Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bruinevingers

30 X Verschillende Soortjes @ Dimlux 900W & Dimlux 500W

Recommended Posts

@Noob

 

Volgens mij schreef iemand hierboven ergens dat de meeste groei er bij indica wel uit was na 8 dagen, of ik heb het verkeerd geïnterpreteerd :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand trouwens waarom de LV ineens omhooggaat als de lamp uit is? :D Verbazingwekkend, ik had verwacht dat met de lamp aan juist de LV omhoog gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omdat de hitte van de lamp het vocht uit de lucht weg trekt. (zegt mijn logisch verstand, which has been wrong before)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zeg je goed.

 

@BV Maak eens een foto zonder hps licht blad ziet er verkleurd uit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Noob

 

Volgens mij schreef iemand hierboven ergens dat de meeste groei er bij indica wel uit was na 8 dagen, of ik heb het verkeerd geïnterpreteerd :D

 

als jij dat wil aannemen. is bullshit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand trouwens waarom de LV ineens omhooggaat als de lamp uit is? :D Verbazingwekkend, ik had verwacht dat met de lamp aan juist de LV omhoog gaat.

 

Als de temperatuur stijgt daalt de LV, en als de temperatuur daalt stijgt de LV. Andersom werkt het hetzelfde, als de LV stijgt daalt de temperatuur, daalt de LV dan stijgt de temperatuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor zover ik weet met witsoorten, op 12/12 zetten als de schutbladeren de rand van de pot raken. Dit is meestal na 2/2.5 weken. Heb jij niet, dus ik zou zeggen als ze elkaar onderling beginnen te raken. Zit genoeg ruimte nog tussen jouw planten zo te zien.

Met potten zet je de kleinste in het midden en de grootste aan de buitenkant, wat nu niet gaat. In het midden zijn ze duidelijk groter dan aan de zijkanten.

 

Als ik er naast zit, leer ik graag weer van een ander ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet iemand trouwens waarom de LV ineens omhooggaat als de lamp uit is? :D Verbazingwekkend, ik had verwacht dat met de lamp aan juist de LV omhoog gaat.

Omdat de hitte van de lamp het vocht uit de lucht weg trekt. (zegt mijn logisch verstand, which has been wrong before)

Volgens mijn wietboerenverstand warmt de hitte van de lamp de lucht op waardoor deze uitzet en daardoor meer vocht kan bevatten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Want?

 

Of doel je op die 8 dagen?

Neem aan dat het over 8 dagen is en niet totaal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

had je opmerking niet eens gelezen, neem ook aan dat je over een week bedoeld.

 

die andere komt ook makkelijk vol als je 3 dagen geleden al had geschakeld. staan 25 planten in dat tentje man

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heb je aan 2 meter hoge planten als aan de onderste 150cm geen licht meer komt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Duidelijk wiekspiet, dat maakt inderdaad sense wat je daar zegt; toch heb ik het gevoel dat als ze minstens een meter hoog zijn, er een mooie oogst uitkomt :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

luisteren is niet je sterkste kant he. en dat terwijl je zoveel vragen hebt.

 

wit moet je kort houden, zeker met meer per m2. 60-70 cm is prima in deze opstelling anders zullen ze alleen maar strekken en gaat je opbrengst kosten. als je graag grote planten in je tent wil moet je er 9 ofzo neerzetten.

Edited by supernoob
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb altijd het idee dat kleine planten niet veel kunnen opleveren. Als ik een gram de wat wil draaien, moet ik ongeveer 48 gram van een plant halen. Ik kan me dat gewoon moeilijk voorstellen bij een plantje van 80centimer, maar we gaan het meemaken. Ik vertrouw in deze op jullie, want ik heb nog nooit iets anders gegroeid dan amnees. Ik begrijp dat het lastig is als iemand steeds vragen steld en de antwoorden niet goed leest, ik ga daar wat meer op letten :-) Het is vaak gewoon laksheid van niet terug willen bladeren :--) En je bent niet de eerste die het roept ;-)

Edited by bruinevingers
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blader maar eens door dit topic van Zwemvis, die kweekt met veel op de m2 en geeft ze toch nog een week 12/12.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer ze na het uploaden nou eens goed te draaien voordat je ze in je album zet, niemand zit op een scheve nek te wachten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...