Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenHulk

Kabinet Zet Verbod Op Sterke Wiet Door

Recommended Posts

door Jorn Jonker ( Telegraaf )

 

Het kabinet wil doorgaan met het plan om sterke wiet en hasj te verbieden. Minister Opstelten (Veiligheid en Justitie) legt de kritiek naast zich neer dat het onmogelijk is om betrouwbaar vast te stellen of iets sterke of zwakke cannabis is.

 

Het kabinet wil cannabis met meer dan 15 procent thc (tetrahydrocannabinol, de stof in de drugs waar je high van wordt) onder de harddrugs laten vallen.

 

Expert

 

De hoofdscheikundige van de douane/belastingdienst, een expert op het gebied, zei dat verschillende labtests bij dezelfde wiet totaal verschillende resultaten hebben. Uit de ene test blijkt dat er 13 procent thc in zit en uit de andere dat er 15 procent in zit. Dat is in het plan van het kabinet het verschil tussen strafbaar en iets wat gedoogd wordt. Door onder meer de onbetrouwbaarheid van tests zullen rechters ook gehakt maken van zaken die op basis van de wet gevoerd zullen worden, verwachten deskundigen.

 

Opstelten denkt dat de wet te handhaven is. Hij verwijst voor dat antwoord slechts naar een eerdere Kamerbrief over de methode. Daar blijkt echter ook uit dat de methode waarmee het NFI de in beslag genomen drugs straks moet meten, nog getest moet worden.

 

Het NFI bevestigt de vrees van de PvdA dat er straks een capaciteitsprobleem bij de organisatie ontstaat. Als de wet in werking treedt, zullen medewerkers naar verwachting ruim 40.000 monsters moeten onderzoeken.

 

Al bekend, maar god wat zou ik blij zijn als Ivo wegens ouderdom de pijp uit gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Gaat helemaal goed komen met NL door die Benidorm bastard. :icecream:

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Al bekend, maar god wat zou ik blij zijn als Ivo wegens ouderdom de pijp uit gaat. "

Green Hulk ,van mij mag het ook door iets anders bijvoorbeeld door vergeten te eten ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Al bekend, maar god wat zou ik blij zijn als Ivo wegens ouderdom de pijp uit gaat. "

Green Hulk ,van mij mag het ook door iets anders bijvoorbeeld door vergeten te eten ofzo

 

Liefst hoop ik natuurlijk op een andere manier maar als ik dat hier roep loop ik hier een permanente ban op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Symbolische wetgeving.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het wordt steeds gekker met al die nieuwe absurde wetten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onze regering kan beter inzetten op goede voorlichting over het gebruik van wiet en Spygosche.

Controle op cannabis gebruik in het wegverkeer kan ik wel toe juigen en vindt dat daar hoge boetes voor uitgedeeld mogen worden.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het debiele is dat het grote deel van onze branche zich dood lacht omdat de prijzen door dit soort dingen weer omhoog gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vraag is, wat er nu gaat gebeuren met strains die boven de 15% thc verkocht worden door b.v dutch passion en overige bedrijven?

 

Wat met coffeeshops die strains verkopen van 14% die onverwachts bezoek van de overheid krijgen en 16% meten omdat dit niet te meten valt?

 

Dus seed companies mogen deuren sluiten en coffeeshops worden dichtgegooid omdat als ze pech hebben 16% thc verkopen?

 

Wat the fuck heeft dit nu allemaal voor consequenties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In feite proberen ze zo de coffeeshops te sluiten?

 

Ik ben echt benieuwd hoe de zaad bedrijven hierop reageren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De overheid is toch niet meer serieus te nemen met deze idioterie.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Ik ben echt benieuwd hoe de zaad bedrijven hierop reageren.

 

Zijn al met Colorado, Washington State & andere liberale landen bezig.The show must go on.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op naar Amerika.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op naar Amerika.

 

Veel succes met het verkrijgen van een greencard.

 

Slechts 1 op de 370 Green Cards die wereldwijd worden verloot door de Verenigde Staten, gaat naar een Nederlander.

 

 

Daarmee hebben we een enorm kleine kans in vergelijking met inwoners van landen als Nigeria, Oekraïne en ook Duitsland. Dat blijkt uit cijfers van het Department of Homeland Security van de VS.

Een Green Card is een verblijfsvergunning voor onbepaalde tijd voor de VS en erg gewild. De bewijzen worden onder andere per loterij verdeeld.

Er zijn voor deze loterij slechts 55.000 Green Cards per jaar beschikbaar, om zo de immigratie te beperken. Als Nederlander heb je wereldwijd gezien maar 0,076 procent kans om een Green Card voor de Verenigde Staten te krijgen.

 

Bron, http://www.nu.nl/binnenland/2934509/kans-green-card-nederlander-miniem.html

Edited by achterlijkeharry

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GreenHulk: Zaadbanken verkopen geen producten die THC bevatten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ GreenHulk: Zaadbanken verkopen geen producten die THC bevatten.

 

Nee maar zaadbanken verkopen wel strains die meer dan 15% thc behalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alcohol mag dan ook op die lijst, maar ja dat is Opstelten zijn favoriete drug dus zwijgt ie als het graf.

Dit is symboolpolitiek in zijn puurste vorm, we worden als kleine kinderen in een hoek gezet.

 

De tocht door Leeuwarden is een sympathiek initiatief, maar je hebt er helemaal niks aan. Ja, je krijgt een nat pak en een korte melding in het nieuws en daarmee is de kous af. Niet mijn idee van een vuist.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je niet lezen?

 

Het kabinet wil cannabis met meer dan 15 procent thc (tetrahydrocannabinol, de stof in de drugs waar je high van wordt) onder de harddrugs laten vallen.

 

De verkooppraatjes van de (veelal Spaanse) zaadbanken worden voorlopig niet verboden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Net als de Koerden vandaag gewoon het parlementsgebouw bezetten.Leeuwarden ligt ver uit de route, kan je net zo goed Delfzijl er ook bijpakken.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kun je niet lezen?

 

Het kabinet wil cannabis met meer dan 15 procent thc (tetrahydrocannabinol, de stof in de drugs waar je high van wordt) onder de harddrugs laten vallen.

 

De verkooppraatjes van de (veelal Spaanse) zaadbanken worden voorlopig niet verboden.

 

Kan jij niet nadenken?

 

Als ik jou O.G Kush verkoop die tot 25% Thc oploopt ben ik op voorhand bezig met het aanleveren van harddrugs volgens ivo.

 

Wat denk je nou? Dat ze halve maatregelen gaan nemen?

 

ammoniumhydroxide Is ook niet meer verkrijgbaar op de legale markt om meth te maken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...