Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Mister Green

Dna's "sour Kosher" Going Crazy In Tha Coco By Mills !

Recommended Posts

Mooie uniforme planten zo op het eerste zicht. Deze komen uit zaad, toch ?

 

Wordt een leuk rondje :showoff:

Edited by Crimson Fart
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk dit, ziet er vertrouwd uit zulke kosher knuppels ;).

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

komt mss omdat ik mijn zaden rechtstreeks bij DNA haal en niet in gewone verpakking bij de GS aanschaf hahaha

is zoals ze bij DNA zeggen,alles waar sour in zit geeft serieuze knuppels als resultaat :dribble:

en ja hun kosher wint overal prijzen waar ze aan mee doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat bedoel je met rechtstreeks halen..

Bestel jij niet via de webshop dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat bedoel je met rechtstreeks halen..

Bestel jij niet via de webshop dan?

nee niet via de webshop,

ik heb ze via goede connectiebij dna zelf,verser heb je ze niet ! ....ohw yeah :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er supper uit dikke jetsers heb je staan daar

:dope:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er echt top uit! Zou je volgende keer een foto met iets ter vergelijking er naast kunnen houden, dit zijn echt cola's

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je die connectie hebt zou ik liever een stabiel stekje vragen ipv een 12 dagen oud hermaplantje uit zaad

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je die connectie hebt zou ik liever een stabiel stekje vragen ipv een 12 dagen oud hermaplantje uit zaad

 

Denk dat ie' deze zaden heeft gekregen om een testronde te draaien voor DNA. Correct me if I'm wrong ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kosher kush is 1 van de weinige soortjes die ze ook regulier aanbieden. Voor de rest kun je bij elke kush soort van DNA wel rekenen op wat hermatrekjes die best te overzien zijn als je het in de gaten houdt.

 

Ik beschouw het maar als collateral damage want de soortjes zijn nou eenmaal wel stuk voor stuk killer bij hun.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wat bedoel je met rechtstreeks halen.. Bestel jij niet via de webshop dan?
nee niet via de webshop, ik heb ze via goede connectie bij DNA zelf,verser heb je ze niet ! ....ohw yeah :D
same here! krijg ze ook als plantje van 12 dagen oud ipv zaadje

 

idd we zitten bij dezelfde bron ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je die connectie hebt zou ik liever een stabiel stekje vragen ipv een 12 dagen oud hermaplantje uit zaad

 

mss kijk ik er bij hun wel voor in de future...

ik heb nog nooit last gehad van herma's bij DNA,zal eerder aan de kweker zijn kunsten liggen hoeveel die zijn planten strest en bananen weet te toveren ipv deftige high grade bud

zaad is sowieso sterker dan stek,als je zelf een goede opbrenger hebt en daar bij de juiste pheno stekken trekt kan je deze op punt brengen in de latere toekomst,dat ja ok

maar om stekken te halen,en 90% zeker van zijn dat het besmette spintsalade is die je gehaald hebt,neen bedankt en nog niet met zekerheid weet welke soort je hebt...

hen in al die tijd dat ik plantjes verzorg nog nooit beesten of plagen gehad,

enkel paar keer een stuk of 3 a 4 met toprot (ondanks genoeg ventilatie en lage % lv) door eigen succes van dikke vette cola's om dat het vocht binnenin de top niet weg kan door gekrulde bladjes,maar is maar af en toe,niet ronde na ronde,en bij deze ronde ziet het er goed uit tot zover.

maar toprot werd iedere keer direct verwijderd,maar zoals ik al zei dit heb ik echt weinig meegemaakt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je die connectie hebt zou ik liever een stabiel stekje vragen ipv een 12 dagen oud hermaplantje uit zaad

 

Denk dat ie' deze zaden heeft gekregen om een testronde te draaien voor DNA. Correct me if I'm wrong ?

 

Zaden zijn netjes betaald(supervriendenprijs) zoals alle andere keren,sour kosher was 1 van dna's nieuwe soorten van 2015

met zaden ben ik dan telkens ook vrij om steeds ander soortje te kweken,wat het spannend maakt.

broodkweken met steeds dezelfde stekkenflufsoort(amnees s5 is zo anno 2010) lijkt me eerder saai,heb je geen beleving aan,alles wordt eentonig op een bepaald moment,maar goed ieder z'n ding,moesten we met z'n allen hetzelfde doen zou het maar 'n dooie boel zijn :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met om stekjes vragen bij je connectie bedoel ik dus een stekje van de originele dna moeders.

 

Of werken ze zelf ook met fem zaad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd mijn laatste DNA( holy grail kush) is naar de shop gegaan,

daar krijg je voor die DNA toch 1500 a 2000 meer dan voor amnees,

dus is de moeite en is mijn keus snel gemaakt.

deze sour kosher gaat ook naar de shop en zal nog mooier vangen zijn :D

holy grail is al paar jaren uit,deze sour kosher was nieuwe strain 2015

 

Met om stekjes vragen bij je connectie bedoel ik dus een stekje van de originele dna moeders.

 

Of werken ze zelf ook met fem zaad?

 

die heb ze maar houden ze voor hun,wordt sterk beschermd....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd die houden ze slim voor zichzelf maar de kweker mag lekker met shemales aan de slag.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ligt eraan, als jouw unieke cut de nieuwe coffeeshop bestseller wordt die overal bovenaan de menukaart staat dan geeft dat toch een soort prestige. Ook al verdien je er geen cent aan.

 

Waarom zou je het niet doen? De centen worden toch al genoeg verdient, dat zal echt niet ineens minder worden. Delen is leuk :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd mijn laatste DNA( holy grail kush) is naar de shop gegaan,

daar krijg je voor die DNA toch 1500 a 2000 meer dan voor amnees,

Geloof ik zeker. Zag onlangs op het net een coffeeshop menu waar Lady Cane te vinden was voor 18pleuries/g. Waar halen ze het toch ?!

 

zou jij je genetica weg geven?

 

 

Waarom zou je het niet doen? De centen worden toch al genoeg verdient, dat zal echt niet ineens minder worden. Delen is leuk :)

Sharing is caring, maar enkel aan de juiste mensen.

Edited by Crimson Fart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zag onlangs op het net een coffeeshop menu waar Lady Cane te vinden was voor 18pleuries/g. Waar halen ze het toch ?!

 

Die lever ik daar.. En dan verdienen ze er nog maar weinig op ook.. :rofl

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Idd die houden ze slim voor zichzelf maar de kweker mag lekker met shemales aan de slag.

 

De brute waarheid rodja !

Maar ik blijf proberen tot ik die superieure stek heb.

Winners win & losers lose,dus blijf ik proberen tot ik em heb,niver give up trying :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
zou jij je genetica weg geven? ken nog wel paar mensen met hele vette stek genetica. maar weg geven ho maar al geef je 1000 euro verder kan ik alleen maar die geile amneesjes krijgen, en dan mag je hopen dat je ook echt een amnees krijgt... en de dierentuin krijg je er gratis bij

whoahahaha das een fijntje MisterX ik lig ier plat vant lachen lol :lol: :lol: :lol:

 

Net wat Lady Cane zaden aangeschaft :innocent:

Voila se,jouw dag kan niet meer stuk,

gezellig toch,

waar een forum toch allemaal niet voor dient,maakt mensen blij

dikke proficiat met de aanschaf ;)

 

fem zaad.

 

ontkiemen ze voor je. al zou je er 10.000 bestellen

krijg je ze als plantje die 10 dagen geleden ontkiemt is

 

kan gelijk 12/12. werkt erg goed voor een sog

en heeft hogere waarde als bijvoorbeeld een amnees

 

idd al wil je er tegen volgende week 2000 ofzo,geen probleem,

de connectie werkt sterk op die manier,geen stek,wel superplantje die direct op 12/12 gaat,

hoef je geen 15a 17-18 dagen groei te geven zoals bij stek,direct rammen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd die houden ze slim voor zichzelf maar de kweker mag lekker met shemales aan de slag.

heb voor men laaste uitgebloeide shemale vruchten toch een mooie 6.9 gekregen bij de groenteboer :lol:

zal zeker geweest zijn om dat het zonder bananen was,anders had ik er bij de fruitboer moeten met langs gaan :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd al wil je er tegen volgende week 2000 of 5000 of 10000,geen probleem,

de connectie werkt sterk op die manier,geen stek,wel superplantje die direct op 12/12 gaat,

hoef je geen 15a 17-18 dagen groei te geven zoals bij stek,direct rammen ...

 

Ik denk, dat je nu toch echt wonderen verwacht.

Als ik met ze zou bellen,

dan is het de vraag, of ze die 2, 5 a 10 duizend zaadjes hebben liggen.

En dan dat ik ze volgende week al thuis op 12/12 zou kunnen zetten????

 

Wat doen hun, dat die zaadjes 4 week groei minder nodig heeft dan de 5 week die ik gewoonlijk moet?

Hebben ze een soort super lamp of zo??

Kunnen ze zeker ook in 2 week afbloeien als ik ze daar laat??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...