Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Ik vind het prima dat PG pro bio is en ik heb daar helemaal geen problemen mee, waarom zou ik? En volgens mij berust het 'conflict' met Johny op een misverstand want je lijkt me niet iemand die anderen problemen met de blauwen toewenst.

 

Enne ik heb het verslag van Peter Pompemopski gelezen, netjes wat je bereikte op rfx!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks D, het was een snelle in 60 dagen klaar.

 

Voor de mensen die het gemist hebben, hier een directe link.

 

http://www.wietforum.nl/topic/73073-docpito-in-de-g-kit-1200-adjust-a-king/page__view__findpost__p__788537

 

Ik zit er aan te denken om weer een mapito kweekje te starten eventueel met led erboven, zelfde armatuur met super power maar dan ook co2 erbij. Leuk man!

 

Pg

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je planten staan er idd prima bij Pg :jump: :jump: :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro bio +1

 

 

Maar ik zie daar toch iets van trips en mijn opmerking wordt volkomen genegeerd.

 

Niet om te haten hoor, dat word al genoeg gedaan hier.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet volkomen want ik heb er op gereageerd. :innocent:

 

Fuck de haters, ik zwijg ze voortaan dood.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pro bio +1

 

 

Maar ik zie daar toch iets van trips en mijn opmerking wordt volkomen genegeerd.

 

Niet om te haten hoor, dat word al genoeg gedaan hier.

 

Ze horen erbij appel, bij ons in de polder loopt er wel eens wat rond. Niks ernstigs, kan totaal geen kwaad.

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet volkomen want ik heb er op gereageerd. :innocent:

 

Fuck de haters, ik zwijg ze voortaan dood.

 

Tegenwoordig zijn er mensen net online met 3 posts en ze haten je al...lol.

 

Wel grappig hoe ze zich ineens ook geroepen voelen om je af te kraken.., gewoon zielig.

 

Haters gonna hate no matter what, betere reklame is er niet namelijk!

 

Pg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Belladonna" by Scone of ark,

 

gallery_833_383_48485.jpg

 

Te mooi om niet te delen, ook nog een Blue Hammer,

 

gallery_833_383_66396.jpg

 

Genieten!

 

Pg

Edited by Poldergrower
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb hier ook wel is last van die K*T beesten.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

* Collie Weed verzuipt thripsen en eieren,gewoon in een badje.

Druppeltje dreft tegen de oppervlaktespanning, handdoek over de plantjes zodat alles onder water is(voor een uur of twee) en dood zijn ze hoor. :whistle:

Moederplanten en nog niet overgeplantte plantjes kun je zo de thripsen killen.

Met een dikke bak van 30L aarde lukt dat niet meer he....

Edited by Collie Weed
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tegenwoordig zijn er mensen net online met 3 posts en ze haten je al...lol.

Heb het ook gehad in mijn topic, dat zijn gebruikers met een dubbele account en geen leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Angola Red #2(pain relieving)(i think it has a small amount of CBD around 5-10%CBD)

 

Nope

 

CBDs-CannLabs-900.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tegenwoordig zijn er mensen net online met 3 posts en ze haten je al...lol.

 

Wel grappig hoe ze zich ineens ook geroepen voelen om je af te kraken.., gewoon zielig.

 

Haters gonna hate no matter what, betere reklame is er niet namelijk!

 

Pg

 

Ik ben hier echt niet enkel om je domme gedrag te haten haha, ik kijk al maanden met interesse naar het cree verslag. Zodoende heb ik ook jou hunkering naar de leds meegemaakt. Je kraamt al tijden onzin uit en je theorieën raken kant noch wal. Je bent het type wat in een eigen wereldje leeft en niet kan omgaan met mensen die er een andere mening op na houden. Enigste wat je presteert zijn schrale topjes met enorm grote muil. Wees er trots op. Ga eerst eens de materie leren begrijpen ipv in het rond roeptoeteren met een IQ van een aardappel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aka polderappel ^^ wel blijve lache x

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou nou nou wat een herrie weer hier.

 

Jammer.

 

Als iedereen zich nou eens netjes gedraagd?

 

Ga wiet roken ofzo...

 

Das wat ik deed, bij deze dan ook een rookverslagje van StrappleBerry (Of vergis ik me nu ernstig?)

 

Eerder deze week, ik geloof vorig weekend.. dus vorige week eigenlijk....deed ik een eerdere poging tot het schrijven, en vooral voltooien van het rook verslag. Na het keurig noteren van opmerkingen wat betreft looks en geur, ging ik roken en vergat ik pardoes waarmee ik bezig was.

 

Nieuwe poging vandaag dus maar, op een prachtige en rustige locatie, in een heerlijk zonnetje, passend bij een wietje zo lekker als deze.

20170215_143006.jpg

 

Looks: Goed witte en mooi gevormde topjes, zeer dicht van structuur en vrij licht van kleur. Erg uitnodigend.

 

Poging 1:

20170204_153034.jpg

 

20170204_153041.jpg

 

20170204_153049.jpg

 

20170204_153059.jpg

 

20170205_142940.jpg

 

Mislukt dus...

 

Poging 2:

 

20170215_155721.jpg

 

20170215_155727.jpg

 

 

20170215_155753.jpg

 

20170215_155823.jpg

 

Dan maar als stickie:

 

20170204_154236.jpg

 

Geur: Wow, gewoon WAUW! Lijkt wel nep, alsof er parfum op gespoten is! Een zwoele fruitige mega intense walm word door deze toppen verspreid, de geur doet denken aan sinnasappel/grapefruit met een bijna diesel achtige vibe erin verwerkt en een kruidige noot om het af te ronden. Fucking amazing!

 

Smaak: Een erg prettig rokend wietje, het brand subliem. De rook is soepel en de smaak subtieler als de zeer uitgesproken geur doet vermoeden. De smaak is vooral zoet en ontzettend smaakvol, woorden heb ik niet om de ervaring te beschrijven, maar het is zeker een bijzonder smaakvol wietje. Tijdens het roken merk ik wel duidelijk zure tinten op mijn tong, erg lekker met dat zoete er bij!

 

Effect: High, heel erg ontzettend best wel ja.. heel erg high! Een voelbare ontspannende roes merkbaar in mijn achterhoofd, erg aangenaam al is het wat lastig te beschrijven. Heel erg relaxt wietje, maar fuck wat sterk! Naarmate de joint op raakt ontstaat er een warme relaxte verlaming in mijn hoofd, gedachtes verliezen hun samenhangm er ontstaat rust. Dat maakte het schrijven van een rookverslag wel tot een ware uitdaging, daar waar je woorden in je hoofd zoekt om dingen te beschrijven verdwijnen ze voor je neus. Handig is anders.

 

Hand onder het hoofd, en gedachte loos weg dromen in de tijd.

 

Echt wel genieten!

Edited by Ozzoes
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ging ik roken en vergat ik pardoes waarmee ik bezig was.

 

 

Zie je wel!!!! dat gebeurt met het roken van goeie wiet :likken: ........

 

Goed bezig Ozzoes Volgende x mag je zo een mooi verslag maken van HOD....

 

Greetz RhinoCBD

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smoking HOD again.... this will get you well FOOKED!!! after only a few bong hits...

 

SB #1 close up

gallery_8629_4825_778748.jpg

 

 

Hammer of Dawn #4 close up

gallery_8629_4825_635717.jpg

 

Stay safe and FLY HIGH....

 

Greetz PolderGrower & RhinoCBD

Edited by Rhino CBD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Early morning "wake and bake"... full steam ahead.lol with Hammer of Dawn #4. this selected fenotype

flowers in 53 days and yields 111 grams a plant( under a dimlux 1200 expert series).... quite amazing in so little flowering time this feno lets you FOOKING tapdance wen you take a hit... cause so many cannabinoids hit you in an instant....and if you hold it in!!!! your'e mind will go intergallactic and our eyebrows are almost being pulled of our FOOKING heads.... dribble.gif

so FOOKING HIGH!!! + the taste is like art official candy(bubblicious chewing gum)!!!! yummy.gif

gallery_8629_4825_9161.jpg

 

the THC HIGH this feno has developed in such a short flowering time

gets the entire NAW team K.O. if we smoke to much(it takes very little lol)....

it is incredible this feno has all of the THC effect's of the strain's we used to make this cross.

the balance of all the effects go hand in hand... first you get hit by AirborneG13/KillaQueen almost a scitzophrenic HIGH, mixed with a velvet blue hammer HIGH, with the KICK of hammerhead and it settles down with a deep intens narcotic HIGH from HashPlantG13...

and both the HIGH and taste last a LONG, LONG....time...lol

 

gallery_8629_4825_3713564.jpg

gallery_8629_4825_2869296.jpg

gallery_8629_4825_2252159.png

 

 

Stay safe and FLY HIGH

 

Greetz PolderGrower & RhinoCBD

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou nou nou nou wat een herrie weer hier.

 

Jammer.

 

Als iedereen zich nou eens netjes gedraagd?

 

Ga wiet roken ofzo...

 

Das wat ik deed, bij deze dan ook een rookverslagje van StrappleBerry (Of vergis ik me nu ernstig?)

 

Eerder deze week, ik geloof vorig weekend.. dus vorige week eigenlijk....deed ik een eerdere poging tot het schrijven, en vooral voltooien van het rook verslag. Na het keurig noteren van opmerkingen wat betreft looks en geur, ging ik roken en vergat ik pardoes waarmee ik bezig was.

 

Nieuwe poging vandaag dus maar, op een prachtige en rustige locatie, in een heerlijk zonnetje, passend bij een wietje zo lekker als deze.

20170215_143006.jpg

 

Looks: Goed witte en mooi gevormde topjes, zeer dicht van structuur en vrij licht van kleur. Erg uitnodigend.

 

Poging 1:

20170204_153034.jpg

 

20170204_153041.jpg

 

20170204_153049.jpg

 

20170204_153059.jpg

 

20170205_142940.jpg

 

Mislukt dus...

 

Poging 2:

 

20170215_155721.jpg

 

20170215_155727.jpg

 

 

20170215_155753.jpg

 

20170215_155823.jpg

 

Dan maar als stickie:

 

20170204_154236.jpg

 

Geur: Wow, gewoon WAUW! Lijkt wel nep, alsof er parfum op gespoten is! Een zwoele fruitige mega intense walm word door deze toppen verspreid, de geur doet denken aan sinnasappel/grapefruit met een bijna diesel achtige vibe erin verwerkt en een kruidige noot om het af te ronden. Fucking amazing!

 

Smaak: Een erg prettig rokend wietje, het brand subliem. De rook is soepel en de smaak subtieler als de zeer uitgesproken geur doet vermoeden. De smaak is vooral zoet en ontzettend smaakvol, woorden heb ik niet om de ervaring te beschrijven, maar het is zeker een bijzonder smaakvol wietje. Tijdens het roken merk ik wel duidelijk zure tinten op mijn tong, erg lekker met dat zoete er bij!

 

Effect: High, heel erg ontzettend best wel ja.. heel erg high! Een voelbare ontspannende roes merkbaar in mijn achterhoofd, erg aangenaam al is het wat lastig te beschrijven. Heel erg relaxt wietje, maar fuck wat sterk! Naarmate de joint op raakt ontstaat er een warme relaxte verlaming in mijn hoofd, gedachtes verliezen hun samenhangm er ontstaat rust. Dat maakte het schrijven van een rookverslag wel tot een ware uitdaging, daar waar je woorden in je hoofd zoekt om dingen te beschrijven verdwijnen ze voor je neus. Handig is anders.

 

Hand onder het hoofd, en gedachte loos weg dromen in de tijd.

 

Echt wel genieten!

 

Ik geloof dat ie wel smaakvol was he lol, thanks ozman voor het verslagje. Het was idd Strappleberry.'

 

Pg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hammer of Dawn,

 

The absolute blend of our strains at this point, insane power in dito flo time. The high it produces is all in the head but has you in a rush that just won't wear down, smoke to much and skitzo queen is around the corner lol. Immense straight in you're face feeling of satisfaction that builds up from the neck way up to jupiter....

 

pics to follow

 

gallery_2792_5088_849600.jpg

 

Just enjoy

 

cHeers!

 

Poldergrower and RhinoCbd

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Angola Red #2(pain relieving)(i think it has a small amount of CBD around 5-10%CBD)

 

Nope

 

CBDs-CannLabs-900.png

 

Angola #2

THC 15.24%

CBD .03%

 

Pinene 2.1%

Myrcene 3.65%

Limonene .81%

Humulene 1.26%

B Caryophyllene 3.55%

Caryophyllene Oxide .41%

B Pinene .9%

Ocimene 2.35%

 

:popcorn:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Q: Heb vijf free zaadjes van Sannie gehad: Durganchitral x Blue Hammer.

 

Hebben jullie aub paar tips qua voeding/groeipatroon want vind niet bijster veel informatie?

Beter scroggen of soggen?

 

thx

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Thanatos,

 

Durganchistral x Blue Hammer:

 

11/12 weken bloeitijd

Groene en paarse toppen

Sativa dominant 85/15

Average/high yield (500/600 gr m2)

Smaak: champagne en blauwe kaas

 

Prima voor scrog of sog en geen heavy feeder, easy managble plants.

 

Veel plezier met de freebees!

 

Poldergrower

Edited by Poldergrower
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...