Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Twiet

Strawberry Sour Diesel, Rollex Og Kush, Super Lemon Haze.

Recommended Posts

Da's een formaatje wat mij onhandig uitkomt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon bijsnijden tot het past. Het zaadje groeit eerst toch alleen naar beneden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kdenk dat het niet veel uit zal maken verder wat ontkiemen betreft, want kan me niets voorstellen kwa verschil tussen plug en blokje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk topic.

Ik volg je met veel interesse.

 

Aangezien de halve wereld Amnees kweekt, kijk ik vooral naar andere soortjes, hoe die het doen.

En dan vooral soortjes die 'commercieel aantrekkelijk' zijn.

Ik zag op het menu van een CS die Rollex OG Kush staan.

Geen idee of dat een soortje is die vanaf stek in een week of 8-9 in het netje kan liggen.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kees A: Ik ben benieuwd hoe mijn Rogjes uitpakken, voorlopig kan ik zeggen dat het kiempercentage ronduit triest is, evenals de reactie van Devil's Harvest Seeds. Ik heb ze 2 keer een nette en uitgebreide mail gestuurd en heb daar een maand later nog steeds niet 1 letter antwoord op gehad. Ik raad het kopen van zaad van hun Rollex OG Kush absoluut af, behalve als je zin hebt om je geld weg te gooien. Hopelijk blijkt 1 van de plantjes die ik desondanks heb staan een geschikte moeder. Maar da's nog even afwachten geblazen, ze staan nu 8 dagen op 12/12.

 

@Crimson: Het gaat goed hoor, afgezien van de tegenvallende ervaring met de Rollex OG Kush en Devil's Harvest Seeds.

 

Ik heb de planten 57 onafgebroken donker gegeven en nu staan ze 8 dagen op 12/12. Die lange donkerperiode lijkt het bloeiproces versneld te hebben. Waar ik geen rekening mee heb gehouden is dat na zolang geen licht de bladeren gevoeliger zijn en beter wat minder licht krijgen in het begin. Hierdoor heb ik enkele bladeren wat verbrand, maar niets ernstigs.

 

Een beetje lastig dat ik zoveel verschillende soorten op hetzelfde druppelsysteem heb staan. De SLH willen veel minder voeding hebben dan de SSD en de Rogjes zitten daar weer tussenin. Gelukkig lukt het me om toch alles min of meer tevreden te hebben. Best leuk om eens zulke verschillende plantjes samen te hebben staan, hoewel ik liever een lekker veldje van alles hetzelfde heb. Maar goed, daar ben ik voor bezig.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarschijnlijk verkopen ze hun zaadjes met bakken tegelijk over de hele wereld.

Dan boeit die ene klant ze ineens niet meer.

Triest.

Het enige dat je kan doen is Name & Shame.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yes, alles goed, no problems, dank voor je belangstelling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de planten 57 onafgebroken donker gegeven en nu staan ze 8 dagen op 12/12. ?

Euh mis ik wat.. waarom heb je de planten 57 dagen donker gegeven ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

57 uur, ik heb begrepen dat dit het bloeiproces sneller op gang brengt, m.n. bij zaadplanten zou je zo wat tijd winnen. 57 dagen donker zouden ze waarschijnlijk niet overleefd hebben.

 

Ik kan nu ook al iets zeggen over hoe goed de stekken van de verschillende soorten geworteld hebben. Allen zijn goed, heel goed gegaan, met uitzondering van de Rollex OG Kush van Devil's Harvest Seeds. Met heel veel moeite zijn er van 2 van de 8 planten gewortelde stekken ontstaan, van één van die twee heb ik 2 stekken en van de andere slechts 1. Van de overige 6 planten is geen enkele stek aangeslagen, de laatste wrakjes heb ik vandaag in de vuilnis gemikt. Wat mij betreft is de Rollex OG Kush tot nu toe een erg slechte keus geweest, doodzonde. Er moet nu wel iets heel bijzonders gebueren wil die mening nog veranderen. Absoluut alles behalve een aanrader.

 

En nogmaals, Devil's Harvest Seeds vindt het allemaal wel best zo, ik verwacht niet dat ik daar ooit nog een keer antwoord van zal krijgen. Wat hun betreft kan ik blijkbaar barsten met die dure ellende van ze.

 

Van de overige soorten heb ik vrijwel 100% geworteld, de meesten ook opvallend snel, slechts een enkele uitvaller.

Edited by Twiet
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das wel klote van de og kush.

 

Had het ook gewerkt met 57u donker of?

Waar blijven de fotos :P

 

Jammer dat er weinig gereageerd word.. Ik hou wel van slabbers :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En nogmaals, Devil's Harvest Seeds vindt het allemaal wel best zo, ik verwacht niet dat ik daar ooit nog een keer antwoord van zal krijgen. Wat hun betreft kan ik blijkbaar barsten met die dure ellende van ze.

 

Zelfde hier Twiet.

Ook geen antwoord meer gehad van hen <_<

 

Maar euhm ik ben ook wel te vinden voor wat foto's :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Femzaad of gewoon zaad, Willy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

femzaad moet je ook nooit aan beginnen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha meis. :likken:

 

Ik geloof je, zal het nooit meer doen, serieus. B) Ben verre van tevreden met wat ik tot nu toe zie met de soortjes die ik nu heb staan, hoewel het nog een tijdje zal duren voor ze allemaal klaar en geproefd zijn. Ik geloof niet dat er een plant tussen zit waar ik mee verder wil.

 

Heb een aantal Mr. Nice soorten gescoord, waaronder een paar pakjes SSH, en nog wat anderen. Daar wil ik de komende tijd mee gaan proefdraaien. Ben er van overtuigd dat ik met deze soorten hele interessante planten in huis heb gehaald. Moet wel heel gek gaan wil ik niks uitzonderlijks vinden. Heb er nu al spijt van dat ik dit niet eerder gedaan heb, maar goed, beter laat dan nooit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...