Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Zuenneth

35 Graden, Hoe Beste Koelen?

Recommended Posts

@Harry

 

Topadvies gozer, Wat een geluk dat tenminste 1 persoon op WF weet waar ie over praat. :no

 

"Ik overdrijf niet wanneer ik zeg dat ik ruim anderhalf jaar geleden ben begonnen met het nadenken over c.q. samenstellen van mijn hokje..."

 

Dat noem ik nog eens flink doorpakken! :rofl En hoeveel rondes heb je al gedraaid met dat al anderhalf jaar overdachte hok van je? Mag ik raden? NUL!

 

Holy shit, man. Dit kan je gewoon niet geloven. Anderhalf jaar nadenken over een hok van 1*1. :wacko: En dat strooit dan adviezen rond op WF. :whistle:

 

Harry rulesz? :wacko: :wacko: :wacko:

 

P.S. Ik heb trouwens net je verslag gelezen. Het leek wel alsof ik de notulen van een gemeenteraadsvergadering in Schubbekutteveen zat te lezen. Ben je ambtenaar, Harry? :kill:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ondertussen is mijn temperatuur op orde 29graden max, veel reacties over voeding en dergelijke als we dan toch bezig zijn is canna terra een goede lijn? Of wordt ik nu ook tot het bot afgezeikt:$ :P

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha ondertussen is mijn temperatuur op orde 29graden max, veel reacties over voeding en dergelijke als we dan toch bezig zijn is canna terra een goede lijn? Of wordt ik nu ook tot het bot afgezeikt:$ :P

 

Beste is Canna Vega Hydro voor groei en Hy-pro Hydro voor bloei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

29gr max is in mijn optiek - niet gehinderd door de jarenlange ervaring van menig ander WF'er alhier - prima! :wacko:

 

Probeer alleen wel het verschil met je "nacht-temperatuur" niet te groot te laten worden en - voor zover dat kan - zo subtiel mogelijk te laten verlopen...

 

Tot op heden heb ik prima ervaring met de Canna Terra lijn; heb er bewust voor gekozen om de CannaBoost achterwege te laten, mede/vooral vanwege het feit dat vooralsnog niemand mij heeft kunnen overtuigen van de toegevoegde waarde ervan.

Deze ronde gebruik ik wel voor het eerst ook CannaZym. Ik verkeerde - blijkbaar onterecht - in de veronderstelling dat dit enkel nut had wanneer je je medium zou hergebruiken, maar in het kader van "het voordeel van twiijfel" en n.a.v. de ervaringen van mede-WF'ers voeg ik dit deze ronde toch maar vanaf het begin af aan toe...

 

Wat voor aarde gebruik je?

Eerste ronde had ik Plagron-mix tijdens groei/begin bloei en heb ze daarna verpot naar Canna Terra Professional met klein laagje hydrokorrels onderin. Prima resultaat!

Momenteel heb draai ik - per ongeluk - op Plagron Substraat, zonder perliet. Ff afwachten nog dus, maar vooralsnog worden de dames er erg vrolijk van!! :spliff:

 

Je zit in 2e week bloei; betekend dat 2e week "zichtbare" bloei, of 2e week 12/12?

In beide gevallen zou ik - voor zover relevant - stoppen met meegeven van CannaVega in je gietwater en conform schema louter op CannaFlores overgaan...

 

Over twee weken beetje PK meegeven, verdere schema aanhouden... :rtfm:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meer verse lucht in de ruimte blazen en actieve inlaat.

 

Maar ik heb het idee Jack, dat het probleem hem dus meer zat in een verkeerde meeting :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat had ik ook al aangegeven dat er meer verse lucht in moet via een actieve inlaat en gewoon snachts lampen laten draaien,maar het blijf toch altijd moeilijk 600 watt in een klein tentje, miss een Cooltube een idee voor de zomer Zuenneth?

Edited by jack white

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik zelf tijdens noodweer doe, is een fan onder de lamp door laten blazen in de richting van je afzuiger..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temperatuur is nu onder controle, er kwam niet genoeg "verse" lucht de kelder in waardoor het in mijn kelder al 27 graden werd.

Nu ik dat heb aangepast blijft de temperatuur tussen de 29-30 graden hangen! Mijn temperatuur probleem is opgelost :D

Alleen waarom reageers niemand op mijn 2e vraag?

 

Hoe kopieer ik die BB code via een smartphone.

 

En jongens leef in vrede ieder heeft zijn eigen mening over kweken! De ander heeft er goede ervaring mee de ander wat minder ik lees toch alles goed na voor ik een " mening" van een WF lid ga gebruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben er nog hoor

Maar jij kweekt helemaal niet!
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt te gevaarlijk allemaal. Jongens die ons alles geleerd hebben posten niet meer openbaar. Een enkeling nog via Pm maar niet meer public.

 

Boefje jij gaat dood als je in je scootmobiel zit in het bejaardenhuis met je iPhone op wf... Whats new

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lees vaak oude topics en tis idd jammer dat gasten zoals amnees, racker, polletje en cityboxer e.a. niet meer actief zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is inderdaad jammer, ook de oude topics van BBB vond ik interessant

 

@starter 1.0 waarom is het openbaar posten nu gevaarlijker als voorheen dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

topic opgeschoond.

wat een harde taal weer hier.... :thumbsdown:

 

kan iedereen terug normaal en inhoudelijk reageren in dit topic....

:rtfm:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sensi life : zoals , hoe plaats ik een foto via mijn smartphone? Reacties meeeeeerrr dan welkom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je maakt in de gallery eerst een eigen album aan, dan upload je de foto's naar je album, als je vervolgens je foto bekijkt zie je rechts naast de foto een BBC code en die moet je kopiëren en rechtstreeks in je post plakken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ klaver 90 : eindelijk mijn antwoord kijken of het werkt

[url=http://www.wietforum.nl/gallery

Zo zien sommige blaadjes eruit van 2 plantjes .

Komt dit door de warmte of water tekort?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moet wel de hele BBCode kopiëren. ;)

 

gallery_33412_18132_8825.jpg

 

gallery_33412_18132_1135310.jpg

 

Groeten Beaker :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oow hahaha dt zal mischien ook wel helpen ja!

Bedankt beaker!

Kun je iets opmerken aan dat gekrulde en verschrompeld blad?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je maakt een album aan. Bekijk de foto's in je album rechts zie je de bbc code kopiëren naar je klembord naar je verslag gaan en dan kopiëren waar je typt in je verslag. 1 tip als je de foto's in je verslag hebt staan klembord wissen anders weet je niet meer wat je gepost hebt en dan krijg je dubbele foto's in je verslag .Succes. Gr vlinder.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...