

 

 

mzzl kalechief ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

blow zowat nooit, zuip wel ieder weekend rond de 20 biertjes denk ik :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben niet clean.

 

Wel een keer 1 jaar geleden 8 maanden gestopt met blowen omdat t mn oren uit kwam.

Toen weer een par trekkies van iemand, toen een blowtje kopen opgerookt en daarna flinke

hartkloppingen :rofl

Maar dat trok weer weg en toen d8 ik, ik ga weer blowen.

 

Ik heb in die tussentijd gewoon dezelfde blowende vrienden gehad die mij probeerde toch een joint

in mn waffel te duwen, maar ik heb me kranig geweerd -+8mnd. lang.

 

Zodra je zelf ook wilt stoppen is dit geen probleem, Als je er zelf niet achter staat zal t je ook niet lukken.

En probeer als je stopt dit in een drukke week te doen, dan mis je het jointje al helemaal niet.

Die eerste week is het ergst dus zorg dat je iets te doen hebt.

 

O en drinken doe ik niet.

Alcohol is slecht voor je heb ik gehoord :o

Gr. Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben nu m'n 2e dag clean.. 4 victory :o

 

Wss na m'n examen dinsdag weer beginnen voor effe :rofl

Hopelijk hou ik ut vol .. ganja maakt je brains kapot (tijdelijk) ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al 8 dagen clean apen!! En ik moet zeggen.. het heeft me ook weinig moeite gekost :blink:

Ff een tijdelijke pauze voor de vakantie.. you know :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

sinds gisteravond clean :D maar ag ja:) zaterdag een mooie fietstocht naar Leeuwarden vanuit sneek (+- 30 km :P ) met een maat van me. ff blowtje onderweg roke, daar lekker int park ligge, word weer leuk :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gerookt vanaf me 16de en ben een jaar geleden gestopt ben nu 31.

En tot nu toe heb ik mischien 2 a 3 jointjes gerookt.

Maar toen ik ze rookte was ik me een partij stoned da was niet normaal :D

Maar ben wel blij dat ik gestopt ben rookte er gemiddeld elke dag stuk of 7 a 8 na me werk.

En de weekenden vanaf dat ik me nest uit kwam.

 

 

 

mvg ray

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu iets meer dan 2weken gestopt wegens de examens, geen enkel probleem met het stoppen eigelijk. Kheb ook weinig tijd voor eraan te denken. Na de examens toch maar snel een onsje gaan halen denk ik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 weken, kom net erug van vakantie en ik ga er nu een rollen! mazzel!

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedoel je 4 weken vakantie zonder geblowd te hebben?

dat zou ik namelijk niet kunnen,als ik op vakantie ga gaat er minimaal 50 gram wiet per week mee(per persoon),

1 krat bier per persoon per dag,

om wakker te blijven 1 gram coke minimaal per dag,

en nog wat andre snoepjes.

vakantie is om te wausen,ik kom altyd half verslaafd terug van vakantie,ik heb minimaal 3 dagen rust nodig na vakantie.

hoewel toen ik nog wiet verkocht kon ik gelijk toen ik terug kwam na vakantie mn rondes hervatten,

dus geen rust,maar geld maken.

maar goed,vakantie kost geld,dat moet je wel inhalen qua geld,vind ik.

zonder te venten* kom ik er niet,zonder geld ook niet,dus dan maar venten*.

 

greets

lee :rofl

 

 

*= knaken verdienen

 

@raging bull,mooi plaatje,dat lijkt wel op een colt python met verwisselbare loop, .357 magnum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt lee! Het is idd een .357 magnum. Deze heb je in korte en lange loop uitvoeringen. Ik meen dat er ook .44 versies van waren maar dat is om olifanten neer te schieten (bij wijze van spreken hé)... dus voor de zware jongens.. :rofl

 

Ik heb idd 4 weken niet geblowt. Maar ik denk dat jij iemand ben die naar party's gaat dan. (Snoepjes.. ? pillen?) Ik houd een rustige vakantie en en zou idd wel wiet willen hebben daar maar pillen of coke gaan me wat te ver.. Ik denk dat ik mijn grens trek bij wiet.

 

Ik wil je niet afkeuren hoor. Het is slechts mijn mening.. :rofl Peace!

 

Daarbij loop je trouwens wel een risico he.. Als je zoveel gebruikt dat je er "tijdelijk" verslaaft aan word.. Stel dat je na je vakantie een slechte periode hebt. dan loop je wel het risico dat je dan wel door gaat met je vakantie verslaving.. Waardoor je dus echt afhankelijk word aan de coke.. Heroine is de meest verslavende, maar coke komt op een zekere 2e plaats.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben nu sinds 3 augustus 2006 gestopt.. Pas een paar dagen dus.. Maar wil het zeker langer volhouden nu. Heb het afgelopen maanden veelteveel gedaan en vind nu dat ik wel weer een rustpauze in moet lassen zeg maar.. Heb nog wel 1 plantje buiten staan.. als dat een vrouwtje word dan zal ik daar zeker wat van roken mocht het lukken.. Mocht het een mannetje worden of niet lukken dan zal 't nog veel langer duren eer ik weer rook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clean... al een hele nacht van lang clean :)

 

Après le vacance I go minder blowen mates :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor de zomer 17 weken clean geweest, in de zomer (nu) elke dag wel aan de joint.

na de zomer stop ik weer, dan alleen nog op gelegenheden en in vakanties.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...