Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Gewoon, omdat het kan! :whistle:

 

gallery_35954_18101_700949.jpg

 

Nieuwe camera, dus even wat functies testen!

gallery_35954_18101_6759842.jpg

 

gallery_35954_18101_6254345.jpg

 

gallery_35954_18101_1615071.jpg

 

Fanleaves als tennisrackets! :rolleyes2:

gallery_35954_18101_4626977.jpg

 

gallery_35954_18101_6763537.jpg

 

:vape: Greetz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zien er mooi uit Oppersmoker.

We blijven het volgen.

 

Grtzzzzzz

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goedendag samen.. :wave:

 

Net weer even gaan kijken, en ook meteen wat foto's gemaakt.

Ze staan nu 4 dagen op 12/12 en ik hoop dat ze nog een kleine 2 weken doorgroeien, ze blijven nogal compact!

Nu heb ik ergens gelezen dat het ook een van haar eigenschappen is, dus we zien vanzelf wat het brengt..

 

Hoe dan ook ben ik me ervan bewust dat die vroege omschakeling me grammen gaat kosten..

Al is het maar één ons wat ik eraf kan halen, dat is wel weer even genoeg om die andere zaden tot een mooi eind te brengen..

 

Verdere info:

 

* EC = 1.30

* Ph = 6.2

* Temp. min. / max. = 21.4 / 29.2

* Lv. min. / max. = 43% / 65%

 

De foto's:

 

gallery_35954_18101_1941066.jpg

 

gallery_35954_18101_4613475.jpg

 

gallery_35954_18101_3437058.jpg

 

gallery_35954_18101_1160774.jpg

 

gallery_35954_18101_779603.jpg

 

gallery_35954_18101_5427228.jpg

 

gallery_35954_18101_7320895.jpg

 

:vape: Greetz!

Edited by Oppersmoker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je plantje lijken het prima te kunnen hebben.

Maar vind wel, dat je hoog in je EC zit. (1.3)

Ik ga in deze fase niet hoger dan 1.0

 

Maar nogmaals, je plantje lijken het te kunnen hebben.

Want ze staan er super op.. :verrygood

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze staan er mooi bij, enkel wel iets aan de lichte kant lijkt het?

Wat voor waardes houd je aan met op de tensio meter?

 

Succes verder, ik hoop dat je veldje nog wat vol komt.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar vind wel, dat je hoog in je EC zit. (1.3)

 

Bedankt voor de waarschuwing, echter was dit geen verse aarde en heb ik met opwaarderen (Plagron biomix) de minimale hoeveelheid gebruikt.

Dit omdat elders op het forum er voor gewaarschuwd werd dat als je de hoeveelheid aanhoud van de verpakking, de wortels meteen verbranden..

Zodoende wat minder toegevoegd en zal ik het met bijvoeden recht trekken..

 

Ze staan er mooi bij, enkel wel iets aan de lichte kant lijkt het?

Wat voor waardes houd je aan met op de tensio meter?

 

Bosbrand, als eerste welkom en bedankt voor je inbreng :)

Over de lichte kleur van de planten, dit komt door de bureaulamp die ik gebruik om bij te schijnen als het licht uit is.

Onderaan zie je een foto waarbij ik de lamp uit heb, en de werkelijke kleur te zien is..

 

De waardes van mijn tensio's staan nu tussen de 90 a 110 mBar, deze heb ik alleen in het begin even laten oplopen voor de stimulering van de wortels..

En hopen dat het "vol" komt is het zeker, maar ben er bang voor.. :whistle:

 

-------------------------------------------------------------------

 

Wel heb ik nog een vraag aan de PVP (Plant vitality plus) gebruikers hier, hoe lang is dat spul eigenlijk houdbaar?

Schat dat het flesje een 2 jaar oud is, wel altijd droog, koel en donker bewaard. Is dit nog te gebruiken??

 

Dan nu een foto-update, aangezien er verder niks spannends te vertellen is:

gallery_35954_18101_6172672.jpg

 

gallery_35954_18101_6322018.jpg

 

gallery_35954_18101_930025.jpg

 

Beginnende top vorming:

gallery_35954_18101_301181.jpg

 

gallery_35954_18101_2823572.jpg

 

Overzicht: (Ze blijven helaas erg klein)

gallery_35954_18101_349893.jpg

 

En dan hier een met het bureaulampje uit:

gallery_35954_18101_4500158.jpg

 

Tot zo ver de update, en wederom een fijne Zondag!

 

:vape:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mini update :tu

 

Zojuist is het licht uitgegaan en heb ik de planten een douche gegeven met PVP, waarom? Omdat ik het nog had staan, en het geen kwaad kan in mijn ogen.. Dus we zullen zien of het spul nog goed was.

 

Verder heb ik wat verslagen gelezen op de site van Strainhunters en ben bang dat ze hun maximale hoogte bereikt hebben :thumbsdown: er is namelijk geen één verslag te vinden waarbij de plant boven de 50 cm uitkomt en zal ik het hiermee moeten doen. Wel zal ik binnen 3 weken de nieuwe zaden ontkiemen, en deze tot het einde van deze ronde laten groeien onder TL..

 

Wat foto's van de (natte) dames..

 

gallery_35954_18101_2043708.jpg

 

gallery_35954_18101_7737285.jpg

 

gallery_35954_18101_7629726.jpg

 

gallery_35954_18101_5570080.jpg

 

gallery_35954_18101_6514958.jpg

 

:vape:

Edited by Oppersmoker
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gaan toch nog wel wat groeien? er is nog nauwelijks bloei zichtbaar en aan de structuur van de planten te zien,

gaan die nog wel een spurt maken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

die gaan toch nog wel wat groeien?

 

+1 paashaas

 

Het blijkt dus toch een -1 te zijn Rocker, de bloei begint er nu in te komen en zijn welgeteld maar 2 cm gegroeid t.o.v de vorige week..

Hoogste plant is nu 35cm en de kleinste 30cm, maar gezien de verslagen op internet over dezelfde soort had ik niet anders verwacht..

Gelukkig zijn ze wel de breedte in gegaan..

 

Update:

 

Ze staan nu 2 weken op 12/12 en de eerste bloemvorming is zichtbaar..

Voor mijn gevoel gaat het wel de goede kant op, en kan ik niks ontdekken wat erop wijst dat ze iets te kort komen.

Water nog steeds afgezuurd naar 6.2 en EC varieert van 0.7 tot 1.2 (afhankelijk van de kleur- / bladpunten van de plant)

Temperatuur mooi binnen de marge's weten te houden met die hitte, door de lamp wat hoger te hangen en de tent deels open te laten staan..

 

De Foto's:

 

gallery_35954_18101_5892265.jpg

 

 

gallery_35954_18101_6049902.jpg

 

Binnenkort even de benen scheren:

 

gallery_35954_18101_941378.jpg

 

Bloemetjes in de maak:

 

gallery_35954_18101_2637601.jpg

 

gallery_35954_18101_3686003.jpg

 

gallery_35954_18101_4293699.jpg

 

gallery_35954_18101_915959.jpg

 

:vape:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wist (even) niet dat je al 2 week 12/12 staat.

Ja dan is het wel meest gebeurt met de groei ja.

 

Dan denk ik, dat je beter met meer potten had kunnen werken voor een betere verdeling.

Ik vind het zo zonde al die umols, die op de vloer schijnen

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was wel beter geweest ja, en dan te bedenken dat ik nog 2 (lege) smartpotten heb liggen :whistle: maar destijds te lui was om nog meer grond te halen..

Maar goed, de bedoeling was sowieso om zo voor te groeien dat het met die 6 ook wel vol kwam, echter heb ik crisis in mijn voorraad en daarom besloten ze in de bloei te gooien!

 

En ben het ook met je eens van die verloren lumen, maar liever wat lumen over dan nog 1 euro richting de shop te brengen..

Daarbij gaan de nieuwe zaden snel tussen watjes en kan het geheel zich mooi afwisselen na deze ronde..

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel te vroeg op 12/12 gegaan die tent ga je nooit meer goed vol krijgen, is het nu zo moeilijk voor vele hier op het forum om eerst eens die plant goed te laten groeien en vol te laten worden voor dat je op 12/12 gaat :wtf2: en al helemaal met grote potten en weinig planten :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het nu zo moeilijk voor vele hier op het forum om eerst eens

 

te lezen?! De rede waarom is duidelijk vermeld..

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen,

 

Ik houd het voor gezien hier! Heb elders op een forum ook een topic lopen en zal me daarop richten!

Daar krijg je nog advies van mensen die wel lezen en serieus het beste met je voor hebben..

 

Ooit was dit een gezellig leuk en sfeervol forum, maar dat iedereen die destijds inhoudelijk, normaal of leuk reageerde al weg is, zegt ook al veel!

 

Dus mensen, hier stopt het verhaal en wie weet tot ooit op een ander forum :)

 

Greetz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit bedoel ik dus, er wordt niet normaal gereageerd. Op deze manier gaat het forum langzaam dood. Het is echt zonde man jammer oppersmoker, maar als nog succes met je kweek verder :)

 

Greetzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan je weg laten jagen door een enkeling die je niet aan staat maar je kan het ook anders aan pakken.

Je kan ze negeren, en wat nog beter is, je kan kijken waarom ze jou zo irriteren en daarbij kijken wat je aan jezelf zou kunnen veranderen zodat je geen last meer hebt van die irritaties.

Weg lopen van "problemen" lost nooit wat op. ;)

In principe zou je juist blij moeten zijn met zulke mensen op een forum.

 

Klaver, jij ziet het ook wel een beetje zwart wit, er word genoeg "normaal" gereageerd en informatie gegeven waar je voor je kweek wat aan hebt, een enkeling reageert anders.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat zijn jullie een stelletje zielige huilebalken die niet tegen commentaar kunnen triest hoor wat een mannen zeg :tu en oppersmoker heb het nog een keer door genomen maar ik kan nergens een goeie reden vinden waarom je ze te vroeg op 12/12 hebt gezet, of heb ik ergens over een smoesje gelezen wat de meeste gebruiken als ze hun plantjes te vroeg op 12/12 hebben gezet???

 

Je kan je weg laten jagen door een enkeling die je niet aan staat maar je kan het ook anders aan pakken.

Je kan ze negeren, en wat nog beter is, je kan kijken waarom ze jou zo irriteren en daarbij kijken wat je aan jezelf zou kunnen veranderen zodat je geen last meer hebt van die irritaties.

Weg lopen van "problemen" lost nooit wat op. ;)

In principe zou je juist blij moeten zijn met zulke mensen op een forum.

 

Klaver, jij ziet het ook wel een beetje zwart wit, er word genoeg "normaal" gereageerd en informatie gegeven waar je voor je kweek wat aan hebt, een enkeling reageert anders.

nee ze hebben liever complimentjes en als ze die niet krijgen gaan ze janken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bosrand misschien heb je gelijk en zie ik het een beetje zwart wit. Er wordt indd vaak genoeg normaal gereageerd, in me eigen verslag heb ik veel gehad aan reacties van andere.

 

Maar wat me is op gevallen is dat de zweer erg veranderd is ten opzichte van vroeger. En dat sommige mensen daardoor vertrekken vindt ik zonde van het forum.

 

@jack white janken als we geen complimentje krijgen hahaha. Geloof me ik heb wel voor hetere vuren gestaan in me leven. Laten we gewoon volwassen doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hoeft echt niet zo op je tenen getrapt te zijn hoor...

we zijn er om te helpen, en zelf negatieve commentaar moet je wat goeds mee doen...

je mag het duidelijk ook wel vergeten om dat nog vol te krijgen.. met een beetje geluk heb je een mooie droge ons

rare mensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik word helemaal zen door bosrand :D

 

 

persoonlijk hou ik wel van harde inhoudelijke kritiek, heb je meer aan dan halfsappige complimenten. alleen wordt inhoud helaas steeds schaarser hier.

 

gelukkig hebben we een prachtige database waar ik bijna dagelijks uit put

Edited by Rodja
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

kom op opper, Ik was dit topic met alle belangstelling aan het volgen.

Ik had ook langer op 18/6 moeten blijven, maar er staan er maar 2, terwijl het er 4 hadden kunnen zijn.

Dus bloeien met het spul, en zsm 4 dames onder het licht. en zsm led verlichting.

show us your girls man!

 

Greetzzzzzz Rockfort

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...