Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

ja mooie planten die tot strek gedwongen zijn omdat er geen bloei kracht in het licht te vinden is....

Zoiets heet strek van 12/12 cyclus

Share this post


Link to post
Share on other sites

jaaaaaaaaaaaaaaaaa dat praatje heb mooi verkocht zie ik hahahahahahahahahahahahahahahahahaha......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoiets heet strek door KUT licht......

 

Ga lezen Ice, je maakt jezelf belachelijk kerel.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is denk ik wel genoeg topic vervuiling voor vandaag...

 

@NAW wat staat er nu nog in de tentjes of wat kunnen we de komende maanden nog verwachten van kruisingen? Waar jullie mee bezig zijn.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jou kan je ook echt alles wijs maken he@LC

 

Hier in Ned is het enigste land waar je door je wiet op te pompe illegaal je K's naar de shop kunt brengen....vind je het gek dat er hier nog steeds markt voor is de PK's en de rest van de zooi.

 

Wat ik al vermoede, als je een minerale variant voeding gebruikt dan ben je een hydro kweker :icecream:

men neme ook maar ff aan dat elke kweker zijn kweek voorziet van liters PK en de hydro crkel is rond :wave:

 

Je kan jou ook echt van alles wijs maken he, je weet amper wat voor invloed water heeft op voeding.

Misschien baseer ik mijn ervaring op mijn tijd op Overgrow waar de mensen wel op aarde wilden maar niet konden vanwege en ik als aarde NL'er

in aanraking kwam met hydro kweken voor de 1e keer. Medicinaal kweken bestond daar al in 2004 net als een aparte corner voor elke hydro hoe en een verzamelbak vd modder mannen, goed aarde is zeldzaam.

 

Pk's pompen is zo niet medicinaal voor jezelf kweken en ook nergens voor nodig, je oogst meer van veel minder :innocent:

Doe je het vd doekkoes en recreatieve gebruikers die high willen voor minder dan ben je dom as je ut niet doet en dat is overal ter wereld zo,

daar is NL echt niet uniek in.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou op @LC ook jij maakt jezelf belachelijk nu......

 

Overgrow is uit 1980 net als je verhaal uit 2004.......zo achterhaald......

 

Je weet werkelijk niet wat er over de grens gebeurt he?

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan haten ze niet zeggen ze dan kapot grappig

Share this post


Link to post
Share on other sites

we zijn bezig met een SKUNK #1 selectie van sensi seeds daar hebben wij een man en een mooie vrouw uit gehaald

scirocco gaf ons old school "Euforia" zaden en dat is een speciaal ras dat voortkwam uit een skunk kweekprogramma in 1996. | Dutch Passion.

dus nu zijn we goed onderweg om onze eigen skunk lijn te maken waaronder meerdere crosses met onze geselecteerde mannen.

Blunk word de eerste( Blue Hammer x Skunk#1) en er komt nog veel meer aan.

 

dit is onze moeder van Skunk#1 op week 5 bloei...

gallery_8629_4825_4024680.jpg

 

hier zijn wat foto's van de euphoria en Skunk #1 in onze nieuwe medicinale ronde onder 1200 dimlux

 

euphoria(deze feno ruikt naar de ouderwetse stink skunk(roadkill) en een hint van rubber...real old school

gallery_8629_4825_1326075.jpg

 

Skunk#1(classic sweet skunk)

gallery_8629_4825_802426.jpg

 

de euphoria moet zichzelf nog even bewijzen voordat we deze gaan gebruiken(we gebruiken een lekker klein potje zodat je eerder geslacht kan zien)

onze eigen skunk lijn gaan we beginnen over ong 60 dagen....

 

peace out and keep it green

 

Greetz PolderGrower & RhinoCBD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is daar geen zaad van van die geselecteerde feno's of moeten de patiënten het zelf maar gaan uitzoeken, welke het zijn die pijnstillend werken.Is er trouwens wel eens een test gedaan naar het gehalte van verschillende bestanddelen?

 

Niet alle biokwekers gebruiken vleermuizenpoep met of zonder een beetje wit erin.Volgens Speescees heeft het weinig om in gedroogde vorm vanwege het pas na 9 mnd vrijkomen.Die Guano extract werkt erg goed van hun, maar nadeel grond wordt een beetje zuur van als je niet oppast.

Als je de oversteek gaat doen, is het voor je te hopen dat je niet al te hard geraakt wordt door de importheffingen, die ze willen doorvoeren.

 

T.P.R is gemaakt met G-39#17, Hammer of Dawn is gemaakt met HammerHead#13. Deze pheno's zijn gebruikt voor hun medicinale eigenschappen. Het is nooit zo dat elk zaadje dezelfde waardes bevat, daar moet je een stekken cultuur voor hebben met elke stek zijn eigen waardes die getest zijn en op een klembordje staan...zover komt het hier nooit in Nederland.

 

Spacecees heeft een stukje chemie ingebouwd om de guano vloeibaar in een fles te bewaren, doe je dit niet ontploft je fles zeker in de zomer maanden en ja dat je bodem daar uiteindelijk zuur van word is toch met alle chemie zo? Wat een logica...............lol.

 

Was spacecees niet die zaadjes maker uit de vorige eeuw die in de jaren 80 al met pensioen ging lol......

 

Pg

 

Vraag me trouwens ook af hoelang het effect aanhoudt.Zie af en toe foto's van jullie voorbijkomen, waarvan de toppen een beetje ielig uitzien.Wel genoeg harsklieren op de topjes, maar zegt nog niks zonder een laboratorische test.Als het effect maar een paar uurtjes aanhoudt, zou je een grote mammoettent moeten volzetten om aan je behoefte te voldoen.

Jullie propageren nu wel biologische kweek, maar teveel fosfor in de aarde is niet goed voor een van de belangrijke organismen in je grond, nml de mycorrhizza & die houdt niet van teveel fosfor in de grond.Dus dat is de reden dat ik zelf geen guano extract meer gebruikt.Moet wel zeggen dat de zaden bij een zadenkweek eerder rijp waren.Verzuring van de grond valt wel op te lossen, dus dat is geen punt.

 

Terug te komen op hydro.Leidingwater in de VS is bar en bar slecht met nog toegevoegde chloor & fluoride er nog eens bij.In veel Staten heb je trouwens ook nog dat er teveel zware metalen in het leidingwater zit & het hele systeem is zwaar verouderd.Het leidngwater is hier velen malen beter, zelfs het Rotterdamse leidingwater is sterk verbeterd afgelopen jaren, doordat ze voor de zuivering geen chloor meer gebruiken, maar UV.

 

Spacecees heeft nog steeds de Santa Maria, waar in het buitenland nog steeds om gevraagd wordt & de oude soortjes uit de 60-70-80tiger jaren worden steeds meer omgevraagd.Waarom denk je dat de soortjes van USC elke keer uitverkocht zijn bij Sannie?? Oude Skunkzaden van 30 jaar oud zijn nu zelfs te bestellen voor USD65 voor 100 & velen die ze willen hebben, ondanks de lage kiemkracht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan haten ze niet zeggen ze dan kapot grappig

 

Ik lig hier ook in een deuk IceMan ;)

En ik haat nog steeds niemand :dribble:

Share this post


Link to post
Share on other sites

medicinale effect van g39 1 joint in de ochtend geeft + 12 uur lang pijnstilling en bij dagelijks gebruik

is de pijnstilling continue...

 

mentale(HIGH) effect zakt na 4-5 uur

Share this post


Link to post
Share on other sites

En dan haten ze niet zeggen ze dan kapot grappig

 

Ik lig hier ook in een deuk IceMan ;)

En ik haat nog steeds niemand :dribble:

Koop en taart en vier het

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een haantjesgedrag weer.......... en een zinloze, steeds verder escalerende discussie. Maar ik heb ook een mening! :whistle: En niet om iemand af te zeiken en in de discussie Led of HPS ga ik me al helemaal niet mengen met mijn discogloeifietskoplamp.

 

@NAW, misschien is het verstandiger dat als je gaat testen dit te doen buiten de vraag van je medicinale klanten. Het is doorgaans niet de bedoeling dat je je klanten zonder hun (werkend) mediwietje zet alleen maar omdat jullie Led willen testen en geen backup hebben mocht dat testen tegenvallen. Continuïteit is in dit geval belangrijker dus ik (de gek) had zeker ook gewoon onder HPS doorgedraaid. Maar goed, dat is mijn mening.

 

Voor de rest, blijf dit topic maar lekker vullen met mooie plaatjes van (al dan niet dikke) mooie besneeuwde toppies en hun bijproducten. Als leek geloof ik echt dat jullie je best doen een zo goed mogelijke kwaliteit te leveren en dat heel serieus nemen. Misschien een wat minder arrogant toontje aanslaan als er kritiek is of een meningsverschil (jeetje dat is pas NL)........

 

Zoooo, dat was mijn mening......... en nu verder...... :wave: :wave:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usc levert een schamele 30 pakjes zaad aan, dan is het wel snel uitverkocht ja.

 

Trouwens Usc is geen Jah green label meer maar alleen nog Cristalin. Je bent fan toch komopi, ik hoop dat ze de stock bij kunnen houden maar het lijkt er niet op.

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

de stekken die worden gebruikt vandaag de dag(vooral hier in nederland) zijn opgebrand door het constante voedings gebruik

die(planten) bestaan meer uit voeding. + dat de cannabinoide zijn kapotgemaakt door de jaren van slecht onderhoud...

 

stukje basis kennis zoals alleen een leek als mij t ken vertelle....

planten hebben balans nodig die de plant voor ze eigen zoekt en probeert te maken en alleen balans in de aarde

balans met de bacterieen en de waterbalans zijn nodig om de plant ZIJN GANG TE LATEN GAAN.....

dan na het afbloeien(alleen met water) kan je zien wat de PLANT je te bieden heb ZONDER GEBRUIK VAN VOEDING...

zo hoor je te selecteren.de plant selecteerd zichzelf dus door met niets altijd het beste te presteren....

(alleen de bacterie, aarde en water balans is nodig voor het beste medicijn)

 

afmeten is gewoon voor mensen die meer willen controleren en meer willen verkopen. zoals we de natuur al honderden jaren aan het stukmaken zijn....

net als ziekenhuizen medici en de rest van die nutteloze zooi(11 jaar werd ik voorgelogen door hun)

tot dat met water, tijd en liefde het medicijn zichzelf liet zien....

 

zo creeerd de plant het beste medicinale profiel

voor zijn of haar waterdrager(want meer dan dat zijn wij MENSEN echt niet) wij proberen alles te weten en te maken

terwijl de enige die t kan maken de plant zelf is.....

 

@cavedave

 

idd onze fout dat wij ook te veel vertrouwen hadden in de LED fantasietjes...

maar nooit meer hoor!!! nu lekker continue voor de patienten... :tu

Edited by Rhino CBD
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou op @LC ook jij maakt jezelf belachelijk nu......

 

Overgrow is uit 1980 net, als je verhaal uit 2004.......zo achterhaald......

 

Je weet werkelijk niet wat er over de grens gebeurt he?

 

Ik had me nog zo voorgenomen dus dat doe ik dan ook maar

 

:wave:

 

met dat slappe niet op dingen in gaande geouwehoer en vooral modder gooien als je het niet met jullie eens bent.

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usc levert een schamele 30 pakjes zaad aan, dan is het wel snel uitverkocht ja.

 

Trouwens Usc is geen Jah green label meer maar alleen nog Cristalin. Je bent fan toch komopi, ik hoop dat ze de stock bij kunnen houden maar het lijkt er niet op.

 

Pg

 

Ze hebben meerdere verkooppunten :likken: , dus eraan komen is geen punt.Lees geen vervelende berichten over de soortjes sinds Cristalin erover gaat.Dat lees ik wel over Sensi Seeds, trouwens de 30 jarige Skunk die nu aangeboden wordt stamt uit 91-93 ongeveer.

Jullie eigen wiet doet weinig goeds voor de ogen schijnbaar, want het is konopi ipv komopi :nerd

Je wederhelft vergeet nog de schimmels die belangrijk zijn in biologische grondjes, niet alleen bacteriën.

 

NAW is proud to present G-39 that can best be described as a full on Northern Lights/G13,

 

Lijkt me toch echt een indica-dominante soort dan sativa. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jou halve waarheden en zelf bedachte illusies kunnen mij niet echt overtuigen@LC.....helaas,

 

Daar komt bij dat je geen zelf reflectie hebt en elke post of oordeel is beinvloed door nico en tine..?

 

Dat heb ik geleerd in de loop der tijd dat dat echt geen zin heeft om op in te gaan, de mind is teveel aangetast.....

 

Pg

Edited by Poldergrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meneer je hebt geen zelf reflectie

Share this post


Link to post
Share on other sites

laten jullie ook is wat fotos zien dan.... van jullie fantasie wiet alleen maar bla bla bla is wat we al jaren horen

kom is met een fototje dan.....(een random toppie hod)(dus competitie is gewenst eventueel)(maar ik reken r niet op)

gallery_8629_4825_672549.jpg

gallery_8629_4825_2285491.jpg

 

in de tussetijd neem ik weer ff een paar lekker hit's.....

gallery_8629_4825_1576360.jpg

gallery_8629_4825_1812149.jpg

 

ik voel weer een vlaag bla bla bla zonder fotos(van hun eigen medicijn)....Of mischien met mazzel heb iemand de know how om een top met alleen trichoom stelen te laten zien lekker alle koppen geknalt door de gare meuk....

 

stay safe and Fly FOOKING HIGH

Edited by Rhino CBD
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wattefries......je hebt het zelf geadviseert met je tabelletjes.....daar heeft scirocco juist op geintrepeteerd lol. Nu is het opeens teveel?

En daar zou dan de smaak en het effect beinvloed door zijn....geloof je het zelf nou echt???

Mijn tabelletje geeft aan 8 a 9 COBs voor 500W tot 550W in een 120x120 tent. Jullie hangen er dan vervolgens 16 in en komen uit op 1300W! Hoe de fuck is dat wat ik adviseerde? Echt niet te geloven dit soort debiel gedoe.

 

Dat zouden jullie dan dimmen maar het werd "we gaan knallen op 1000W" (uiteindelijk zelfs 1300W dus), want de eurotekens verschenen in de ogen. Zo heb je dus zelf boel verneukt omdat je te hebberig werd.

 

Zoals het WUR onderzoek al aangaf, lichtintensiteit heeft zeker invloed op de sterkte van de wiet in cannabinoiden. Dus ja.

 

Dat het dan 36C in de tent wordt. Datr jullie geheid niet in staat zijn om de voeding aan te passen op planten die ineens twee keer zoveel licht krijgen.

 

Maar goed dat is allemaal niet waar en 5% extra blauw is natuurlijk de dader :rolleyes:

Edited by Wietefras

Share this post


Link to post
Share on other sites

@wietefras

dus dat beetje extra watt zorgd ervoor dat het helemaal naar niks smaakt n ruikt en je er niks van voelt.... mooi spul dan...WTF

Edited by Rhino CBD

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_46137_19239_756771.jpg

 

 

Ophouwe nou he!!!! deze details trekt me lappie niet wooooowww.... hhahahahaahaha

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...