Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

FreeYourMind

75X Haze / 4X 600W Op Aarde

Recommended Posts

Die boete voor tappen was toch 288.000 euro? Dat zei mijn advocaat toen dacht ik. (Niet dat ik tapte;))

 

Succes met de kweek, met vernieuwde interesse ga ik volgen;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom Ozzoes, ik ga zo wat nieuwe foto's maken, iemand suggesties wat ik voor je moet fotograferen?

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ligt eraan hoe veel je volgens hun gestolen hebt

ze maken een schatting in hun voordeel en dan moet je met harde bewijzen komen om tegen te strijden

kortom is het gewoon dom

mijn compagnon draait al bijna 3 jaar met 16 lampen over de meter, kreeg de mafkees vorige week nog een brief dat hij geld terug krijgt hij had teveel betaald

ligt aan de locatie natuurlijk maar ik heb het over huizen die met electra verwarmd worden dus daar is het normaal

 

 

nu on topic: ze zien er gezond uit ik hoop dat je de jungle in bedwang kan houden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vast eroverheen gelezen, maar 2 brandmelders? Zijn die ergens op aangesloten of gaan ze als een malle piepen als niemand thuis is (dan kan de buurt meegenieten e.d.).

 

Just my 2 cents ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zijn rookmelders, en nergens op aangesloten, er is nagenoeg altijd iemand thuis trouwens, ik zal eventjes kijken voor die mabo's

 

Brand is natuurlijk nooit uit te sluiten, maar heb wel alles met kabelschoentjes aangesloten, alles zit goed en veilig vast.

 

Desondanks zal ik toch eventjes kijken voor een automatische brandblusser. die mabo's zijn me net iets te duur!

Edited by FreeYourMind
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mabo is idd duur maar dan heb je wel goed spul wat geen tering zooi geeft zoals een poederblusser..

De poeder wat in een poederblusser zit is egt rotzooi daar krijg je dus flinke restschade van dus dat houd in dat als een poederblusser is afgegaan je alles wat op elektriciteit werkt weg kan gooien.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet ze echt toppen kerel anders krijg je dadelijk van die lelijke gestrekte stelten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou ze ook zeker toppen gab.ik doe altijd voorgroeien in jeffies tot de wortels uit de jeffies knallen dan gaan ze in 25 liter potten gelijk toppen en in de bloei...dan alsnog worden ze langer dan 90cm als ik niet op tijd ben met anti cell strek...omdat ik ook met CO2 werk is het niet handig om te lang te laten voorgroeien...korte interodes mooie gelijke toppen dat is wat je wilt hebben..owjah dat voorgroeien gaat bij mij gewoon onder een paar tl lampen cool bleu...ik zou dus wel toppen!en ik heb ook gemerkt dat bij haze die zij toppen meestal het hards zijn....beter 10 groten zij toppen dan een cola top...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ps ik schuif ook aan leuke verslag man!!@dragon ik zet er ook altijd 9 op 1m meer passen er ook niet omdat het 25 liters zijn en ook minder strek omdat ze niet hoeven te vechten voor het licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Over het toppen ben ik t ook zeker eens mits je de goede p/m2 verhouding aanhoud

 

Haze is geen plant voor 1 grote hoofdtop dan moet je overgaan op PP

 

Dus in dat geval zou ik zeggen toppen

Haze puist meer dus is niet alleen afhankelijk van 1 hoofdtop ;)

 

PP daarintegen moet het juist hebben van 1 grote hoofdtop.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaa zeker en ik zou dan wel snel zijn met toppen straks ben je te laat je zat al 10 dagen op 12 uur toch?Snel doen hoor als er zichtbaar bloei is ben je al veeeelste laat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oei, en nu dan?

 

Er is nog geen zichtbare bloei, in elk geval minimaal, ik ga ze zowiezo knakken enzo, mocht er echt te weinig ruimte zijn, dan zet ik ze gewoon uit elkaar.

 

Ik ga ze ook dieven , wanneer kan ik dat het best doen?

 

Ik ga zo eventjes kijken, en uit elkaar zetten. ik denk dat toppen te laat is toch, is nu 12 dagen op 12/12 al

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sinds er mensen zeggen dat ik me zorgen moet maken, vraag ik mij af of dat echt nodig is, wanneer moet ik celremmer gaan gebruiken?

 

Ik ga ze zowiezo dieven, en knakken, ik denk echt dat ik te laat ben met toppen, ik ga straks de potten wat uit elkaar zetten, en eventueel de kleinere weghalen

 

De lampen kunnen natuurlijk ook nog een stuk verder omhoog!gallery_36943_18566_1147005.jpggallery_36943_18566_7201425.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

celremmer moet je niet eens gebruiken dat is de grootste rotzooi

tenzij je genoeg neemt met 10 gram per plant?

je wilt juist dat ze goed ontwikkelen en niet die ontwikkeling remmen, dan kan je ze beter zeik nat zetten dat helpt de strek ook een beetje, verder zou ik het zijn gang laten gaan

 

met 4x600 kan je 2k halen maar dan zul je tog echt moeten toppen en minder planten per m2

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ze nog gewoon toppen zou t gelijk maar doen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smokecloud weet je dat ZEKER?

 

Kan iemand dit bevestigen? dan doe ik dat zo METEEN

 

Zo is die NU

 

gallery_36943_18566_7007503.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toppen? ik denk juist dat ik het zo liet gaan..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@smokecloud weet je dat ZEKER?

 

Kan iemand dit bevestigen? dan doe ik dat zo METEEN

 

Zo is die NU

 

gallery_36943_18566_7007503.jpg

Rustig ''knakken'' c.q. buigen vanaf de middelste internode en laten bijkomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je ze topt worden ze breder, niet lager.

Lamp op goeie hoogte, en daar naartoe laten groeien tot ze last krijgen, dan pas de lamp verhogen.

Verder gewoon laten gaan, zeker niet nat zetten, daar doe je meer kwaad mee dan goed.

Hou de hoeveelheid stikstof in de gaten.

Edited by soca
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groei scheutje weg halen en klaar man is heel simpel je hoeft niet te knakken doe alleen 1x toppen en dan als je zou willen kan je als je plantjes 60 70 cm zijn anti cell strek spuiten dat doe je 2x om de 3 dagen dus dat zou ik in de 2e week bloei doen...chek ook dit filmpje en toppen krijg je echt een mooi plantje en een mooie veld...https://m.youtube.com/watch?v=oyhg2l4puyQ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon toppen gab daarmee rem je al strek en je zij toppen komen gelijk aan je hoofdtop wat heb je daar aan? Dat al je wiet onder een lamp staat en niet onder schaduw van bladeren van de buurland en van boven...toppen dan worden ze echt heel mooi wel snel beslissen..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...