Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Inderdaad, wees blij dat nog iemand interesse toont, dit topic is al pagina's lang een (engelse?) copy-paste reclamefolder, een eenzijdige stroom van foto's waarvan het contrast zo ver opgeblazen is dat trichomen skippyballen lijken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Killing fields x Madonna door fellow mod Scone of Ark.

 

gallery_833_383_48545.jpg

 

Prachtige paars tinten, over een paar weken zal het helemaal violet kleuren denk ik.

 

Genieten!

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is dat Killingfields pre herma of post herma versie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze kwam met de post idd komopi lol....de zaadjes dan

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar komt de interresse vandaan zo ineens@boefje?

 

We zitten al zo lang op het forum, we doen maar wat joh lol.....

 

Gelukkig vinden de klanten van Sannie dat ook, vandaar dat ons zaad de hele wereld over gaat.

 

ps. We heten niet voor niets NAW......

 

Pg

 

Nooit AntWoord

 

Jammere vind ik dat jullie zogenaamd mensen willen helpen en dat jullie zeggen totaal niet commercieel willen zijn.

 

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAAJAJAAJAJAJJAJJAAJAJJAJAJAJAAJAJAJA.

 

 

Alleen reageren op mensen die jullie productjes gebruiken en/of tot de elleboge jullie productjes promote. (Valt niet op gelukkig.)

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe doen jullie je soortjes stabiel maken ? Want jullie doen hybride x hybride en of poly hybride toch?

 

 

dat zijn we vergeten......

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat laten jullie je kennen zeg , als je echt bang bent dat iemand met je "bedrijfsgeheimen" ervandoor gaat , kan je dat toch op een normale manier antwoorden aan @boefje .

 

eerst negeren dan dat zijn we vergeten .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze kwam met de post idd komopi lol....de zaadjes dan

 

Pg

 

Real-Snail-Mail-Delivery-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heten jullie boefje?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je terug leest is dat wel duidelijk , de gene die antwoorden op de vraag @ boefje

 

@pg als je verwacht dat niemand op je post antwoord dan @boef dan wellicht beter om hem te pm te sturen .

Share this post


Link to post
Share on other sites

De meeste klanten zijn uiterst tevreden hoor lol,

 

gallery_14187_5117_6009.jpg

 

Dan poste ze een subtiel bedankje haha

 

Pg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zou toch wel fijn zijn als je gewoon normaal antwoord kan geven.Jullie geven aan dat de betreffende soortjes pijnstillend werken, maar geldt dat voor alle feno's, gezien jullie soortjes nu niet IBL zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vraag het me gewoon af. Maar blijkbaar willen jullie geen antwoord geven.

 

Beetje vreemd. Heb ik soms een gevoelige snaar geraakt?

Edited by Boefje030

Share this post


Link to post
Share on other sites

een normaal antwoord is.... dat fenotypes in elke soort cannabis zitten daarom is er selectie voor nodig om gewenste

geselecteerde fenotypes te vinden...dit doen wij al jaren... dat betekend dat we de geselecteerde stekken van onze gewenste soorten uitbundig zijn getest en gerookt door ons...

 

G39 #17 is geselecteerd vanwege de enorm sterke pijnstillende werking voor zenuwpijn....

 

HammerHead #13 & #21zijn beide geselecteerd door PolderGrower vanwege de intens rustgevende werking...

 

toen gingen we LED testen en besloten wij om meteen onze geselecteerde en geteste stekken hier onder af te bloeien op de hoop om een sterker medicinaal effect te krijgen...helaas was dit zeker niet het geval...

(en om het echt te kunnen vergelijken deden we het met onze stekken die we al eerder onder HPS hebben afgebloeid)

 

 

alles is slechter!!! alleen de gelijke trichoom opbouw is erg mooi... maar al onze geselecteerd medicinale waardes zijn helemaal verdwenen...

onze patienten die ook medicinaal geholpen waren door onze soorten zitten nu weer zwaar met pijn en moeten nu 9+ weken wachten tot onze HPS ronde klaar is...

het enige posotieve is dat het dikker was door de hogere lichtdruk maar voor de rest mag het

de naam "wiet" niet meer dragen(van ons) ...

 

 

greetz PolderGrower & RhinoCBD

Edited by Rhino CBD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is hier zelden of nooit serieus gereageert vandaar mijn verontwaardiging?

 

Daarbij is het zo dat er vaak hydro/dwc kwekers zijn die vallen over het organische verhaal, Guanokalong word wereldwijd verkocht en binnenkort gaan we de pond over naar de states en dan is het helemaal niet meer aan te slepen.

Door hier in Nederland te blijven hangen in de ninetees met dat hele hydro gebeuren en gemeet en ec/pH geleuter lacht de rest van de wereld ons zo hard uit je zou eens moeten weten....maar kwekertjes hier denken het zo erg dat ze het kunnen en als je bio/organisch maar flink afkraakt met z'n "allen' dan komt er vanzelf wel een illusie uit naar voren. Daarbij rookt iedereen hier bijna tabak dus praat je hier niet over smaak of effect...waarom zou je?, iedereen kent ammie wel, helemaal met een nico'tje gedraait lol.

 

Ik zie kwekertjes gewoon google translate gebruiken voor hun italiaanse schema en dan na 3 rondes zich nog afvragen waarom hun planten geel worden....? Wist google translate dat niet lol. Vraag je jezelf dan echt niet af waar je mee bezig bent?

 

Jij@boef loopt al jaren mee en draait uitsluitend hydro...zou je niet eens wat genetica van ons willen proberen?

 

Pg

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is daar geen zaad van van die geselecteerde feno's of moeten de patiënten het zelf maar gaan uitzoeken, welke het zijn die pijnstillend werken.Is er trouwens wel eens een test gedaan naar het gehalte van verschillende bestanddelen?

 

Niet alle biokwekers gebruiken vleermuizenpoep met of zonder een beetje wit erin.Volgens Speescees heeft het weinig om in gedroogde vorm vanwege het pas na 9 mnd vrijkomen.Die Guano extract werkt erg goed van hun, maar nadeel grond wordt een beetje zuur van als je niet oppast.

Als je de oversteek gaat doen, is het voor je te hopen dat je niet al te hard geraakt wordt door de importheffingen, die ze willen doorvoeren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat het dikker was door de hogere lichtdruk

Ja dat jullie zo nodig meer geld wilden verdienen door de lichtintensiteit te verdubbelen had geen enkel effect op de werking natuurlijk /s

 

Al die andere verschillen die er geweest zijn tijdens de kweek ook niet. Alles doet niet ter zake. Alleen dat het "led" licht was is belangrijk. Als je led gebruikt dan mag het geen wiet meer genoemd worden.

 

@konopi, Ander nadeel van die vleermuizen zooi is dat je daarmee alsnel een overdosis aan fosfor krijgt. Dat zie je aan al die fluffy toppen terug. Extra fosfor is bovendien ook funest voor het bodemleven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat het dikker was door de hogere lichtdruk

Ja dat jullie zo nodig meer geld wilden verdienen door de lichtintensiteit te verdubbelen had geen enkel effect op de werking natuurlijk /s

 

Wattefries wat zeg je nou? Dat de insteek was om meer geld te verdienen....................................

 

Officieel serieus uit je duim gezogen toch??

 

De led armatuur van 1250 watt is net zoveel watt als een dimlux 1000 geboosed naar 1200...., geen verschil volgens mij.

 

We gebruiken de trial en error methode, werkt iets niet na uitvoerig testen gaat het aan de kant, de led armatuur ligt nu onder Rhino's bed lol.

 

Wij gaan verder met het showen van buiten wiet lol.

 

Wat heeft het voor zin om een heel verhaal te vertellen over hoe wij breeden?@knakenpoetser.

De meeste hebben de kennis niet eens om normaal een plant te growen laat staan erfelijke kennis.

 

Pg

Edited by Poldergrower
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is daar geen zaad van van die geselecteerde feno's of moeten de patiënten het zelf maar gaan uitzoeken, welke het zijn die pijnstillend werken.Is er trouwens wel eens een test gedaan naar het gehalte van verschillende bestanddelen?

 

Niet alle biokwekers gebruiken vleermuizenpoep met of zonder een beetje wit erin.Volgens Speescees heeft het weinig om in gedroogde vorm vanwege het pas na 9 mnd vrijkomen.Die Guano extract werkt erg goed van hun, maar nadeel grond wordt een beetje zuur van als je niet oppast.

Als je de oversteek gaat doen, is het voor je te hopen dat je niet al te hard geraakt wordt door de importheffingen, die ze willen doorvoeren.

 

T.P.R is gemaakt met G-39#17, Hammer of Dawn is gemaakt met HammerHead#13. Deze pheno's zijn gebruikt voor hun medicinale eigenschappen. Het is nooit zo dat elk zaadje dezelfde waardes bevat, daar moet je een stekken cultuur voor hebben met elke stek zijn eigen waardes die getest zijn en op een klembordje staan...zover komt het hier nooit in Nederland.

 

Spacecees heeft een stukje chemie ingebouwd om de guano vloeibaar in een fles te bewaren, doe je dit niet ontploft je fles zeker in de zomer maanden en ja dat je bodem daar uiteindelijk zuur van word is toch met alle chemie zo? Wat een logica...............lol.

 

Was spacecees niet die zaadjes maker uit de vorige eeuw die in de jaren 80 al met pensioen ging lol......

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is daar geen zaad van van die geselecteerde feno's of moeten de patiënten het zelf maar gaan uitzoeken, welke het zijn die pijnstillend werken.

 

wij zijn zelf de patienten die het medicijn voor onszelf maken, testen en selecteren en daar hebben heel veel andere patienten

met vergelijkbare kwalen ook veel baat bij...

 

en inderdaad voor mensen die zelf iets willen selecteren in onze planten hebben wij de soorten al gemaakt met

diverse medicinale en recreatieve werkingen en kunnen die mensen zoeken naar hun eigen favoriete feno.

 

en het testen van soorten is alleen voor data waar niemand wat mee kan tenzij je zelf een lab runt...

green manalishi was gemeten 17% THC, 0,7%CBD.... dit was mijn eerste pijnstillende feno uit een selectie van 10 GM planten.

met deze info leek het dus te gaan om CBD was mijn bedenking.. in het begin van growen daarna had ik meerdere

CBD soorten met vrij hoge CBD waardes gegrowed en gesmoked zoals: Dame Blanche, Cannatonic, CBD SKUNK,CBD critical mass, CBD nordle....

hier zat wel pijnstilling in... maar veel minder sterk dan in mijn eerder geselecteerde green manalishi....

toen begon het breeden op zoek naar de meest pijnstillende soort en hebben we door de jaren heen verschillende

kruisingen gemaakt met green manalishi...

nu na 7 jaar growen breeden smoken was G-39 gemaakt ik had weinig vertrouwen in meer pijnstilling vanwege het feit dat G39

door Headcandy was gemaakt en in mijn ogen kon de sqitzofrene killaqueen met dikke sativa Blue Hammer de pijnstilling moeilijk kon brengen.maar bij deze selectie van 20+ planten zaten er 2 planten tussen die pijnstillend werkte G-39 #6(meest sativa dominant)

en G-39 #17(killaqueen dominant) deze G-39 #17 lijkt op killaqueen maar het THC profiel is veel meer van green manalishi

heel vettig en petrolia meurend....

 

deze G39 #17 geeft de pijnstilling zo intens dat de pijn in 1 x word gestild na t nemen van de eerste of 2de hijs.. dit is bij meerdere

patienten getest en vrijwel iedereen zn pijn(zenuwpijn) kan hiermee worden gestild...

 

G-39 #17 is nog ongetest.... maaar omdat jullie zo graag een gemeten grafiekje ofzo willen zien zullen wij het wel laten testen

op eigen kosten 150€ per test "en elk stukje plant materiaal wat je heen brengt(van 1 en de zelfde plant) zal andere waardes tonen"

 

ik kan nu al bijna met zekerheid zeggen dat het THC gehalte rond de 20% zit en het CBD gehalte rond de 0,9

en hoeveel verder zou ik zijn/komen met deze info....

 

@wattefries

we zeiden dat we de led gingen testen vanwege de speculatie dat de medicinale waardes beter zouden worden...HAHAHA

HAHAHA HAHAHA HAHAHA sorry ik moest ff lachen..

dus gooiden wij ons medicijn meteen in de test om te kunnen zien of de medicinale idd waardes beter zouden worden....

NIKS WORD BETER ONDER GAAR FIETSLICHT onze patienten zitten nu weer met hun constante pijn door een test

gebaseerd op fabels om lekker de LED commercie te spekken....

 

wij gaan lekker door met de lekkerste wiet kweken en het lekker te geven aan de mensen die het nodig hebben

en de rest paffe we lekker zelf op....

 

Stay safe and Fly FOOKING HIGH

 

Greetz PolderGrower & RhinoCBD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...