Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ben nu ook 3 weken vd shag af :D wel erg moeilijk!! zeker als iedereen om je heen rookt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha :D

ik ben nu precies 7 weken clean zonder moeite..

Al wacht ik wel op de zomervakantie uiteraard (Weer blowen en een paddotrip voor 't eerst)

Share this post


Link to post
Share on other sites

bewn nu al sinds oud en nieuw ni meer :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha dat antwoord nog ook he ;) :D Ik ben geloof ik misschien niet helemaal 100% clean meer... Ik heb geloof ik HEEL misschien een lieve broer die ik lief heb aan kunnen kijken die HEEL misschien wat voor mij had meegebracht :D Ok ik geef het toe! ER IS WEER WIET IN HET HUIS! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
:( 3 seconden niet meer getrokken :( ?aan een joint of iets anders. :P ?nee geintje tussendoor,ik heb 1 uur geleden lsd :wOOt genomen,ben ik dan ook al een uur clean?geintje tussendoor,maar wie is er nu al clean na seconden trekken?was t maar zo makkelijk <_< :) hahahha,trek jij dan maar lekker 3 sedconden of meer,dan komt t wel goed met jou,maar ik geef jou ene goede raad:GIJ TREKS BETER 3 X AAN EEN GOEDEN HASJBLOW :D ,DAN 3 TREKKEN AAN UWEN ZELF ;) :nerd .laat dat trekken maar aan de vrouwen over,die trekken al hard genoeg,op alle fronten die je je maar kan bedenken,t trekken aan een joint is voor de man weggelegd,en voor de vrouw natuurlijk,maar t legt er aan hoe je dat zelf bekijkt,ieder zijn eigen meut,de een dit de ander dat,zeg ik dan dit keer.doch in mijn geval zijn vrouwen mijn meut,(en) :wOOt :nerd :blink: :wOOt :o :wOOt :wOOt :Den natuurlijk wel serieus blijven,natuurlijk,he? Edited by lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ik dat boven geschreven? <_< ja dus,ik delete t niet,sorry voor de vage taal,geoxkopoe,dit doet lsd dus met je. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit waren waanzinnige zegels,beetje te waanzinnig <_< .ik hou t maar bij een blowtje voorlopig :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb ik dat boven geschreven? <_< ja dus,ik delete t niet,sorry voor de vage taal,geoxkopoe,dit doet lsd dus met je. :blink:
hehe, heb ik vroeger ook wel eens gedaan :nerd maar nu al 3 jaar niets meer gevonden van LSD in de buurt. :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< maarja, nog meer mensen die clean zijn ?

ik 8 weken ondertussen

 

maar in de zomer grijp ik weer naar de blow en na de zomer stop ik ook weer (soort van :blink:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anderhalf week....

 

Gewoon door men voorraad heen en vertik het rotzooi uit de shop te halen <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog steeds gestopt met die smerige peuken! <_<

 

Maar ik ben na een lange rit van veel sporten, volle dagindeling, melatonine, meditatie, warme melk, valeriaan, rode wijn, kruidenthee, stapels boeken en tenslotte slaappillen (benzo's -> opium!) om de slaap te kunnen vatten toch maar weer terug bij een licht jointje een uurtje voor 't slapen gaan... Ja het is slecht om iets nodig te moeten hebben om te slapen, maar dit is (op dit moment) de enige manier waarop ik m'n oneindige gedachtenstroom op orde krijg.

 

Even niet meer clean dus, maar wel op de goede weg en flink geminderd waardoor ik overdag ook normaal functioneer. :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hay mad, er moet toch wel een iets dieper liggende gedachte liggen[of ziekte], waarom je niet normaal kan inslapen. Maak daar eens een analyse van, bestrijd het kwaad bij de wortel! en ga ook eens slapen zonder jezelf te benevelen! Je gedachtes verzetten, is, helaas een tijdelijke oplossing, maar jouw inbreng in deze forums wil geen mens missen!!! Vriendelijke growers groet mark[ ps ik heb een paar bier op, dus als ik aan het lallen ben vergeet het aub}

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik zonder blowtje naar bed ga kan ik de slaap ook altijd erg moeilijk vatten.

En absoluut niet omdat ik lig te piekeren of wat ook, ik vat de slaap gewoonweg niet.

En ik weet t, heb nl. een maand of 3 niet geblowd, maar de slaap vatten dan is echt pfffffff.

Dus mijn laatste ronde met de hond gaat steevast gepaard met een lekkere blow van eigen tuin, thuis nog 2 biertjes en slaap als een blok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben al ruim 3/4 uur clean :nerd

 

Ik ben vergeten waar het ook alweer over ging en ik heb geen in om op vorige te drukken <_< :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je eenmaal weekie clean bent gaat het in no time.

Is echt makkelijk, tenzij je natuurlijk de harde junk bent (elke dag meerdere jointjes :blink:)

Maar kdeed het wel regelmatig, soms is de verleiding groot (Reggae concert <_< -> niet blowen..)

Ja, blowen fokt je school, ik ben nu ruim 8 weken clean en me rapport is weer voldoende (t.ov. vorige 2 rapporten onvoldoende...) :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...