Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Guest wiet61

Helemaal Anders In 2015

Recommended Posts

Hoop dat je niet hebt hoeven parasailen afgelopen zaterdag vanaf je spot :likken: !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

HIER KOMT DE KLEINE UPDATE

 

de overzichts foto, van de heribei spot ,

 

gallery_36283_17729_156734.jpg

 

een heribei

gallery_36283_17729_40976.jpg

 

nog een

gallery_36283_17729_177118.jpg

 

nog een paar uit zaad .

 

gallery_36283_17729_14423.jpg

 

gallery_36283_17729_69568.jpg

 

gallery_36283_17729_64551.jpg

 

een mooie grote groeiende heribei

gallery_36283_17729_21825.jpg

 

een grote grapefruit .

gallery_36283_17729_106578.jpg

 

hier een heribei ,die heel raar doet , ik, verwacht er dan ook niks van .

 

gallery_36283_17729_41330.jpg

dat zijn nog eens toppen he

gallery_36283_17729_106381.jpg

 

 

er staat ook nog een gold rush , een kleintje maar wel lekker aan het bloeien .

 

gallery_36283_17729_41282.jpg

 

DE Mazar in de tent is ook lekker topjes aan het maken , het is een groot verschil de autoflowers kweken thuis of in en tent op locatie , ze worden in de tent niet zo groot .

 

gallery_36283_17729_51374.jpg

 

gallery_36283_17729_152811.jpg

 

een monsterbud die het wel heel goed gaat doen daar , er staan er nog meer , sommige zijn niet om aan te zien .

 

gallery_36283_17729_109624.jpg

 

een WW

gallery_36283_17729_70238.jpg

 

een sweet mazar met kleine topjes ,het lijkt nergens op .

 

gallery_36283_17729_88563.jpg

 

de overzichtsfoto in de tent .

 

gallery_36283_17729_51274.jpg

 

hier een WW-bigdevil van Warrseeds die doen het tot nu toe heel goed .

\

gallery_36283_17729_35532.jpg

 

nog een ,

gallery_36283_17729_14223.jpg

 

gallery_36283_17729_49990.jpg

gallery_36283_17729_3822.jpg

 

De 5 easy sativa,s staan er heel goed bij , langzaam komt de voorbloei in zicht , er staat twee verscillende peno,s , een met klein blad , en

een met groot blad die ook groter zijn .

 

gallery_36283_17729_57553.jpg

 

twee mooie grote easy,s

gallery_36283_17729_27350.jpg

 

hier een kleinere met andere bladeren

gallery_36283_17729_29369.jpg

 

gallery_36283_17729_167268.jpg

 

Nu de gold rush spot , ze staan allemaal lekker in bloei .

gallery_36283_17729_67165.jpg

 

gallery_36283_17729_164059.jpg

 

gallery_36283_17729_108759.jpg

 

gallery_36283_17729_82475.jpg

 

gallery_36283_17729_109181.jpg

 

gallery_36283_17729_143836.jpg

 

gallery_36283_17729_42645.jpg

 

een Gold rush die getopt was , en nu 4 toppen heeft , ook lekker in de bloei .

 

gallery_36283_17729_48980.jpg

 

gallery_36283_17729_98081.jpg

 

gallery_36283_17729_597.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat allemaal super lekker. Dat die goldrush bij jou al in bloei staat. :icecream:

 

Manman gaat een goed jaar worden als het weer een beetje mee zit. :dribble:

 

Genoten van je kleine update. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

super ja, dikke bomen!

bij mij zijn de eerste goldrush en heribei's ook begonnen met bloeien.

is toch weer lekker op tijd die goldrush :icecream:

 

vind de AF erg tegenvallen, dat doen we dus niet meer de volgende keer :likken:

 

greetz,

lufthegreenstuf

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Luftthegreenstuf , volgend jaar zet ik thuis wat van die dingen neer , kijken wat dat word , ik ,vind het op de spot ook niks , je moet er nog meer naar toe ook , en als dank ,weinig opbrengst .

De gold rush bewijst zijn eigen dit jaar weer moet ik zeggen , nu de toppen nog , als dat goed is staan ze er volgend jaar ook , trouwens de easy sativa,s daar heb ik ook een goede kijk op .

Over een maand of twee weten we weer meer .

Ik denk dat een tent op marktplaats komt :rtfm: :likken:

 

Gaat allemaal super lekker. Dat die goldrush bij jou al in bloei staat. :icecream:

 

Manman gaat een goed jaar worden als het weer een beetje mee zit. :dribble:

 

Genoten van je kleine update. ;)

 

ik hoop dat je gelijk gaat krijgen Johnny boy :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn easy sativa's willen niet zo super hard, ze zijn wel aan het groeien en staan al vanaf 15 mei. Ik geef normaal altijd een hand of 2 goede grond mee bij het aanplanten daar krijgen ze een lekkere start van mee maar ik was dit keer de grond vergeten dus hup zo de volle grond in. Wel in voorbereide plantgaten met kippemest.

 

Maar het gaat me allemaal niet zo hard als anders. Ze worden meer langer dan breed terwijl er meer dan genoeg zon is op de spot.

Zit ook nog geen voorbloei in of niks en sommige zijn net een meter maar boven de 2 meter komen ze niet.

 

Volgend jaar knal ik in ieder geval veel meer autoflowers erin, gewoon snelle grammen en dan 2 keer draaien dan kom je er ook.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heel mooie update wiet61 als we nog 2 maanden mooi weer krijgen en geen verdere tegenslagen dan word dit een heel mooi jaar voor de meeste hier op het forum ☺

 

Je heri's zien er erg mooi uit vooral die brede planten zijn echt vette planten..

 

In de tent ziet het er toch goed vol uit de een wel wat groter als de ander maar dat ziet er toch hoopgevend uit vind ik..

 

Die goldrush is erg vroeg das een heel mooie eigenschap en ze zijn toch van een mooi formaat.

Ze zullen ergens half september klaar kunnen zijn dat is lekker snel. Ik denk dat ik volgend seizoen ook goldrush ga inzetten ze zien er erg mooi uit,nu kijken of jij er compacte toppen aankrijgt.

 

Mijn 3 vroegbloeiers die nu aan het bloeien zijn geslagen zijn net iets te klein vind ik maar dat komt ook omdat ze pas laat gezaaid zijn begin juni. Als ze begin mei gezaaid worden hebben ze een maand meer groeitijd dan worden het echte bomen. Ze zijn nu ongeveer 1,5 meter hoog maar ze hadden echt groeipotentie ging echt hard de laatste 3 weken. Volgend jaar gaan we meteen goed beginnen we hebben zeker van onze fouten geleerd, kunnen de spots nu beter en weten na dit seizoen ook welke spots er overblijven die safe zijn.

 

Veel succes verder

Greetz limbo

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Sommige heri,s zijn aan het bloeien andere niet , ook zijn er aan het revegge , het waren steks , je weet nooit wat het word ,wel weet ik dat zaadplanten beter zijn , maar bij gebrek aan zaad is het een oplossing nietwaar .

 

Die gold rush is eg snel ja ,ik hoop dan ook op volop wiet , normaal geven ze redelijke compacte wiet volgens ons lid LUFTTHEGREENSTUF , die heeft ze al vele jaren staan , er zijn wel een paar peno,s volgens hem , flink compacte , en wat mer fluf , we zullen het dus gaan mee maken als het goed is .

Dan moet het wel beter weer worden anders word het nergens niks .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Hack autoflowers op een spot , ik moet eerst nog zien wat dat gaat worden ,maar ik denk niet veel soeps , als ik moet schatten , 200 a 300 gram , meer niet , en dat is de moeite eigenlijk niet waard ,dat weet jij ook wel .

En wat geef jij mee twee handen goede grond , niet zo beknibbelen hack , ik geef ze altijd een zak van 40 liter mee , en wat cocos , veder allen voedings stoffen , en ik heb nooit geen moeite .

Ze worden altijd groot , maar groot wil niet altijd zeggen veel grammen , dat weet jij ook wel , er speeld van alles mee , het weer hier is de grote boos doener , je moet op het juiste moment de juiste planten hebben bloeien ,met het juiste weer .

Dat is nederland .

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet61 zei :

Ze worden altijd groot , maar groot wil niet altijd zeggen veel grammen , dat weet jij ook wel , ...

 

daar heb ik een heel andere gedachte over

 

nog nooit onder de twee ons gezeten met een tweemeter

 

och ja, ieder zijn ding dan maar

Edited by Maas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat lig jij toch vaak te zeiken om zo'n kleine nietszeggende dingen kerel, reageer dan gewoon niet ipv steeds zo'n misselijke opmerkingen te maken. Dit is niet de eerste keer dat me opvalt dat je wel heel graag aandacht wil hebben. Kap daarmee, hou het leuk hier voor jezelf en anderen want daar schiet je niks mee op toch?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgend jaar knal ik in ieder geval veel meer autoflowers erin, gewoon snelle grammen en dan 2 keer draaien dan kom je er ook.

 

Hack, en de rest, weten jullie of die autoflowers nou sneller rotten dan gewone planten? De één zegt van wel, de ander zegt haalt geen reet uit....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Volgend jaar knal ik in ieder geval veel meer autoflowers erin, gewoon snelle grammen en dan 2 keer draaien dan kom je er ook.

 

Hack, en de rest, weten jullie of die autoflowers nou sneller rotten dan gewone planten? De één zegt van wel, de ander zegt haalt geen reet uit....

 

ja, die rotten eerder ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgend jaar knal ik in ieder geval veel meer autoflowers erin, gewoon snelle grammen en dan 2 keer draaien dan kom je er ook.

 

Hack, en de rest, weten jullie of die autoflowers nou sneller rotten dan gewone planten? De één zegt van wel, de ander zegt haalt geen reet uit....

 

ja, die rotten eerder ,

 

Dat is wel een groot nadeel dan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als opbrengst per plant kleine nietszeggende dingen zijn dan zal bescherming van vriendjes een groot veelzeggend ding hier zijn (nothing new under the sun)

en ik reageer als andere mij aanspreken, dat heet niets met aandacht zoeken te maken

dat kun jij,Gorilla, perfect nagaan als voorgaande berichten eraan niet verwijderd worden

vandaar dat wiet61 gewoonweg alles quote , goede methode eigenlijk

 

meer dan 5 jaar verder in de ontwikkeling van autoflowers en die prullen rotten nog steeds waar je bijstaat

wanneer zou daar eens verandering in komen?

 

leuk dat je al enkele vroegbloeiers hebt wiet 61

ik ben benieuwd hoe snel ze afbloeien

 

de weerberichten voorspellen eindelijk weer zomerweer

 

knallen moet die handel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

als opbrengst per plant kleine nietszeggende dingen zijn dan zal bescherming van vriendjes een groot veelzeggend ding hier zijn (nothing new under the sun)

en ik reageer als andere mij aanspreken, dat heet niets met aandacht zoeken te maken

dat kun jij,Gorilla, perfect nagaan als voorgaande berichten eraan niet verwijderd worden

vandaar dat wiet61 gewoonweg alles quote , goede methode eigenlijk

 

meer dan 5 jaar verder in de ontwikkeling van autoflowers en die prullen rotten nog steeds waar je bijstaat

wanneer zou daar eens verandering in komen?

 

leuk dat je al enkele vroegbloeiers hebt wiet 61

ik ben benieuwd hoe snel ze afbloeien

 

de weerberichten voorspellen eindelijk weer zomerweer

 

knallen moet die handel

Maas ga aub hier niet liggen zeiken man , tropic vervuiling , laat toch een keer de boel de boel man , kan je nu nergens tegen , en voel je je meteen aan gevallen .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

twee hele grote fastwildsuper07 , heel vroeg aan het bloeien geslagen , de zaden heb ik zelf gemaakt , de moeder gaf kei harde toppen , en nog veel ook , je moet ze vroeg zetten in mei dan worden ze ongeveer 180cm , Deze hebik laten staan in de kleine potjes , en dan kijken wat ervan komt , nou de ierdbei heeft ze bestoven die er staat op de plaats .

IK heb van de ietdbei ook wat stuif op kunnen vangen , de man was geknakt , die worden dus ook bestoven ook de guerilla fast bionic staat er nog , maar ik ben stuif op aan het vangen , de takken van de man staan onder een lampje in een doos ,dan is e geen luchtverplaatsing ook niet , dus de stuif gaat niet vliegen .

 

Fastwildsuper07

 

gallery_36283_17729_129354.jpg

 

de ierdbei die zwanger gaat worden van de ierdbei man , ik heb er vtoch stuif uit kunnen krijgen uit de geknakte man gelukkig

 

gallery_36283_17729_8020.jpg

 

de guerilla fast bionic vrouwkes die zwanger gaan worden .

 

gallery_36283_17729_171180.jpg

 

 

Ik heb de man omgedaan en de takken onder een klein lampje gezet in een doos om de stuif niet rond te laten waaien , in de doos is er geen luchtverplaatsing , over

een week of twee oogst ik alle stuif , als ik daar mee begin spuit in alles nat buiten, dus dan word er niks bestoven , pas als ik dat wil .

 

gallery_36283_17729_2209.jpg

Edited by wiet61
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi om te zien hoe dat zaden kweken en kruisen nou in zn werk gaat, mooi vroeg soortje idd. Half/eind augustus is die dus klaar om te oogsten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik brand mijn handen niet aan soortjes waar betaald voor moet worden of het de vraag is of ze compact worden of niet, daarom komt die Goldrush er bij mij niet in, daarom de easy sativa. Voor het eerst maar gewoon een compact soortje volgens iedereen dus we gaan het meemaken.

 

Wiet is een tropische plant, Nederland kent nou niet echt het meest ideale tropische klimaat, daarom proberen we dat binnen na te doen.

De een kan er beter tegen maar uiteindelijk rotten ze allemaal..

 

Op guerilla heb je altijd een beetje pech met rot, de kunst is om deze pech te beperken tot een absoluut minimum.

 

S5 heeft het vorig jaar ook goed gedaan buiten. En was een voortreffelijk rokertje.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik brand mijn handen niet aan soortjes waar betaald voor moet worden of het de vraag is of ze compact worden of niet, daarom komt die Goldrush er bij mij niet in, daarom de easy sativa. Voor het eerst maar gewoon een compact soortje volgens iedereen dus we gaan het meemaken.

 

Wiet is een tropische plant, Nederland kent nou niet echt het meest ideale tropische klimaat, daarom proberen we dat binnen na te doen.

De een kan er beter tegen maar uiteindelijk rotten ze allemaal..

 

Op guerilla heb je altijd een beetje pech met rot, de kunst is om deze pech te beperken tot een absoluut minimum.

 

S5 heeft het vorig jaar ook goed gedaan buiten. En was een voortreffelijk rokertje.

 

DEnk je dat je alles voor niks krijgt dan , betaald zal het toch moeten worden , en net wat je zegt rotten doet alles , de ene meer als de andere , dat is ook weer weersafhankelijk natuurlijk , ik moet het allemaal nog zien ook de easy sativa,s waar jij zo gek van bent .

Ik denk dat je ook wat geluk moet hebben gezien het weer .

 

Mooi om te zien hoe dat zaden kweken en kruisen nou in zn werk gaat, mooi vroeg soortje idd. Half/eind augustus is die dus klaar om te oogsten?

Die fastwildsuper07 wel ja , maar de rest is rond , eind sept klaar , zoals de meeste wel .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben net terug van heribei stekken, helft herma. Overal bananen. Pas op!

 

Zal foto er op zetten vanavond.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

dan zal ik ook eens gaan kijken naar banana rama , ik hoop van niet natuurlijk .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Roppen die handel! Zonde van de rest.. :(

 

Qua zaden maken ben je lekker bezig vriend! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest wiet61

Ik heb die rare vogels bij mijn ook verwijderd net , ik wil die banaanerama niet .

Geen banaan gezien maar wel 4 stuks verwijderd .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...