Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

supernoob

Amnesia Stekken Buiten? Eerste Buitenkweek

Recommended Posts

Nooit hermas gehad in me autos.. 1 zaadje op 1kg plus aan wiet.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niet voor auto's gaan maar voor reguliere Sativa dominante stekken die ik zou voor groeien. In mijn optiek zijn Indica's te schimmelgevoelig en zeker in een kas rotten die je weg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://dl.dropboxusercontent.com/u/8622870/autodnf_2014_en.pdf

 

Ik zou niet voor auto's gaan maar voor reguliere Sativa dominante stekken die ik zou voor groeien. In mijn optiek zijn Indica's te schimmelgevoelig en zeker in een kas rotten die je weg.

 

Daarom zeg ik nog een keer Amnesia auto van dinafem een echte aanrader net als de rest van deze breeders.

 

Haze 2.0 auto lijkt me geschikt als je soort zoekt die minder vertakkingen heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou niet voor auto's gaan maar voor reguliere Sativa dominante stekken die ik zou voor groeien.

 

reguliere sativa dominante stekken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

kennen jullie dat verhaal van rome en die duizende wegen die er heen leiden?

 

Met de juiste benadering zul je met elk plan slagen, maar realiseer je dat een kas kweek geen buiten kweek is maar ook zeker geen binnen kweek. Er komt meer bij kijken als je van te voren denkt, ik stond dit eerste jaar ook voor de nodige verassingen!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo.

 

Ik ga dit jaar voor het eerst buiten kweken in een mooie kas. De planten komen in volle grond dus ik wil het liefst met femenized zaden of stekken werken, zodat ik geen gaten krijg bij het wegselecteren van de mannen. Nu zie ik dat je door de nieuwe wet nog maar 5 zaden per bestelling kan kopen. Dat schiet niet op. Wil er zo'n 50 neerzetten.

 

Vraag me af hoe de wel bekende comercieele 9,5 week amnees die velen binnen kweken, het buiten zal doen in een kas waar ze geen last van de regen zullen hebben. Binnen heb ik nog nooit rot in amnesia gehad. En dan natuurlijk de warmte. We zitten niet op te luchtige hoofdtoppen te wachten met enorme torens door hitte of stralingswarmte.

 

Dat is de S5, geen Amnesia. Amnesia bloeit 13 weken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stierenpoep!

 

De enige echte amnees is de 9,5 week amnesia...

 

:likken:

 

@noob

 

Zou eens kijken naar mooie hybride zaden of stekken. Als je niet gaat verduisteren zou ik niet voor een sativa achtige gaan, bloeien laat en moeten ook langer staan.

 

Heb zelf buiten goede ervaringen met basic seeds.

 

Gr,

 

 

Worm

Edited by Worm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja de Basic Beer vond ik een prachtig soortje !

Ooit eens ergens bij gekregen.. Helaas nooit meer ergens kunnen vinden. :o

Stevige planten, mooie compacte toppen, perfecte bloemblad verhouding en heerlijke High.

Én geen rot :whistle:

 

Als er iemand is die weet waar deze zaden verkrijgbaar zijn.. Tell Me :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ highlife:

 

 

ik durf het niet met zekerheid te zeggen,

maar ik heb in het verleden contact proberen op te zoeken met de man achter basic seeds,

ik kwam uit op een verouderde facebook pagina waarbij de laatste berichten die hij naarbuiten bracht gingen over zijn ziekte,

ik vrees dan ook het ergste..

 

de zaden van basic seeds waren erg mooi voor buiten..

 

alles met de ierdbei erin doet het goed,

 

verder moet je voor buiten denken aan deense of canadeese genetica... voor vroegbloeiers.

 

met een amnees zou ik een verduister schema aanhouden.. zeker als je in een kas kweekt.. gewoon lekker 12/12 vroeg beginnen en de volle zon mee pakken in de bloei

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of je kiest Kera Skunk

Skunk is één van de meest klassieke cannabissoorten ter wereld en wordt vaak gebruikt als basis voor vele andere soorten omdat ze ontzettend goede genetica heeft. Ze staat bekend om haar zoete smaak en grote buds die zorgen voor een enorme oogst.

Herkomst

Deze superieure klassieker is een kruising van 35% Sativa en 65% Indica. De Skunk is afkomstig van Sativa dominante Colombiaanse, Mexicaanse en Afghaanse ouders. Skunk wordt steeds populairder en ze wordt ook steeds weer verbeterd. Skunk is erg geschikt voor medische doeleinden.

Kweekeigenschappen

Skunk kan gebruikt worden voor binnenkweek en buitenkweek. Het is een sterke en robuuste plant die niet gevoelig is voor schimmels en ziektes. Skunk is dus ook geschikt voor de beginnende teler. Ze kan zowel in warmere als in koudere klimaten gekweekt worden, want ze is niet gevoelig voor kou en regen. De plant blijft relatief klein (bij binnenkweek hoogstens anderhalve meter), maar door de reusachtige buds is de opbrengst toch hoog. De plant heeft een korte bloeitijd van ongeveer 8 weken. Tijdens de bloeiperiode produceert de Skunk plant in een rap tempo robuuste stammen en takken, waaiervormige bladeren en reusachtige toppen. Voor een optimale smaakervaring raden wij aan om Skunk na ongeveer 7 tot 8 weken bloei te oogsten, maar als je voor een iets heftiger effect wilt gaan, kun je haar nog een weekje langer laten bloeien.

Effect en smaakbeleving

Ook de rookervaring van Skunk is heerlijk en heftig. De smaak is uniek en herkenbaar; zwaar, zoet en fruitig. Meteen na het roken krijg je een heldere high in je hoofd, de zware lichamelijke stone komt vaak iets later. De Skunk is perfect in balans. Het is echt een soortje dat je minimaal één keer in je leven geprobeerd moet hebben, al zal het vast niet bij één keer blijven. Op medisch gebied wordt Skunk gebruikt bij stress en angst.

stoelendans deventer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor de doekoes's....

Zou ik persoonlijk voor de PP en of amnees gaan.

Deze binnen soortjes zijn nog redelijk bestand tegen rot.

Edited by P H donner

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb kas gekweekt.

Nog nooit een afzuiging gebruikt wel veel open gezet en raampjes er uit gehaald voor ventilatie.

Wat mij opviel.

Geen strek zoals we die binnen kennen mits en genoeg licht is(geen donkerzijde).

Te vroeg planten overkill en groeien ze de kas uit de hoogte in tegen de tijd dat ze gaan bloeien(heb je met binnen soortjes)

 

Mijn motto met binnen soorten die je buiten plant zoals in mijn guerrilla verduister topics te zien is ,hou ze droog!

 

gallery_22925_8424_205370.jpg

Edited by P H donner
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...