Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

NOA

Santas Op Rfx-1

Recommended Posts

Ik neem aan dat Rocker deze bedoeld.

gallery_39961_17602_1700930.jpg

 

Dat lijkt me eerder dat die wat te warm staat doordat die de bladranden wat omhoog heeft staan, of in elk geval een verdampingsprobleem heeft om een of andere reden.

 

Dat gele zou kunnen komen door een (tijdelijk) ph probleempje, waardoor een element niet voldoende opgenomen kon worden, maar zo te zien is dat niet doorgezet.

 

De planten staan er verder mooi bij, en de toppen zijn al goed aan het opzwellen, ziet er heerlijk uit!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ph probleem niet mogelijk, ph is altijd perfect en wordt iedere 2 dagen weer bij gestuurd, ik denk zelf de wind te veel erop, eerder al schade gezien door wind direct op de blad

die randjes is inderdaad verbranding probleem, he de lamp ook weer ietjes hoger gedaan

 

 

correctie: verdamping niet verbranding lol

Edited by NOA
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is een beginnend verdampings probleem. Het blad verkleint zijn oppervlak zodat het licht erlangs schijnt.

Edited by Starter 1.0
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ontbreekt me volkomen aan voldoende kennis om hier wat zinnigs over te zeggen.

 

Maar weet wel uit ervaring,

Dat ik er ook toppen bij had, die het heel zwaar hadden.

Ik maak helaas altijd fotos met mijn Note3. En mij valt vaak tegen, hoe scherp ik foto's kan maken.

Het kreng heeft geen macro stand???

 

Maar ik herken het dus.

Ben benieuwd, hoe wel dit getackeld zien worden..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het ontbreekt me volkomen aan voldoende kennis om hier wat zinnigs over te zeggen. Maar weet wel uit ervaring, Dat ik er ook toppen bij had, die het heel zwaar hadden. Ik maak helaas altijd fotos met mijn Note3. En mij valt vaak tegen, hoe scherp ik foto's kan maken. Het kreng heeft geen macro stand??? Maar ik herken het dus. Ben benieuwd, hoe wel dit getackeld zien worden..

 

de lampen staan er gewoon te dicht op verder is alles goed, ik zag het vrij vroeg al dat toppen beetje wit werden toen heb ik de lampen hoger gezet je ziet ook dat ze niks tekort en niet te veel hebben, geen witte blad puntjes daarom besloot ik ook naar 1,6 te gaan voor een week.

 

ik maakt fotos met iphone5s.... ik schaaf ooit wel een camera aan mocht ik weer een verslag doen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat was ook mijn reactie, toen ik de toppen het zwaar zag krijgen.

Bleek achteraf niet de oplossing te zijn geweest.

Juist een top in de hoek, die het het zwaarst van allemaal had.

 

Deze toppen, heb ik ook vroegtijdig geoogst, omdat er rot vermoed werd.

Dat bleek dus niet het geval. Deze toppen waren wel mooi vol en dik, maar gewicht ho maar.

 

Maw.

Ik denk dat er meer nodig is..

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

En... ik heb vandaag ontdekt dat de klok op 11/13 dag/nacht stond en niet 12/12 !!! De vraag is nu omzetten of zo houden? Langere dagen tegen het einde maar ja ik moet nog even.... Ik vraag me af of de gekrulde blad niet teveel voeding komt ik heb laatst weer 1.6 gegeven en 1.9 gemeten in laatste beetje drain dus weer terug naar 1,4 een langzaam zaken totdat de drain weer 1.4 is en dan verder afbouwen tot 1.0...... ik zit al in week 8 !!! GvD wat gaat dat snel was helemaal vergeten !!

 

Was net te laat en lampen stonden aan zal morgen ff betere fotos maken!

Dag 49:

gallery_39961_17602_2013588.jpg

 

gallery_39961_17602_1877017.jpg

 

gallery_39961_17602_1299167.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 8??

Dan zou ik de klok gewoon zo laten staan nu.

Maar ben je dan niet veel te laat met afbouwen??

 

Ik zou dus gewoon alleen aangezuurd water geven voor de rest van de tijd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Week 8??

Dan zou ik de klok gewoon zo laten staan nu.

Maar ben je dan niet veel te laat met afbouwen??

 

Ik zou dus gewoon alleen aangezuurd water geven voor de rest van de tijd..

 

Ik denk van niet... heb nu 3 keer hogere EC gegeven als gebruikelijk 1.4... wat ik wel fout heb gedaan is de EC drain in vat meten en niet het laatste opvangen. Vandaag ec 1.3 gegeven. Ik denk dat ze zeker nog wel die 2 weken mogen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker staan ze nog 2 week..

 

Maar ik zou ze in die 2 week niks meer te vreten geven.

Alleen water van rond de 6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pfff hier ben ik dan toch weer..... in de week van kerst geoogst ! Mn proxy deed het niet meer en had het super druk vroeg op laat naar bed kwam er niet eg aan toe om een nieuwe proxy te zoeken.

 

FF wat fotos om het verslag af te sluiten...

 

gallery_39961_17602_66415.jpg

 

gallery_39961_17602_1290336.jpg

 

gallery_39961_17602_1967172.jpg

 

gallery_39961_17602_1264323.jpg

 

gallery_39961_17602_1011161.jpg

 

gallery_39961_17602_1310822.jpg

1kilo nat

gallery_39961_17602_122408.jpg

 

 

Nat gewicht was 19kg uiteindelijk bleef er nog goede 3900 gram over en dat van acht 600watt Osram lampjes. Ik had ze veel te lang voor laten groeien Santas worden enorm groot als je het goed doet dus kilos fluff onder haha

Ook ga ik volgende keer toppen want na 3 dagen donker gestaan te hebben vertoonden ze her en der wat schimmel in de grootste toppen

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke toppen Noa. Met zo'n dinge pleeg je een aanslag,

 

1kg nat ? Wat hou je dan over van zo'n top ? 150g :icecream:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dikke toppen Noa. Met zo'n dinge pleeg je een aanslag,

 

1kg nat ? Wat hou je dan over van zo'n top ? 150g :icecream:

was net over de 200gr, hele top was hard en compact !

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...