Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hey,

 

Mensen die ff een tijdje gestopt zijn om wat voor reden dan ook, post het hier :whistling

 

Kben nu zelf ook al 3 weken clean :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb 3 maanden niet meer gerookt (wiet dan he), doordat ik op vakantie ging en alles wat met het roken van wiet te maken had de deur uitgedaan voor de vakantie.

Maar 3 maanden later toen er weer geoogst moest worden, jaja, de lul weer en zit momenteel weer op me oude nivo. :whistling :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben een aantal weken geleden abrupt gestopt met zowel roken als blowen. Nu rook ik alleen in het weekend een puur jointje of neem een paar hijsjes van wat ik aangeboden krijg.

 

Het wordt me nu steeds duidelijker dat ook in mijn geval nicotine de grote boosdoener was en niet zozeer de drang naar cannabis. Ik ben benieuwd wanneer de Amerikanen de "War on American Tobacco" beginnen... :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helemaal met Mad eens, de drang naar een joint was er voor mij ook niet gedurende die 3 maanden clean.

Maar op het moment dat het weer voorhanden is (bij mij dan) kan ik de drang toch weer ff niet weerstaan en zit je binnen no-time weer op je oude gedrag. Het is gewoon lekkerzzz :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stop voor een maand na lange tijd elke dag gebruikt te hebben. Ik zit nu aan dag 4. Ik heb het er totaal niet lastig met ofzo.

 

Ben ook 6 maanden geleden gestopt met roken van de ene op de andere minuut. Daar begin ik nooit meer aan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik was tot vorig jaar bijna 3 jaar gestopt. tot ik bij een vriend zijn eerste plantjes zag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vanmorgen gestopt om 7:52 . :P

 

 

Maar helaas ,het vlees is zwak , 17:45 ging de eerste weer de lucht in . :whistling

Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer ik een poging heb gedaan om te stoppen ,maarja ben al wat ouder, dus ....

:whistling Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben je ook clean als je af en toe eens 1/2 halen neemt? Of valt dat onder de noemer user...

Share this post


Link to post
Share on other sites

In het ziekenhuis heb ik 5 weken geen sigaret gerookt (ik gebruikte toen nog geen slaapmiddel/wiet) maar de ambulancebroeders reden me ons huis in en het eerste wat ik deed was een peuk opsteken :P

Helemaal duizelig :P deed me denken aan zo'n 25 jaar geleden, stiekem je eerste sigaretje roken :D

Ik rook nu sinds een paar maanden op doktersadvies een blowtje, soms denk ik het zonder te kunnen en ga mijn bed in, meestal kan ik er na een uur of 3 weer uit om toch maar te roken :whistling

 

Ben wel al 9 jaar van de coke af :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ben je ook clean als je af en toe eens 1/2 halen neemt? Of valt dat onder de noemer user...

 

Dat noemen we een recreatiefe genieter !!

 

Ik zelf ga binnenkort een paar maanden in de rehab ....

 

Maar nu nog niet ..

 

Pekolow

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha, ben benieuwd hoelang je dat volhoudt TAW :P volgens mij kan jij beter afbouwen ipv cold turkey te gaan :D

 

maarja, het ligt er echt aan hoe vaak je aangeboden krijgt / bij de wiet kan komen.

 

Ik krijg de laatste weken niet meer aangeboden, aangezien ik daarom gevraagd hebt, en wiet zoek ik zeker al zelf niet meer op, dan gaat het echt simpel.

 

Eerst was ik ook 2 weekies gestopt, maar toen kon ik er zowat elke dag makkelijk aan komen / elke dag aangeboden gekregen. -> ja dan is het moeilijk ja. Zorg gwoon dat het wiet ff er niet meer is (moeilijk aangezien je planten hebt TAW :P)

maarja,

Sterkte :whistling

 

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
:whistling Ben al 4 dagen 'clean' :whistling lijkt wel twee weken ofzo. Ik ben er alleen nog niet uit hoe lang ik van plan ben te stoppen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oeh wat heerlijk zo zonder sigaretten! Ook van de wiet afblijven is geen probleem... Tralalalalala! *hic* :whistling

 

 

 

 

 

*ontkent zich in de tussentijd klem te vreten aan nootjes en elke avond naar een fles rode wijn te grijpen* :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites
en als je 4 dagen niet rookt ben je niet clean he :whistling

 

Wat bedoel je? Ik heb het gewoon over de dagen dat ik al geen wiet op heb. Clean wordt je pas echt na 2 maanden maar dat duurt nog wel ff. Inmiddels is de week al vol en heb t.n.t. nog steeds niet geblowd yeahhhh.. mis het wel. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Clean????????????????

Ik moet er niet aan denken :whistling :whistling :P

 

Lang leve de blow :P

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jongens zal ik eens vertellen wat DE oplossing is om te stoppen??

 

Ik heb vroeger een keer (mijn eerste keer) een joint gerookt en had hem opgetuigd in bijna een halve minuut .. ik werd zo beroerd en heb echt bijna 2 uur me zo super beroerd gevoeld...

 

dus hier de tip wil je stoppen met blowen rook dan voor 30 euro heel snel op en je wordt vanzelf beroerd.. desnoods met alcohol :whistling

 

 

en geloof mij dan is het een heel stuk makkelijker eraf te komen

:whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben nu ondertussen alweer 1 maand zonder, dus ik ben wel clean, ook krijg ik weer dromen en gaat het op school weer beter, in de zomer(vakantie) steek ik weer mijn eerste blow op :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik probeerde te stoppen :P Maar Me wietje is gew0on te lekker :whistling

hebben mensen hier ook last van :whistling vast wel

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik probeerde te stoppen :D Maar Me wietje is gew0on te lekker :whistling

hebben mensen hier ook last van :P vast wel

 

Het gaat natuurlijk veel makkelijker dat stoppen als je ook echt een reden hebt om het te doen. Ik weet niet wat jouw reden was, maar als ik het zo zie vind je het volgens mij niet eens erg dat je het niet heb volgehouden. Waarom probeerde je het dan? Stoppen is pas stoppen als je er echt achter staat, want als je dat niet doet dan gaat geheid binnen de kortste keren de fik in weer een nieuwe blow :whistling . En ik kan het weten... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is een goede soort als je 3-4 maanden niet heb geblowd en je wilt weer uber-stoned worden (in de zomervakantie ga ik pas weer blowen) ? Dus een lekker sterk soortje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha :whistling eigenlijk is elke soort inderdaad wel goed als je 4 maanden niet geblowd hebt. Dan word je zoiezo al fuc*ing stoned maarja, ik wil zoiezo wel eens nieuwe soortjes uitproberen,

WW een aanrader ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...