Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Vorige vrijdagnacht voor het laatst geblowt. Morgen maar naar een vriend in groningen... als jullie raden wat ik ga doen zijn jullie meer als welkom om ons gezelschap te brengen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 Dagen gestopt ...

 

Maar daar maken we vanavond even verandering van, wat zal het worden een grammetje of 2 :D.

De planning was drank & wiet, dat belooft wat vanavond hehe, uber druk en tegelijk uber loom. Ik heb alleen het voordeel dat als ik stoned ben ik nog steeds in alles zin heb ... zelfs meer dan normaal, en als ik high ben is dat nog eens 10x zo erg whaha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hahaha :D eigenlijk is elke soort inderdaad wel goed als je 4 maanden niet geblowd hebt. Dan word je zoiezo al fuc*ing stoned maarja, ik wil zoiezo wel eens nieuwe soortjes uitproberen,

WW een aanrader ?

 

Denk dat white widow wel een keer leuk is dan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ongeveer 11 maanden clean. had geen enkel probleem dr mee te stoppen, vond et niet meer relaxt.

nu alleen nog alcohol :D als ik nu 3 hijsen neem ben ik zo stoned als een pak koffie en voel ik me niet echt fijn. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is voormij al n maandje gelee dat ik n blowtje heb gerookt, dat was bij t graf van BOB MARLEY op jamaica.

het was zo'n stickie gerold van gewone vloei zonder tabak en filter,puur wiet uit de boesboes.het was niet eens verplukt gewoon n gedroogde top die tussen de handpalmen gerold was.

daarvoor was k al een jaar of vier clean. ik heb 14jaar elke dag wiet gerookt tot ik ipv stoned steeds onwel werd,dat was ook de reden waarom ik ben gestopt. toen k weer stond te paffen bij dat graf was k dat eve vergeten, KLABANG de stonigheid sloeg in via mn longen en trok helemaal door mn benen heen naar boven naar mn hoofd en k werd weer zo leip als n emmertje. zo pfffft k was er even bij gaan liggen en ruste mn hoofd op n steen waar bob ook altijd lag met zn hoofd om zongteksten te bedenken. toen ik daar lag met de volle zon op me had k eve het gevoel niet meer op aarde te zijn. ik was skyhigh.

de neger die ons rond leide vroeg toen k weer bijkennis kwam of ik bob marley was tegen gekomen, ik antwoorde met "no i didn't see him" maar op de weg terug naar de boot had ik steeds dat liedje "THREE LITTLE BIRDS" in mn hoofd hangen, en elke keer als hier thuis opweg naar mn hokkie ben vluit ik "every little thing gonna be alright"

 

 

RASTAFARI grtzz pitt :D :D

 

 

ps. ze hebben daar weedzaadjes tekort dus als jullie nog wat over hebben......................................

Share this post


Link to post
Share on other sites
het is voormij al n maandje gelee dat ik n blowtje heb gerookt, dat was bij t graf van BOB MARLEY op jamaica.

het was zo'n stickie gerold van gewone vloei zonder tabak en filter,puur wiet uit de boesboes.het was niet eens verplukt gewoon n gedroogde top die tussen de handpalmen gerold was.

daarvoor was k al een jaar of vier clean. ik heb 14jaar elke dag wiet gerookt tot ik ipv stoned steeds onwel werd,dat was ook de reden waarom ik ben gestopt. toen k weer stond te paffen bij dat graf was k dat eve vergeten, KLABANG de stonigheid sloeg in via mn longen en trok helemaal door mn benen heen naar boven naar mn hoofd en k werd weer zo leip als n emmertje. zo pfffft k was er even bij gaan liggen en ruste mn hoofd op n steen waar bob ook altijd lag met zn hoofd om zongteksten te bedenken. toen ik daar lag met de volle zon op me had k eve het gevoel niet meer op aarde te zijn. ik was skyhigh.

de neger die ons rond leide vroeg toen k weer bijkennis kwam of ik bob marley was tegen gekomen, ik antwoorde met "no i didn't see him" maar op de weg terug naar de boot had ik steeds dat liedje "THREE LITTLE BIRDS" in mn hoofd hangen, en elke keer als hier thuis opweg naar mn hokkie ben vluit ik "every little thing gonna be alright"

 

 

RASTAFARI grtzz pitt ;) :D

 

 

ps. ze hebben daar weedzaadjes tekort dus als jullie nog wat over hebben......................................

 

Interessant verhaal hoor :D

 

Lauw dat je voor het graf van Bob Marley je eerste blowtje weer nam :verrygood

Is trouwens wel een grappig nummer he :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.bobmarley.com/life/legacy/ninemile/

 

mischien wel leuk voor de geintreseerden, dit linkje.

die steen waar ik op lag is the rock pillow.

en in dat huisje waar die schoenen voor staan staat nog het orginele bed waar bob op sliep.

 

binnen in dat kerkje stond de tombe waar "ie" dan in lag, daar binnen mocht je geen foto"s maken,

het was een tombe van marmer en is 2mtr hoog 2mtr breed en 4mtr lang.

opde voorkant van die tombe hing een groene flag met zijn gezicht erop, dat plaatje waar hij op een tijger lijkt weetjewel.

naast die tombe staat ook n groot bronzen beeld van zn hoofd.

 

en ook wel grappig was dat er buiten het hek een weedplantage is.

 

pitt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
http://www.bobmarley.com/life/legacy/ninemile/

 

mischien wel leuk voor de geintreseerden, dit linkje.

die steen waar ik op lag is the rock pillow.

en in dat huisje waar die schoenen voor staan staat nog het orginele bed waar bob op sliep.

 

binnen in dat kerkje stond de tombe waar "ie" dan in lag, daar binnen mocht je geen foto"s maken,

het was een tombe van marmer en is 2mtr hoog 2mtr breed en 4mtr lang.

opde voorkant van die tombe hing een groene flag met zijn gezicht erop, dat plaatje waar hij op een tijger lijkt weetjewel.

naast die tombe staat ook n groot bronzen beeld van zn hoofd.

 

en ook wel grappig was dat er buiten het hek een weedplantage is.

 

pitt :verrygood

 

Wietplantage :D

Kon je niet iets mee snieren daar vandaan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.bobmarley.com/life/legacy/ninemile/

 

mischien wel leuk voor de geintreseerden, dit linkje.

die steen waar ik op lag is the rock pillow.

en in dat huisje waar die schoenen voor staan staat nog het orginele bed waar bob op sliep.

 

binnen in dat kerkje stond de tombe waar "ie" dan in lag, daar binnen mocht je geen foto"s maken,

het was een tombe van marmer en is 2mtr hoog 2mtr breed en 4mtr lang.

opde voorkant van die tombe hing een groene flag met zijn gezicht erop, dat plaatje waar hij op een tijger lijkt weetjewel.

naast die tombe staat ook n groot bronzen beeld van zn hoofd.

 

en ook wel grappig was dat er buiten het hek een weedplantage is.

 

pitt :D

 

Wietplantage :verrygood

Kon je niet iets mee snieren daar vandaan :D

 

 

neeee joh je word echt bang van t drugs beleid daar

niet zo zeer op jamaica hoor, de politie daar pakken het van je af en roken het zelf op ;)

maar in amerika maken z korte metten met je

en trouwens die wiet is gewoon buiten gekweekt zonder alles

wij hebben(maken) echt goed gekweekte wiet vergeleken met daar

ik was ook niet onder de indruk van de wiet daar

 

maar heb daarmee wel mn 4 cleane jaren beëindigd en zal nu weer overnieuw moeten beginnen hihihi :j

 

volgende keer probeer ik 16 grammetjes voor je mee t nemen (gein) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.bobmarley.com/life/legacy/ninemile/

 

mischien wel leuk voor de geintreseerden, dit linkje.

die steen waar ik op lag is the rock pillow.

en in dat huisje waar die schoenen voor staan staat nog het orginele bed waar bob op sliep.

 

binnen in dat kerkje stond de tombe waar "ie" dan in lag, daar binnen mocht je geen foto"s maken,

het was een tombe van marmer en is 2mtr hoog 2mtr breed en 4mtr lang.

opde voorkant van die tombe hing een groene flag met zijn gezicht erop, dat plaatje waar hij op een tijger lijkt weetjewel.

naast die tombe staat ook n groot bronzen beeld van zn hoofd.

 

en ook wel grappig was dat er buiten het hek een weedplantage is.

 

pitt :)

 

Wietplantage ;)

Kon je niet iets mee snieren daar vandaan :D

 

 

neeee joh je word echt bang van t drugs beleid daar

niet zo zeer op jamaica hoor, de politie daar pakken het van je af en roken het zelf op :j

maar in amerika maken z korte metten met je

en trouwens die wiet is gewoon buiten gekweekt zonder alles

wij hebben(maken) echt goed gekweekte wiet vergeleken met daar

ik was ook niet onder de indruk van de wiet daar

 

maar heb daarmee wel mn 4 cleane jaren beëindigd en zal nu weer overnieuw moeten beginnen hihihi :D

 

volgende keer probeer ik 16 grammetjes voor je mee t nemen (gein) :D

 

Whahaha zou wel flex zijn, maar dat wiet daar lijkt me idd van bagger kwaliteit vergeleken met wat ik hier gewend ben en hoe het hier gekweekt wordt. Met veel meer aandacht enzoo :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

euuh.. beetje offtopic, maak anders een topic aan :D

 

ik ben vandaag precies 6 weken (1,5 maand) clean :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
euuh.. beetje offtopic, maak anders een topic aan :D

 

ik ben vandaag precies 6 weken (1,5 maand) clean :verrygood

 

Een forum is gewoon om te lullen man, dus on topic of niet, boeid niet echt vind ik :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

euuh.. beetje offtopic, maak anders een topic aan :D

 

ik ben vandaag precies 6 weken (1,5 maand) clean :verrygood

 

Een forum is gewoon om te lullen man, dus on topic of niet, boeid niet echt vind ik :D

 

lul dan ergens anders, dit heet niet voor niets ''clean''...

doe dat dan bij Onzin & Co ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

al bijna een half jaar clean, noujah, cleen.....

 

Neem af en toe nog wel es een hijsje van een maatje, maar ik vind het clean genoeg:P

 

Groet NECROTH

Share this post


Link to post
Share on other sites

euuh.. beetje offtopic, maak anders een topic aan ;)

 

ik ben vandaag precies 6 weken (1,5 maand) clean :j

 

Een forum is gewoon om te lullen man, dus on topic of niet, boeid niet echt vind ik :D

 

lul dan ergens anders, dit heet niet voor niets ''clean''...

doe dat dan bij Onzin & Co ofzo

 

we kwamen via jou topic op dit lullen :D

tis toch ook omte lullen hier??

 

o en k ben nog steeds klien trouwens

 

pitt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ook van alcohol/nicotine?

wel alcohol, nocotine sinds half jaartje weer na 3 jaar niets.

 

daarvoor, alles zo een beetje en veel te veel,

echt verslaafd geweest, althans, eens een junk altijd een junk.

coke, pillen, speed, LSD, weed, alcohol, .........tja, een feestje moet wel een feestje zij bedacht ik me toen ik nog jong was :D

 

maar zonder gekheid... harddrugs maakt echt meer kapot dan je lief is.

ik heb de dood lettelijk in de ogen gekeken, en ik kan je alvast één ding verzekeren... er is niets hiernamaals, althans, niet bij mij, of het moet wat langer duren voor je die tunnel ingaat, want ik heb hem niet gezien, maar dat is dan mischien ook meteen weer de reden dat ik hier nog zit :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hiernamaals zie je ook pas als je helemaal dood ben he :D

Maar ik geloof best dat harddrugs meer kapot maakt dan je lief is.. daarom begin ik er ook noooooit mee :D

Edited by stijlloos

Share this post


Link to post
Share on other sites

voor het geval je het niet begrijpt, mijn hartje stond stil.... volens mij is dat och dood, al is het maar voor even.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ging je hart weer kloppen toen j wietplantjes zag ipv een tunnel.

 

gelukkig ben je er nog :D :D

 

ik heb ook es bijna dood gelegen door drugs, dronken en toen 2 flesjes ghb heeft mij bijna genekt

 

oei k ben of topic neem mij niet kwalijk. grtzzz pitt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohh ik wist niet dat je hart gestopt was :D

Waarschijnlijk zie je dan pas die tunnel als het echt de tijd is om dood te gaan..

 

Maar ff on-topic; ben al 2 dagen weer clean :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...