Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ganja_stickie

Nieuwe Ronde Nieuw Materiaal

Recommended Posts

ja hebt gelijk. Zou ik Beter niet 2dagen een nood spoelen doen en hel dan omkappen. Kwestie dat het niet verspreid.

Edited by Ganja_stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoveel voeding zit er niet meer in zo te zien.

Gewoon enkel aangezuurd water geven wanneer ze dorst hebben als je ze tenminste nog even wilt laten staan.

Alle toppen elke dag goed blijven controleren en als je het niet vertrouwd alles omhalen.

En met goed controleren bedoel ik toppen wat openbuigen om te kijken hoe ze er van binnen uit zien, zeker als er wat vreemd gekleurde gele blaadjes aan zitten die makkelijk los laten.

 

Heb je inmiddels het rot al eruit geknipt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een luchtontvochtiger zal je een eind op weg helpen. Wel een goeie kopen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bosrand mijn excuses had inderdaad er overgelezen dat het van onder naar boven tellen was. Ik zie het nu ook dat hij er raar uit ziet

Sorry makker

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen probleem, ik hoop dat je er nog op tijd bij bent. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men schakelbordje is bijna klaar. Juist nog de vsa aansluiten, ik denk dat ik volgende week de planten met de kleine buds ga. Knippen. Ze zien er bijna klaar uit maar wel de toprot beperken. Hier foto van het schakelbord ik ken bijna niets van electro dus als er opmerkingen zijn geef maar

gallery_33873_18780_768319.jpeg

Edited by Ganja_stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

die stekkerdoos is echt niks ook niet geaard zo te zien dit fikt je zo door regel je een goed geaard stopcontact.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@jack... je ziet de aardpennen gewoon zitten toch... in Be werkt t iets anders dan in Nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

dan nog zou ik deze niet erop zetten is maar een advies wat die er mee doet moet die natuurlijk zelf weten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat mankeert er aan, het is allemaal 1,5mm zo te zien. Persoonlijk ben ik alleen geen fan van die Darvin schakelkasten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De contactdoos is geaard. Ik had eerst een ander contactdoos maar die had aan de zijkanten geen manier op vast te vijzen. Anders had ik het ander contactdoos moeten open vijzen en daar dan invijzen op de plaat en dan het contactdoos terug toevijzen. Dit was geen optie en leek me niet veilig. Er komt binnenkort een ander op. Een rechthoekig met meer contacten. Het is inderdaad draad van 1,5mm. Ik had liever 2,5mm gehad maar dat bestaat niet. En ik ga ook niks open vijzen en er 2,5 m proberen insteken. Ik heb er te weinig verstand van en achter de garantie kan je dan ook fluiten. Ik heb wel draad van 2,5 mm voor de vsa. Ik hoop dat ik alles goed gedaan. Ik heb ook spijt dat ik de davin heb gekozen. De uitleg in de handleiding was niet duidelijk. Maar ja ik heb ook weinig verstand van electro maar niemand weet van mijn tentje en dat blijft zo. Kan dus niet een vriend inschakelen die electriciteit als werk heeft.

Edited by Ganja_stickie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de meeste al omgehakt 3 dagen geleden. Maar er zijn een paar planten waar de hoofdtoppen vol fluffy hoofdtoppen zijn. Ik weet niet of ik ze het best omhak en gewoon aan e nieuwe ronde beginzin of ze nog laten staan. Ik gebruik nu het washok als droogruimte. Maar men vrienden heeft dit niet graag. Ze hangen gewoon op het wasrek aangezien ik geen extra tent heb

Wat de ken jullie? Ik zit in week 16 en dat is vanaf de eerste bloemen kwamen. Hier waf foto's

 

gallery_33873_18780_2228068.jpeg

 

gallery_33873_18780_388958.jpeg

 

gallery_33873_18780_3533511.jpeg

 

gallery_33873_18780_2384049.jpeg

 

gallery_33873_18780_2630488.jpeg

 

gallery_33873_18780_179587.jpeg

 

gallery_33873_18780_3254846.jpeg

 

gallery_33873_18780_261632.jpeg

 

gallery_33873_18780_1235366.jpeg

Edited by Ganja_stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zie er veel rot in zitten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij sommige wel maar knip het eruit. Het is echt fluffy. Je kan het met je handen open trekken. En de lv is ook al zo hoog de laatste 2dagen door de regen buiten. Eerst werden ze fluffy door het warme weer. Nu is het niet meer warm maar koud en regen en krijg ik de lv niet omlaag. Sta nu op 68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is kut idd! Had ik ook 2 maanden terug echt waardeloos! Hoop dat je er toch nog wat goeds vanaf haal

Share this post


Link to post
Share on other sites

16 weken is toch ook vééééél te lang??? Ik zie nieuwe bloei op bloei op bloei ontstaan zijn bij jouw toppen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ze gekapt. De zij toppen waren nog ok. En de andere 11 waren goed. Kleinere toppen maar geen toprot. Normaal komen morgen mijn northen lights in de bus en nieuwe start. Maar zou ik die dikken toppen weggooien of in de droogtent leggen. Kan er meschien nog hasj of olie mee maken

Edited by Ganja_stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alles ligt te drogen. Moet er juist nog 2 wat bijknippen. Het is plezant om dikke hoofdtoppen te hebben mear is altijd kut van de toprot risico. Heb veel moeten wegdoen. Niks aan de buiten kant maar als je ze open trekt zie je een beetje schimmel. Laat jullie nog weten. Wat het eind gewicht is. Ik heb zaadjes bestelt van rqs northen light een kort soortje veel minder last van toprot. Ik ga me ook verdiepen in Het toppen.

 

Greets Ganja Stikie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja daarom dat ik ze ok verwijdert heb van toen jullie me waarschuwde in het begin. Heb het toen de rest in de gaten gehouden en nog een bij 1 bij gevonden. Hadden jullie het niet gezegd in het begin had ik meer naar de kloote gehad. Dus dank u ervoor

Edited by Ganja_stickie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb genoeg voor tegen dat de northern light klaar zal zijn. Dat is het belangrijkste ik heb wat fluffy maar ook mooie vaste kroppen. Daar ga het mij om dat ik elke dag 1 of 2 kan roken. Heb terug wat bijgeleerd en ervaring opgedaan. Ik ga ook geen 2 verschillende soorten zetten. heb 20 northern light latennontkiemen en de beste 16 gaan naar de tent. Het eindgewicht zal ik nog laten weten en een paar foto's.

 

Greets ganja_stickie

Edited by Ganja_stickie
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je zelf maar tevreden bent, daar gaat het uiteindelijk om

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...