Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mister Green

Dna's "sour Kosher" Going Crazy In Tha Coco By Mills !

Recommended Posts

als je deze killers 100% herma-vrij grootschalig in stekvorm kunt leveren dan ben je binnen een jaar miljonair :likken:

 

ze staan wel lang maar je snelste pheno als stek met voorbloei zal zeker wel binnen 70 dagen 12/12 klaar zijn.

Edited by Rodja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwestie van selfen na selectie, heb je zo een ibl

Edited by konopi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel ermee te zeggen als je een goed vrouwtje hebt gevonden met de goede kenmerken die je wilt hebben zoals die dikke boomstamtoppen, dan dmv selfen (zelfbevruchting) leg je die eigenschappen vast in zaadvorm, tenzij je natuurlijk stekken makkelijker vindt.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
als je deze killers 100% herma-vrij grootschalig in stekvorm kunt leveren dan ben je binnen een jaar miljonair :likken: ze staan wel lang maar je snelste pheno als stek met voorbloei zal zeker wel binnen 70 dagen 12/12 klaar zijn.

 

Is eigenlijk men stille natte droom,

maar je hebt me door,djue !

Snelste pheno is normaal op 56 dagen echte bloei klaar,

er waren 2 pheno aanwezig die al op dag 56 commercieel oogst klaar waren,

dus met reg.zaad is het wel degelijk mogelijk.

Maar zullen op 63-70 dagen dan wel beter in de schaal wegen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

héhé ff goed lezen,

staat bij dat er toen 2 "commercieel konden" geoogst worden,

al de rest was verre van klaar,

volgende week gaan ze om op 10 weken 12/12

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtf man waar zijn de planten dan? Zie alleen maar wiet :o

Ziet er super goed uit man! :D

Waarom heb je gavita 1000 gekozen en geen dimlux? Met dimlux heb je wel 15cm extra jn hoogte dacht ik.

Je vorige ronde was ook echt interessant met de 750 de lampen :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dimlux heeft dezelfde bulb erin zelfde reflectie techniek en geeft 50watt meer op boost.

Ik zie gavita ook steeds meer verdwijnen in de winkels in Nederland en dimlux zie ik steeds vaker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed kijken en luisteren,

is wel in het engels maar dat is natuurlijk geen probleem voor jullie :D

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wtf man waar zijn de planten dan? Zie alleen maar wiet :o Ziet er super goed uit man! :D Waarom heb je gavita 1000 gekozen en geen dimlux? Met dimlux heb je wel 15cm extra jn hoogte dacht ik. Je vorige ronde was ook echt interessant met de 750 de lampen :)

dimlux gaat meer in de breedte,

kap van gavita is zo berekend dat de diepte - en breedte straling evenredig is

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dimlux heeft dezelfde bulb erin zelfde reflectie techniek en geeft 50watt meer op boost. Ik zie gavita ook steeds meer verdwijnen in de winkels in Nederland en dimlux zie ik steeds vaker.

 

voor 1 maart 2015 of liever gezegd voor de growshopwet haden vele kwekers gavita in gebruik.

maar sinds de strenge gs-wet wou gavita niet meer leveren aan g-shops omdat ze in de professionele tuinbouw aan de top meedraaien en dus een naam hoog te houden hebben,

ze konden zich geen rechtszaak veroorloven voor zogezegd grootschalig te leveren aan hennepbranche.

dus heeft gavita besloten om in deze bracnhe in nederland niet meer te leveren omwille vd wet.

MAAR ze leveren wel gewoon in belgië en duitsland,frankrijk,engeland ,usa,etc,....waar die wet niet van kracht is.

Shops in belgië bijvb hebben wel opdracht gekregen van gavita dat het verboden is om te verkopen of te exporteren aan NL !

als gavita merkt dat de belgische shops toch aan nederlanders verkopen wordt de samenerking onmiddellijk stopgezet

vroeger werkte bijna niemand met dimlux en nu gavita niet meer leverbaar is in NL is gavita opeens slecht ofzo en zweren ze allemaal bij dimlux,

gewoon en alleen al om dat er enkel nog dimlux verkrijgbaar is als deftig materiaal in NL.

ik zeg niet dat ze allemaal zo zijn,maar er zijn er wel heel wat die er zo over nadenken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
gavita is gewoon nummer 1 op de markt. en als je niet lang voorgroeit kan je het gewoon met een gavita af kwa hoogte

 

gavita of dimlux,

je moet gewoon met alle 2 de lampen je plant-hoogte respecteren,

1000W geboost naar 1150 of 1200,

is 90-110 en 100-120 dusja,

maar geeft ook niet als je die niet haalt zoals bij mij en iets minder zit,

zo wordt onderin ook alles hard.

zolang je maar goed gekoeld krijgt,

anders heb je kleine en of fluffy toppen.

dimlux is trouwens ook prachtig materiaal,

je moet er net als met alle andere dingen overweg kunnen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gavita is gewoon nummer 1 op de markt. en als je niet lang voorgroeit kan je het gewoon met een gavita af kwa hoogte

 

gavita of dimlux,

je moet gewoon met alle 2 de lampen je plant-hoogte respecteren,

1000W geboost naar 1150 of 1200,

is 90-110 en 100-120 dusja,

maar geeft ook niet als je die niet haalt zoals bij mij en iets minder zit,

zo wordt onderin ook alles hard.

zolang je maar goed gekoeld krijgt,

anders heb je kleine en of fluffy toppen.

dimlux is trouwens ook prachtig materiaal,

je moet er net als met alle andere dingen overweg kunnen.

Ik wou eerst eigenlijk ook gavita maar ik vond van dimlux de maxicontroller echt een hebbeding + die extra hoogte en 50 watt meer.

Klaver zat ook elke keer maar 75cm van de planten af volgens mij en hij draait ook top rondes.

Share this post


Link to post
Share on other sites
gavita is gewoon nummer 1 op de markt. en als je niet lang voorgroeit kan je het gewoon met een gavita af kwa hoogte

 

gavita of dimlux,

je moet gewoon met alle 2 de lampen je plant-hoogte respecteren,

1000W geboost naar 1150 of 1200,

is 90-110 en 100-120 dusja,

maar geeft ook niet als je die niet haalt zoals bij mij en iets minder zit,

zo wordt onderin ook alles hard.

zolang je maar goed gekoeld krijgt,

anders heb je kleine en of fluffy toppen.

dimlux is trouwens ook prachtig materiaal,

je moet er net als met alle andere dingen overweg kunnen.

Ik wou eerst eigenlijk ook gavita maar ik vond van dimlux de maxicontroller echt een hebbeding + die extra hoogte en 50 watt meer.

Klaver zat ook elke keer maar 75cm van de planten af volgens mij en hij draait ook top rondes.

je hebt natuurlijk deze om toprondes met te draaien,

speciaal ontwikkelt http://www.microfluo.net/nl/mammoth-elite/1338-mammoth-elite-gavita-tents-g2.html

of deze http://www.microfluo.net/nl/mammoth-elite/1339-mammoth-elite-gavita-tents-hc-g2.html

 

ja ik kan nog steeds aan gavita komen, alleen met 0 garantie en ga niet in de BE bestellen daarom gekozen voor dimlux mooie filmpjes had ze al gezien maar kijk ze gewoon nog een keer heb wel het idee dat dimlux een prima vervanger is voor gavita al heb ik daar geen bewijzen van. ze kopiëren dimlux een beetje. en zoals die kerel van gavita al zij.het is allemaal procenten werk. als ik 2% minder efficientie heb is dat niet zo belangrijk maar als je der 10 van ophangt is het alweer interesanter wanneer ga jij aan de plasma lights mr green? :P

 

ik ben de plamsa idd al langer aan het overwegen,

moet gewoon zien dat men tent het kan houden hahaha

1 plasma weegt +/- 15 kg,

ze wegen heel wat meer dan de gewone 1000w hps.

bij elke gewone 1000w hps moet er een plasma bij,

dus heb er 2 nodig,is extra 30kg op de bovenste buizen erbij.

ben aant overwegen om dan over te stappen op een elite (hoogte 215) of elite hc (hoogte 240) tent !

wordt mega bangelijk goed dan !

kostprijs 1 plasma ; 1150

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hoor het wel,,

Dinlux/gavita.. /whatever

 

Allemaal het zelfde,

De ene heeft een beetje meer Umol als de andere,,

maar uiteindelijk, zeker als je er een ventilator onderdoor moet laat blazen om het een beetje af te koelen en daarmee weer dat beetje extra Umol kwijt bent,

zijn ze allemaal nagenoeg gelijk.

 

Vraag ik me af, waarom je die harde euros er voor neer tikt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit al een tijdje stilletjes te genieten van die buds van jou, wat een bizarre soort.

Natuurlijk zal de ervaring van de kweker ook zijn bijdrage hebben geleverd maar echt geweldig.

Misschien dat ik ook maar eens wat zaden van DNA ga bestellen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben de plamsa idd al langer aan het overwegen,

kostprijs 1 plasma ; 1150

 

ben aant overwegen om dan over te stappen op een elite (hoogte 215) of elite hc (hoogte 240) tent !

 

Het zijn nogal uitgaven.

Misschien zou je eens moeten kijken op dit forum naar zelfbouw-ledlampen (o.a. Wietefras en Slablaadje)

Die armaturen wegen bijna niets, dus een gewoon tentje kan het dragen.

Ze kunnen dicht op je planten hangen, dus een gewone hoogte van een tentje is geen probleem

De opbrengsten die zij halen zijn indrukwekkend. 1,3 / 1,5 gram per Watt bijvoorbeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wtf man kijk wat een geld voor een kampeertentje :/

 

als hobby obsessie wordt,

if you wanna rock with the best,you gotta play like the best !

work Hard Play hard

die haal je er zo weer uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan me nauwelijks voorstellen dat het aan die tent ligt maar ik houd het in de gedachten. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...